Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Bara de stabilizare fata
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Imbunatatiri - Dacia Logan
Pages: 1, 2
gr_cristian
Salut,

De la inceputul anului Logan-ul Ambiance este produs fara bara de stabilizare fata!

excl.gif Atentie!!!! Fara bara stabilizare "din fabrica"!!!! excl.gif

Cei care si-au cumparat un astfel de model anul acesta ar fi bine sa se uite sub masina si sa verifice!!!

Sunt proprietarul unui astfel de model si mi se pare o tampenie din partea inginerilor de la DACIA sa nu mai montezi bara de stabilizare.

1. De ce nu mai monteaza DACIA bara de stabilizare pe fata la Logan Ambiance?

2. Se poate adauga ulterior Merita banii?

3. Cei care au astfel de modele fara bara stabilizare, cum stati cu stabilitatea? La mine sucks, face ca o barca in viraje indiferent de viteza.

P.S. Nu am mai condus alt model de Logan pana acum ca sa pot compara stabilitatile intre ele.

sorin1983
esti sigur ca nu esti dintre "norocosii" la care au uitat sa mai monteze diferite piese? smile.gif
LuluMOB
Haida! E 1 aprilie? Nu pot să cred chestia asta. Fă-i o poză pe o rampă sau pe un elevator.
SUPERCAR
nici eu nu cred asa ceva
moshu_59

Ba sa credeti, si nu e de azi sau ieri, ci de la intrarea in fabricatie, Ambiance n-a avut niciodata bara stabilizatoare.
Stiu din vara lui 2004, inainte de a-mi cumpara masina, si n-a fost niciodata un secret, am citit notele tehnice comunicate de Dacia. Are si un avantaj chestia asta, n-o sa i se strice niciodata bieletele antiruliu biggrin.gif
klaus
Imi permit sa-l contrazic pe moshu_59.
Era vorba sa nu aiba bara stabilizatoare, inainte de lansarea Loganului, dar la lansare toate modele aveau bara stabilizatoare, si sigur aveau si cele din 2006 (inclusiv ambiance-urile).
Nu stiu cum or sta alea chele-chele din ungaria.

gr_cristian, crezi ca poti face o poza sub masina sa vedem si noi trebulita?
Dsign
alea chele chele din ungaria, cu roti pe 14" nu au sigur bara stabilizatoare, am avut una in service acum vreo 2 luni si m-am uitat in mod expres.

Deci ce se fabrica cu roti de 14" nu are stabilizatoare. Posibil acum sa fie adevarat ce zice gr_cristian... O sa ma duc in parcul de vinzari miine sa verific
daciafan
of topic
unde pot gasi niste informatii inclusiv schite in legatura cu suspensia loganului?
multumesc
gr_cristian
Nu fiti naivi. Stiu ce vorbesc. Nu are bara de stabilizare!!!

Poze momentan nu pot sa fac. Cu prima ocazie o sa primiti dovada.

Am fost ieri in reprezentanta la Sibiu, pentru semeringul de la distributie (la 2400 KM m-a lasat semeringul!!), si am vorbit cu seful de service de acolo. Stia ca asa este. Am intrebat un mecanic de la reprezentanta si nici lui nu i-a venit sa creada. S-a bagat sub masina sa se uite.

Uitati-va sub masini! Grija la viraje! Ca mergeti la cules de porumb!!!

RESPECT!

PS Masina care o am e fabricatie 02.2007. Seful de service mi-a spus ca de cateva luni se fabrica fara bara!
maryus_83
Pai nu suntem naivi. De aia vrem poze. smile.gif
gr_cristian
Iata si dovada. M-am dus la masina m-am inghesuit sub ea ca sa va aduc dovada!

Ce mai ziceti de asta?!

Deci, v-ati uitat sub masinile voastre?
Dsign
eu unul nu am contrazis... nasol moment... cred ca s epoate monta ulterior, si nici prea scumpa n-ar trebui sa fie... ma interesez
gr_cristian
Se poate monta. Cei de la DACIA zic ca ar costa in jur de 7 milioane afacerea.

Si cum nu prea dispun de fonduri nu stiu daca se merita chiar asa de tare investitia. Nu fac multi kilometrii in afara orasului, pentru ca acolo intervine problema stabilitatii! Dar, o singura data ai nevoie de ea si nu e acolo sa te "stabilizeze" si ajung in santz!
ga!nusha
sunt curios peste cat timp o sa putem cumpara logan fara roti si cu volan optional...
prody
In Romania nu trebuiau sa fac asa ceva, o sa se resimta gropile si mai rau !
danic
Mentionez ca al meu golan de ungaria ( roti pe 14), are bara stabilizatoare. Of ce m-ati speriat.... smile.gif
klaus
Probabil alea unguresti chele-chele nu au bara. Tu ai si servo, si AC, deci e "mai dotata"
oversteer
Poate pune cineva niste poze cu bara prezenta. M-am uitat la mine sub masina dar nu mi-am dat seama daca e sau nu.
Dsign
inseamna ca nu stii ce e aia bara antiruliu, sau bara stabilizatoare...
gr_cristian
Oversteer cere o schita de la un magazin de piese auto!!!
george_slz
Eu cred ca si frana de mana e optionala. Ar trebui sa mai puna o caramida cu sigla dacia....pentru parcare.
Oare in curba se poate conduce?!
Dsign
e hai ca exagerezi... sunt sigur ca exista moive intemeiate pentru acest lucru.
oversteer
Hai ca mi-au disparut temerile. Am verificat de data asta si am vazut-o. E prinsa de partea interioara a bratului inferior triunghiular de la McPherson (corectati daca gresesc).
PS: Stiu ce e o bara antiruliu (dpdv teoretic) dar n-am vazut niciodata una montata; deci poti spune ca n-am "ochiu' format".
Dsign
e bine ca te-ai linistit... totusi, sa nu abuzezi in viraje smile.gif
bassfreak
eu am ambiance din 09/2004 si am bara stabilizatoare (am si schimbat bieleta antiruliu dreapta pe garantie, iar stanga vreau sa o schimb acum ca am gasit si cumparat ieftin)
skywalker
azi am speriat si eu un coleg cu ambiance dCi .Dar cand ne-am bagat sub masina am constatat ca avea bara stabilizatoare. Masina e din martie 2006.
ion_cu_carutza
probabil cineva de la sectiunea "bursa" facuse rost de bara asta stabilizatoare pentru cineva..... daca erai pe faza aveai sansa sa o cumperi chiar pe acea a masini smile.gif)

asta e Romania smile.gif) cu parere de rau ca se intimpla asta pentru cei ce cumpara de acum incolo sa faca inventarul masini macar ochiometric
IRONICK
Se pare ca sau intors la prima dragoste ... cand era in stadiu de proiect ...
hash
Pai bine domnilor, inseamna ca Dacia trebuie sa monteze pe gratis bara pentru masinile unde aceasta lipseste, pentru ca http://www.dacia.ro/logan/date-tehnice zice clar: "Puntea față McPherson cu braț inferior triunghiular și bară stabilizatoare"

Adica una e la descrierea produsului si alta la livrare ? Ce, cumpar branza la kil ?
klaus
radmasa.gif
Pai conform trebulitei asteaia in vigoare de al 1 ianuarie 2007 ar cam trebui ... sa monteze.
Produsul trebuie sa fie conform specificatiilor publicitare...
loganita
ambiance 1.4 august 2006 - are bara stabilizatoare si .... a avut si problema cu semeringul de la distributie. Mai caut si la alte ambiance-uri.
narcis.petrache
ambiance mai 2007 nu are bara stabilizatoare...banuiesc ca pe viitor o sa platesti pentru fiecare piulita in plus. regret ca nu am avut bani de alta masina (oricum e prima si urmatoarea nu o sa mai fie frantuzeasca!) . asta e. pe astia ii avem...cu astia defilam.
mad.gif
Oskar
pai asta e frantuzeasca?
Reed
Da e frantuzeasca "made by Renault" dar este pentru piata de est. Oricum nedezvaluit este ca avem: LOgan (low de gamme), MEgane (medium gamme) si modelele de virf Laguna. Astea sunt fapte.... o sa intrebati unde e Clio -> e intre LO si ME.
narcis.petrache
nici clio nu mi se pare mult peste logan..
merg in fiecare zi cu un coleg si singura diferenta e la stabilitate..in rest..nimic..acelasi plastic, aceleasi zgomote. oricum, la masini deocamdata nimeni nu ii bate pe nemti. o spun pt ca la serviciu conduc un caddy life (2006), si la 170 km/h poti lua linistit mana de pe volan..adica nu face ca si cazanu national..la 120 sare din drepta in stanga ca pe o saltea cu apa.

31 Jul 2007, 10:12:
si ca sa stam toti linistiti am sunat la "vocea clientului" si domnisoara draguta de acolo m-a "asigurat" ca toate modelele ambiance fabricate dupa septembrie 2006 nu au bara stabilizatoare. asa ca, pentru cei care vor sa isi cumpere ambiance cereti in optionale si bara stabilizatoare...

ziua buna.
LuluMOB
Exagerezi.
Așa e concepută suspensia la Logan. Gardă mare la sol, arcuri și amortizoare relativ moi. Orientare către drumuri proaste.
Am mers cu R21, Megane, Safrane, Espace și toate au suspensii excelente. Stabilitate de asemenea. Sistemul cu bara de torsiune folosit de Renault pe spate era mult peste punțile rigide ale mașinilor germane (VW, Audi, Opel, Ford). Am avut mulți ani un R9 care bate la stabilitate multe mașini, inclusiv lăudatele germane.
Sfatul meu e să nu mai iei mâinile de pe volan, chiar dacă e vorba de stabilul VW Caddy și numai 170km/h.
narcis.petrache
e un mod de a spune ca stabilitate loganului e destul de slabuta in comparatie cu a altora, iti dai seama, nu conduc imprudent. tata are un vectra din 94 si e mult mai stabil decat loganul din 2007. saul alta : polo , varianta cea mai iefitina, o bara stabilizatoare tot o are standard....si sa nu mai vb de garantii (unde vin coreenii tare din spate).
DigitalScribe
... dar sunt curios daca ai curaj sa bagi masina aia mai stabila prin gropile si denivelarile prin care poti baga aproape la limita Loganul.

Nu cred ca putem sa le avem pe toate, nu ? Si polivalenta pe drumuri proaste cu garda mare la sol si stabilitate. Ziceti-mi mie de vreo masina cu garda mare la sol si stabilitate buna (exceptie masini de dimensiuni mai mari unde poti considera ca se scaleaza garda la sol odata cu dimensiunea masinii pastrand aceeasi proportie si deci si stabilitate)...

Si ca veni vorba de stabilitate... am avut momentele mele de inteligenta artificiala (prostie adica) in care am rupt asfaltul cu viteze maxime la talia Loganului 1.6 MPI din dotare si n-am avut probleme cu stabilitatea decat poate in 2 momente in care noaptea fiind (ambele situatii) si cu trafic nu puteam folosi faza lunga sa vad bine curbura europenei si la limita cu viteza prea mare am facut curba aproape destabilizand masina (fara a reusi insa cu adevarat).

Cred ca e mai mult o chestie care se simte in chilotii fiecarui sofer treaba asta cu stabilitatea si mofturile de masina. Daca la viteze prostesti n-am avut probleme reale nu vad cum la viteze normale (a se citi legale si poate un pic peste limita uneori) Loganul nu e o masina stabila.

Presupunem prin reducere la absurd ca Loganul nu e o masina stabila. Ce inseamna asta ? Se rastoarna, face accidente la greu si asa mai departe, nu ? Ia sa vedem realitatea ! Asa este ? Nu.... deci presupunerea este falsa. E mai mult ceea ce zice englezul cu instabilitatea asta: F.U.D. (fear uncertainty and doubt)

Treaba cu Loganul si masinile straine e ca si cu Intel versus AMD... o disputa relativ inutila in zilele noastre (n-ar fi de acord unii dintre voi, stiu sigur, am fost si eu fan Intel si mi-a trecut insa). Pana la urma banul conteaza. Cat costa, pe ce-l dai si cat face cu adevarat ce cumperi, restul sunt copilarii si mofturi.
hash
Instabilitatea la viteza mare a caroseriei Logan e un fapt. Condu altceva si vezi ca se aseaza altfel in curbe, spre exemplu, o Octavia smile.gif
do_mihail
asa este ..am si eu logan 1.5 dCi din iunie 2007 versiune ambiance si nu am bara stabilizatoare...scrie si in fisa tehnica ca nu are MOTIVUL...nu il stiu...
oricum in curbe se comporta bine.... alta este intrebarea...la ambiance inchiderea centralizata se realizeaza cu cheia.INTREBARE : pot fac in asa fel sa fie pe elecomanda(ca al preferance)???
$$ilvviu
Da, bineinteles. Pui alarma.
vis-a-vis
QUOTE(prody @ 15 Jul 2007, 15:06)
In Romania nu trebuiau sa fac asa ceva, o sa se resimta gropile si mai rau !
*

radmasa.gif
Cu cat e bara antiruliu mai groasa, cu atat se resimt gropile mai tare.
Masinile pregatite pentru off-road au barele antiruliu scoase sau decuplabile wink.gif

Faza in sine e de tot rahatul, chiar la componenta asta n-as fi facut economie...
narcis.petrache
cum naiba sa nu conteze o bara antiruliu cand pe un drum pana la cheia si inapoi pe serpentinele de dupa barajul de la Maneciu tragi de volan ca de un caine mort si masina (la 40 km/h, max 50) are o tendita de subvirare de-ti sta inima. da-ti-o'n colo de treaba si nu mai laudati stabilitatea cazanului...ca nu are asa ceva...iar argumente gen garda mare, suspensie moale sunt de tot rahatu'.
IRONICK
Dintre cei care tot fac galagie pe acest topic, la un drive-test nu cred ca isi dau seama de lipsa sau prezenta barei antiruliu pe masina.
narcis.petrache
masina deja e vanduta, ca n-am de gand sa mor curand, iar peste 2 saptamani imi vine un polo. iar la drive test, nu iti dau ambiance biggrin.gif, ca nah , macar atat sa ii duca mintea pe incompetentii de la dacia.
IRONICK
QUOTE(narcis.petrache @ 7 Aug 2007, 13:22)
masina deja e vanduta, ca n-am de gand sa mor curand, iar  peste 2 saptamani imi vine un polo
Daca tu crezi ca norocul la volan tine de bara antiruliu, atunci permite-mi sa ma-ndoiesc de capacitatile tale de sofer. In rest numai de bine.
klaus
narcis.petrache, tu nu avusesi bani decat de ambiance, si asa in 3 luni facusi rost de bani de polo, care costa dublu?
IRONICK
QUOTE(semnatura narcis.petrache)
ph 09 lzy
M-am linistit. Este sofer de ph ...
vasile82
Nu generaliza...
IRONICK
Eu unu personal nu am sesizat ca soferii de ph sa fie diferiti de ceilalti. In fine, mit sau realitate nu stiu ce este si nici nu ma intereseaza, ca am spus-o in gluma.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.