Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pneuri Logan
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Piese auto - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
Sony
Stie cinava daca pot ridica masina cu alte pneuri. Bineinteles contra unei diferente de bani. Nu ma incanta deloc tampeniile astea cu care iese din fabrica.
Sclaud
Din cate stiu eu nu poti. Se livreaza standard cu Montanele cu pricina si nu prea exista alte optiuni deocamdata.
leuzzo
Mai bine da telefon sau un e-mail la VC.
maxx
dupa ce iei masina te duci la o vulcanizare si le dai la aia diferenta, daca vrei neaparat, ar oricum nu-ti dau pe cele vechi cat costa in magazin
adica pierzi ceva la chestia asta biggrin.gif
oricum io iti recomand sa nu le schimbi ca nu-s chiar atat de proaste....
sau poate esti tu prea exigent.... smile.gif
Steve From Oradea
Are dreptate maxx!Mai ales pentru ca ai si garantie pentru pneuri,sincer nu stiu cat,dar totusi pana cand ai garantie,merita sa le folosesti!Daca chiar nu merg asa cum trebuie,atunci e treaba Ta ce faci cu ele,dar merita sa le incerci macar,nu?

Inca un lucru!Mai bine,daca imediat dupa ce ati ridicat masina,face un drum pe la un service pentru echilibrare roti si directie,pentru ca daca nu sunt bine reglate,atunci se strica pneurile si nu conteaza ce marca sunt ele.Eu am patit asa cu DSN-ul meu.
Sony
Eu as prefera niste pneuri cu aderenta mai buna si mai bine echilibrate. Vine sezonul rece si aderenta conteaza foarte mult.
adister
Depinde si de fiecare dealer probabil. Eu mi-am luat Loganul de la Latin Efe iar acolo era un afis mare scris de mana in care se spunea ca se pot cumpara alte tipuri de pneuri contra unor diferente de bani. Erau vreo trei tipuri, din care imi amintesc doar de Semperit. Cea mai buna cale este sa intrebi dealerul inainte sa-ti iei masina.
Succes.
Sony
Eu trebuie sa o ridic de la Auto Cobalcescu. Oare e valabila si acolo ideea cu schimbatul pneurilor?
FiveThreeFive
QUOTE
Vine sezonul rece si aderenta conteaza foarte mult.

Atentie, "aderenta" este o notiune relativa, atunci cand ne raportam la "sezoane".

Un set de pneuri care iti ofera o aderenta foarte buna vara se comporta, de regula, infect iarna.
La fel, pneurile foarte bune iarna nu sunt deloc eficiente vara.
Iar cauciucurile "all seasons" sunt un compromis care, in general, iti ofera doar performante medii, atat vara cat si iarna (performante, evident, din perspectiva pneurilor).

Exista o singura solutie corecta: un set de pneuri de vara si unul separat de iarna. Desi la inceput e substantiala, in timp, investitia se amortizeaza. Iar rezultatele sunt foarte bune, inclusiv dpdv al sigurantei rutiere. Ideal ar fi sa ai si un set separat de jenti (de preferat de tabla) pentru pneurile de iarna.
mimunku
eu va recomand sa nu schimbati pneurile, sunt facute la Floresti de Michelin, sunt de calitate buna daca le comparam cu cele care sunt pe piata
panzer
Si tu stai sa-i crezi?!?! N-ai auzit cum fluiera. Puteti sa o invartiti cum vreti tot pneuri de 800.000 lei/bucata raman.

Eu le-as schimba cu cel mai mare drag si mi-as lua ori de iarna ori de vara. In nici un caz all-seasons. Si daca tot am posibilitatea sa mai iau si ceva pe Montanele lor atunci si mai bine.
Sony
Mai, dragilor, iarna nu-i ca vara! Asa ca sunt de preferat doua randuri de anvelope. Totusi cum scap de Montanele astea? Eu stau la campie. biggrin.gif
RIon
Mi se pare ca Montana alea proaste erau 80, astea noi 800 - eu am din vara - allseason 800, nu ma pot plange, e adevarat ca fluiera in curbe, dar la aderenta nu am de ce sa ma plang, si am avut Matador inainte.
rasatus
eu am o problema cu montana...daca e un pic ud pe jos si am 50 la ora, la o frana brusca distanta de franare imi pare...imensa. imi lasa senzatia de sanie
vad
si eu am o problema cu pneurile , cred, daca am peste 60 km si franez brusc se aude un scartait de mama mama cine stie ce viteaza as avea!
nu imi pot da seama exact de la ce este, de la pneuri sau de la blocajul rotilor?
Dsign
ce a facut masina mea in parcarea cu piatra cubica de la palat joia asta... Se invirtea pe loc, de parca avea tractiune pe toate rotile...banuiesc ca stiti ca a plouat nitel joi seara!
oricum, nu cred ca la viteza aia mica si la turatie de pina la 3000 masina sa faca cerculete fara jena... mai aveam si 1.8 presiune!

michelin, my ass!!!!!!
Ion
Ma intereseaza sa cumpar 2 jenti care sa se potriveasca la Logan Preferance 1.6mpi si tot ce am gasit au fost jenti pentru Renault Scenic, fabricate de Dunlop Franta cu indicativul: 6Jx15H2 ET43. La Logan stiu ca indicativul este ET50. Este o diferenta semnificativa intre ET43 si ET50, sau nu?
RIon
Pai frate, sau varule (ma cheama si pe mine ION), daca tot ai fost la bolda, de ce nu ai intrebat acolo???
Ion
Problema este ca de fapt am intrebat, dar toata lumea vrea sa vanda in ziua de astazi... si daca nu vad si eu niste dimensiuni nu pot sa cred asa, pur si sumplu, ca sunt compatibile...
cristidb
ET43 sunt cu 7mm mai in afara decat ET50, daca sunt la fel de late.ET este distanta dintre suprafata de contact a jantei cu butucul rotii si centrul jantei. Cu cat e mai mare roata e mai in interior.
7 mm ar trebui sa fie ok. Eu am pus cu ET 30 in loc de 46 pe nova si nu am probleme. Peste 15mm diferenta pastrand aceeasi latime a jantei nu e recomandat pentru ca afecteaza directia si uzeaza rulmentii.
Ion
Merci mult, cristidb. Am reusit si eu pana la urma sa compar dimensiunile si intr-adevar singura deosebire este cea de care vorbesti si tu
JohnyBe
QUOTE(mimunku @ 20 Oct 2004, 08:50)
eu va recomand sa nu schimbati pneurile, sunt facute la Floresti de Michelin, sunt de calitate buna daca le comparam cu cele care sunt pe piata
*



Aaaaa, fa-ma sa inteleg: cauciucuri mixte, cu performante medii deci, vrei sa zici ca sunt mai bune decat o combinatie de cauciucuri iarna de iarna si vara de vara? Nooooo. Eu unu' m-am invatat minte din experientele anterioare.
s3bi
eu zic sa optati pentru alte pneuri mie mi se pare ca pierd foarte usor aderenta
13nov
Cand o sa scada temperatura sub 0 grade o sa se intareasca Montanele de o sa ziceti ca sunt facute din plastic si sa vezi atunci aderenta!
alx
QUOTE(Dsign @ 23 Oct 2004, 00:35)
sa va zica baietii de la daewooclub ce a facut masina mea in parcarea cu piatra cubica de la palat joia asta... Se invirtea pe loc, de parca avea tractiune pe toate rotile...banuiesc ca stiti ca a plouat nitel joi seara!
oricum, nu cred ca la viteza aia mica si la turatie de pina la 3000 masina sa faca cerculete fara jena... mai aveam si 1.8 presiune!

michelin, my ass!!!!!!
*



pai in felul asta sa stii ca nici-o guma nu va rezista prea mult la tine...
io zic tot naspa sa-ti iei ca daca le schimbi la 3-4k km...
tu nu depaseai 3000 de rot ca esti in rodaj, nu? biggrin.gif
JohnyBe
Montanele alea-s de toata jena.
La franare se pierde aderenta destul de usor.
La iarna trebuie neaparat cauciucuri de iarna daca nu vrei surprize.
Eu o sa-mi cumpar unele azi sau maine ai i-as sfatui pe cei care nu au sa-si cumpere macar pe fata(nu acum. dar cand vine zapada ar trebui sa aibe).
Preferabil sa nu fie cauciucuri resapate.
Fluc
Sa ne spui si noua ce cauciucuri iti ei si la ce pret.
JohnyBe
Inca nu mi-am cumparat nimic.
Am vrut sa-mi iau Sportiva la 1.4 mil lei/bucata din Sel Gros dar s-au vandut deja.
Am auzit azi ca alea ar fi de fapt resapate dar nu stiu sigur. Eu am avut inainte o Dacia Break pe care am "Incaltat-o" cu cauciucuri Sportiva. Am fost foarte multumit. Urcam lejer la deal unde altii cu cauciucuri de iarna(resapate) sau mixte(mai ales) se mai chinuiau umpic.
Acuma ma duc sa mai caut si pe la alte magazine.
Asterix
Am vazut in Praktiker niste cauciucuri de iarna resapate. Erau garantate 4 ani, iar cele pe marimea Loganului sunt 1 milion. Dupa ce-mi vine masinuta, d'alea-mi iau, daca mai gasesc. Ceea ce m-ar interesa pe mine ar fi niste cauciucuri pentru celelalte anotimpuri, care sa fie f. bune, dar nu la un pret exagerat.... Ceva idei?
adister
QUOTE(JohnyBe @ 12 Nov 2004, 15:47)
Montanele alea-s de toata jena.
La franare se pierde aderenta destul de usor.
*



Zilele astea ploioase m-am convins si eu ca montanele astea sunt naspa rau. Nu ma mai simt deloc in siguranta cu ele. Pe piatra cubica e jale...Asa ca vreau sa le schimb.

Intrebare pentru cei care au facut deja asta: cu ce cauciucuri v-ati "incaltat" loganurile?
JohnyBe
Deocamdata o sa-mi cumpar Sportiva pentru iarna ca am gasit dealerul.
dios

Spune-ne si noua care-i dealerul ??!!.
Ce fel de cauciucuri 185/R15 , nu?
VeNoM386
Si eu vreau altele, astea sunt nasoale rau. Aveti idee cat costa si niste jante normale de logan ?
tache
pe pneurile de iarna scrie m sau m+s
cum recunoasteti pneurile de vara ?

unsure.gif
LucVer
Pai sa NU scrie m sau m+s! 04.gif
sstanescu
indiferent de ce scrie pe ele, uita-te in principal la profil. Acolo e aproape evident care este un pneu exclusiv de vara, cu canale de evacuare rapida a apei, unul mixt sau unul de iarna cu microlamele. Cauta si pe site-urile producatorilor, ca adesea gasesti clar care e entry-level, care high-performance.
saruman
QUOTE(tache @ 26 Nov 2004, 11:54)
pe pneurile de iarna scrie m sau m+s
cum recunoasteti pneurile de vara ?

unsure.gif
*


Sau poti intreba vanzatorul, daca este un magazin care se respecta biggrin.gif
FLEX
Sigur, in felul asta ai mari sanse sa iei ce vrea el, nu ce vrei tu, putini vinzatori stiu ce au in pravalie si iti vind "ce au mai bun". Cel mai bine vizitati site-urile producatorilor, optati pentru marca, model, profil, dimensiune si mergeti la cumparaturi cu lectia invatata, altfel puteti avea surprize ...
os
Domnilor,

īmi permit sa copiez o bucata dintr-un alt post al meu, ca raspuns la īntrebarea "Cum recunosti anvelopele de iarna". Īmi cer scuze pentru repetare.

Denumirea anvelopelor de iarna:
folosirea siglei "M+S" nu este reglementata (adica poate fi aplicata de producatori la libera lor alegere).

Prin contrast, este reglementata folosirea siglei de anvelopa de iarna (care arata ca un munte cu un fulg de zapada desenat īn interior).

Asadar: o anvelopa de iarna trebuie sa poarte sigla cu "munte+fulg" si poate purta si "M+S". O anvelopa declarata de comerciant "de iarna", care poarta sigla "M+S" dar nu "munte+fulg" trebuie privita (din acest punct de vedere) cu retinere.

os
BOGDAN DSN
anvelope de iarna la Metro
barum 185/65 R14 - 1.750.000 - TVA INCLUS
Pirelli -185/65 R14 -3.094.000
185/60 R14 - 2.856.000
resapate Ecotrac 185/65R14 - 1.130.381
VALABIL 2.12-15.12
pick73
BOGDAN_DSN: Ori ai gresit topicul ori nu esti bine informat dar Loganul are in dotare anvelope R15.
ar_logan
Sal, daca imi schimb pneurile care le primesc pe logan cu altele de 195 sau 205/15 e vreo problema din partea politiei??
klaus
Daca isi dau seama, sau vor "sa te faca", problema e de ...talon
ar_logan
Am auzit cum ca s-ar putea schimba in talon dimensiunile .Pe la politie pe undeva .
Este adevarat???
Manuel
Orice modificare in talon se face cu avizul RAR-ului. Ii poti intreba daca-ti omologheaza jante de alte dimensiuni.
maxx
esti sigur ca asta vrei, sa-ti pui alte jenti????
dute in metro si cumpara niste cauciucuri de iarna mai bune (peste 1.500.000 bucata...) si vezi daca mai ai nevoie
P.S. - Eu nu ma consider mai destept decat cei care au proiectat masina si d-aia nu umblu sa modific nimic la ea...
Nu zic yo sa nu-ti schimbi jentile, dar sigur e nevoie de treaba asta ??
Bine yo am d-alea din aluminiu...
Daca aveai si tu profilu' completat calumea stiam si yo ce versiune de logan ai ... mad.gif
silviu2002
Am inteles ca anvelopele de iarna au o compozitie a cauciucului diferita care le face sa se ,,aseze'' mai bine pe zapada batatorita spre deosebire de cele de vara care la frig devin mai rigide. Asta e motivul pentru care trebuie puse anvelope de iarna sau marimea santurilor din anvelope? Ca eu am anvelope de vara si cand e zapada nu pot urca rampele.
sstanescu
1. compozitia cauciucului
2. profilul care este in asa masura facut incat sa muste cat mai bine din zapada si sa aiba cat mai multe muchii pentru polei/gheata (microlamele)
3. adancimea profilului; daca la o anvelopa de vara semnul de uzura la un mm si ceva parca, la o anvelopa de iarna semnul este mai sus, la vreo 3 mm.

Toate sunt caracteristici optimizate pentru exploatarea pe timp de iarna.
silviu2002
Merci, m-am decis sa-mi mai iau doua anvelope de iarna si vreau sa le iau cu tot cu jenti si sa le folosesc doar pe timp de iarna. Ramane sa aleg marca de pneuri si aici sunt cam nedecis.
JohnyBe
Silviu,
Eu am Debica si sant ok.
Sava Eskimo ar fi bune si ele.
Asta pentru categoria bune si nu prea scumpe.
Altfel de la Pirelli da' costa dublu smile.gif dar cica sant mai bune
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.