Pirelli & Michelin sunt printre marcile cu cele mai stricte controale de calitate.
Bridgestone este marca premium cu cele mai multe defecte lasate sa ajunga pe piata, lucru pe care l-am auzit de la diversi oameni care lucreaza in domeniu, unul dintre ei patronul unui lant binecunoscut de service-uri de roti. Dupa pataniile dumnealui, cele mai mici probleme sunt cu Michelin & Pirelli, iar cele mai multe cu Bridgestone, dintre marcile consacrate.
Yokohama, la capitolul gume normale pentru masini compacte/medii sunt doar mediocri. Nu vorbim de categoria de anvelope sport de strada sau pentru folosire de circuit.
Kormoran nu poti decat sa le compari cu Victoria, Montana sau gumele chinezesti.
Debica, Matador, sunt foarte corecte pentru pretul propus. Se uzeaza insa foarte rapid.
Oricum, tu stii cel mai bine cat de bun este orice produs inainte sa apara pe piata si iti permiti tot soiul de ironii ieftine de indata ce se gaseste cel putin unul care sa fie amuzat de ce spui tu. Daca te mai si sustine, devii invincibil
Ca nu-ti place tie Michelin ? Ok ! Asta nu insemna ca-i o marca proasta. Energy nu este o anvelopa pe care sa o cumpar din nou, dar nu o incadrez la capitolul Montana / Kormoran.
Eu imi mentin invitatia sa te scot la un citric si sa dezbatem anumite probleme tête-à-tête.
IRONICK
6 Jul 2014, 16:56
Nu ai cum sa rezolvi problema cu intalnirea, decat daca faci ceva mii de km. Alege un pass in Alpi si mai discutam.
Daca cautai modele testate de mine pentru Yokohama, vedeai ca nu-s de compacte/medii.
Intocmai ce am spus. Nu de compacte / medii.
Anul asta am fost deja "in zona". Mai ajung doar la Praga si Tallin.
user123
6 Jul 2014, 18:18
QUOTE(cristio_79 @ 6 Jul 2014, 09:27)
....
Sau despre Toyo NanoEnergy 3?
Toyo NanoEnergy 3 am avut 2 seturi pana acum, cand am schimbat dimensiunea......pe "uscat" nu mau impresionat cine stie ce ( in sensul ca sunt multumit de ele insa nu sunt exceptionale) insa pe umezeala ( ploaie ) sunt cu adevarat foarte bune.....pe ploaie sustinuta ai aderenta foarte buna si franare pe masura, ceea ce poate face o diferenta foarte mare ( adica iti permite sa rulezi cu viteze net superioare fata de altii).....
LE: pt ca este o parere personala si nu am pus termeni de comparatie, as allege oricand Toyo NE in defavoarea continental/Michelin....au un raport pret/calitate excelent
IRONICK
6 Jul 2014, 18:23
poate alea cu 4 santuri sa se descurce bine pe ploaie
cristio_79
6 Jul 2014, 20:00
@user123 - asta am citit si eu in review-urile de pe cateva site-uri straine. Ca aderenta pe uscat nu impresioneaza. In schimb, pe ploaie oamenii sunt multumiti de ele.
ok, deci sa inteleg ca Toyo NE e super cauciuc? Am niste conti eco contact pe o masina si ar cam trebui sa le schimb
user123
6 Jul 2014, 21:28
QUOTE(IRONICK @ 6 Jul 2014, 18:23)
poate alea cu 4 santuri sa se descurce bine pe ploaie
Pai exact din cele cu 4 canale am avut.....nu ma bazez niciodata pe review-uri, doar spun ce mi-a placut cand leam folosit...cel mai mult imi plac goodyear, se pricep la cauciucuri indifferent de dimensiune
Cand recenziile sunt facute profesional, in conditii controlate si aparatura de masura, sunt de luat in seama, pentru ca nu sunt subiective.
IRONICK
6 Jul 2014, 23:02
QUOTE(dr_mKe @ 6 Jul 2014, 22:52)
Cand recenziile sunt facute profesional, in conditii controlate si aparatura de masura, sunt de luat in seama, pentru ca nu sunt subiective.
se numeste marketing!
6 Jul 2014, 23:09:QUOTE(user123 @ 6 Jul 2014, 21:28)
Pai exact din cele cu 4 canale am avut.....nu ma bazez niciodata pe review-uri, doar spun ce mi-a placut cand leam folosit...cel mai mult imi plac goodyear, se pricep la cauciucuri indifferent de dimensiune
tu ai o slabiciune pentru produsele americane
user123
6 Jul 2014, 23:12
Shit......m-ai spart!.....efectiv acel model de cauciucuri il am pe masina.....cum ai reusit?
IRONICK
6 Jul 2014, 23:44
QUOTE(user123 @ 6 Jul 2014, 23:12)
Shit......m-ai spart!.....efectiv acel model de cauciucuri il am pe masina.....cum ai reusit?
magie
am bagat cateva serpentine si teste facute noaptea pe autostrada
eu nu gasesc ceva foarte bun pe dimensiunea asta 225/65 R17
cristio_79
7 Jul 2014, 08:22
QUOTE(nec100 @ 6 Jul 2014, 21:25)
ok, deci sa inteleg ca Toyo NE e super cauciuc?
Cine a spus asta?
Eu am citit pareri ale unora care le-au folosit si s-au declarat multumiti de ele in comparatie cu ce folosisera anterior. Asta nu inseamna ca aceste pareri nu pot fi mai mult sau mai putin subiective.
user123
7 Jul 2014, 08:27
[quote=IRONICK,6 Jul 2014, 23:44]
eu nu gasesc ceva foarte bun pe dimensiunea asta 225/65 R17
[quote]
http://www.mytyres.co.uk/cgi-bin/rshop.pl?...Fahrzeugart=PKWDar astea?
P.S: ti-ai luat SUV?
IRONICK
7 Jul 2014, 11:44
pentru la anu' am pus ochii pe astea:
user123
7 Jul 2014, 16:43
Yokohama parada? .....alea da, am auzit lucruri ff bune despre ele....Dacă le montezi sa scrii un review
IRONICK
7 Jul 2014, 18:35
QUOTE(user123 @ 7 Jul 2014, 08:27)
Nu, am pus la Logan roti mai mari ...
user123
7 Jul 2014, 20:50
Vb serios?.....pe 17 si la dimensiunea 225/65?....De ce ai facut treaba asta?
Gumele astea sunt un soi de Bridgestone Blizzak LM32, dar de vara.
Blizzak LM32, foarte silentioase, foarte ok la consum, pe uscat aproape ca o guma de vara, dar pe ud, manevrabilitate dezamagitoare. Giratoriul folosit in mod curent pentru apreciat viteza la care incepe sa apara subvirarea pe agregatul din dotare, a relevat diferenta mare pe minus, fata de Dunflop WinterSport 3D, Pirelli SnowControl sau Semperit SpeedGrip 2, empiric asa, cu mimi 5 kmh. Nota bene, giratoriul respectiv permite unui Logan viteze de cca 85-90 kmh.
Poate si-o fi luat GT86, sau poate-o Celica GT4, mai stii ?
IRONICK
7 Jul 2014, 22:58
QUOTE(dr_mKe @ 7 Jul 2014, 21:30)
Gumele astea sunt un soi de Bridgestone Blizzak LM32, dar de vara.
da, tot cauciucuri sunt si astea. la fel cum sunt si Motrio Winter FarAway
7 Jul 2014, 23:00:QUOTE(user123 @ 7 Jul 2014, 20:50)
nu
AR-18-MOS
8 Jul 2014, 20:40
Sunt foarte bune in varianta de iarna. In schimb, cea de vara vara (Yokohama Parada), sunt destul de dezamagitoare pentru condus sportiv.
Indiferent de compozitie, nu exista suport pentru adecvat pentru precizie de nivel sportiv in profilul asta, la cat este de decupat, mai ales pe umarul exterior. Nu poti avea o guma excelenta atat pe ploaie cat si pe uscat. Ori una, ori alta.
Oricum o sa mi se spuna ca nu ma pricep
C a t a l i n
8 Jul 2014, 21:22
V-aș recomanda ceva, dar nici eu nu mă pricep.
IRONICK
8 Jul 2014, 22:02
QUOTE(AR-18-MOS @ 8 Jul 2014, 20:40)
Sunt foarte bune in varianta de iarna. In schimb, cea de vara vara (Yokohama Parada), sunt destul de dezamagitoare pentru condus sportiv.
Momentan am ContiCrossContact LX.
Bune afara de pe drum, pe sosea acceptabile. Acum sunt cu ele in al doilea sezon de vara si deja le-am facut praf pe exterior.
Anvelopele astea Yokohama Parada (profil Bridgestone reciclat, à mon avis), sunt de gasit si pe dimensiunea 185/65/15 ?
IRONICK
8 Jul 2014, 22:13
QUOTE(C a t a l i n @ 8 Jul 2014, 21:22)
V-aș recomanda ceva, dar nici eu nu mă pricep.
QUOTE
Profilul și flancul anvelopei au fost concepute de către biroul de proiectare Italian Giugiaro Design, astfel conferindu-se anvelopei și mai mult stil.
Nu trebuie sa scrie ca au fost concepute pentru aderenta?
Pe bulivard nu-ti trebuie, daca ai profil Giugiaro.
Daca scrie ca-s concepute pentru aderenta, este clar marketing curat !
Am pus o intrebare mai sus, cat de cat la subiectul topicului
IRONICK
8 Jul 2014, 22:22
QUOTE(dr_mKe @ 8 Jul 2014, 22:13)
Anvelopele astea Yokohama Parada (profil Bridgestone reciclat, à mon avis), sunt de gasit si pe dimensiunea 185/65/15 ?
http://www.yokohamatire.com/tires/detail/parada_spec_x
Data viitoare raman io la Bridgestone pentru gumele de vara
Michelin poate sa-si bage preturile pentru Energy, undeva, à mon avis
AR-18-MOS
8 Jul 2014, 22:28
QUOTE(IRONICK @ 8 Jul 2014, 23:02)
Momentan am ContiCrossContact LX.
Daca vrei, pe viitor, tot ceva din categoria asta, pot sa recomand Bridgestone Dueler All-Terrain Rev. 2. Cu astea s-a dotat parcul auto (Duster si Pathfinder) si-si fac treaba cu brio, in off-road si teren noroios. Bineinteles, pe asfalt referintele nu-s cele mai stralucite in cazul lor.
<span class='edit'>8 Jul 2014, 23:31:</span>
QUOTE(dr_mKe @ 8 Jul 2014, 23:27)
Data viitoare raman io la Bridgestone pentru gumele de vara
Doftore, repeta dupa mine:
Toyo Proxes R888 pentru vara. Nimic altceva.
Pentru ploaie, am Uniroyal Rallye 550, iar iarna Yokohama - de oricare, ca-s excelente.
Pe suspensia stock de Logan nici pomeneala de asa ceva. La viteze maricele are sa iasa un mare dezastru comportamentul cand rupe aderenta. Nu mai vorbesc ca dupa asta ma mai trezesc ca-mi trebe si alte frane
Bucse de poliuretan nu-mi pun si nici suspensie sport, ca tin la plombele mele. Era cat p-aci sa-mi iau Prafster anu asta, asa de rau este drumul de naveta
IRONICK
8 Jul 2014, 22:45
Cand o sa aiba macar bascule in forma de L si bucse de axe diferite, atunci mai vb. de suspensie la Logan. Aaa, si evident pe alt cadru.
cristio_79
9 Jul 2014, 07:33
QUOTE(IRONICK @ 8 Jul 2014, 23:13)
Profilul și flancul anvelopei au fost concepute de către biroul de proiectare Italian Giugiaro Design, astfel conferindu-se anvelopei și mai mult stil.
Nu trebuie sa scrie ca au fost concepute pentru aderenta?
Au cumva si cristale Swarovski pe flancuri?
AR-18-MOS
9 Jul 2014, 21:12
QUOTE(dr_mKe @ 8 Jul 2014, 23:38)
Pe suspensia stock de Logan nici pomeneala de asa ceva. La viteze maricele are sa iasa un mare dezastru comportamentul cand rupe aderenta.
Nț! Nț! Se lipesc de drum, in special daca-s incalzite - asa, dupa o
speciala de serpentine.
Si atunci cand pleaca la.plimbare cum o.sa.fie ?
Ps > franarea incalzeste cel mai rapid gumele.
AR-18-MOS
9 Jul 2014, 23:04
Esti sigur? De ce la unele competitii automobilistice exista zona de incalzire a cauciucurilor?
dr_mKe
10 Jul 2014, 07:47
Pen' ca asa zice regulamentul. La BV de exemplu, in asa zisa zona de incalzire ce apuci sa faci in afara de ceva slalom si ala la viteze nu prea mari ? Multa caldura reusesti sa pui in gume in cateva sute de metri, iar de franat, nici pomeneala.
Pentru autostrada, la 10-15 grade temperatura asfaltului, o anvelopa din categoria asta poate fi de-a dreptul periculoasa, chiar daca-i legala. Daca mai si ploua putin, nu mai zic nimic.
Aderenta prea multa strica la un sistem de suspensie neadaptat corespunzator, cred ca suntem de acord
Dupa mine, ideea este ca masina sa fie cat mai previzibila la limita si sa aiba un comportament progresiv cand pleaca/revine in/din derapaj. Cum anumite gume de strada, de calitate buna, reuseste sa faca asta, mai mult sau mai putin, pentru ca recuperarea dupa drapajul puntii spate al viteze mari este violent, cu tendinta mare de a pendula si a pleca-n derapaj din nou pe cealalta parte, daca depasesti o anumita limita. La Logan ma refer aici.
Michelinurile EnergySaver+ mai au maxim 20.000 km de vietuit pana ajung la cca 3 mm, le masor zilele astea din nou.
AR-18-MOS
10 Jul 2014, 07:54
QUOTE(dr_mKe @ 10 Jul 2014, 08:47)
Pen' ca asa zice regulamentul.
Exact! Care nu e degeaba conceput astfel.
QUOTE
Pentru autostrada, la 10-15 grade temperatura asfaltului, o anvelopa din categoria asta poate fi de-a dreptul periculoasa, chiar daca-i legala. Daca mai si ploua putin, nu mai zic nimic.
Daca mai si ninge...
dr_mKe
10 Jul 2014, 08:05
Nu pleci cu ele ''stone cold'', dar nici nu te poti bizui pe ele in primele viraje. Un fel de frectie la picior de lemn, de dragul regulilor. Mai multa caldura pui in ele daca demarezi cu ceva derapaj al puntii motoare, decat in 15 secunde de slalom.
Michelinurile Energy sunt sensibil mai afectate de incalzirea benzii de rulare dupa cateva viraje la viteza relativ mare, luate in forta, decat erau Bridgestone Ecopia, care sunt tot din clasa ''econonomy''. Conti EcoContact erau pe langa din start.
Ieri am avut un drum de Petrosani de facut, dimineata foarte devreme am mers cam tare pe ud. Michelinurile erau ramase la presiunea de autostrada, recte 2.4 bari. Mereu sunt surprins de diferentele minime intre 2.0 si 2.4 la manevrabilitatea in viraje sau franare. Fiind dimineata foarte devreme, trafic zero, la intrare in Petrosani mi-am permis 2 serpentine-n derapaj regulamentar, initiat la 80-100 kmh. Pe ud imi place progresivitatea lor la treburile astea. De asemnea, cred ca sunt cele mai bune la capitolul rezistenta la formarea de flat spoturi dupa folosirea franei de mana, din tot ce am avut pana acum pe Logan
cristio_79
10 Jul 2014, 10:17
QUOTE(dr_mKe @ 10 Jul 2014, 08:47)
Michelinurile EnergySaver+ mai au maxim 20.000 km de vietuit pana ajung la cca 3 mm, le masor zilele astea din nou.
Si pana acum cat ai facut cu ele?
dr_mKe
10 Jul 2014, 11:29
35-40k, aproximativ.
LE> masurat Michelinurile, 4.5 / 5 mm dupa maxim 40.000 km rulati. In mod clar, la uzura nu stau mai bine decat concurenta. Cand fata ajunge la 4 mm se trece pe spate si la 3 mm se inlocuiesc.
user123
11 Jul 2014, 09:40
QUOTE(dr_mKe @ 10 Jul 2014, 08:05)
......serpentine-n derapaj regulamentar..
.....ăsta e buna.....Am notat-o
IRONICK
11 Jul 2014, 10:26
QUOTE(dr_mKe @ 10 Jul 2014, 08:05)
demarezi cu ceva derapaj al puntii motoare
asta ti-a scapat
dr_mKe
11 Jul 2014, 10:58
Se potriveste ca raspuns, tocmai semnatura lui IRONICK
Vă rog să-mi faceți o recomandare. Vreau să cumpăr adidași pentru sezonul rece. Fiind vorba de 4 perechi jantă aliaj/ gumă, sper să obțin un preț decent pentru niște produse care să permită rularea în condiții bune. Mulțumesc.
dr_mKe
15 Jul 2014, 23:09
Ar fi util de precizat suma maxima pe care doresti sa o platesti pentru o anvelopa.
Recomandari sunt multe, de la ~200 la 400 de lei anvelopa.
cris06
16 Jul 2014, 08:36
Cate anvelope si cate jante doresti? 4 perechi inseamna 8 roti.
andreig1982
16 Jul 2014, 10:43
Continental ContiWinterContact TS850
preturi de la aprox 250 ron in sus
sau mai de buget BFGoodrich G-Force Winter de la vreo 210 ron
Cumpara NUMAI anvelope premium. Sunt mai scumpe decat cele din "Liga a 3-a", dar si mai sigure. Ele reprezinta calitate. Le cumperi o data si 6-8 ani sau 40 - 50.000km nu ai treaba cu ele. Matador (cum am eu acum - de vara-) si alte minuni ieftine nu lua, ca te mananca nervii (si galmele).
AR-18-MOS
16 Jul 2014, 16:00
QUOTE(DR.M @ 16 Jul 2014, 14:58)
si 6-8 ani nu ai treaba cu ele
Vrei sa spui 4, max. 5 ani. Ca in timp cauciucul imbatraneste si isi pierde din proprietati.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.