o sa bag niste poza cu maisnuta mea o sa va rog sa-mi spuneti cit o sa ma coste schimbul pieselor si manopera inclusiv vopsit.
Multumesc anticipat.
driverx
4 Jul 2007, 22:17
E gunoi. Cauta alta in stare mai buna si o mai folosesti cativa ani. Daca arata in halul asta la exterior, gandestete ca contraaripile, tot pragul, poate chiar podeaua e in aceasi stare. NU merita sa bagi bani in ea, mai ales cu treaba de mantuiala cum observ ca s-a mai facut pe acolo. Observ ceva vopsea pe chedere si pe centura. Maaaaare mester a pus mana pe masina ta. Cred ca si vopsit peste rugina.....
Ok, merci, sa stii ca imi pare rau pentru ea ca motorasul toarce ca mita si trage perfect dar asa am luat-o din bucuresti sa ma folosesc temporar dar in 2008 expira revizia tehnica, credeti ca o sa pot treca o alta revizie cu asa exterior? sau poate
si la ripa,
PS: e din 1995 in exploatare e din 96
borkanel
4 Jul 2007, 22:29
puteai sa bagi si tu putin ulei in praguri....cand aveai masina ca acu a papat-o rugina
sa fi stiut in ce stare o eau, sper sa nu am problema la frontiera Romana cind a
s-o aduc la bastina.
Pacat de ea, nici a mea dupa 28 de ani n-arata atat de rau. Cu ITP-ul se poate rezolva "romaneste", dar ma intreb, daca pragurile sunt asa, lonjeroanele in ce stadiu sunt. Mai sunt?
Si masina tatalui meu care este din '83 si nu a vazut garaj niciodata doar soare,vant, ploi si ninsori si tot ce putea vremea sa "arunce "si arata mai bine ca a d-lui Cefera,unde ai tinut-o ?
sau cum D-zeu a ajuns in halul ala,
?? daca motorul merge bine sper ca pt sanatatea ta sa nu ai boala vitezei si sa o calci ca cine stie cate table mai pierzi pe drum
??
Ar fi indicat sa cauti o caroserie la Remat care sa fie in stare buna si sa muti totul pe aia si o vopsea buna ,ca sincer sa fiu nu cred ca ar mai putea sa fie facuta asta si sa mai si tina si oricum o sa te coste mai putin decat sa te apuci sa o faci pe asta ,
,asa ca bafta !!!
viteza imi place ca am ridicat cu ea 135 km/h poate ca sar putea si mai mult dar nu vreau sa risc. O tin si eu in parcare deschisa si se mai intyimpla sa mai gaesec bucati de tabla ruginta pe jos.
Are cineva cartea tehnica?
driverx
5 Jul 2007, 08:24
Omule masina aia de ai un impact la 60 la ora, nu te vad bine deloc. De aveai la 135 oricum erai mort, dar si aveai absolut toate tablele (pardon, nu table ci rugina) in tine.
Probabil o sa auzi sfaturi si sfaturi. Nu merita sa repari masina asta. Te legi la cap degeaba. Vad ca la nu stiu cate usi pana si in zona yalei e coapta. Maine poimaine o sa ti se deschida usa in mers si nu o sa mai ai cum sa o inchizi.
Lasa tu motoru ala si nu mai plange dupa el ca nu se justifica ca mergi cu asemenea coaja pentru motorul ala. Scapa repede de gunoiu ala si iei cu 20-30 meleoane masina ok.
Ok asa am si sa fac darvtrenuie sa ajung cu ea de la chisinau pina la bucuresti si nu stiu daca o sa pot trece la frontiera fara probleme ca am adus-o la inceputul lui 2006 cind romania nu era in UE si nustiu ce ma asteapta de data asta la frontiera, sa nu-mi dee voie sa intru cu ea in tara chiar daca e inregistrata in ro.
Merci mult pentru sfaturi asta am vrut sa stiu daca mai merita ea banii bagati in reparatie capitala.
Depinde de tine daca vrei s-o faci sau vrei sa iei alta care poate fi la fel pe interior, doar ca arata mai bine la exterior.
Eu am bagat in a mea ~25 mil cu tabla, manopera, antifon etc. pt. tinichigerie si vopsit. Sunt multumit de rezultat, si de cum am terminat-o i-am luat protectii de plastic pt. pasajele rotilor, dupa care i-am bagat ulei peste tot.
Pana la urma consider ca s-a meritat, acum pot spune cu adevarat ca imi cunosc masina, dat fiind ca stiu tot ce am bagat in ea.
Doar tu poti decide daca se merita sau nu.
LE: bine, a mea nu era chiar asa de ruginita.
Daca zici ca ai motorul bun si merge si cu 135 km\h ,rezulta ca ai si cutie buna
,cauta mai bine o masina nu neaparat de la remat ci una cu vreo 3-400 euro cu caroserie buna si fara probleme poti muta cam tot ce crezi ca mai este bun pe a ta
,inclusiv motorul
si apoi ii tragi o vopsea si o sa fi si tu mandru posesor de Dacia
,bafta !!!!
sper sa ajung cu bine pina la bucuresti da acolo macar bors sa faca cu ea.
Dumnezeule, aia nu mai e masina, eu nu as mai merge nici un KM cu ea in locul tau..de frica
Motorul!? toate torc cu putina munca, important la o masina e tabla si structura de rezistenta...cand s-a bagat rugina in halul ala..nu mai iese masina din ea in veci.
Sfatul ala cu caroseria de la Remat e cel mai tare.
Chiar mai merita recarosata o Dacie? Numai manopera l-ar rupe la bani, si daca ar avea de pomana caroseria. Chiar nu merita altceva decat vanduta pe bucati eventual, ce se mai poate, motor, cutie, etc., daca ai noroc sa gasesti clienti, si ce ramane merge dusa la fier vechi.
Granita cred ca o poti trece lejer, nu comenteaza nimeni ca nu-s de la RAR aia. Oricum am vazut masini mult mai criminale la viata mea, am jos un Oltcit care pe langa faptul ca pierde juma de litru de ulei pe zi mai mult n-are praguri decat are. Sau niste tovarasi vroiau sa-si cumpere un Ford Fiesta din '7x al carui pedalier se tinea mai mult din cauza mochetei care era lipita peste el.
cea mai buna varianta ramane vanzarea pe bucati
iti iei mult mai mult decat daca ai vinde-o intreag la halu in care arata ,plus ca ai de stat pana gasesti client(de fapt sinucigas) pt ea
pai motoru(inclusiv anexe) plus cutie plus planetare daca sunt in stare buna cred ca scoti un 10 milioane,apoi 4 jante cu cauciucuri 1 mil + puntea fata si puntea spate vreo 3 mil (mai greu de gasit cumparator) + faruri ,semnale,stopuri 1 mil +scaune si banchete interior 1,5 mil + bord scoica (ceasuri plus coaja bord+aeroterma) 1,5 mil + parbriz , geamuri laterale , luneta 2 mil
in total 20 mil pe langa aceste repere se mai stranga o gramada de maruntisuri(rezervor,plasticaraie interior,macarale geamuri,diverse cabluri,contact,diverse manete si butoane de la bord,oglinzi laterale,centurile,poate o capota intreaga daca nu a luat-o rugina ,etc etc)din care mai iei max 5 mil
Motorasul este ok numai ca este putin inclinat in partea reapta si deaceea tot timpul imi sare planetara din dreapta, cutia e ok numai ca citeodata cind merg in urma se blocheaza si cind scot marsalierul din R tot in R ramine, pun intr-a 3-ea si daca merg vre-o 10 cm inseamna ca sa deblocat si pun I-a, dar nu intotdeauna se blocheaza.
, in rest totul e bun inclusiv capota si aripile din fata ca sunt noi(aproape
), cauciucurile sunt noi.
Ciasurile de bord le scot in 2 miscari cine doreste pot sa ofer informatie cum se face fara mare bataie de cap.
A...pai masina nu-i asa de rea cum o arata pragurile. daca ar fi bune lonjeroanele poate ar merita un pic sudata pe "ici pe colo" prin punctele esentiale
Da, si mie mi se pare ca merge facuta. Dar, trebuie neaparat sa vezi ce inseamna asta, sa nu fie afectata structura de rezistenta prea mult. Mergi cu ea la meserias, fa-i un deviz. Daca nu o mai repari, eu iti cumpar toata fata (capota, aripi, faruri, masca) masinii si interiorul, daca sunt in stare buna.
Hai ti poop
Masina din fata arata destul de bine
,dar cei mai important cum se prezinta dedesubt
?? cu putina munca cred ca ar putea fi facuta daca te-ai pricepe si tu un pic (eu cu a mea o singura data am fost la mecanic pt unghiurile de fuga) ai scuti o gramada de bani care ii poti cheltui pe piese sau componente necesare ca sa o pui pe "picioare" .Sa speram ca inca o dacia o sa fie revitalizata
si daca o sa te hotarasti sa o faci ,ocupate si de problemele descrise de tine mai sus ,bafta
sumi_nos
6 Jul 2007, 12:10
si eu credeam ca a mea e ruginita,tata daca ar fi a mea as faceo ieftin ca as duceo la tata la sv si miar trebui doar bani de piese
Dar buzunarul tau nul vad bine
Cu toate ca mie imi place masina
culoare
nu ma alerga cu ea ca mancam coliva
mda masina arata bine din fata,insa e model 96,deci fata a fost schimbata,oare d c??oricum mai mult de 40-4500 ron nu iei pe un break din 96 in stare acceptabila.in mom de fata a ta nu e in stare acceptabila,e in stare f proasta,nu te supara,ca sa o aduci in stare acceptabila te mai costa o gramada de bani 15-2000 ron asa usor ca tre sa schimbi toate tablele alea si dupa ce le schimbi tre sa le vopsesti plus manopera la service
inca o data iti zic,ori gasesti pe cineva sa ti-o ia intreaga ori o vinzi pe bucati ,sa o refaci nu merita iti spun din propria experienta,tot cu un break sunt si eu patit si arata de 10 ori mai bine
la cum arata mai mult ca sigur ca pe piese iesi mult mai bine,ajungi aproape de 3000 ron si nu stu daca e cineva dispus sa dea 3000 ron pe masina asta asa "intreaga"
Ok, merci pentru sfaturi, miine o sa ma duc pina la un service sa scot suruburile rupte de la suport din care cauza imi sare planetara din dreapta(vezi topicul"of planetara), si o sa postezi cu situatia reala a pragurilor si lanjeroanelor, vorbim,
6 Jul 2007, 17:08:
Cit costa la voi sa dai jos motorul? in chsiniau pe dacia me vor cam 50$
Gheorghedracu
6 Jul 2007, 17:20
Daca poti sa folosesti ce mai e bun pe ea merita incercata afacerea cu caroseria noua, dar probabil ca va trebui sa faci mare parte din treaba tu. Nu stiu cit poate sa coste o caroserie buna la mina a doua?
Am trecut azi prin service si am tras-o la groapa, langeroanele sunt bune trebuie sa schimb doar arpile si contraaripile si praguri, usile fata ca de desubt sunt ruginite zdravan.
CriSTI68
8 Jul 2007, 00:04
vezi sa circuli cu ea numai cand nu bate vantul, ca la cea mai mica adiere de vant se rupe masina
nu fiti rai cu omul. masina inca se poate face...motorul da-l jos singur ca nu e asa greu. dai 2 beri la niste prieteni, cu un scripete montat si un lant il ridici din masina si apoi o impingi in spate.
cred ca gasesti tu o smecherie, dar ca sa iti dau o idee.
uita-te la garajul meu, unde e incercuit.
floryyn
8 Jul 2007, 09:09
Pe strada mea functioneaza un service de cartier, afacere de familie - tatal si fii. Lucreaza bine si nu te jupoaie...Asa ca am vazut perindandu-se pe aici toate natiile de masini si in toate starile...Am vazut Dacii in stare mai proasta ca a ta, si totusi, s-au facut. Gasesti un tinichigiu ca lumea si ti-o repara, te mai folosesti cativa ani de ea.
Ieri am fost la service si am dat jos motorul, 130 ron, mi s-au rupt suruburile de la suport din partea dreapta a motorului si am facut fileturi noi, cu suruburile rupte am schimbat deja 4 planetare de linga cutie si am zis BASTA m-am dus la service am dat jos motorul si am facut gauri noi cu o marime mai mare si i-am pus niste suruburi mai mari cu 1 marime sa nu sa se mai rupa vreodata si asa am rezolvat problema. In poze o sa vedeti unul era rupt in afara motorului iar altul in interior.
Cefera, lucrurile sunt simple. Obiectiv si economic vorbind, nu e rentabil s-o repari. Punct. Daca tu ai nevoie doar de o masina, oricare ar fi ea, vinde-o pe bucati ca o dai bine, mai pune ceva si iti iei alta. Eventual tot o dacie, ca au scazut preturile mult.
Daca in schimb tu vrei masina ASTA si tii la ea, inseamna ceva pentru tine, atunci nici o suma de bani nu e prea mare pentru a o repara.
ydaniel
8 Jul 2007, 21:53
nu e asa de ruginita
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.