De ceva timp se manifesta urmatoartea ciudatenie pe masina mea: (GPL)
Relanti la 1400 rpm instabil (1300-1400) + trepidatii
La 50 kmph am 2000 RPM. O las pe liber scade la 1800, si usor-usor pana opresc la semafor scade la 1400 cum am zis.
Frana de motor practic in treapta a IV-a nici nu mai am
Am reglat relantiul la 900 rpm (de la dracia aia de gaz care se infierbanta, nu stiu cum ii zice)
Buuuun, plec merg ce merg si scade frumoscum trebuie, relantiul sta pe la 1000 rpm insa cand opresc de tot la semafor moare motorul. Peste 20 kmph sta binisor.
PE BENZINA SE MANIFESTA EXACT LA FEL !
Am pus de mai multe ori gaz, nu e prost.
Sa nu uit sa mentionez ca inainte sa umblu la relanti, cand era motorul era cald pornea ffff greu, invartea o grada de iesea si fum din electromotor, si de multe ori apareau detonatii in carburator (?!) si iese fum mult urat mirositor, trebuia sa scot gatul de la filtrul de aer sa las sa iasa tot fumul din filtru si abia apoi pornea f usor.
Problema se manifesta doar cu motorul cald, la rece pornea relativ bine.
Azi am schimbat fisele + capac delcou ca erau putin defectuoase si GPL-ul are cifra octanica mai mica deci se aprinde mai greu, prin urmare e mai pretentios la aprindere, corect?
Sfaturi va rog