bogdanel2007
25 Jul 2007, 19:17
Bujia nu se uda dar se depune calamina iar portiunea aceea alba a bujiei...ca nu stiu cum i se zice
pe care intra fisa se face maro ca si cum ar fi arsa.
diaconuliviu
26 Jul 2007, 08:04
Pe toate bujiile pe care le montezi pe cilindrul ala? sau ai vazut numai acum, la bujia aia? Daca numai la bujia aia, schimb-o, posibil etansarea ei sa fie proasta. Asta daca e vorba de portiunea alba EXTERNA. Daca e vorba de partea alba interioara, din camera de ardere, asa trebuie sa fie, cafeniu roscat.
bogdanel2007
26 Jul 2007, 22:07
Este mereu aceeasi bujie.Pana acum am cumparat vreo 6 bujii pt acelasi cilindru.Stiu ca trebuie sa fie maro bujia, dar este pe partea unde intra fisa.
diaconuliviu
27 Jul 2007, 06:43
1. daca scoti fisa acelui cilindru cu motorul la relanti, se simte scadere de turatie?
2. Fisa aia ai incercat s-o schimbi? macar schimba cu alta de pe motor, sa vezi daca se "muta" simptomul la alta bujie.
PH-06-BOA
30 Jul 2007, 21:33
Daca stai rau cu segmentii la cilindru ' ala, fa-i o reductie. Am dat eu un desen p-aici pe undeva. Va merge minunat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.