QUOTE(johnsws @ 25 Oct 2004, 12:34)
greu de zis de la ce iti porneste greu dimineata. as zice ca nu se alimenteaza bine, si sa verifici jiclorul de ralanti si dozajul amestecului la ralanti. dar nu este exclus sa fie de vina si o platina impuscata si poate avansul initial.
daca citesc mesajul tau, spui ca de 2 ani merge asa...ce sa inteleg ?! intre timp ai schimbat vreo platina?, daca nu, atunci verifica platina. carburatorul mi-e greu sa cred ca nu l-ai curatat .
sper sa nu spun prostii dar avansul vacuumatic(ca despre el vorbim aici) nu are influenta asupra pornirii, el incepand sa functioneze abia dupa ce masina are ceva ture astfel incat sa se faca depresiune in galeria de admisie, iar la turatie(de fapt acceleratie) mare influenta lui se diminueaza pana la 0.
Multumesc de raspuns. Zic ca , de aproape 2 ani merge asa pentru ca inainte nu mergea asa .Masina am lasat-o la reparat (tinichigerie +vopsit) .Nasul meu a spalat caburatorul si la reglat . Ei de atunci facea faza asta cu pedale ritmice cand pornea .Chiar si cand era mai cald (primavara) facea la fel .
Am acum aprindere electromagnetica si ar fi trebuit sa porneasca brici .Nu mai folosesc platina .Bujiile sunt aproape noi . Au maxim 5000 km. Una am schimbat-o deja. Chestia e ca face numai cand e motorul rece .
Asta iarna ii dadeam 5-7 pedale si cu socul tras pornea din a doua cheie . Prima fiind moarta.
Chestia e ca am relanti in maxim 1 minut si e stabil .Nu stiu ce sa zic daca e d acolo .Nu stiu cum sa verific pompa de sprit . In carte zice ca are un surub de reglare cu o contrapiulita dar eu la mine nu am vazut . Nu stiu ce sa mai zic .
Problema ma omoara pentru ca omor electromotorul si bateria .La temperaturi sub 0 grade ce mai fac ? Cum verific dozajul la relanti ? Mi-e sa nu stric mai mult incercand sa reglez .Am GPL si trebuie sa pornesc acum dimineata pe benzina pana urca putin apa .
Daca o pornesc si se stabilizeaza relantiul cat de cat porneste la prima cheie chiar daca apa nu e la 80 grade .