QUOTE(cristitranca @ 27 Jul 2007, 13:40)
poate acest topic o sa ajute si pe altii care sunt nedumeriti despre piesele de sub capota
1.ce sunt chestiile alea de sub bidonu de apa de al stergatori(incercuite si ce rol au)?
2.firul de la turometru(de la bord) se conecteaza direct a alternator? ce culoare are?
3.ce culoare are firul care duce la luminile de marsalier?
4. unde se duce firul ala albastru si ce rol are?
5. la robinetul de apa intra un furtun si pleaca doua. alea pe unde pleaca apa unde se duc? unul merge la calorifer si unul unde?
6. dupa ce opresc motorul, furtunul pe care sta termostatul(cel care duce la radiator) e gol? sau inca e apa in el?
7. ce rol are furtunu care se duce pe butelia de la pompa de frana?
1. Relee. Unul dintre ele este pentru faza lunga. Precis ai modelul cu patru faruri. Celelalte doua nu mai stiu. Trebuie sa ma uit pe schema.
2. Firul de la turometru se conecteaza la bobina de inductie la borna (-).
3. Nu stiu. Se foloseste un aparat de masura pentru identificare.
4. Firul albastru si gros este (+) si face legatura intre baterie si alternator la puntea de diode.
5. Pleaca doua furtune deoarece caloriferul are doua circuite separate. Pentru a-l putea folosi si la jumatate din capacitatea de incalzire. Cand nu dorim caldura mare in habitaclu.
6. Dupa oprirea motorului in acel furtun mai exista apa deoarece instalatia este sub presiune.
7. Furtunul dintre servo si galerie foloseste la actionarea servofranei de catre depresiunea din galeria de admisie in momentul apasarii pedalei de frana.