Să vedeți poznă cu a cealaltă mașină din dotare: Nubira Wagon.
Fix acu' două săptămâni s-a mers cu ea la service (cu ștaif, Bosh, ce mă-sa!) pentru revizia de 90kkm și pentru ITP.
Pe lângă cele uzuale (ulei, filtre, bujii), au fost schimbate plăcuțele de frână și (musai pentru ITP, cică) bascula de pe dreapta (aia mai fusese schimbată pe la 60k din cauză că scârțâia la denivelări).
Acu' însă nu se auzea nimic, nu se simțea nimic, mașina mergea drept, era ca fată mare, ce să mai discutăm!
Schimbă ăstia alea, trece apoi pe la ITP, umflă de pe card vreo 1k2 lei pentru serviciile prestate, mulțumim frumos, mergem acasă.
Măi nene!
Volanul nu mai stătea drept, mașina trăgea stânga, în 20 de metri ieșeam de pe șosea (la 30..40km/h), varză!!
Mers la ei a 2-a zi: nu dom'le, n-are nici o treabă ce ti-am făcut noi cu simptomele mașinii. Facem o geometrie, da' te costă. Bine, zic, hai să facem.
Facem și geometria: aiurea, la fel. Am zis mersi, le-am dat banul și-am plecat.
Ieri îi pune aghiuță (sau ISO9000fâs) să sune dacă suntem mulțumiți. Și pune-te pe spus ce ai pe suflet, nene! Drept pentru care, mergi iar cu mașina-n service să vadă ce și cum, chemat acu' de șeful de srvice. Puteai să nu te duci? Nu!
Mă, au gâdilat-o vreo 5 ore, au schimbat cauciucurile între ele, stânga cu dreapta, față cu spate, au schimbat inclusiv bascula stânga (tot pe banii mei
) au făcut geometria de vreo 3 ori: nimic. Nubira mea se încăpățânează să tragă stânga și să țină volanul spre stânga.