Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pneuri Logan
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Piese auto - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
cris06
@ madalin: din lista aia eu iti recomand Tigar Sigura. Debica sunt jalnice! Tigar am pe Fiat Panda si chiar sunt OK.
tdan08
QUOTE(madalinchiorpec @ 21 May 2009, 17:19)
in vara asta vreau sa-mi schimb anvelopele si nu stiu ce sa aleg intre:
-Tigar Sigura
-Kormoran k 801
-Debica Passio
-Kormoran Impulser.
Am citit pe forum ca anvelopele Kormaran sunt cam varza,dar eu le am de doi ani si am facut cu ele 35000Km si intr-adevar sunt cam proaste dar stau prost cu bugetul si nu as vrea sa dau 200 de lei pe o anvelopa.
*



are dreptate daniel_p. de exemplu uita-te si la michelin cat are durata de viata. peste 50.000 de km si in plus ai si aderenta crescuta, poate si putina economie la combustibil, ai mai multa incredere in ele. eu am vrut michelin energy saver si nu am avut bani de unele noi care costau 300 ron bucata, dar am cautat pe foum sh. am gasit rulate cam 4000 km cu 700 ron toate 4 si, in plus, aveau si un indice de viteza mai mare decat standardul pt logan, deci si mai bune calitativ. am avut kormoran inainte si facand acum comparatie cu michelin pot sa spun ca este o mare diferenta. simt diferenta de aderenta in curbe, simt aderenta crescuta pe ploaie si la franare distanta este mult mai scurta decat la kormoran. concluzia mea e, ca decat kormoran noi pe care dai in jur de 600 ron pe ele, mai bine unele michelin sh, rulate pana in 5000 km pe care le gasesti la 700 ron, poate le scoti chiar la 600 ron, depinde de norocul tau.
dl_dr25
stie cineva sa imi dea un sfat?
daca merita sa cumpar pirelli cinturato p4, acum am pe masina kormoran. sunt curios daca se comporta mai bine decit ce am pe masina
Andy_ACS
Nu stiu daca merita cumparate anvelopele respective, insa cu siguranta se vor comporta mai bine intrucat kormoran sunt unele din cele mai ieftine (si inevitabil cele mai slab calitative) pneuri de pe piata.

Cand intrebati daca merita dati si un pret, pentru ca de ex cu 150RON bucata ar merita cu adevarat, pe cand cu 400RON bucata nu ar merita, asa ca si pretul e important in alegerea lor.

Bafta!
vijelie
Diferenta de 40 lei per bucata este valabila la cumparare cand gumele sunt noi. Ale lui sunt uzate. wink.gif
dl_dr25
pretul pt ele este unul promotional tongue.gif 130 bucata
pe mine ma intereseaza sa nu ma mai duc saniuta precum kormoranurile ( cele dupa fata am 10mii cele dupa spate 35mii) eu prefer sa cumpar altele la 200-230lei max dar sa fie bune ( frinare, stabilitate si sa reziste la km undeva la 50mii-60mii)
aici este totusi intrebarea mea daca merita sa cumpar pirelli cinturato p4 la 130 buc sau sa iau alceva , alta firma la 200-230buc dar sa fie mult superioare.
multam
slider2
QUOTE(madalinchiorpec @ 21 May 2009, 16:19)
in vara asta vreau sa-mi schimb anvelopele si nu stiu ce sa aleg intre:
-Tigar Sigura
-Kormoran k 801
-Debica Passio
-Kormoran Impulser.
Am citit pe forum ca anvelopele Kormaran sunt cam varza,dar eu le am de doi ani si am facut cu ele 35000Km si intr-adevar sunt cam proaste dar stau prost cu bugetul si nu as vrea sa dau 200 de lei pe o anvelopa.
*



nici unul dintre modelele respective. daca vei folosi cel mai bun prieten al internautului, google.gif , vei gasi niste oferte foarte bune, trebuie doar sa cauti. gasisem eu goodyear excellence, pentru masina din semnatura cu 240ron/bucata, iar de obicei la logan e mai ieftin cu aproximativ 50ron/bucata. eventual ia si tu 2 pe fata acum si la toamna 2 pe spate.

23 May 2009, 22:19:
@madalin am gasit pe net o oferta tentanta. platesti 3 anvelope, dar pleci cu 4. anvelopele sunt toyo proxes, deci de calitate, si costa 225ron/bucata. deci 675ron in total. diferenta fata de 4 anvelope gen kormoran nu prea este ca si pret, sau daca exista, este mult prea mica, avand in vedere diferenta de calitate. daca te intereseaza anunta-ma pe pm si iti dau adresa.
madalinchiorpec
va multumesc pt sugestii.o sa ma mai gandesc si o sa vad ce anvelope o sa-mi cumpar.
dl_dr25
dar pt mine cu pirelli ce parere aveti? sfat? mellow.gif
ice cube
Pretul mi se pare derizoriu si, atunci, apar niste semne de intrebare: Nu sunt cumva resapate? Sunt facute cumva in Turcia? Daca da, in ambele cazuri, uita-le si cauta altceva.
Importanta e si data fabricatiei. Daca sunt facute acum 3-4 ani, iar lasa-le balta.
Daca nu se intampla nici una din cele 3 situatii, atunci sunt O.K.
Vezi si aici pareri: http://www.tyretest.com/pkw_sommerreifen/p...o_p4/index.html
dl_dr25
Le iau de la un prieten care le "aduce" de la munca. Sunt roti de rezerva noi noute.
aladin79
cauciucurile care au inscriptionat pe ele M+S...sunt de iarna sau mixte??...ca mam contrazis cu unu
BoboM
M+S= Mud + Snow, adica sunt mixte wink.gif
cris06
Te contrazic! Sunt de iarna> Iata si un argument (citat din "The car bibles"):
"Performance tyres or summer tyres
Performance tyres are designed for faster cars or for people who prefer to drive harder than the average consumer. They typically put performance and grip ahead of longevity by using a softer rubber compound. Tread block design is normally biased towards outright grip rather than the ability to pump water out of the way on a wet road. The extreme example of performance tyres are "slicks" used in motor racing, so-called because they have no tread at all.
All-round or all-season tyres
These tyres are what you'll typically find on every production car that comes out of a factory. They're designed to be a compromise between grip, performance, longevity, noise and wet-weather safety. For increased tyre life, they are made with a harder rubber compound, which sacrifices outright grip and cornering performance. For 90% of the world's drivers, this isn't an issue. The tread block design is normally a compromise between quiet running and water dispersion - the tyre should not be too noisy in normal use but should work fairly well in downpours and on wet roads. All-season tyres are neither excellent dry-weather, nor excellent wet-weather tyres, but are, at best, a compromise.
Wet-weather tyres
Rather than use an even harder rubber compound than all-season tyres, wet weather tyres actually use a softer compound than performance tyres. The rubber needs to heat up quicker in cold or wet conditions and needs to have as much mechanical grip as possible. They'll normally also have a lot more siping to try to disperse water from the contact patch. Aquachannel tyres are a subset of winter or wet-weather tyres and I have a little section on them further down the page.
Snow & mud or ice : special winter tyres
Winter tyres come at the other end of the spectrum to performance tyres, obviously. They're designed to work well in wintery conditions with snow and ice on the roads. Winter tyres typically have larger, and thus noiser tread block patterns. In extreme climates, true snow tyres have tiny metal studs fabricated into the tread for biting into the snow and ice. The downside of this is that they are incredibly noisy on dry roads and wear out both the tyre and the road surface extremely quickly if driven in the dry. Mud & snow tyres typically either have 'M&S' stamped on the tyre sidewall. Snow & Ice tyres have a snowflake symbol.
All-terrain tyres
All-terrain tyres are typically used on SUVs and light trucks. They are larger tyres with stiffer sidewalls and bigger tread block patterns. The larger tread block means the tyres are very noisy on normal roads but grip loose sand and dirt very well when you take the car or truck off-road. As well as the noise, the larger tread block pattern means less tyre surface in contact with the road. The rubber compound used in these tyres is normally middle-of-the-road - neither soft nor hard.
Mud tyres
At the extreme end of the all-terrain tyre classification are mud tyres. These have massive, super-chunky tread blocks and really shouldn't ever be driven anywhere other than loose mud and dirt. The tread sometimes doesn't even come in blocks any more but looks more like paddles built in to the tyre carcass".
Scuze de lungimea postului dar poate fi folositor.
madalinchiorpec
A avut cineva anvelope Fulda EcoControl?Am intrat pe site-ul www.tyretest.com si mi se par destul de bune,chiar mai bune decat Continental EcoContact3 si sunt si mai ieftine.Ce credeti?
ciush
www.cauciucuridirect.ro poate ajuta
transportul e inclus in pret, se pot returna!
slider2
nu stiu daca ai voie sa pui link-ul ala, s-ar putea considera reclama. oricum respectiva firma are niste preturi astronomice. de exemplu kleber (care stim toti cate de calitative (nu) sunt) pentru masina din semnatura mea (185/60/R15) sunt 328ron/bucata. blink.gif blink.gif blink.gif
asta in conditiile in care michelin-uri aceeasi dimensiune sunt 340ron/bucata, iar goodyear, continental, dunlop gasesti in jur de 270ron.
ciush
eu n-am nici o legatura cu respectivul link, am vazut ca la majoritatea cauciucurilor au teste si isi poate face lumea o idee despre calitatea pneurilor (eu sincer nici nu ma gandesc sa cumpar produse cu plata in avans)
p_alecs
Preturile sunt foarte mari
mykissfm
biggrin.gif pentru einstein984 si fixxer ,michellinu-rile care le am avut eu pe masina erau fabricate in romania si asta spune tot,si ce nu va vine sa credeti ca si la case mari se fac lucruri proaste,nu sunt singurul patit,iar cat priveste ambreiajul se poate rupe si la o frana de motor asa ca problema nu este intre pedale si volan,loganul nu e prima mea masina cum este pentru alti.
asa ca aveti grija cu ambreiajul sa-l calcati cu grija.
concurent
[quote=florinvfd,15 Dec 2008, 08:23]
Confirm ca Michelin sunt cauciucuri bune! Aveam Kormoran...care oricum se cam tocisera, iar cand am pus Michelin Energy s-a schimbat total masina. La un demaraj mai in forta...nu mai patineaza rotile asa tare, pe ploaie am MAI MULTA siguranta si bineinteles in curbe se comporta altfel, nu mai imi da senzatia ca s-ar duce in lateral.
[quote]


Poti sa-mi spui daca ai schimbat amortizoare + arcuri si numarul de km sau calitatile enuntate se pastraza cu piesele din fabrica? Zgomotul de rulare cum e?
Inca mai am kormoran cu 72 mii km si nu prea ma mai simt in siguranta decat sub 80km/h
Kojak
QUOTE(concurent @ 15 Jul 2009, 15:20)
Inca mai am kormoran cu 72 mii km si nu prea ma mai simt in siguranta decat sub 80km/h
*



radmasa.gif Esti criminal bre, pe bune. biggrin.gif
Adica ai bani de motorina, de mers jdamii de km, da' nu ai bani de niste caucioace decente care sa nu pushte la 80km/h+? excl.gif

Fa-ne tuturor un bine si da dreq jos slik-urile alea dupa masina wink.gif
TheGreatBabanu
subscriu la Kojak.
dl_dr25
as dori si eu sa isi dea cu parerea asupra dubiului meu ph34r.gif
vreau sa pun pe masina 195/60/15
1. merg pe jentile din fabrica? (modelul 2 de aliaj )
2.la viteza de deplasare cam care ar fi direrentele?
3. cistig in stabilitate, la curbe plecari si altele ...?
4. pot aparea probleme la capete bara, caseta si restul de piesulici??
concurent
QUOTE(Kojak @ 15 Jul 2009, 12:29)
radmasa.gif Esti criminal bre, pe bune. biggrin.gif
Adica ai bani de motorina, de mers jdamii de km, da' nu ai bani de niste caucioace decente care sa nu pushte la 80km/h+? excl.gif

Fa-ne tuturor un bine si da dreq jos slik-urile alea dupa masina wink.gif
*



Criminal nu-s nici in gluma (pe care am sesizat-o). smile.gif
Nu bravez pe sosele pentru ca stiu ce dotari am. Dupa felul in care puneti problema, inseamna ca si carutele sunt periculoase din cauza cauciucurilor folosite.
Ideea e ca nu mai am incredere in materialul propriuzis (crapaturi care pot ceda) chiar daca uzura este uniforma si nu prezinta umflaturi (la propriu smile.gif )
Revin cu poze mai tarziu si vei vedea ca se mai poate merge cu profilul de rulare.

Referitor la banii de motorina: am stiut ce masina cumpar si am acceptat calitatile fara a dori sa le schimb, astfel am reusit sa folosesc difernta de bani pentru consumul de motorina.
Stii si tu foarte bina ca langa o masina scumpa, puternica si dotata, poti oricand sa pui una si mai si... Conteaza sa stii ce vrei.

Si totusi, curiozitatea ramane nesatisfacuta. Poate mai trece pe aici sa-mi raspunde.
einstein1984
QUOTE(dl_dr25 @ 15 Jul 2009, 21:43)
as dori si eu sa isi dea cu parerea asupra dubiului meu ph34r.gif
vreau sa pun pe masina 195/60/15
1. merg pe jentile din fabrica? (modelul 2 de aliaj )
2.la viteza de deplasare cam care ar fi direrentele?
3. cistig in stabilitate, la curbe plecari si altele ...?
4. pot aparea probleme la capete bara, caseta si restul de piesulici??
*


1. da
2 . VEzi AICI
3stabilitate mai mare, se tine mai bine pe viraje
4. Nu prea.
Andy_ACS
Singura problema care poate aparea este ca o sa ramai fara certificatul de inmatriculare in caz ca te prinde garcea cu ele. Si de asemenea nu treci ITP-ul cu ele.

Bafta!
vijelie
Pe noul tip de certificat nu mai sunt inscrise dimensiunile anvelopelor. cool.gif
einstein1984
Da, dar scrie pe usa masinii! oricum, nu era printre intrebarile adresate mai sus, ma gandeam ca stie si el asta.
Tovarasul tau e camionagiu si transporta Fiaturi? Sau de unde ia rotile alea?
slider2
QUOTE(concurent @ 15 Jul 2009, 14:20)
Inca mai am kormoran cu 72 mii km si nu prea ma mai simt in siguranta decat sub 80km/h
*



scuza-ma dar eu cu kormorane nu m-as simti in singurata nici daca ar fi nou-noute si masina ar sta pe loc.
nici nu vreau sa ma gandesc cum arata anvelopele alea la 72000km, mai ales stiind ce calitative (nu) sunt. am avut si eu michelin-uri care au dus pe fata 60000km si 80000km pe spate (mers cu ele vara si iarna), dar alea erau michelin-uri (made in france), nu kormorane...
iar la vreo 4 ani oricata "carne" ar mai avea pe ele anvelopele e recomandat sa le schimbi pentru ca imbatraneste cauciucul, se intareste, se crapa...
ar fi culmea ca Doamne fereste maine poimaine, sa-l pupi pe unul in fund cu masina, si sa zici ca loganul are frane proaste...
vijelie
Daca nu te simti in siguranta, mergi mai prudent, pana cand prinzi senzatia. wink.gif
concurent
QUOTE(Andy_ACS @ 16 Jul 2009, 11:14)
Singura problema care poate aparea este ca o sa ramai fara certificatul de inmatriculare in caz ca te prinde garcea cu ele. Si de asemenea nu treci ITP-ul cu ele.

Bafta!
*



Garcea nu are ce sa spuna pentru ca semnul indicator este neatins la cauciucuriele din fata, care au fost pe spate pana la 60 mii km ... poate la cele de pe spate sa comenteze, sper sa nu aiba exces de zel cu mine

ITP-ul l-am facut in 2008 cand masina avea aprox 60 mii km




QUOTE(slider2 @ 16 Jul 2009, 11:26)
scuza-ma dar eu cu kormorane nu m-as simti in singurata nici daca ar fi nou-noute si masina ar sta pe loc.
nici nu vreau sa ma gandesc cum arata anvelopele alea la 72000km, ... si sa zici ca loganul are frane proaste...
*



nici eu nu m-am simtit in siguranta la 160km/h nici cand au fost noi insa m-am simtit la 120-130km/h... acum maxim 80-90 km/h

cand a fost nou chiar am spus ca are frane proaste, mai tarziu am inteles ca la asta contribuie si calitatea cauciucului



QUOTE(vijelie @ 16 Jul 2009, 11:34)
Daca nu te simti in siguranta, mergi mai prudent, pana cand prinzi senzatia. wink.gif
*



sunt obligat s-o fac chiar si cu super cauciucuri... n-am prins ideea cu senzatia

Kojak
[quote=concurent]

Tati, hai sa-ti povestesc: si eu am tinut minunatiile alea de kormorane aproape 50000km, adica aprox. 1 an juma - 2, rulate la greu printre altele si la viteze constante de top biggrin.gif (160 - 170km/h). excl.gif
Si la fel ca si tine eram f. mandru de cat de multa carne mai aveau pe ele (desi erau rigide ca dreq), ce sa mai o minunatie de gume. biggrin.gif
In fine, cum ziceam pe la 50000km m-am hotarat sa le schimb (toate 4) cu niste michelinuri energy saver (made in france) cu un bujet de cca. 11mil.
Daca initial m-a intepat oleaca pipota ptr. cash-ul spart, ulterior n-am regretat si nu regret absolut deloc alegerea facuta, NU exista comparatie, parca e alta masina. smile.gif
Demaraj, silentiozitate la rulaj la viteze mari, tinuta de drum si nu in ultimul rand frane mult mai eficiente, ce sa mai alta viata, pe bune.

Intr-un cuvant: SIGURANTA (atat a ta cat si a celorlalti)

Sper ca ai prins ideea wink.gif si schimbi dreq (pana nu e prea tarziu) cirucurile alea de gume cu unele decente, pana in 10mil / toate 4buc. gasesti o gramada de marci ok.

Bafta, ca succesu-i asigurat!
concurent
[quote=Kojak,16 Jul 2009, 16:37]
[quote=concurent]

Tati, hai sa-ti povestesc: ... Demaraj, silentiozitate la rulaj la viteze mari, tinuta de drum si nu in ultimul rand frane mult mai eficiente, ce sa mai alta viata, pe bune.

Intr-un cuvant: SIGURANTA (atat a ta cat si a celorlalti)

Sper ca ai prins ideea wink.gif si schimbi dreq (pana nu e prea tarziu) cirucurile alea de gume cu unele decente, pana in 10mil / toate 4buc. gasesti o gramada de marci ok.

Bafta, ca succesu-i asigurat!
*

[/quote]

Sa traiesti!
Asta am vrut sa citesc ca de schimbat sunt hotarat... n-am stiut ce sa aleg.
Daca ai timp, chef si placere dau o berica in Dr. Taberei (chiar si-n fuga calului).
dl_dr25
cu garcea o combin nu este o problema deloc.
la itp o sa ma duc cu un rind regulamentar ( al meu de iarna sau imprumutat )
la intrebarea cu fiat ....... nu raspund tongue.gif
dar problema mea mare este sa cistig in stabilitate, frinare si sa nu omor articulatiile ( tot o ard cu stabilitate si frinare fiindca nu am abs si lam intepat pe unul pe la cringasi in iarna happy.gif
revin cu asta care ma baga in ceata http://www.wheelsmaster.com/rt_specs.jsp imi pare mie sau latimea este mai mica la 195/60/15???
slider2
185/65/R15:
- diametru total 310.75mm
- circumferinta 1952.5mm

195/60/R15
- diametru total 307.5mm
- circumferinta 1932.8mm

195/55/R16
- diametru total 310.45mm
- circumferinta 1950.61mm

eu as merge pe ultima dimensiune, fiind mult mai apropiata de cea originala, singurul impediment ar fi faptul ca trebuie sa schimbi si jantele.
dl_dr25
dar nici la cele alese de mine nu este o asa mare diferenta, la ce propui tu ma baga la cheltuieli mai mari. multam
fictiv2004
[quote=dl_dr25,15 Jul 2009, 21:43]
as dori si eu sa isi dea cu parerea asupra dubiului meu ph34r.gif
vreau sa pun pe masina 195/60/15.....

doua exemple, atat: 1. turist bucuros, venit la mare, filtru RAR, ramas fara talon. 2. masina burdusita cu vizitatori programati in EU, intorsi la frontiera de politia de frontiera pe motiv de caucioace... Sa vezi si sa nu crezi.. in Romania...


Si ptr. Concurent: presupun ca nu prea ai experienta la volan, altfel ai fi stiut ca toate anvelopele cu coeficient mic de uzura au in compozitie mult plastic- asa ca fugi ca dracu de tamaie cand auzi de anvelope care nu si-au facut viata la 45-50.000 km( mai sunt si cateva exceptii, da alea nu-s de buzunaru mediu obisnuit pe dacia); te sfatuiesc sa renunti la conceptiile invechite, si sa te adaptezi la actualitate... de cauciucuri de iarna banuiesc ca nici nu poate fi vorba... aaa , si zici ca Garcea nu are ce sa zica daca ai semnul de uzura in regula? iar esti copil: te anunt ca inspectorul RAR doar se uita la cauciucuri , si-ti salta talonul ptr. uzura daca vrea, legea il lasa; da-l in judecata, orice expertiza o sa-ti gaseasca fisuri-microfis.- taieturi in cauciucul tau dupa 2-3 ani.
concurent
[quote=fictiv2004,17 Jul 2009, 19:49]
[quote=dl_dr25,15 Jul 2009, 21:43]
Si ptr. Concurent: presupun ca nu prea ai experienta la volan, altfel ai fi stiut ca toate anvelopele cu coeficient mic de uzura au in compozitie mult plastic- asa ca fugi ca dracu de tamaie cand auzi de anvelope care nu si-au facut viata la 45-50.000 km( mai sunt si cateva exceptii, da alea nu-s de buzunaru mediu obisnuit pe dacia); te sfatuiesc sa renunti la conceptiile invechite, si sa te adaptezi la actualitate... de cauciucuri de iarna banuiesc ca nici nu poate fi vorba... aaa , si zici ca Garcea nu are ce sa zica daca ai semnul de uzura in regula? iar esti copil: te anunt ca inspectorul RAR doar se uita la cauciucuri , si-ti salta talonul ptr. uzura daca vrea, legea il lasa; da-l in judecata, orice expertiza o sa-ti gaseasca fisuri-microfis.- taieturi in cauciucul tau dupa 2-3 ani.
*

[/quote]

M-ai nimerit! Nu am deloc experienta in cauciucuri. Ma bucur ca au viata lunga si ma adaptez la conditii ... acum incep sa fiu interesat mult mai mult de siguranta, varsta isi spune cuvantul.

Nici la partea cu RAR nu te contrazic. E posibil orice si mai ales in Ro.


Ce parere aveti despre acest profil?
Avantaje / Dezavantaje in orice conditii
crising
Continental?
fictiv2004
QUOTE(concurent @ 20 Jul 2009, 13:24)
...Ce parere aveti despre acest profil?
Avantaje / Dezavantaje in orice conditii
*




..dupa fotografia profilului nu prea poti sa tragi concluzii; parca mai multa incredere am in testele pe care le face ADAC de exemplu; intra pe saitul lor ( e in germana) si incerca sa te inspiri de acolo..
DMP
Alaturi de profil conteaza foarte mult compozitia cauciucului folosit.
concurent
M-ai terminat cu asta. Tu ce zici? Ma duc sa ma interesez la fabrica? biggrin.gif
DMP
Eu iti zic ca sa te uiti pe teste de anvelope la o dimensiune cat mai apropiata de cea pe care vrei sa o cumperi si sa iei o decizie functie de performantele dovedite in teste, functie de asteptarile tale de la acele anvelope si, evident, functie de bugetul de care dispui daca vrei sa faci o treaba buna.

Nu te obosi pana la fabrica insa oboseste-te sa intri pe site-ul ADAC.

Daca te uiti doar care profil e mai simpatic ...
Asa si profilele anvelopelor chinezesti par simpatice, par ca au o rezistenta buna la acvaplanare, par ca asigura un zgomot mic de rulare, par ca au o buna manevrabilitate, etc, etc INSA in teste sunt cam ultimele.


concurent
Ce parere aveti de combinatia cauciucuri fatza de vara + spate iarna ?
Mai concret Tigar Sigura (fatza) + Kormoran K801 (spate), toate 4 sunt noi.
Serje
Bestial ...
Ralphy
De ce vrei sa faci combinatia asta? Cele de iarna pe care le pui pe spate vor fi destul de zgomotoase pe asfalt si se vor uza repede. Deci nu vad sensul.
argon
indiferent de combinatie, pe spate sa le pui pe cele mai de calitate, cu aderenta mai buna...deci Kormoranurile alea care in primul rand nu-s de iarna ies din discutie.
rtBK
QUOTE(concurent @ 5 Aug 2009, 02:34)
Ce parere aveti de combinatia cauciucuri fatza de vara + spate iarna ?
Mai concret Tigar Sigura (fatza) + Kormoran K801 (spate), toate 4 sunt noi.
*




eu nu inteleg cum poti sa ai incredere in primul rand Tigar dupa care kormoran... si de iarna...
ice cube
Doar Montana sunt mai proaste decat ce ai ales tu.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.