Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: pornire greoaie cu motorul cald
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Pages: 1, 2, 3
MECCA
de ceva timp incoace am o problema pe care nici eu si nici alti mecanici nu au reusit sa o rezolve.Masina este pe benzina.dimineata la rece pornest la sfert de cheie.dupa ce se incalzeste bine motorul si o las vreo 15-20 min porneste foarte greu doar cu pedala de acceleratie calcata si scoate mult fum la esapament.am schimbat cuiul ponto, filtru aer, filtru benzina, bujii, bobina noua etc. etc. si tot asa.ma ajuta cineva in rezolvarea problemei??
mircea.a
Mecanicii erau profesionisti sau amatori? smile.gif
Am vazut cui pontou care nu inchidea de nou. Dupa ce opresti motorul uita-te in carburator si vezi daca mai pica benzina in galerie. Din explicatiile tale am inteles ca motorul merge cu multa benzina. Cand e rece porneste cu soc sau fara soc? In mod normal motorul rece se porneste cu socul si vara. Daca porneste bine fara soc inseamna ca ai amestecul bogat. In plus, vara, pe caldura mare, te mai incurca si vaporii de benzina care se formeaza in carburator. Daca ai putina pricepere, regleaza nivelul de benzina ca atunci cand scoti capacul carburatorului, aceasta sa fie la baza pantei. Atunci o sa ai si un consum bun.
Minel
Verifica nivelul in CNC si vezi sa nu iti fie fisurat plutitorul si cuiul pontou ,poate nu etanseaza bine,bafta biggrin.gif
MECCA
mecanici adevarati care au vreo 50 ani de experienta pe dacii.dimineata pornesc fara soc.2-3 spritzuri si o ia fara probleme.nivelul in cnc e reglat ca la carte.intre plutitor si corp incluziv garnirtura 5mm ca la carte.plutitorul nu este spart.cum fac cu vaporii de benzina??daca anulez vara pata calda rezolv oare problema??
mircea.a
Daca o pornesti cu cateva pedale si apoi sta bine in ralanti inseamna ca ai amestecul prea bogat. Distanta dintre plutitor si garnitura (am studiat mai multe carti) trebuie sa fie de 7mm nu de 5. La 5mm ai deja nivelul cam mare.
Nici nu te mai intreb ce consum ai. Daca vrei sa ma asculti, regleaza nivelul benzinei in CNC la baza pantei, nu tine cont de reglajul acela intre plutitor si garnitura. Eu asa fac de multi ani si pot sa-ti spun ca am un consum foarte bun. Sigur pornirea grea o ai din cauza nivelului mare de benzina.
Si in ultimul rand iti spun ca ESTE NORMAL SA PORNESTI CU SOCUL SI VARA, dar este masina ta si faci cum vrei.
Bafta!
EUROPE_
Cam toate daciile pe carburatie pornesc asa la cald, si nu numai, remedierea consta in apasarea pedalei la jumatatea cursei fara sa faci pedale si indata ce motorul a pornit se elibereaza pedala de acceleratie pentru a nu accelera motorul inutil.
Asa o pornesc si eu si, @mircea.a sa stii ca pornirea greoaie nu este intotdeauna din cauza nivelului mare in CNC. Acum te intreb pe tine, daca ai nivelul mic in CNC cum iti trage motorul? Sa stii ca virgula consumul este influentat de mai multi factori.
mircea.a
Ai dreptate cu pornirea la cald. Stiam si eu metoda asta dar am uitat sa o scriu aici. De multi ani am reglat nivelul in CNC la baza de jos a pantei si masina merge foarte bine. Asta am invatat-o de la un mecanic batran care toata viata asta a facut. Adevarul e ca la un asemenea nivel in CNC nu am incercat sa particip la raliuri. biggrin.gif Pentru ce imi trebuie mie merge foarte bine asa.
MECCA
ieri dupa ce am ajuns acasa de la servici am observat ca, carburatorul era destul de cald chiar fierbinte.ma intreb daca nu cumva din cauza asta benzina sa se evapore si sa innece??? ma gandeam la anularea petei calde de sub carburator pe timpul verii sa mai reducem cresterea temperaturii carburatorului. ce ziceti ar putea fi o solutie??
diaconuliviu
O mica solutie, de incalzit se va incalzi si de la galerie. Posibil ca fenomenul sa fie mai putin pregnant. Si da, ai dreptate cu evaporarea.
PH-06-BOA
La 20 de grade afara, sub flansa"pata calda" sunt minus 5. N-o da jos.FA ce spune mircea, lasa cartile. Cea mai buna pozitie a nivelului e la jumatatea pantei(am spus-o de mai multe ori).Rnuntati la mm,tigari ,creioane sau alte apucaturi. Porneste greu din cauza excesului de benzina. Cand opresti motorul , uita-te deasupra clapetei de acceleratie ,si urmareste vreo 2 minute ,daca se inunda cu benzina. Fumul negru la pornire = exces de benzina. Vezi daca nu cumva lipseste ceva din carburator(nu rade, mi se intampla des).
diaconuliviu
la mine nu e demontata dar e blocat traseul, am gasit stutul din chiulasa spart, nu-l pot scoate. Asa ca, pina fac rost de tarod m10x1 (desi corect ar fi 9x1,15, sau, mai bine, un similar in inch) sa refiletez, am pus un cep din lemn pe stut si dof la furtun. Caz in care flansa calda e calduta. Si nu-s probleme.

Bine, nici in situatia colegului cu problema, nu e chiar o solutie, pt ca PATA CALDA de fapt nu e FLANSA ci partea de galerie, pe care n-o elimina nimeni decit cu schimbare de galerie.
mircea.a
@diaconuliviu
Pana gasesti tarod potivit poti sa aplici urmatoarea metoda. Dai o gaura ca sa scoti ciotul ramas in chiuloasa si e putin probabil sa o dai perfect pe mijloc. Dai un filet cu un tarod M10 normal, iar cand infiletezi noul stut ii ungi filetul cu Poxipol sau orice alta solutie de lipit serioasa. Datorita faptului ca stutul este conic nu sunt probleme cu diferenta de pas a filetului, iar solutia de lipit etanseaza eventualele spatii dintre filete. Am facut asa la mine si la cunoscuti si n-am dat gres niciodata.
andutzu
Si eu am mari probleme cu pornirea la cald in ultima vreme. Am reglat nivelul dar degeaba... Ca sa verific daca intr-adevar se ineaca din cauza excesului de benzina m-am candit sa fac in felul urmator: Am sa incalzesc motorul (mers 5-10km), iar pe urma in timpul functionarii motorului voi scoate futunul de la alimentarea carburatorului si il las pana ce se consuma toata benzina din CNC. (pana se va opri). Dupa perioada de timp (10-15min) amorsez din nou carburatorul si imediat am sa incerc sa o pornesc. Daca va porni normal inseamna ca intr-adevar se ineaca din cauza excesului de benzina. (nivel din cnc prea mare sau alte cauze care raman de descoperit...) biggrin.gif biggrin.gif
diaconuliviu
QUOTE(mircea.a @ 17 Jul 2007, 15:42)
@diaconuliviu
Pana gasesti tarod potivit poti sa aplici urmatoarea metoda. [...]

Sa lasam, asa metoda puteam aplica din prima, numai ca nu vreau asa ceva. De fapt si de drept, filetul ala e un Withworth(oare, am scris corect???), stutul are la virf cam 9 mm si la baza 10, asa ca, mai bine astept macar un M10x1. Cind ma voi vedea cu el in mina o sa incerc cum spui o gaura cu fi=8-8,5, cit mai centrata, dupa care o sa incerc sa scot aschii din vechiul filet.
mircea.a
@diaconuliviu

Iti urez sa reusesti cum vrei tu. Este foarte greu sa dai gaura cu masina de gaurit si sa fie centrata perfect pe gaura veche. Daca mai scoti si aschiile de la stutul vechi o sa iasa o gaura cam ovala. Dar incearca cum vrei tu. Daca dupa ce pui stutul nou observi ca "saliveaza", adu-ti aminte de sfatul meu. Eu l-am folosit la mai multi amici si a dat rezultate 100%. Fie ca-l lipesti sau nu, dupa un timp, stutul il vei da afara tot cu masina de gaurit.
Apropo, filetul ala este metric (M10x1). La masinile europene nu o sa vezi filet Withworth (oare am scris corect? biggrin.gif ). Asta este un sistem folosit in special in S.U.A. Au niste diametre ciudate, masurate in inchi.
Mult noroc!!
MECCA
PH-06-BOA daca tu zici ca in momentul cand sunt afara 20 grade sub carburator ajung -5 zi-mi si mie cum functioneaza carburatorul dublu corp de pe dacia 1600 fara pata calda ca nu are asa ceva??
andutzu daca reusesti ceva cu metoda descrisa imi spui si mie.astept vesti.
diaconuliviu
QUOTE(mircea.a @ 18 Jul 2007, 10:22)
[...]1. Daca dupa ce pui stutul nou observi ca "saliveaza", adu-ti aminte de sfatul meu. Eu l-am folosit la mai multi amici si a dat rezultate 100%. Fie ca-l lipesti sau nu, dupa un timp, stutul il vei da afara tot cu masina de gaurit.
2. Apropo, filetul ala este metric (M10x1). La masinile europene nu o sa vezi filet Withworth (oare am scris corect?  biggrin.gif ). Asta este un sistem folosit in special in S.U.A. Au niste diametre ciudate, masurate in inchi.
[...]

1. Stii de ce n-as folosi poxipol ci banda din teflon? Pentru ca acel poxipol se inmoaie la temperatura. A incercat un vecin sa-l foloseasca la un radiator si cind s-a incalzit s-a inmuiat ca plastilina.
2. Am spus Withworth pentru ca la sistemul metric se folosesc pasi "rotunzi", 1, 1.25, 1.5, etc, niciodata 1.15. Ei bine, am set de lere de filete metrice. Nici lera de 1, nici cea de 1,25 nu se potrivesc pe pasul stutului, una e "mica", alta e "mare", ma refer la modul cum se "incaleca" pasii pe lera.
mircea.a
@diaconuliviu

Nu am lucrat niciodata cu banda de teflon. Nu stiu cum reactioneaza, dar parca am auzit ca instalatorii se feresc de ea. In privinta Poxipolului, s-ar putea ca vecinul tau sa nu fi amestecat bine cele doua componente sau nu le-a folosit in cantitati egale. Sa ma mai ti la curent cu ce ai facut. Bafta!
diaconuliviu
E subtire iar la filetele alea grosolane facute de ei cu "clupa" se toaca. In plus, trebuie sa pui multa, tocmai din cauza grosimii foarte mici. de aia le e mai usor, in loc de n ture cu teflon sa dea doua cu cilti. Apoi, aia mai vechi, "asa au invatat", e mai greu sa-i dezveti.

Eu pun cel mai des pe busonul de baie, mai ales cind din comoditate sau uitare nu schimb inelul de cupru la fiecare schimb de ulei.
PH-06-BOA
Am uitat sa precizez, ca in conditii normale, de banc, fara a fi pus pe galerie(de admisie, care e cam rece).
Cu cat tarodul are pasul mai mic , in aluminiu risti sa razi in loc sa dai filet.Da-i pas normal cu tarodul, rectifica si stutul cu filiera , banda de teflon, putin silicon negru(parca are si ceva grafit in el, e in tuburi ca ala rosu), si tine mai mult ca masina. E bun si poxipol ,chiar daca se inmoaie la cald. V-am mai zis ca folosesc poxip. si la discurile de ambreiaj -le lungesc viata cu mai mult de un an (pentru cine nu se-ndura sa o opreasca,sau n-are bani)
diaconuliviu
Pai de aia voiam mai intii sa dau o gaura(daca oi reusi) cit mai centrata in ramasita de stut, asa incit sa ramina in chiulasa o "coroana" de 1 mm, care se poate "sparge" incit sa iasa pe bucati, caz in care n-ar mai fi necesara refiletarea. Daca insa dupa gaurire ramin bucati care s-au "lipit", trebuie refiletare. Asta e. Ar mai fi o solutie de majorare filet si facut stut la strung cu filetul majorat.
Om vedea.
paulca
Pornirea greoaie pe caldura este dincauza "penei de vapori" adica evaporarea benzinei din CNC in cel mai fericit caz. Daca mai ai si ghinionul sa parchezi pe la soare unde asfaltul frige, se poate evapora benzina pina in rezervor pe tot traseu de sub masina ( am patit eu asta in Grecia pe caldura de peste 55 de grade ) si apoi sa vezi cum dai cheie de 10 minute pina porneste! Fii fara grija , asa fac ele toate....
MECCA
acum cateva zile am renuntat la pata calda de sub carb.am unit cele doua furtune cu o teava de pexal in speranta ca nu voi mai avea probleme cu pornirea la cald, dar rezultatul a fost sub asteptari.aceleasi simptome.dupa ce se incalzeste motorul si sta 15-20 min o ia foarte foarte greu.
mesajul asta e pentru toti forumistii: sa ne unim ideile si sa gasim o solutie la aceasta problema.astept orice idei in ideea de ale dezvolta si de ce nu chiar inecrca
PH-06-BOA
Si totusi nu e normal.Ai urmarit ca dupa ce opresti motorul , benzina sa nu "fiarba" inundand ceva timp dupa care motorul ramane inecat. Cu acceleratia la fund, ar trebui sa o ia mai repeda.
Ovidiu Comănescu
sal, eu am scris intr-un alt post, am pus o tavita sub carburator si nu mai face probleme, pornirea greoaie se intampla din cauza evaporarii benzinei din carburator, tavita impiedica caldura de la galerie sa urce direct spre carburator, in sfarsit am scapat, imi porneste bine acum, iar in privinta pornirii fara soc nu am nivel mare in carburator si porneste fara probleme, am aprindere electronica sta stabil la turatie mica eventual mai ajut motorul putin si din acceleratie si pot pleca dupa 10-15 secunde vara, acum fiecare masina cu fitele ei.
MECCA
da-mi si mie adresa postului poate si ceva poze ca vorba aia teorie teorie dar practica te omoara in cazul asta pozele.
Ovidiu Comănescu
poze nu am pus, voi face, dar ce este asa greu sa se cumpere o tavita de pus sub carburici (se gaseste in magazinele auto) si sa se monteze, e foarte simplu si eficient, se demonteaza carburatorul de pe galerie, se monteaza tavita, se mai prinde si de primul surub de la galeria de evacuare si apoi se monteaza carburatorul la loc. Aceasta tavita mai are rolul si de protectie in caz ca se fisureaza carburatorul sau furtunul de benzina pentru a nu se prelinge benzina pe galerie si sa ia foc, repet, caldura de la galeria de evacuare nu mai urca direct spre carburator si astfel nu se mai evapora benzina din el. Eu asa am facut la sfatul unui mecanic batran si chiar a avut dreptate, motorul chiar si pe caldura mare porneste neasteptat de bine.
valibb
Am si eu montata tabla aceea sub carburator din fabrica dar tot greu porneste motorul la cald , oare sa fie problema de la aprindere ?
Ovidiu Comănescu
eu am pus totul la punct si pornea foarte greu si atunci, in momentul cand am pus aceasta tavita sa schimbat situatia, la tine este posibil sa fie si de la aprindere, carburator murdar, sunt mai multe cauze chiar si scaparile pe langa supape cauzeaza pornirea greoaie, compresie mica datorata dilatarii pieselor.
Merced
E cam dubios ce ziceti voi aici. Eu daca merg cu motorul macar 15 minute porneste apoi la sfert de cheie fara nici un fel de ajutor din acceleratie sau altceva. Pur si simplu porneste. N-am aprindere electronica, n-am improvizatii sa nu se evapore benzina. Cu el rece ii mai dau 3 sprituri si ii trag jumate socul chiar si vara, ca sa o ia la prima cheie, dar in rest nu am probleme. Asta cu carburatorul nou, cu cel vechi parca pornea si mai frumos, parca imi pare rau ca l-am schimbat. smile.gif
MECCA
pai tava aia de care zici o am deja montata pe carburator.credeam ca zici de altceva.in fine nu asta e problema, problema e ca si cu aceasta tava tot greu o ia dupa ce se incalzeste bine si sta vreo 15-20 min.mentionez inca o data ca la rece o ia la sfert.unde mai trebuie sa umblu??Bobina este noua, am si aprindere el.fise, bujii ales neue.ce draq sa-i mai fac ca ma seaca rau de tot treba asta.
Merced
Da ce nu inteleg eu este daca atunci cand se intampla chestiile astea cu pornitul greu masina se alimenteaza cu benzina.
diaconuliviu
In momentele alea benzina din camera are nivel mult scazut (sau deloc) iar deasupra carburatorului se formeaza o aglomerare de vapori de benzina.
Adica motorul se ineaca in prima faza, apoi, daca se "aeriseste" gaseste in carburator benzina putina. Ambele situatii conduc la pornire greoaie.
ca sa mai reduci putin efectul, inainte de a porni da la coada pompei, sa ai cnc plin dupa care incerci pornire cu "pedala la fund".
MECCA
ok.dar pana atunci ma mai gandesc la vreo solutie ceva poate cine stie.oricum orice idee e binevenita.aviz amatorilor. :inteligent:
SAVU
si eu am aceeasi problema,cand este calda nu vrea sa porneasca decat dupa 5-6 chei si acum nu este chiar asa cald! poate ne lumineaza si pe noi cineva!
sobolan
v-a luminat diaconuliviu......
pornire cu pedala la fund....in timp ce rasucesti cheia in contact ai pedala de acc. la maxim dupa care imediat o eliberezi....merge ok asa...
e un fenomen des intalnit la daciile pe carbelitor biggrin.gif pe caldura asta...innecare cu vapori...mama ciorilor azi dar radmasa.gif ca si a mea mai face asa...
Ovidiu Comănescu
Eu decat am pus aprinderea la punct si am montat tavita de sub carburator si nu mai am probleme cu pornirea la cald. Ca sa mai spun si altceva, mie mi-a ramas electrovalva de la fosta instalatie de gpl montata pe furtunul de alimentare si este functionala, probabil ca benzina nu se mai duce inapoi pe retur. parerea mea.
MECCA
este foarte posibil.Azi o sa incerc sa dau la coada la pompa de benzina si dupa dau la cheie sa vad daca se cunoaste o oarecare imbunatatire.Daca da, cred ca o sa caut o electrovalva din aia de Gpl si o montez.Corpul de pompa de benzina (partea cu pastilele) e nou dar, in Romania te astepti la orice.
Motreanu Sorin
editat
.
badboy_marius
am scris si intr-un topic mai vechi, mie imi pornea greu la cald din cauza platinei. platina fixa nu se strangea bine din cauza filetului dus de pe platou, si cealalta bucata de platinca cu pintenu mi-o impingea si-mi facea o distanta ca abia-mi pornea. la rece nu aveam mari probleme, ce-i drept, am schimbat si eu bobina, chiar de 2 ori ca una am nimerit-o mai proasta ca aia pe care am avut-o, dar am schimbat platoul cu tot cu platina, ink o bobina si acum e ok.
djasu82
Cu o eletrovalva de la GPL care se monteaza pe furtunul de benzina se poate face un montaj atunci cand se coboara cu masina intre in functiune eletrovalva si blocheaza accesulde benzen in carburator . Zic eu ca se face o mica economie de combustibil.
77licu
salut.acceasi problema si la mine.la rece/caldut o ia la sfert,la cald pauza.si eu care la semafoarele lungi aveam obiceiul sa opresc motorul dar de cand cu caldurile astea nu ma mai risc[mi-am luat destula carne pt ca nu mai voia sa porneasca].ca solutie, dau la coada pompei de benzina pt pornire cand e incinsa si nu mai vrea pornita sad.gif .
djasu82
In primul rand asa ca o imbunatatire o pompa eletrica de damas si o bobina de tico . Te duce pe la 150 de lei dar cu siguranta scapi de probleme.
nelu_1985
nici a mea nu mai porneste la sfert de cand i-am schimbat delcoul, la cel vechi nu functiona vacumul, acum porneste doar cu pedala apasata; bineinteles ca i-am schimbat bobina, am revizuit aprinderea (bujii la 0.7, platina la 0.4, fise bune, capac bun)si tot asa face. Urmeaza sa ma apuc luni de carburator sa vad cum mai stam cu nivelul si sa ii pun si jiclor principal mai mic ca vad ca asa se zvoneste; Inca ceva, uneori imi da un rateu la pornire, si de fiecare data scoate fum albicios dens (asa vad in oglinda), mai ales ca o pornesc cu pedala calcata.
Pana acuma nu a scos fum....sa nu aud de consum de ulei sau antigel in ulei.
Banuiesc ca rateul ii rezultatul "inecarii", deci posibilitatea ca sa scape benzina din CNC si in cazul in care pornesc la 5 minute sa dea rateu, iar daca pornesc dupa 20-30 de minute, sa nu porneasca decat "ajutata".
Minel
QUOTE(diaconuliviu @ 6 Aug 2007, 13:14)
In momentele alea benzina din camera are nivel mult scazut (sau deloc) iar deasupra carburatorului se formeaza o aglomerare de vapori de benzina.
Adica motorul se ineaca in prima faza, apoi, daca se "aeriseste" gaseste in carburator benzina putina. Ambele situatii conduc la pornire greoaie.
ca sa mai reduci putin efectul, inainte de a porni da la coada pompei, sa ai cnc plin dupa care incerci pornire cu "pedala la fund".
*



Revin si eu cu aceiasi problema cu care ,vad ca se confrunta mai multi colegi formisti

Porneste greu la cald chiar si in sezonul asta , aprinderea ii toata noua si verificata de 2 ori , fise ,bujii , capac delcou , aprindere at011+senzor , bobine ,incercat vreo 4 si toate snt bune si functioneaza perfect pe alte masini
Carburator curatat perfect, pompa de benzina la fel pastilele etanseaza foarte bine (porneste la sfert dupa o saptamana de stat ) nivel verificat , totul okey

Dupa oprirea motorului , dupa 10 minute o ia greu ,cu pedala apasata , invarte motorul de vreo 3-4 ori si apoi o ia , la rece , o ia la sfert de cheie indiferent de vreme

Apoi intr-o ora o ia iar la sfert de cheie ( cu gat de lebada si fara el , face la fel ), am scos si gatul de lebada de tot si am pornit-o dupa 20 minute , tot asa , a pornit greu

QUOTE
se ineaca in prima faza, apoi, daca se "aeriseste" gaseste in carburator benzina putina. 


Logic , nu ar fi sa porneasca greu si dupa o ora daca se "aeriseste " si ii benzina putina ??? huh.gif
nelu_1985
Minele ai PM de la mine, mi-am mai adus aminte de avansul vacumatic, care daca nu lucreaza in parametrii incurca foarte tare la pornire, de exemplu la mine era la penultimul dinte, cand am tras din furtun nu se misca aproape deloc, am redus reglajul ala la 3 dinti si am verificat dinnou, acuma cand trag din furtun se observa buna functionare a vacumului. Cu asta sper sa fi rezolvat pornirile grele, daca nu o sa mai verific totul de cate ori v-a fi nevoie si nu o sa ma las pana nu ii dau de cap.
Minel
Vaccumul functioneaza okey, adica, daca scot furtunul ,scate turatia motorului ,etc ...

Oricum la mine parca ar fi ceva SF , totul ii nou si curat ca si lacrima si doar lucruri de calitate ,dar porneste greu la cald .... sad.gif la rece o ia la sfert de cheie indiferent de vreme
ionut_09_RWX
QUOTE(Minel @ 5 Feb 2009, 22:40)
Vaccumul functioneaza okey, adica, daca scot furtunul ,scate turatia motorului ,etc ...

Oricum la mine parca ar fi ceva SF , totul ii nou si curat ca si lacrima si doar lucruri de calitate  ,dar porneste greu la cald .... sad.gif  la rece o ia la sfert de cheie indiferent de vreme
*



salut,
incearca ceva: porneste la rece... las-0 5-10 min si opreste... scoate eputatorul de pe capacul motorului, astupa patea de T ramasa libera sa nu ia aer si dai cheie.
si verifica duza calibrate de pe furtunul din T pe galeria de sub carb... pe acolo se recupereaza niste gaze... daca gaura din galerie e prea mare si nu ai duza, gazele alea(vapori de benzina )ajung in locul aerului necesar amestecului aer-benzina... in cazul asta in amestec intra aer, benzina si vapori de benzina=> amestec prea bogat.
spor la treaba.
nelu_1985
facut io testu cu furtunu la epurator scos cu rezoltat 0, iar Minel nu are diusa in furtun, are in pata calda, ca are deaia model nou, chiar nu stiu ce sa mai zic in legatura cu pornirea...mai vedem cu se manifesta in continuare
ionut_09_RWX
QUOTE(nelu_1985 @ 5 Feb 2009, 23:18)
facut io testu cu furtunu la epurator scos cu rezoltat 0, iar Minel nu are diusa in furtun, are in pata calda, ca are deaia model nou, chiar nu stiu ce sa mai zic in legatura cu pornirea...mai vedem cu se manifesta in continuare
*



Model vechi sau model nou... pune-i duza-doar test, e 2 lei o duza....
Ca sa vezi chestie: motor cald... pornit... scoate cotul de la filtru de aer si dai sprit:
1) in cazul fara duza pe furtun ai sa vezi cum vin vapori de benzina(ca un abur) din T, si turatia motorului se taie
2) in cazul cu duza se intorc vapori mai putini iar scaderea turatiei dupa sprit este mai prelungita
Si eu am gaura de 2mm in galerie(pata calda ) si m-am chinuit 2 saptamani cu ralantiul cand nu aveam gaz!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.