viper007
1 Aug 2007, 09:57
Am o problema deranjanta , daca apas acceleratia usor masina merge OK(foarte usor mentionez) daca vreau sa bag putin piciorul in ea ezita 1 sec 2 si dupa aia accelereaza (mentionez ca turatia nu are importanta ,face asa si la 1000 si la 2000 rpm )
miki_stan
1 Aug 2007, 10:33
Salut, verifica pompa de sprint si cablu de acceleratie sa fie bine pus, si eu am avut la fel problema ta .
mircea.a
1 Aug 2007, 11:09
Aceasta defect poate avea doua cauze:
1. Termostatul blocat pe deschis si motorul merge prea rece desi nu cred sa fie asta defectul. Pe caldurile astea nu se mai pune problema de motor rece.
2. Pompa de sprit, ceea ce cred ca este sigur. Se scoate priza de aer de la carburator, se porneste motorul si se observa debitul pompei de sprit (acela cu cioc). Jetul de benzina trebuie sa fie destul de mare si de energic. Daca nu functioneaza cum trebuie se verifica jiglerul cu cioc sa nu fie infundat, jiglerul cu bila din CNC sa nu scape presiunea inapoi. Pentru asta e bine sa ai niste jiglere de schimb.
Bafta! Si sa ne ti la curent cu ce ai reusit sa faci.
viper007
1 Aug 2007, 11:47
Am curatat carburatorul acum 2 zile (ce-i drept nu stiu daca este recomandat cu un compresor) ,Azi am observat ,ma gandeam e posibil sa fie de la avansul vacumatic care rotita aia cu zimti era facuta praf.si nu stiu daca mai reusesc sa o reglez
apline5
1 Aug 2007, 12:34
avansu vacumatic sa fie bun clapeta la carburator si aprinderea in general sa fie OK .nu o sa mai faca ,si a mea facea
diaconuliviu
1 Aug 2007, 13:51
QUOTE(viper007 @ 1 Aug 2007, 11:47)
Am curatat carburatorul acum 2 zile [...]
Si inainte de a-l curata era la fel? sau manifestarea a aparut dupa ce l-ai curatat?
daca da, reglajul amestecului, deschide surubul de amestec inca 1/2 tura.
Dupa curatare cum l-ai pus inapoi? nu trage aer fals pe la garnituri?
Sau, cu aerul ala comprimat sa nu fi infundat oarece canale.
mircea.a
1 Aug 2007, 13:54
Daca ai spalat carburatorul este posibil sa ai un gunoi care nu a iesit la spalat. Desfa jiglerele si mai sufla-l o data cu aer sub presiune.
viper007
1 Aug 2007, 18:12
O sa mai incerc odata sa mai curat jiglerele alea din carburator (faza aia cu surubul de amestec am incercat-o din juma in juma de tura.Carburatorul m-am decis sa il curat deoarece aveam fluctuatii de turatie foarte mari (asta s-a rezolvat)si problema asta, care nu a disparut. O sa iau totul de la 0 si daca mai apare ceva pe parcurs apelez la ajutorul vostru.
razvan_3asy
1 Aug 2007, 20:46
Amestecul, aer+benzina, prea putin aer parerea mea.
diaconuliviu
2 Aug 2007, 06:54
Datul in nas arata de regula aer PREA MULT. Si de fapt, de benzina prea putina pentru situatia momentana creata. Altfel n-ar fi nevoie de pompa de sprit. Nici de gaurile de progresiune.
mircea.a
2 Aug 2007, 10:01
O alta idee...
Verifica capsula vacuumatica sa nu fie sparta. Are rolul de a mari avansul la turatii mici. Daca facea si inainte de a spala carburatorul se poate sa fie si asta. Verifica daca parghia avansului vacuumatic actioneaza imediat platina mobila.
viper007
2 Aug 2007, 11:18
Raspuns : Capsula Vacumatica : ea trage dar nu stiu exact daca trag din furtunul ala se vede cum misca platina dar nu etansaza. trag ,se misca platina dar tot imi vine aer pe acolo.
diaconuliviu
2 Aug 2007, 12:32
Are o gaurica mica prin care aerul poate intra, asa e constructia.
Tragi su sete, lasi si in 1-2 sec revine la loc. Asa trebuie sa faca.
Pune un deget pe capsula in partea opusa indoiturii stutului, pe corpul ei, sa astupi gaura apoi trage; vei vedea ca nu mai revine (asta daca ai nimerit orificiul ala).
ce motor ai: 1,4 sau 1,6
ce carburator ai: mono sau dublu
diaconuliviu
2 Aug 2007, 13:54
102.13, daca ce scrie in profilul lui e corect.
mircea.a
2 Aug 2007, 14:18
QUOTE(viper007 @ 2 Aug 2007, 12:18)
Raspuns : Capsula Vacumatica : ea trage dar nu stiu exact daca trag din furtunul ala se vede cum misca platina dar nu etansaza. trag ,se misca platina dar tot imi vine aer pe acolo.
Daca in momentul cand tragi aer limba se lipeste de furtun, insemna ca capsula e buna, daca ti se umfla plamanii cu aer... schimb-o. Asta numai daca ai acoperit gaurica respectiva.
viper007
2 Aug 2007, 16:56
ok ,multam mult ,o sa verfic si capsula. si revin
PH-06-BOA
4 Aug 2007, 18:19
Nu-i vacumul, numai pompa de sprit(daca dupa ce reusesti sa demarezi se mentine), sau amestec sarac,- din camera de nivel,gunoi in calea de benzina, jigler principal mic sau cel de aer la emulsor prea mare(le-ai incurcat cu altele la montaj) asta daca "da in nas" la o anumita cursa a acceleratiei.
razvan_3asy
5 Aug 2007, 20:04
Intreb si eu tot aici, dupa ce dau un scartait dala puturos, masina numai are putere cu greu isi revine, de la ce poate fi oare?
ps: poate e absurd ce zic dar nu stiu cum sa explic altfel
viper007
6 Aug 2007, 10:09
Scartait puturos si isi revinde greu ,vezi surubul de amestec probabil ai prea mult aer in combinatie cu benzina.Mai strange surubul juma de tura sau chiar o tura
diaconuliviu
6 Aug 2007, 13:37
daca stringi acel surub vei avea in combinatie si mai mult aer.
Pentru ca acel surub e de AMESTEEEEEEEEEEEC!
Aer la relanti se obtine atit din cel existent in amestec cit si prin duza si prin deschiderea clapetei, aia de relanti, cit e. Daca inchizi surubul de amestec reduci cantitatea de amestec, implicit si de benzina la aceeasi cantitate de aer (duza + clapeta). ce face deci aerul? CRESTE!
razvan_3asy
6 Aug 2007, 17:09
In concluzie ce trebuie sa fac?
PH-06-BOA
9 Aug 2007, 21:23
In conc. de-acolo se regleaza NUMAI relantiul. Cineva nu-ti asigura consumul, sau la fel de bine, inunda. Dar inundatul s-ar fi produs si la un mers mai -agale.
bestiuta777
9 Aug 2007, 23:25
Verifica pompa de benzina fiindca nu ai debit suficient (uzura mare la parghia ce e actionata de axul cu came). ing. Lau
Am o intrebare.Masina poate sa ezite la accelerare puternica si din cauza discului de ambreiaj ?
Bullix
13 Aug 2007, 12:54
Daca o auzi ca se tureaza si totusi nu tasneste, atunci poate fi ambreiajul. Daca nici nu se tureaza cat de cat prompt la o accelerare brusca, ma gandesc sa nu fie si un deficit de alimentare de la pompa de benzina.
razvan_3asy
8 Sep 2007, 08:21
Pe langa chesti ca daca accelerez brusc, de cand am pus termostat(de uzina 15 lei din autovit), cand schimb viteza si iau picioru dupa ambreaj tremura masina, se bruscheaza, tremura.
De la ce poate fi oare? :|
Frate,da carbul jos si desfunda cele 3 gauri de la progresiune.Precis una din ele e infundata,daca nu mai multe.
Fa chestia asta si spune-ne si noua.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.