Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Megane Sedan Manager
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Diac
Da!
DragosP
QUOTE(cdadan @ 29 Aug 2012, 22:44)
Medie de viteza relativ mica, ai mers si noaptea ... e mult 7.2 in conditiile astea.  sad.gif

Câteva cuvinte despre consum.
Se vede că nu știți cum sunt drumurile prin Kefalonia (sau Lefkada, unde am fost anul trecut). Mă refer la diferențele de altitudine, ace de păr, serpentine etc.
Când am ajuns în Poros (destinația ferry-ului) aveam parcurși din Brăila cca 1.800km cun 6,6l/100km.
Pe insulă am parcurs 610km și media consumului a sărit la 7,5l/100km. blink.gif
Pe drumul de întoarcere am coborât media la 7,2.
QUOTE
Apropo, in Ro iti luai o amenda de 4 ori mai mare.  mellow.gif
*


Știu. rolleyes.gif
QUOTE(Markos @ 29 Aug 2012, 22:45)
Ba e normal, s-a mai discutat. Cu 6 viteze era altceva.

Io am avut 60.3 și 7.3, pe 2270 kmp.
*


Eu am avut și mai puțin anii trecuți, dar nu se poate în peisaje gen Lefkada sau Kefalonia.
Adică se poate, dacă stai pe loc, da' eu vara nu stau pe loc. Și nici nu dorm.
Markos
Evident, traseul urmat contează la greu la consum.

Nici măcar viteza medie rezultată nu-i 100% relevantă pentru consumul final. Dacă alternezi un 40-50 la oră prin localități, pe serpentine sau după camioane, cu un 130-150 pe autostradă, poți obține aceeași viteză medie ca la mersul relativ constant cu 90-100. Consumul va fi însă varză, în primul caz.
corbex
QUOTE(DragosP @ 30 Aug 2012, 10:08)
vara nu stau pe loc. Și nici nu dorm.
*


Vara nu doarme nimeni.
cdadan
QUOTE(Markos @ 29 Aug 2012, 22:45)
Cu 6 viteze era altceva.
*


Asta cred ca-i o abordare simplista si superficiala. tongue.gif
Vezi ca pe Megane 3 1.6 16v (acelasi motor) au pus initial cutie in 6, dupa care au revenit, in scurt timp, la cutia in 5. De ce oare? huh.gif
DragosP
Din cauza costurilor? nedumerire.gif
M i h a i
QUOTE(cdadan @ 29 Aug 2012, 21:44)
Medie de viteza relativ mica, ai mers si noaptea ... e mult 7.2 in conditiile astea.  sad.gif
*


Cam asta este media de viteza cand mergi linistit , nu te grabesti nicaieri si vrei sa admiri peisajul...iar consumul face parte din farmecul motorului 1.6 icon_mrgreen.gif Daca se grabea avea consum de rs icon_mrgreen.gif
b76bgaarh
QUOTE(cdadan @ 31 Aug 2012, 09:19)
Asta cred ca-i o abordare simplista si superficiala.  tongue.gif
Vezi ca pe Megane 3 1.6 16v (acelasi motor) au pus initial cutie in 6, dupa care au revenit, in scurt timp, la cutia in 5. De ce oare?  huh.gif
*



pt ca nu e aceeasi masina. aia cu 5 viteze e alta platforma tehnica, low cost, preluata de pe fluence si care doar arata ca un megan 3.

ps ejti de bula.
corbex
QUOTE(DragosP @ 31 Aug 2012, 10:26)
Din cauza costurilor? nedumerire.gif
*


Cred ca din cauza puterii exagerate a motorului. Ducea masina peste cei 230 la ora dezirabili.
DragosP
QUOTE(M i h a i @ 31 Aug 2012, 10:47)
iar consumul face parte din farmecul motorului 1.6  icon_mrgreen.gif  Daca se grabea avea  consum de rs  icon_mrgreen.gif
*


Am încercat să arăt aici de ce am ajuns la acel consum.
cdadan
QUOTE(b76bgaarh @ 31 Aug 2012, 10:49)
pt ca nu e aceeasi masina. aia cu 5 viteze e alta platforma tehnica, low cost, preluata de pe fluence si care doar arata ca un megan 3.

ps ejti de bula.
*


Decia aia buna a ramas cu 6 trepte sau kum? huh.gif
DragosP
Amândoi.
b76bgaarh
dane, da.
DragosP
Am făcut azi socoteala bonurilor de benzină. În total, per 3.900Km am cheltuit 1.543 lei tramvai (după conversia valutară și comisionul de ~2% luat de bancă).
cdadan
QUOTE(b76bgaarh @ 31 Aug 2012, 15:07)
dane, da.
*


huh.gif
http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=266376
DragosP
Mai încearcă cu link-ul ăla.
cdadan
huh.gif
La mine merge.
DragosP
La mine e cu 'Forbidden'.
cdadan
Ok. Pentru tine:

[attachmentid=1627834117]
mircea_aq
Exista pe anumite piete, cum ar fi si cea din Germania, megane 3 hatch (B95) cu motor 1.6 in 5 trepte de numa' 100 cp si doar in versiunea authentique. Care e scopul motorului asta, habar nu am.
In rest, M3 are 6 trepte pentru toate cutiile manuale, cu exceptia dci90, si a sus numitului agregat de 100 de cai.
cdadan
QUOTE(mircea_aq @ 2 Sep 2012, 20:11)
Care e scopul motorului asta, habar nu am.
*


Cel de 110 e prea puternic, d-aia.
argon
In conditiile in care exista 1.4 cu aceasi putere, nu se justifica motorul de 1.6 cu 100 de cai. Si am vazut ca pe alte piete a existat Megane 2 de 1.4 16v de 80 de cai , scopul lui probabil e sa nu se simta grupoul VAG singur.
b76bgaarh
QUOTE(cdadan @ 2 Sep 2012, 10:26)


e cumva motorul de 110 cp cum are si dragos? si motorul care se vinde la noi?

macar recunoaste ca nu stiai ca exista 2 platforme pt megan 3.
cdadan
Stiam ma ca exista o varianta eco, s-a vorbit pe la stiri.
Dar stiu ca prima data M3 1.6 s-a lansat cu cutie in 6, dupa care s-a revenit la cutie in 5. Dup-aia am pierdut firul.
DragosP
QUOTE(DragosP @ 11 Aug 2012, 12:29)
Azi 11.08.2012, la 62.685 km am trecut si eu mașinuța pe cauciucurile de vară. Încă 3.155 km cu ghetele de iarnă. Doamne ce mai circul!
*


05.12.2012, 67.591kmp, trecut pe încălțări de iarnă. 4.906kmp cu cele de vară.
argon
Masina asta ai luat-o doar ca sa te regasesti in denumire, nu ca ai folosi-o unsure.gif
DragosP
O medie de 13kkm..13,5kkm/an în 5 ani, pentru o mașină EXCLUSIV de familie ți se pare puțin mă? blink.gif
Da' cât ar trebui să fac cu ea pe an? Da' poate mai și muncesc, nu numa' mă plimb.
marksman
QUOTE(argon @ 12 Jun 2008, 08:46)
sunt  putini  ca tine care isi iau masina sa o foloseasca, si nu-s mecanicii obisnuiti...
*




QUOTE(argon @ 5 Dec 2012, 09:52)
Masina asta ai luat-o doar ca sa te regasesti in denumire, nu ca ai folosi-o unsure.gif
*




Dar ce ma mai mir, tu te sucesti dupa cum bate vantul. Cand ai limuzina fara ABS si cu stele indoielnice la euroNCAP, faci ABS-ul din picior si conduci prudent, tie nu ti se poate intampla. Cand ai Megane cu 5 stele euroNCAP si ABS, tot ce e mai jos e caruta.
argon
Masina ca nubira, n'o sa mai aiba veci!
MuciX
QUOTE(argon @ 5 Dec 2012, 09:52)
te regasesti in denumire
*



33k in doi ani fara vreo 2 saptamani. Nu e ok? unsure.gif
Bine, spre deosebire de dragos, nu am luat-o eu, ca nu-s in stare inca. blush.gif
DragosP
QUOTE(argon @ 5 Dec 2012, 13:17)
Masina ca nubira, n'o sa mai aiba veci!
*


Încă o mai am și-n afara consumului de porc pe care-l are în oraș sunt foarte mulțumit. Iar cu aia am vreo 90kkmp în 6 ani. Cât să mă plimb și eu? Că nu-s angajat ca șofer ci că injiner electronist.
Cum mulțumit sunt și de Manager. Știindu-le, evident, limitele.
DragosP
QUOTE(argon @ 5 Dec 2012, 13:17)
Masina ca nubira, n'o sa mai aiba veci!
*


A cunoscut-o, e drept că doar puțin și de la distanță, și domnul maestru cafegiu Corbex. De maiestoasă ce e, nici n-a recunoscut-o. Sau a vrut doar să mă simt eu bine? unsure.gif
corbex
La inceput am crezut ca-i Lincoln.
DragosP
Da fapt era Obama.
DragosP
Să schimb cauciucurile de iarnă cu alea de vară...
Să nu le schimb...
nedumerire.gif
argon
Absolut!
DragosP
Să vedeți poznă cu a cealaltă mașină din dotare: Nubira Wagon.
Fix acu' două săptămâni s-a mers cu ea la service (cu ștaif, Bosh, ce mă-sa!) pentru revizia de 90kkm și pentru ITP.
Pe lângă cele uzuale (ulei, filtre, bujii), au fost schimbate plăcuțele de frână și (musai pentru ITP, cică) bascula de pe dreapta (aia mai fusese schimbată pe la 60k din cauză că scârțâia la denivelări).
Acu' însă nu se auzea nimic, nu se simțea nimic, mașina mergea drept, era ca fată mare, ce să mai discutăm!
Schimbă ăstia alea, trece apoi pe la ITP, umflă de pe card vreo 1k2 lei pentru serviciile prestate, mulțumim frumos, mergem acasă.
Măi nene!
Volanul nu mai stătea drept, mașina trăgea stânga, în 20 de metri ieșeam de pe șosea (la 30..40km/h), varză!!
Mers la ei a 2-a zi: nu dom'le, n-are nici o treabă ce ti-am făcut noi cu simptomele mașinii. Facem o geometrie, da' te costă. Bine, zic, hai să facem.
Facem și geometria: aiurea, la fel. Am zis mersi, le-am dat banul și-am plecat.
Ieri îi pune aghiuță (sau ISO9000fâs) să sune dacă suntem mulțumiți. Și pune-te pe spus ce ai pe suflet, nene! Drept pentru care, mergi iar cu mașina-n service să vadă ce și cum, chemat acu' de șeful de srvice. Puteai să nu te duci? Nu!
Mă, au gâdilat-o vreo 5 ore, au schimbat cauciucurile între ele, stânga cu dreapta, față cu spate, au schimbat inclusiv bascula stânga (tot pe banii mei wacko.gif) au făcut geometria de vreo 3 ori: nimic. Nubira mea se încăpățânează să tragă stânga și să țină volanul spre stânga. blink.gif
corbex
Ai fost cu ea la sedintele PSD?
La etrierul stinga s-au uitat?
cdadan
Domnu' inginer, din ce zici aici, astia din service te-au luat de gâscă. nedumerire.gif
Vezi ca imediat intra rabla 2013, primesti de acolo 6500 lei si inca 500 lei eco bonus, daca iei ceva E6, hibrid sau cu CO2<100 g/km.
DragosP
Le-am zis și eu să se uite la plăcuțe, da' ei batman-batman.
Cât despre rabla, nu găsesc eu mașină așa mare și bună ca asta. Pe bune.
corbex
Nu atit la placute, cit la piston. Se mai intepeneste la masinile batrine.
DragosP
Mă rog, "la plăcuțe" pentru că umblaseră acolo la precedenta vizită.
corbex
La Bosch, omul se duce sa schimbe bujiile. Pentru lucrari serioase, se duce la mecanici.
DragosP
Dă-i în mă-sa, că numai acolo am fost cu ea, e cică servisul autorizat. Acolo repară și Mizde, Opăluri și Șevroleți. Au început cu Deuurile.
argon
QUOTE(DragosP @ 16 Apr 2013, 09:49)
Cât despre rabla, nu găsesc eu mașină așa mare și bună ca asta. Pe bune.
*



Deuu rulz, clar.
DragosP
Nu știu în general, dar la mine da. În afară de basculele pe față și de consumabilele curente (care nu-s deloc scumpe), în 90kkm n-am băgat nimic aiurea-n ea.
Iar consumul imens pe care-l are-n oraș nu mă deranjează: merg cu ea 95% numai afară unde consumul e undeva la 7,5.
Mai precis, în 89.497km am un consum mediu de 7,96l/100km.băgând în ea 7.128l de benzină.
corbex
blink.gif Parc-ar fi Amoco Cadiz.
cdadan
QUOTE(DragosP @ 16 Apr 2013, 11:00)
merg cu ea 95% numai afară unde consumul e undeva la 7,5.
*


Cam in ce regim? De regula peste 140? blush.gif
corbex
Are talpa grea. Si poarta 45.
DragosP
QUOTE(cdadan @ 16 Apr 2013, 11:41)
Cam in ce regim? De regula peste 140?  blush.gif
*


Nu bre.
Dar mergem cel puțin doi, cu 100+kg scule după noi. Iar cx-ul ei nu e tocmai de invidiat.
Ca viteză: "legal" după definiția lui Marty. 10km/h+ peste limita legală. Hai 20, maxim.
Iar pe București-Buzău (că cele mai multe drumuri le am spre copitală) o mai scap la 130. blush.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.