Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pneuri Logan
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Piese auto - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
brigada_diverse
180 lei cauciucul, garantie 2 ani.
Nu stiu daca se merita diferenta fata de motrio(care erau 200). Motrio nu mai existau nicaieri in bucuresti sau constanta. Am sunat la toate reprezentantele, stocurile erau goale de muult.

Toate Debica sau Tigar de iarna erau de la 250-260 lei in sus.
Debica Navigator2(all season nu doream, ca am Continental contiecocontact3 de vara rulate doar 20 000(cat are masina) si era pacat sa pun allseason in loc).

Nu stiu cum trebuie sa se comporte cauciucurile de iarna prea mult. Iarna trecuta am mers cu continentalurile (pe zapada, gheata ce era in buc) , dar am mers linistit si mi-au permis sa imi fac treaba fara mari batai de cap).

Totusi, am mers un drum buc-cta cu insa turbo astea, pe autostrada pana la 130(intr-o depasire) s-au comportat frumos, nu am ce sa le reprosez.

Nu sunt persoana care sa demareze brusc sau sa franeze in ultima bucata, folosesc des frana de motor si frana de serviciu destul de bland, nu bruschez masina, la fel si iarna si vara, de aceea spun ca nu stiu cum ar trebui sa se comporte.

Aderenta au (d p meu d v) destula, dar pe uscat parca (sigur de fapt, nu parca) mai bine merg cu continentalurile.

Diferenta de la 180 pana la 250-260 inseamna cam 200-300 lei(cu tot cu montaj, echilibrat, etc) si nu dispuneam(si nu dispun in continuare) de finante multe, mai ales ca urmeaza sa moara bateria si urmeaza si schimbul de ulei.

Per total, in aprox 300km cu ele sunt multumit. o sa va comunic si pe parcurs.

Comparatie: pe un ford ka cu nankang-uri de iarna(uzate destul de mult)....insa turbo se comporta mult mai bine, dar sunt masini diferite, greutati diferite, dimensiuni diferite, deci nu stiu daca e relevant. Cand vine zapada, revin cu pareri
Cyrusmddd
Parerea mea este ca, in conditii normale de rulare (mod de condus, viteza, conditii de drum), diferentele dintre o anvelopa ieftina si una mai scumpa nu sunt chiar asa de mari pe cat se vorbeste aici. Cam prea mare agitatie pe tema marcii de anvelope cu care se echipeaza o modesta masina (in primul rand dpdv al performantelor de rulare) precum Loganul.
IRONICK
QUOTE(brigada_diverse @ 3 Dec 2011, 08:55)
am luat 4 cauciucuri Insa Turbo T2 de iarna reesapate
QUOTE(brigada_diverse @ 3 Dec 2011, 15:10)
180 lei cauciucul, garantie 2 ani.Nu stiu daca se merita diferenta fata de motrio(care erau 200). Motrio nu mai existau nicaieri in bucuresti sau constanta. Am sunat la toate reprezentantele, stocurile erau goale de muult.
Diferenta aia de 80RON merita cu varf si indesat. Dar dintr-o organizare proasta, evident ca nu au stocuri.
QUOTE(Cyrusmddd @ 21 Dec 2011, 01:07)
Parerea mea este ca, in conditii normale de rulare (mod de condus, viteza, conditii de drum), diferentele dintre o anvelopa ieftina si una mai scumpa nu sunt chiar asa de mari pe cat se vorbeste aici.
Mai bine te-ai exprima asa: diferenta de pret intre un cauciuc scump si unu ieftin nu se reflecta proportional in performante. Un pret cu 50% mai mare nu se reflecta la fel in aderenta.
ursamajor
QUOTE(Cyrusmddd @ 21 Dec 2011, 01:07)
...diferentele dintre o anvelopa ieftina si una mai scumpa nu sunt chiar asa de mari pe cat se vorbeste aici.


Așa e, dar, uneori, tocmai diferența aceea mică face... diferența. wink.gif
gabylzr
Adica nu ai spus nimic prin acesta postare , punctase ironick foarte bine .
ursamajor
Așa, și?
cosmin_h82
Am cumparat Barum Polaris 3 cu 180 lei/buc (noi). Am mers pana acuma aprox 300 km marea majoritate in conditii de ploaie/lapovita. Deocamdata multumit de ele. Nu stiu cum se vor comporta pe zapada
brigada_diverse
QUOTE(IRONICK @ 21 Dec 2011, 13:16)
Diferenta aia de 80RON merita cu varf si indesat. Dar dintr-o organizare proasta, evident ca nu au stocuri.Mai bine te-ai exprima asa: diferenta de pret intre un cauciuc scump si unu ieftin nu se reflecta proportional in performante. Un pret cu 50% mai mare nu se reflecta la fel in aderenta.
*




am mers cu ele si pe lapovita si pe ploaie pe autostrada, nu am avut parte de surprize.

si din lipsa de bani...am luat ce am putut. am auzit si de la altii pareri bune despre insa turbo


IRONICK
Cum se mai comporta cauciucurile voastre acum? A fost si un pic de ploaie. Si de zapada. Ce mai zic posesorii de Motrio ..?
cipri4ph
din experienta personala
rulaj si vanzare de Motrio
sunt anvelope bune la pretul cu care vin
bobo77
Sa zic eu de motrio, se descurca bine pe mai toate suprafetele pe timp de iarna, sunt foarte multumit. Am observat ca apare un zgomot cand temperaturile sunt cu plus la peste 80 km \ h, cand temperaturile sunt cu minus acel zgomot nu este prezent. Poate mi se pare desi nu cred.
ionut_buzescu
Eu am pe față anvelope all-season KLEBER Quadraxer și pe spate anvelope de iarnă SAVA Eskimo S3 (și asta pentru că Kleber sunt noi nouțe).
Pentru cine vrea să-și facă o imagine privind performanțele Kleber Quadraxer comparativ cu alte pneuri all-season, iată aici! Cu cât scorul este mai mic, cu atât pneul este mai performant.
Personal, sunt foarte mulțumit de ele.
Cât despre SAVA Eskimo de asemenea, numai de bine !
LuluMOB
In Iasi avem dealuri abrupte, dar nu prea am avut zapada sa testez Motricioaicele.
Pe zapada batuta si inghetata, masina pleaca de pe loc chiar si pe rampe de peste 10%; nu eram sigur ca o sa reusesc, iar cu cele de vara sigur nu urcam nici lansat. Pe aceeasi straduta abrupta, pe coborare, am avut ocazia sa testez simultan si abs-ul.
Pe polei, am fost de cateva ori surprins, dar nu din vina pneurilor ci din a mea, probabil tocmai faptul ca se comporta bine te fac uneori sa neglijezi ca oricand poti gasi gheata pe un pod sau intr-o zona umbrita.
Pe uscat, am mai scris, aproape nu simti diferente de aderenta, insa precizia directiei e putin mai mica. Nu ca ar fi prea buna la Logan indiferent de cauciuc. Si se simte si la confort compozitia mai moale.
dogsbody
Logan 1.6 16v echipat cu Dunlop Wintersport 3D si Logan MCV 1.5dci echipat cu Vredestein Snowtrac 3.

Ambele masini sunt in configuratie standard, conduse de catre subsemnatul, singur in masina, observatiile fiind facute in ultimele doua zile preponderent pe traseul Pta Muncii - Aeroport Otopeni (si invers), traseu parcurs dimineata, la pranz si seara.

Observatii:
- Loganul berlina, destul de usor pe puntea spate, derapeaza foarte usor, chiar si la viteze mici; solutia: doi saculeti cu nisip (aproximativ 80 -100 kg) in portbagaj; comportament complet schimbat, mult mai stabila, plus ca saculetii de nisip pot fi de mare ajutor si in alte situatii
- Loganul MCV, comportament super OK, 5 stele. Nu am ce sa reprosez.

- Dunlop Wintesport 3D: tractiune: OK; franare OK: stabilitate: OK (dupa ajustarea cu lest pe puntea spate)
- Vredestein Snowtrac 3: tractiune: OK; franare: mai slabut decat Dunlop; stabilitate: OK

Concluzia personala: Loganul MCV mult mai stabil cu toate ca , dupa lestare punte spate, Loganul berlina a avut un comportament decent.
Probabil ca, in cazul in care voi schimba anvelopele intre cele doua autovehicule prezentate mai sus, rezultatele vor fi net pozitive in favoarea Loganului MCV

O zi buna
brigada_diverse
cand ningea , n-am avut probleme ... nici nu era depus mare lucru pe jos.
Acum cand e ditai zapada nu scot masina ca pierd locu de parcare si dupaia sap cu orele....oricum nu e o necesitate asa mare sa o scot...deci..cand o fi sa pot sa o scot din parcare si a fie si zapada pe jos, o sa va comunic cum se mai comporta si Insa T2
dia_ph2
Continental TS810 - foarte bune pe zapada, decente pe polei, daca iti cunosti limitele (a fost intr-o zi patinoar). DN71 este drumul pe care-l parcurg zilnic, chiar daca numai 10-12km. Singura mea nemultumire, au o rezonanta pe la 60km/h (dispare la 55 sau 65). Se auzea si la Conti de vara, dar mult mai putin.
ionut L.
Marangoni 4 Winter pe fata si goodyear UG7+ pe spate, se comporta bine Marangoni pe zapada moale si pe zapada inghetata, nu sunt nici foarte zgomotoase. Sa vedem cum se vor comporta si la sub -15 grade cate se anunta smile.gif
ssandulescu
Dc ai in talon trecute dimensiunile la anvelope nu pori pune alceva ca iti ia talonul
IRONICK
Regreta cineva ca si-a cumparat cauciucuri Motrio Far Away?
Mihai_67
Am cumparat Motrio Far Away de la concesionarul Dacia la indemnurile voastre ,pot sa afirm ca sunt super multumit de alegere si pret,,silentioase pe uscat dar testul suprem a fost cand am suit la Ranca pe drum cu portiuni de gheata ,zapada batatorita si afanata fara sa montez lanturi ,, rolleyes.gif treceam foarte lejer pe langa masini de marca care patinau intr-o veselie si vreo doua 4x4 care poposeau linistite in decor ohmy.gif
Una peste alta f mutumit de alegerea facuta, pt vara inlocuiesc Michelinurile uzate 30% si pline de crapaturi pe flancuri si destul de zgomotoase cu Motrio Impulsion icon_mrgreen.gif
IRONICK
Acelasi lucru l-am facut si eu, nu le-am pus inca pe jante.
Ampt
QUOTE(Ampt @ 7 Feb 2012, 08:36)
- anvelopele Motrio isi fac treaba mai mult decat decent (multumesc pentru recomandari, IRONICK si bobo77)
*




QUOTE(IRONICK @ 9 Feb 2012, 13:32)
Regreta cineva ca si-a cumparat cauciucuri Motrio Far Away?
*



smile.gif smile.gif smile.gif
bobo77
QUOTE(IRONICK @ 9 Feb 2012, 13:32)
Regreta cineva ca si-a cumparat cauciucuri Motrio Far Away?
*


mai mult ca sigur nu, am cunostinte care sunt superincantate de alegerea facuta la recomandarea mea.
cristio_79
Astea in ce dimensiuni se gasesc ? Am citit ca ar avea vreo 20 de dimensiuni, dar eu nu am gasit decat pentru Logan.
bobo77
In Romania nu cred sa gasesti alta dimensiune.
YRX
Eu am vazut pe un Megane Motrio de vara, cred ca erau pe 16".
andreig1982
QUOTE(andreig1982 @ 18 Oct 2011, 07:37)
motrio de iarna mai exista la dealeri reno pe 195/65/R15 91T la 255 ron si 205/55/R16 91T la 349 ron
*



ma autocitez sleep.gif
IRONICK
QUOTE(Dsign @ 11 Feb 2012, 18:54)
- zapadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Apropo de zapada, pot sa zic ca Motrio cunt EXTRAORDINARE. Avea dreptate Ironick cand spunea.
*


Deci dupa cum ziceam. biggrin.gif

Cine nu si-a luat anul asta, o sa isi cumpere mai scump iarna urmatoare.
andreig1982
daca nu o sa fie un salt mare de pret, tot best buy vor fi
eu va trebui sa le schimb pe cele de iarna si oscilez intre bf goodrich si motrio
radiantm
Am MOTRIO de peste 2 ani (2 ierni trecute cu ele) Pe atunci aparusera in reteaua Dacia ( cam 170 RON bucata parca)
Erau multe discutii si atunci pe forum referitoare la fiabilitatea si eficienta lor
Erau putini cei care le aveau sau le aveau de prea putin timp pt a da un verdict clar despre ele.
Repet -dupa 2 ani de utilizare- eu sunt foarte multumit. ATENTIE NU SUNT SPECIALIST , dar :
-cauciuc cu o textura buna ,profil interesant si suportul unui producator consacrat (Continental-chiar daca sunt Made in Romania) in comparatie cu unele "pocnitori" de anvelope care se gasesc la preturi relativ apropiate
-la plecarea de pe loc in conditii de zapada afanata in STRAT MARE (si chiar a fost in iarna asta!) , chiar si usor in panta NU sunt probleme .E adevarat ca uneori mai trebuie facute manevre fata-spate , dar asta e la orice anvelopa...
-in conditii de zapada care se dezgheata , imbibata cu multa apa si in strat mare , masina are tendinta sa derapeze cam necontrolat
-Am franat brusc la viteze de 30/35 km / ora cu strat de zapada pe sosea si masina NU deviaza de la traictorie ( NU am ABS la masina!)Nu am avut curaj sa franez (brusc -am spus ) la viteze mai mari !
-gheata e ...gheata pt orice anvelopa cred... , nici Motrio NU face minuni...
-Nu pot compara cu Michelin , GoodYear , Pirelli...ca NU am avut noi pe masina
-Per ansamblu extrem de multumit
IRONICK
Perfect adevarat tot ce ai scris. Intradevar, pe zapada dezghetata cu multa apa se simte o aderenta mai slaba, dar si asta se intampla la cauciucuri mai rasarite. Pe asfalt ud cum sunt? Eu am simtit o aderenta mult mai buna decat la cauciucurile de vara.
bobo77
Si eu la fel.
radiantm
Relativ la comparatia Motrio (iarna) contra anvelope de vara mi-e greu sa ma pronunt.De vara am Barrum Brillantis si nu am observat o diferenta majora(eventual un plus usor spre Motrio care sunt ceva mai noi la mine)

PS Am citit un post anterior al lui BOBO77 , relativ la un zgomot pe care il scot Motrio de iarna si il confirm si eu.E greu de descris , un suierat usor...care , dupa mine , nu provine de la zgomotul specific unei anvelope de iarna .
Cred ca mai degraba , la temperaturi pozitive ,datorita profilului , probabil apa circula intr-un mod mai ciudat pe anvelopa si provoaca zgomotul ( ultima afirmatie poate sa fie o tampenie -asa ca nu dati prea tare in mine...) Pur si simplu nu stiu de la ce provine sunetul ...dar el exista.
cristyjas
Salut,eu am tot Motrio de iarna cumparate asta toamna,si pot spune ca si-au facut treaba cu brio in iarna asta,iar despre treaba cu zgomotul intr-adevar au un usor suierat pe asfalt ud,dar isi pastreaza aderenta bine.Eu sunt multumit si de ele si de pretul platit pentru ele.
mikey_gtx
majoritatea gumelor de iarna sunt mai zgomotoase decat cele de vara, din cauza profilului.
radiantm
Eu am spus destul de clar in postul meu ca zgomotul (suieratul) la care m-am referit eu (cred ca si BOBO77) nu provine de la zgomotul specific unei anvelope de iarna ( care intradevar exista !!) ci parca e ceva specific
bobo77
Exact, asta-i si parerea mea ca nu-i zgomot specific anvelopelor de iarna. Zgomotul este prezent mai ales pe uscat decat pe ud, probabil se aude si cand este ud, dar combinat cu alte zgomote nu mai este asa clar.
@radiantm- am mers 2 ierni si eu cu barum briliantes si te contrazic, sunt pur si simplu anvelope de vara, adica sunt inferioare la toate capitolele fata de motrio pe orice suprafata si nu pentru ca ar fi niste gume proaste, doar ca sunt de vara.
hspinache
Am citit 10 pagini in urma si nu m-am lamurit cu nimic . Probabil pentru ca discutiile se purtau la intrare in iarna .
Din diverse motive , vreau sa schimb anvelopele mele Montana .
Problema : cumpar de vara sau all season ?
Dupa mintea mea , ar trebui all season , pentru ca :
-fac in medie 5-6000 km/an ;
-iarna , daca ninge , polei , ploua , zapada , nu merg cu masina
-iarna , decit sa ma misc cu cele de vara , poate mai bine este cu cele all season
-din cit stiu eu , cele all season sint mai moi decit cele de vara si mai tari decit cele de iarna . Unele brenduri le fac apropiate de cele de vara , alti de cele de iarna .
-actualele Montana , nu s-au uzat cit au crapat . Cele allseason crapa mai greu sau mai usor? s-au poate nu stiti .
-cum sint cele all season vara ? am auzit ca ar fi instabile. ???
-ce parere aveti de Matador all season ?
Maskatu
Anvelopele tip all-season reprezinta un compromis intre anvelopele de vara si anvelopele de iarna. Adica nu vor excela vara precum unele dedicate verii, respectiv iarna cum s-ar comporta unele dedicate anotimpului rece, adica din gama fulg + creasta.

In conditiile astea, vara se vor toci ceva mai repede, avand o textura totusi mai moale, iar iarna nu vor avea o aderenta buna, tocmai din cauza ca textura nu este suficient de moale, iar profilul nu este unul dedicat.

In conditiile enuntate de tine, un set all season ar fi ideal, musai cu M+S ( nu stiu daca mai gasesti all season fara M+S). In orice caz cu M+S stai linistit ca nu iei amenda.

bogdan178
sal

am avut all season Nexen N2000 luate din vitan profil V si erau excelente am vandut loganul cu ele pe masina in afara ca erau putin zgomotoase si daca stricam unul eram cam greu de gasit inlocuitor fiind pe profil V nu aveau nici un defect ...mergeau perfect si se descurcau f bine si vara si iarna .
Cine nu a folosit All Season isi da cu parerea din basme ...Un All Season Nou e mai bun din start ca orice cauciuc SH dedicat pe anotimp.

Cand e zapada de 50 de cm nici cu lanturile nu mai iesi .

Acum am un Fiat Grande Punto si am fost nevoit sa imi iau de vara deoarece masina a venit echipata cu anvelope de iarna Nokian D3 parca ...initial am vrut sa merg si vara cu ele dar la 350 ron cauciucul am zis ca e pacat sa imi bat joc de ele. Si acum mi-am luat Motrio Impulsion DOT 20/11 150 RON din vitan ultima transa ...ca restu Motrio se vindeau intre 170-200 ron ...le-am zis la aia direct in fata ca dincolo este mai ieftin dar e DOT putin mai vechi 2011 ...si ei cica cum sa fie vechi 2011.

M+S si toate anotimpurile sa aiba stantate pe ele ...ca daca are doar M+S si fulgul sau muntele si fulgul sunt de iarna smile.gif

Cu all season nu trebuie sa mai le schimbi la trecerea sezoanelor vara - iarna ...costa la jumatate deoarece cumperi 4 cauciucuri nu 8 ....


bye
vi_escu
corect! decat 8 bune mai bine 4 ametite...
eurocristi
A pus cineva pe masina Motrio de vara?
Ceva impresii?Merita cumparate?
IRONICK
Sunt ceva baieti pe aici multumiti. Eu inca nu am reusit sa le schimb, poate maine.
BZN
Tu esti pro Motrio cum sunt eu contra Debica... biggrin.gif
Parca ma intreci, totusi. smile.gif
eurocristi
Eu as vrea sa cumpar anvelope noi de vara.
Am avut Michelin din fabrica si sunt imbatranite rau.Oricum,Michelin iese din discutie pentru ca nu cred ca-si merita banii.Cel putin pe mine m-au dezamagit nu atat ca performante cat din punct de vedere al uzurii si imbatranirii cauciucului.
Acum oscilez intre Motrio si Good Year GT 3.
BZN
Pai daca e vb de masina din semnatura, atunci anvelopele au deja 7 ani, destul.
Am mai zis, Michelin nu produc anvelope proaste, doar ca nu se adreseaza celor care le vor la datorie multi ani.
Nu se poate totul..., in cazul lor, performanta primeaza durabilitatii.
eurocristi
Da,este vorba de masina din semnatura.
Dar am anvelope de iarna de cand am masina.In plus pe timpul iernii cele de vara au fost depozitate corespunzator,vara masina parcata la umbra etc.
Cele de iarna sunt intro stare mult mai buna (cred ca le mai tin vreo 2 ani) si au cam acelasi numar de km.rulati,poate ca cele de vara sa aiba vreo 5 kkm in plus.
Cele de iarna sunt Debica Frigo tongue.gif .
Cat priveste performanta,nu stiu ce sa spun.
Curbele pe care le iau cu Michelin cu 100km/h le iau si cu Debica Frigo la aceeasi viteza,pe ud se misca la fel ,practic nu-mi schimb stilul de condus decat cand este zapada pe carosabil altfel n-am remarcat diferente dinamice majore.

vi_escu
ia motrio!
mishu_wrc
Eu acum 3 ani mi-am pus 2 Michelinuri pe fata noi noute (din doua roti de rezerva) problema era ca unu era made in Romania (celalalt made in UK), iar asta romanesc dupa un pic de uzura a inceput sa fluiere de nuam numa in curbe la viteze de peste 80km/h (fluiera doar cel romanesc)

hspinache
un vinzator mi-a facut capul mare cu Marangoni Verso ; ca au manseta protectoare la geanta ??? la ce este buna ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.