Andrei_SLZ
19 Oct 2004, 21:25
Salut am tot cautat pe net diverse moduri de a obtine o putere mai mare a motorului...tot ce am reusit sa aflu e ca cel ma ibine acest "black box" cum mai este numit s-ar adapta bine doar pe motoarele diesel...Daca a reusit cineva un tuning la motor si intr-adevar obtine performante mai mari la demaraj sau poate rula cu o viteza mai mare etc...as dori sa imi spuna cum a realizat tuningul, cat a costat, unde a fost facut...eventual....care ar fi avantajele/dezavantajele unui astfel de tuning si cam cat ar consuma in plus %
...pana una alta...sunt si eu roman si nu vreau sa dau cat nu face pe benzina
Astept raspunsuri si sugestii
multumesc.aaa...inca ceva...am citit prin topicuri ceva de "intalniri de joi"...unde anume?poate veni oricine?
stefanflorin77
19 Oct 2004, 23:04
cip motor/8cp/consumul nu creste/durata de viata a motorului se pastreaza/160eur+tva
sursa? c&c tuning
la intalniri nu am fost niciodata,dar am inteles ca se poate duce oricine.
Intilnire-Joia la Academia Militara in fata (Cotroceni) la 20:00
GeorgeB
20 Oct 2004, 08:23
tuning :
esapament complet inox borla ~ 5 mil
filtru direct : ~45 E (la aspad) sau 150E (la c&c)
chip:150(la aspad) sau 160(la c&c)
Pistoane, camasi, biele, volanta (toate usurate) + axa cu came modificata + alezat chiulasa + marit palarie supape si scaun supape + injectoare cu debit marit + galerie evacuare lustruita = priceless!!!
GeorgeB
20 Oct 2004, 09:15
pai cu banii pe modificarile enumerate de marty iti iei masina !
EvilOne
20 Oct 2004, 10:32
Cred ca daca ai renunta la "melcul" ala de galerie de admisie ar trage masina mai bine la turatii mari si raspunsul acceleratie s-ar imbunatat.
Adrian_Solenza
20 Oct 2004, 20:01
George, nu se poate pune problema sa schimbi masina... Tuningul e facut in ideea sa scoti maximul dintr-o masina fara pretentii... Senzatia pe care ti-o va da o Dacie cand face, sa zicem un Calibra nervos, e, cum zicea Marty, PRICELESS!! E, io nu am zis Porsche, asa ca nu incepeti sa radeti...
Tunerul intotdeauna cauta senzatia aia, scurta cat un orgasm
!! Si cred ca si tu stii despre ce vreau sa zic eu (adica de senzatie, adrenalina, madrie etc... Acu nu ma refeream la orgasm
)
QUOTE(Adrian_Solenza @ 20 Oct 2004, 20:01)
Tuningul e facut in ideea sa scoti maximul dintr-o masina fara pretentii... Senzatia pe care ti-o va da o Dacie cand face, sa zicem un Calibra nervos, e, cum zicea Marty, PRICELESS!!
Tunerul intotdeauna cauta senzatia aia, scurta cat un orgasm
!!
Aici m-ai nimerit la fix si pe mine.Este tot ce vreau....sa ramana toti masca de ce poate masina asta cu motorul modificat.Indiferent de cat m-ar costa.oricum am bagat o gramada de bani in ea deja...
valisupernova
20 Oct 2004, 23:14
QUOTE(zzero @ 20 Oct 2004, 21:38)
Aici m-ai nimerit la fix si pe mine.Este tot ce vreau....sa ramana toti masca de ce poate masina asta cu motorul modificat.Indiferent de cat m-ar costa.oricum am bagat o gramada de bani in ea deja...
100cp fara cip,fara filtru sports si cu evacuarea standard(asa e supernova mea)
poate ne dai si noua mai multe detalii despre ea.cum ai ajuns la performanta asta?
valisupernova
21 Oct 2004, 10:13
QUOTE(zzero @ 21 Oct 2004, 00:28)
poate ne dai si noua mai multe detalii despre ea.cum ai ajuns la performanta asta?
mi-a facut-o un inginer de la renault
Asta-i praf in ochi, nu detalii! Spune ce ti-a facut, concret !
GeorgeB
21 Oct 2004, 10:17
si io mi-am facut-o singur , am cam 150 cp , cu filtru , tobe si chip. hac, parerea mea , hac...
care mai dai ma un pahar ca's cu taxiu' afara , hac...
Slider
21 Oct 2004, 10:19
O fi schimbat motoru' ...
QUOTE(valisupernova @ 21 Oct 2004, 12:13)
mi-a facut-o un inginer de la renault
Auzi Valisupernova si marmota ce zicea?? Invelea ciocolata in staniol??
Mai dragilor nu vi se pare ca este asemanator cu filtru de aer de la boeing....
Daca a schimbat motorul ce motor a pus? Singurul care ar fi de o putere apropiata ar fi 1,4 16v.
GeorgeB
21 Oct 2004, 13:11
nu se poate ! trebuie schimbat TOT in motor ! , adica pastrezi doar vibrochenul si in sus schimbi tot. asa cred ca ar merge.
Oameni buni, nu mai fiti asa....si prima mea impresie a fost ca si a voastra.Pe urma m-am mai gandit.Daca omul chiar a facut-o?.Tipul la care ma duc eu sapt viitoare sa-mi faca motorul (praf) mi-a zis ca o sa imi arate o SRN la care doar ce a modificat motorul si a iesit super.Poate o fi una si aceeasi.Lasati omu' sa ne spuna mai multe.Daca stie.Nu sariti pe el.
GeorgeB
21 Oct 2004, 21:09
pai nu sare nimeni, prea tare, pe el, doar ca vrem si noi dovezi ca am vazut multi oameni care spuneau numai prostii.
Andrei_SLZ
21 Oct 2004, 22:05
ok
m-am mai lamurit un pic
o sa bag chipul pentru inceput sa vad cum strang bani...as vrea sa pun multe pe ea dar daca le adun ma doare capul
.in legatura cu meseriasul din constanta...cum pot sa dau de el.imi place la nebunie cum ti-a iesit spoilerul pe spate daca ai si o poza cu fatza sa o pui neaparat sa o vad si eu...sa imi spui te rog cam cat m-ar costa la tipu lasta spoiler fata,spate si praguri cam in genul alor tale.eventual daca imi poate face dupa alt design ...am mai multe modele super tari
Andrei_SLZ
21 Oct 2004, 22:19
Baietzi...inca ceva....ASPAD...unde ii gasesc?e prima oara cand aud de ei
GeorgeB
22 Oct 2004, 07:39
pai ai putea sa incerci www.aspad.ro sau www.chiptuning.ro , vezi ca sunt niste numere de telefon pe acolo.
Andrei_SLZ ti-am raspuns pe PM.Poze cu fata gasesti tot pe forum.Cat priveste chipul....multi bani pt ce obtii de la el.Nu se merita.Poti sa faci alte modificari la motor de unde sa castigi mult mai mult daca mai pui ceva bani.Eu am chip de ceva vreme si consider ca nu-si merita banii.
GeorgeB
22 Oct 2004, 12:58
eu zic ca merita. dar vezi ca cei de la dimsport au pb cu softul din chipurile lor.
din aceasta cauza am apelat la ASPAD. stiu pe cineva(bogdan_SPD) care a avut mai multe variante de chip . de fapt mai multe chipuri cu alte softuri. cel mai multumitor a fost cel de la aspad. prima data a fost si el la dimsport , dar cam fac treaba de mantuiala la soft. nu ca ar fi baieti rai , dar nu se pricep
George, nu stiu daca ai dreptate.La faza cu softurile.Ce fac cei de la Dimsport fac si ceilalti.Nu modifica softul.Ci doar hartile cu avansul la anumite turatii si alte chestii(debit aer, aprindere, etc).Nu au cum sa fie diferite softuri, sau probleme cu softul cum zici tu...pt ca ei rescriu niste date in chip.Sunt alte programe cu care fac chestia asta....da, dar ei doar modifica niste parametrii de functionare ai motorului.Nu iti baga cine stie ce programe in chip.Eu am fost de fata cand au modificat chipul.Setarile originale le au pe cele de la Renault la care ei doar "se joaca" un pic.
GeorgeB
23 Oct 2004, 08:25
ei nu se joaca aici . la aspad fisierul este trimis in austria este modificat si trimis inapoi in diferite variante.
Dupa cum vezi am pus "joaca" intre ghilimele.Adica la figurat.Umbla la setari pana obtin maxim de performanta de la masina respectiva.Adica si in functie de ce mai ai tu pe masina....un filtru sport, o evacuare mai buna chestii din astia.Intelegi ce vreau sa zic?Aia din Austria fac setarile pe calc lor si le trimit inapoi fara sa tina cont daca tu mai ai ceva montat pe masina.Nu le tin partea celor de la DimSport...doar incerc sa explic ca e mai bine sa faca setarile individualizat pt. fiecare masina.Nu aceleasi setari pe banda rulanta.
geo.meg
23 Oct 2004, 21:48
Intrebare : Cine a dat catalizatorul jos ? Cati CP se obtin? Care ar fi dezavantajul?
Adrian_Solenza
23 Oct 2004, 22:48
MMihai
23 Oct 2004, 22:56
Daca ai turbo nu recomand sa dai catalizatorul jos pt ca o sa ai probleme mari... dar la motoare aspirate merge dat jos fara probleme. dezavantajul este ca nu trec rarul.. deci la inspectia tehnica periodica ori aranjezi cu baietii, ori il pui la loc
geo.meg
24 Oct 2004, 13:08
QUOTE(MMihai @ 24 Oct 2004, 00:56)
Daca ai turbo nu recomand sa dai catalizatorul jos pt ca o sa ai probleme mari... dar la motoare aspirate merge dat jos fara probleme. dezavantajul este ca nu trec rarul.. deci la inspectia tehnica periodica ori aranjezi cu baietii, ori il pui la loc
Mersi MMihai , nu am turbo din pacate , este clasicul motor de Clio 1.4 8V in variata romaneasca pus pe SN si SLZ , deoarece in primavara vreau sa dau jos galeria cu tot cu tobe si inlocuite cu BORLA , si beleau e catalizatorul daca ramane sau se da jos .Probleme stiu ca vor fi la ITP dar se rezolva ... .
Iar cu filtrul de aer inca nu m-am lamurit cum gasesc un sistem de prindere si localizare deoarece am si AC si nu prea e loc .
valisupernova
24 Oct 2004, 16:03
QUOTE(GeorgeB @ 21 Oct 2004, 21:09)
pai nu sare nimeni, prea tare, pe el, doar ca vrem si noi dovezi ca am vazut multi oameni care spuneau numai prostii.
baieti scuze ca am lipsit putin(o raceala);sunt gata sa va prezint masina;o sa va deschid si capota(totul standard)
Salutare la toti!
Ma tot roade ideea sa-mi cumpar Solenza dupa ce am condus Scala unui prieten.
Despre motor:
Motor Logan 1.4 vs motor SLZ (din toamna).
Daca va uitati la datele tehnice de pe site-ul www.dacia.ro, alezajul si cursa difera intre motoare. Cel de pe Logan care se pare ca acum se monteaza si pe SLZ (dupa tel la Adras) respecta normele de poluare EUR3 si pierde cel putin 2Nm si pe langa asta atinge cuplul maxim si puterea mai sus cu cel putin 2000 de ture. Evident din cifre reiese ca este mai puturoasa (nu spun care este diferenta de greutate intre pistoane si biele
).
Intrebarea este: si-a cumparat cineva una cu acest motor si simte penalizarea?
M-ar cam oftica sa ma faca altul cu o SLZ "de fabrica" doar ca a cumparat-o mai devreme !!!
Asta este off-ul meu .... pt ca nataraii de francezi ( francezii sunt niste inganfati!!!) nu baga motorul de 1.4 16v pe care-l astept de an juma' ... iar cu namila de logan cu 1.6 16v cu siguranta o sa ma rastorn
((( .... scuze pt monolog!
GeorgeB
24 Oct 2004, 17:43
QUOTE
Daca va uitati la datele tehnice de pe site-ul www.dacia.ro, alezajul si cursa difera intre motoare. Cel de pe Logan care se pare ca acum se monteaza si pe SLZ (dupa tel la Adras) respecta normele de poluare EUR3 si pierde cel putin 2Nm si pe langa asta atinge cuplul maxim si puterea mai sus cu cel putin 2000 de ture.
adica atinge puterea maxima la 7500 rpm ?
Mea culpa: un zero este in plus .
Extras fara copyright din spec-urile oficiale de pe site-ul dacia:
Logan 1.4: Solenza ( Euro 2):
- cuplu: 112Nm/3000 - cuplu: 114Nm/2850
- putere 75CP/5500 - putere: 75CP/5250
AlexR doua mici probleme:
1. Asa zisul "puturos" este datorat tabelelor de injectie. si nu altor mecanistme. Tin sa iti amintesc ca acest motor se pune si pe Clio symbol ( cu o alta cutie insa) si trage mai bine dupa cum spun unii.
2. EUR3 poti sa faci si la SLZ insa trebuie sa pui o inca o sonda si sa ii spui si computerului de injectie acest lucru.
Acum revenind la topic se pare ca s-a deviat de la siubiect asa cava rog ori reveniti ori incep sa fac curatenie cu stergerea posturilor care nu sunt la subiect.
QUOTE(valisupernova @ 24 Oct 2004, 17:03)
baieti scuze ca am lipsit putin(o raceala);sunt gata sa va prezint masina;o sa va deschid si capota(totul standard)
Auzi....da' de unde stii cati cai are acum motorul?L-ai masurat sau atat "apreciezi" tu?Serios vorbesc.Ca am vazut multi care cu un chip, filtru sport si o evacuare "sport" cred ca au peste 90 CP.
Baieti, omu are dreptate.Am fost in Buc sa o modific pe a mea.Apropo...a iesit demential.Si m-am intalnit cu el.A modificat-o tot la cine am facut-o si eu.Am si mers cu masina lui.O sa vina joi(sper) la intalnire sa o vedeti ca sa va faceti o idee de ce poate sa faca inginerul care ni le-a facut.E super meserias.Si btw, a mea e si mai "rea".
.Chiar tu, Vali ai spus asta, nu....sau Florin?
Oricum e ceva de vis.
Din pacate am fost azi impreuna cu Vali si Florin(fratele lui) sa ii facem un nou test de putere la cei care am facut chipul si vroiau iar bani.Asa ca am renuntat.Ce putere are acum motorasul asta ramane un mister si pt mine.Oricum s-a schimbat complet.
P.S. Sincere felicitari pentru CLAUDIU!!!
Sergiu
28 Oct 2004, 08:32
Si cam ce i-a facut? Sau nu se poate spune?
cristimm
28 Oct 2004, 09:15
QUOTE(By-GEO @ 23 Oct 2004, 23:48)
Intrebare : Cine a dat catalizatorul jos ? Cati CP se obtin? Care ar fi dezavantajul?
Am dat eu catalizatorul jos la nova.
Impresii:
Face zgomot putin mai mare.
Trage un pic mai bine.
Consuma ceva mai mult (poate din cauza ca am alergat-o mai rau sa o testez).
Sorry Sergiu, este secret.Doar cativa stiu pe care i-as ruga sa tina pt. ei.Le-as fi foarte recunoscator.
P.S. Nu am cuvinte sa va spun cum merge masinuta asta.Pur si simplu zi de zi experimentez ceva nou la volanul ei....La plecare de pe loc in forta simti cum rotile se dezlipesc de pe asfalt si se invart in gol, se ridica toata fata, e demential.Nu exagerez.Dar acum sa nu va imaginati ca se ridica o juma'de metru.Este sesizabil in volan ca pierzi aderenta.Dar tre' schimbate acum amortizoarele ca sa o tina pe sosa.
ceva preturi????
se ocupa de 1.6 mpi made in Dacia??
MoneyTalks
31 Oct 2004, 00:20
QUOTE(Dsign @ 30 Oct 2004, 23:34)
se ocupa de 1.6 mpi made
in Dacia??
Vezi ca Dacia a disparut acum mai bine de 1000 de ani... Acum se numeste... Romania
Poate vrei sa spui
made BY dacia sau
made in Romania
Nu cred ca se ocupa deocamdata de 1.6 MPI.Iar ca preturi...depinde de ce vrei.
pai ma gindeam ca poate imbunatateste randamentul motoarelor de 1.6
(adica sa ramina la aceeasi putere dar sa consume mai putin)
cred ca pe manitocs l-au scos afara de la sectiunea de glume/glumite/bancuri, ca prea e glumet... regret aceasta greseala made IN Dsign.. hihihi
stefanflorin77
5 Nov 2004, 01:58
zerro,spune si tu ca murim de curiozitate,ce ai modificat la motor??daca nu ai brevetat vreo super inventie si l-a modificat altu' ce tot atata secret?forumul e pt expus idei,nu pt ascuns idei.
Imi pare rau!!! Ideile bune costa bani.Eu am dat bani pt ele.Asa ca nu am cum sa le divulg.Poate o sa te intalnesti cu Claudiu sau Vali intr-o joi la Acadmie si daca ei iti vor spune, asta e? Intelegi?Ei de-abia m-au lasat pe mine sa ma uit la ce fac....
geo.meg
5 Nov 2004, 22:29
Am vazut eu motorul de la Vali , si ce a modificat , si nu pot spune decat ca arata la fel ca unu de fabrica , detaliile doar la intalnire.
Are alt sunet.
GeorgeB
7 Nov 2004, 16:53
daaaaaaaa.... foarte frumos ... pai spuneti ce s-a facut concret sau papa topic !
QUOTE(GeorgeB @ 7 Nov 2004, 17:53)
daaaaaaaa.... foarte frumos ... pai spuneti ce s-a facut concret sau papa topic !
Aha, cu rotine! Vezi ca n-ai drepturi de moderare pe aici asa ca nu mai ameninta lumea fara rost!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.