IRONICK
13 Apr 2012, 11:02
Pana la 209RON mai este un nimic. Mai bine unul de anul asta. Astea sunt cauciucuri la pretul de anul trecut cu ceva adaos.
http://www.dacia.ro/oferte-speciale/promot...ta_anvelope.pdf
eurocristi
13 Apr 2012, 12:15
Ironik,n-ai pus Motrio de vara pe masina?
Astept cu interes opiniile tale.
ursamajor
15 Apr 2012, 19:07
Ieri și azi am avut ocazia să testez și pe ploaie torențială (evident, și pe carosabil umed) noile mele BF Goodrich G-grip. Despre comportarea pe uscat deja cred că am spus câteva cuvinte. De laudă. Un picuț mai zgomotoase decât Alpin A4 (le compar cu ce am avut astă iarnă), care sunt foarte silențioase, dar la fel de moi ca acestea, astfel încât amortizează foarte bine denivelările și măresc confortul. Mult mai silențioase decât Continental EcoContact ce le am pe mașina de serviciu. Aderență/frânare foarte bună și pe uscat și pe umed. La 110-120 km/h, pe ploaie torențială, aproape că nu simțeam acumulările de apă așa cum simțeam la vechile Montane. Mă gândesc că managementul apei pătrunse în profil e ceva mai bun. Sau poate e doar efect placebo. În orice caz, la 215 lei bucata cât m-au costat, cu montaj inclus, consider că sunt niște anvelope cu un raport performanță (calitate)/preț excelent și le recomand.
bobo77
15 Apr 2012, 21:59
Esti curajos nene daca ai mers cu 120 pe ploaie torentiala...
ursamajor
16 Apr 2012, 08:07
Am avut șoseaua liberă complet, altfel nu depășesc 80-90, cel mult. Am vrut doar să testez drăciile și nu s-au făcut de râs.
Șoseaua e aia din poză, iar pata difuză de ploaie dinspre orizont m-a prins la întoarcere. Turna cu găleata.
florinvfd
16 Apr 2012, 13:04
Pt cei care cauta pareri despre diverse cauciucuri..eu mi-am luat Pirelli P4 Cinturato.
De iarna am BF Goodrich, care intr-adevar sunt f moi si nu simti denivelarile sau gropile asa tare.
De vara aveam Michelin Energy Saver..care au tinut ~70000km.
Pe scurt despre Pirelli P4 cinturato:
+ aderenta buna la franare si in curbe, si pe uscat si pe ploaie
+ nu sunt zgomotoase la viteze mari cum spune cineva pe alt site
- sunt tari si simti orice denivelare sau gropita mai rau decat ar trebui (Michelin nu erau asa, iar BG Goodrich de iarna nu mai zic..aproape ca nu simteai nimic) Un minus cam enervant..
P-A-C-O
16 Apr 2012, 18:45
apropo de Motrio by Conti, se pare ca si VIKING sunt facute in aceeasi fabrica de la Timisoara
hspinache
16 Apr 2012, 19:50
Exista undeva notificat legislativ , ce inseamna cauciucuri uzate ?
ursamajor
16 Apr 2012, 21:01
hspinache
17 Apr 2012, 08:11
Cred ca nu am fost inteles . Pe mine ma intereseaza daca exista o lege, decret , etc , din romania unde se specifica notiunea de cauciuc uzat si obligativitate schimbare cauciuc.
ursamajor
17 Apr 2012, 09:42
Citește atunci legea circulației și ne spui și nouă. Eu recunosc, am ani de când n-am făcut-o dar am reținut că pentru circulația pe drumurile publice
ar fi adecvate orice anvelope care indeplinesc conditiile prevazute in lege: sa nu fi atins uzura maxima admisa (etc. etc.), care era, din câte mai știu eu, 1,6 mm, ca și în multe alte țări europene. Mai mult, pe lângă amendă ți se retrage și certificatul de înmatriculare. Bine, pe mine nu legea m-ar obliga să schimb anvelopele uzate, ci siguranța personală. De aceea am și renunțat la niște anvelope ce mai aveau 3-4 mm profil, dar împliniseră 7 ani și-ncepuseră să aibi mici fisuri.
Vezi aici:
http://legislatie.autoraid.ro/amenzi_circulatie.htmldai căutare din browser cu "anvelope".
Sau aici,
http://legislatie.autoraid.ro/noul_cod_rutier.htmlart 100 al. 6.
Art. 100. - (1) Constituie contraventii si se sanctioneaza cu amenda prevazuta In clasa a II-a de sanctiuni urmatoarele fapte savarsite de persoane fizice:
...
6. conducerea unui autovehicul care are montate anvelope cu alte dimensiuni sau caracteristici decat cele prevazute In certificatul de Inmatriculare sau de Inregistrare ori sunt uzate peste limita admisa; ...
Dar e greu, trebuie să caute altul pe net pentru tine.
IRONICK
17 Apr 2012, 10:00
QUOTE(eurocristi @ 13 Apr 2012, 13:15)
Ironik,n-ai pus Motrio de vara pe masina?
Astept cu interes opiniile tale.
Le-am pus. Sunt mai putin zgomotoase decat Michelin (si altele din zona!). Nu se simt denivelarile, le absorb foarte bine. Nu am avut parte de mers pe ploaie sa vad daca evacueaza cum trebuie apa in conditii de limita.
QUOTE(ursamajor @ 15 Apr 2012, 20:07)
Despre comportarea pe uscat deja cred că am spus câteva cuvinte. De laudă.
Intodeauna un cauciuc nou se comporta mai bine decat unul vechi, chiar si "de firma" sau nu. Asteapta 2-3 ani si pe urma incerca sa faci comparatia la acelasi nivel.
ursamajor
17 Apr 2012, 10:04
Și pe mine m-au impresionat în mod plăcut, tactil, aceste Motrio Impulsion. Par a avea un cauciuc tare bun, moale, aderent. Ciudat, aveau la reprezentața Dacia din BR și Impulsion +, care hmmm, erau mult mai dure.
tribunul
17 Apr 2012, 10:05
QUOTE(IRONICK @ 17 Apr 2012, 11:00)
Nu se simt denivelarile, le absorb foarte bine.
Regula asta e valabila la toate anvelopele noi in comparatie cu cele vechi, cele existente pe masina.
Cand pui un cauciuc nou, primul sentiment e ca-i mai elastic fata de cel inlocuit.
ursamajor
17 Apr 2012, 10:06
QUOTE(IRONICK @ 17 Apr 2012, 10:00)
Intodeauna un cauciuc nou se comporta mai bine decat unul vechi, chiar si "de firma" sau nu.
Evident, dar nu văd unde e contradicția.
IRONICK
17 Apr 2012, 10:08
QUOTE(tribunul @ 17 Apr 2012, 11:05)
Cand pui un cauciuc nou, primul sentiment e ca-i mai elastic fata de cel inlocuit.
Diferenta este ca peretii laterali sunt foarte moi la Motrio si ai senzatia de un usor ruliu. Daca o sa am timp le pun pe alta masina cu amortizoare mai dure sa vad compartimentul (eu am Sachs, sunt pentru confort). Mie imi place cum se comporta (foarte bun pentru confort), pentru ca spatele meu nu vrea sa simta gropile.
QUOTE(ursamajor @ 17 Apr 2012, 11:06)
Evident, dar nu văd unde e contradicția.
Ma referam la incantare.
ursamajor
17 Apr 2012, 10:29
Aaa, a trecut și încântarea.
IRONICK
17 Apr 2012, 10:45
QUOTE(ursamajor @ 17 Apr 2012, 11:29)
Aaa, a trecut și încântarea.
ma refeream la tine si minunatele tale cauciucuri
ursamajor
17 Apr 2012, 12:00
Am înțeles, mon ami. Tu n-ai înțeles că ironia ta n-are subiect, fiindcă încântarea a trecut, cauciucurile sunt foarte bune, viața merge înainte.
IRONICK
17 Apr 2012, 12:07
Stiu batrane, tot ce ti-ai luat tu este bun.
eurocristi
17 Apr 2012, 12:09
Ironik,cat de deranjant e ruliul in curbe cu Motrio?
IRONICK
17 Apr 2012, 12:24
Pe mine nu ma deranjeaza. Desi am zis ruliu, este impropriu spus. Poate este doar o imperechere nefericita cu amortizoarele mele, nu am mai auzit nici un posesor de MI sa se planga de asa ceva. Sau poate sunt eu prea pretentios.
eurocristi
17 Apr 2012, 12:25
Multumesc foarte mult pentru informatii!
ursamajor
17 Apr 2012, 13:20
QUOTE(IRONICK @ 17 Apr 2012, 12:07)
Stiu batrane, tot ce ti-ai luat tu este bun.
Tu ai spus-o. Eu zic doar că BFG G-grip sunt văzute ca
High Performance Summer Tyres, pe când despre Motrio n-am prea auzit nimic. Repet, am avut ocazia să le pipăi și mi-au făcut impresia de cauciuc bun. Dacă se și comportă ca atare, merită recomandate. Fiindcă reviewurile sunt zero pe net. Ba chiar și pe forumuri părerile fie lipsesc, fie sunt contradictorii.
bobo77
17 Apr 2012, 22:12
QUOTE(IRONICK @ 17 Apr 2012, 11:00)
Nu am avut parte de mers pe ploaie sa vad daca evacueaza cum trebuie apa in conditii de limita.
astept cu interes sa le testezi pe ploaie torentiala la 120 km la ora...cum au facut altii.
IRONICK
17 Apr 2012, 22:17
QUOTE(bobo77 @ 17 Apr 2012, 23:12)
astept cu interes sa le testezi pe ploaie torentiala la 120 km la ora...cum au facut altii.
Merci, nu.
bobo77
17 Apr 2012, 22:24
Glumesc sti bine.
tribunul
18 Apr 2012, 04:29
QUOTE(bobo77 @ 17 Apr 2012, 23:12)
astept cu interes sa le testezi pe ploaie torentiala la 120 km la ora...cum au facut altii.
Mai degraba la 30 ora cand e putin ud pe jos.
crising
18 Apr 2012, 08:03
A venit timpul sa ma inoiesc si eu cu cauciucuri de vara. Am acum pe masina Continental EcoContact 3. Findca am fost foarte multumit de ele am sa merg tot pe Continental. De unde vreau eu sa le iau si-mi convine pretul au numai EcoContact 5. Cica ar fi mai evoluate decat3. Ce parere aveti? Pretul este acelasi in cazul daca insist sa-mi aduca EcoContact 3.
ursamajor
18 Apr 2012, 12:10
QUOTE(bobo77 @ 17 Apr 2012, 22:24)
QUOTE(bobo77 @ 17 Apr 2012, 22:12)
astept cu interes sa le testezi pe ploaie torentiala la 120 km la ora...cum au facut altii.
Drăguț și subtil.
Nu prea am obiceiul să vorbesc aiurea-n tramvai și nici inconștient nu sunt și nici nu e vreo laudă să mergi cu viteze nelegale. Cu Alpin A4, iarna trecută am mers și cu 130 pe ceas, pe distanță relativ scurtă, pe șosea liberă complet, cu zăpadă bătătorită, fiindcă simțeam că aveam aderență. Nu fac un obicei din a depăși 100-110 km/h, din mai multe rațiuni: siguranță, consum, confort propriu. Ba chiar la drumuri relativ lungi merg și sub sută, numai și numai pentru a admira peisajul.
fuzzzy
18 Apr 2012, 17:28
Sper ca a fost doar o greseala de exprimare insa, tu conduci ca sa admiri peisajul?
Steel Tormentor
18 Apr 2012, 17:47
QUOTE(ursamajor @ 18 Apr 2012, 13:10)
am mers și cu 130 pe ceas, pe distanță relativ scurtă, pe șosea liberă complet, cu zăpadă bătătorită, fiindcă simțeam că aveam aderență.
Pe ploaie torentiala..treaca mearga...dar pe zapada batatorita.... Poti sa ai si mama cauciucurilor. Mai ales cu Loganul, fara nici un sistem de control al traiectoriei ...eu cred ca te mananca undeva... Riscurile sunt enorme si nu le vad rostul. Am avut ocazia sa vad live ce a patit un viteaz care si-a fortat norocul pe o sosea cu zapada batatorita, increzator probabil in aderenta cauciucurilor sale. Cand totul ti se pare ca e cat se poate de frumos iti poate fugi spatele intr-o fractiune de secunda.
ursamajor
18 Apr 2012, 17:59
De acord. Am specificat că nu e vorba de o practică permanentă. A fost un moft pentru testare. Mulțumesc de înțelegere.
andreig1982
18 Apr 2012, 18:39
crising
19 Apr 2012, 14:59
Am cerut si eu o parere vis a vis de Continental Eco5 dar printre vitezomani nu vad nici o opinie.
andreig1982
19 Apr 2012, 15:18
nu cred ca are nimeni varianta asta de anvelope, si am vazut ca nici nu prea exista review-uri
are 4 canale de evacuare a apei, deci ar trebui sa faca figura buna pe apa
suprafata de contact cu asfaltul destul de mare si nefragmentata deci aderenta buna pe uscat, zgomot redus si probabil va ajuta intr-un procent si la reducerea consumului
tribunul
19 Apr 2012, 20:37
Motrio de vara la Meridian 208 lei.
dl_dr25
19 Apr 2012, 21:46
QUOTE(crising @ 19 Apr 2012, 14:59)
Am cerut si eu o parere vis a vis de Continental Eco5 dar printre vitezomani nu vad nici o opinie.
pai daca Eco 3 facute la Timisioara merg la 150km/h mers constat 100km (eu pe A1 asa merg mereu), ce vrei tu eu zic ca nu sunt probleme.
singura problema care trebuie sa te puna pe ganduri este calitatea slaba la drumurile proaste ( rezistenta, dupa 4luni de la cumparare sau chinuit sa le echilibreze )
eu la urmatoarele o sa merg pe Nokian ( fie iarna sau vara )
bobo77
19 Apr 2012, 21:49
De ce? ce performante au aceste pneuri de esti asa hotarat?
tribunul
19 Apr 2012, 21:50
QUOTE(dl_dr25 @ 19 Apr 2012, 22:46)
merg la 150km/h mers constat 100km (eu pe A1 asa merg mereu),
si cam in ce tara ar fi autostrada aia pe care mergi matale constat cu 150?
crising
20 Apr 2012, 09:34
QUOTE(andreig1982 @ 19 Apr 2012, 16:18)
nu cred ca are nimeni varianta asta de anvelope, si am vazut ca nici nu prea exista review-uri
are 4 canale de evacuare a apei, deci ar trebui sa faca figura buna pe apa
suprafata de contact cu asfaltul destul de mare si nefragmentata deci aderenta buna pe uscat, zgomot redus si probabil va ajuta intr-un procent si la reducerea consumului
Pe site-ul celor de la Continental apare anvelopa intradevar cu 4 canale de evacuare a apei dar in realitate 185/65/15 are tot 3 canale la fel ca Eco3. Probabil Eco5 la o anvelopa mai lata de 185 are 4 canale. Cred ca o sa merg pe Eco 5 pana la urma. Sper sa nu-mi para rau pentru diferenta de bani fata de Motrio ca ma gandisem si la varianta asta. 298 lei Continental Eco5 si 209 lei Motrio.
QUOTE(ursamajor @ 18 Apr 2012, 13:10)
Ba chiar la drumuri relativ lungi merg și sub sută, numai și numai pentru a admira peisajul.
Peisajul se admiră cel mai bine din dreapta !
ursamajor
20 Apr 2012, 11:24
Din păcate, copilotul n-are permis, căci uneori chiar aș dori să stau în dreapta.
andreig1982
20 Apr 2012, 13:19
QUOTE(crising @ 20 Apr 2012, 09:34)
Pe site-ul celor de la Continental apare anvelopa intradevar cu 4 canale de evacuare a apei dar in realitate 185/65/15 are tot 3 canale la fel ca Eco3. Probabil Eco5 la o anvelopa mai lata de 185 are 4 canale. Cred ca o sa merg pe Eco 5 pana la urma. Sper sa nu-mi para rau pentru diferenta de bani fata de Motrio ca ma gandisem si la varianta asta. 298 lei Continental Eco5 si 209 lei Motrio.
eu am doar doua la bf goodrich
dar dc te uiti la filmuletul postat pe pagina anterioara, nu am emotii pe ploaie
ursamajor
20 Apr 2012, 16:16
Tu ești acolo? Cu frigiderul?
andreig1982
20 Apr 2012, 19:55
the one and only
dl_dr25
22 Apr 2012, 19:05
QUOTE(bobo77 @ 19 Apr 2012, 21:49)
De ce? ce performante au aceste pneuri de esti asa hotarat?
pai la tot ce am citit despre ele si unde sunt facute imi dau o mai mare incredere fata de conti de Timisioara
22 Apr 2012, 19:17:QUOTE(tribunul @ 19 Apr 2012, 21:50)
si cam in ce tara ar fi autostrada aia pe care mergi matale constat cu 150?
nu am interesul sa mint si poate observi ca nu sunt disperat dupa postari sau sa ma bag in seama, uitate la ce am postat sau ce am facut singur pt masina mea si poate o sa ma crezi.
ma repet pt a fi inteles, pe A1 (de la Bucuresti pana la iesirea spre Gaiesti ) o pun la 150km/h ( ce arata pe bord, stim toti cum indica bordul
) si acolo moare, restul masina este folosita normal in oras ( schimbat vitezele intre 2000 si 3000 ture in functie de situatie si starea psihica a conducatorului
)
masina a fost si pana in Italia ( aici viteza de croaziera a fost de 120-130 din cauza distantei mari), Ungaria de 2 ori ( aici maxim 150 doar pa A1 si la unguri fiindca restul este cam greu pt lighean ) si mersul la mare si Bulgari pe A2 tot la 150
ps: nu am primit pe mail nici o instintare de nu am raspuns aici
crising
22 Apr 2012, 21:04
Eu am Conti Eco3 made in Romania fabricatie 2006 si dupa un rulaj de aproximativ 70000 km (zic aproximativ pentru ca am rulat mai mult dar iarna cu anvelope de iarna) ma declar multumit. Aderenta pe carosabil ud iti da o senzatie de siguranta, am acvaplanat o singura la viteza mare in momentul cand am trecut printr-o balta mai adanca. Deci as paria oricand tot pe Continental de Timisoara.
Continental Eco Contact 5 de care vorbeam mai sus sunt made in Slovacia.
IRONICK
22 Apr 2012, 21:53
QUOTE(crising @ 22 Apr 2012, 22:04)
Deci as paria oricand tot pe Continental de Timisoara.
Asta este si unul din motivele pro Motrio.
flickflack
23 Apr 2012, 18:49
Pentru colegul IRONICK : sa inteleg ca din punctul tau de vedere Motrio Impulsion sunt peste BFGoodrich G-Grip la orice capitol. Am obsevat din ceea ce postat in acest thread ca nu le-ai montat de foarte mult timp si este oarecum prea devreme sa te intreb , dar te intreb, esti tot asa de incantat de le ca in primele zile de rulare sau a mai scazut entuziasmul ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.