azi se pare ca nu m-am trezit eu bine dispus...
doar mie mi se par aberatii muuulte din chestiile scrise pe aici?! sau poate am avut eu norocul de a da peste o masina mai buna?! ca ala tampoane, ca ala condensatori ca ala nush ce... ce siguranta pe cabluri fratilor?! sa nu imi ziceti ca voi va apucati si legati cu fire innadite si banda izolatoare o siguranta pe cablu!
de ce sunt fisele alea de conectare a accesoriilor, acolo sub bord?! si de ce au si sigurante dedicate in panoul de sigurante?! ca sa apucati voi sa "completati" dacia cu inca una?!
si in plus, unii chiar exagerati... adica vine omu cu o problema si spune asa:
QUOTE(trep_x @ 7 Aug 2007, 14:51)
In primul rand imi cer scuze daca mai exista pe undeva scrisa problema pe care vreau sa o spun.daca da imi cer scuze ca am deschis inutil altul si
daca se poate sa mi se dea link`ul.
[...]
asta e reactia ta Caline?! din alte topicuri, te stiam om serios si cu picioarele pe pamant...
QUOTE(Catalin Marinarul @ 7 Aug 2007, 15:56)
Deci, pentru a scăpa de această problemă, era suficient să căutați pe forum, sunt cel puțin 10 topicuri pe același subiect.
@Calin Marinarul, daca sunt inca 10 topicuri despre aceasta problema, puteai sa pui si tu macar 3, nu?!
QUOTE(Catalin Marinarul @ 8 Aug 2007, 14:31)
Asta este aberația. (trecem peste faptul că verbul "a merita" nu este reflexiv)
... tot de tine ma leg ca vad ca stii sa te legi de altii, hai sa te analizam si pe tine, vrei?!
QUOTE(Catalin Marinarul @ 7 Aug 2007, 15:56)
[...], folosind un conductor suficient de gros (
2-3mm pătrați în secțiune)[...]
deci... cum ii cu verbul ala?! intai si intai, eventual, te rog lumineaza-ne si pe noi: cum masori sectiunea unul cablu sa-ti dea 2-3 mm patrati?!
@cristi... asta e solutia ideala?! ai reusit sa ii faci scurt la baterie, (noroc ca nu a luat foc), tu insisti, vrei sa fie sigur ca iei foc si sa-i pui un cablu mai gros?!
QUOTE(cristitranca @ 7 Aug 2007, 16:56)
radioul legat la baterie ar fi cea mai buna solutie. [...]
am patit-o si eu..siguranta langa radio, dar s-a rupt izolatia(imbatranita, murdara, de la vibratii) si a facut scurt cu caroseria [...]
@Catalin, pai asta pe jumatate macar e de bula... legarea unei sigurante pe fir direct de la baterie, asta nu se considera "dracie"?! hai sa il sfatuim cu totii pe om ca pe langa instalatia electrica a masinii el mai trebuie sa duca tzaspe cabluri, cu cate o siguranta si evetual led de control, la fiecare bec sa fie sigur ca ii merg?! (scuze admini pt "tz")
QUOTE(Catalin Marinarul @ 8 Aug 2007, 11:24)
Vă complicați inutil...
Dacă nu aveți stații sau alte drăcii în mașină, legarea direct la acumulatorul automobilului rezolvă problema...
uite, o solutie simpla de diaagnosticare si depanare, eu sunt de acord cu Liviu, e un amarat de casetofon si nu are voie sa se opreasca (,) cand pornesti motorul/farurile/sau apesi frana! important e sa elimini cauza nu sa inventezi inca o carpeala pe ideea de "fa asa ca merge si asa".
QUOTE(diaconuliviu @ 8 Aug 2007, 14:49)
Cite dezbateri pe un amarit de casetofon.
Chiar daca ai cuplati TOTI consumatorii (mai putin o statie de nspe sute de wati), casetofonul, cdplayerul, radioul, NU are voie sa se opreasca.
In cazul in care se opreste:
1. Aparatul e alimentat prin + fara contact pe ambele "plusuri" = incarcarea proasta (releu, diode, mase)
2. Aparatul e alimentat cu "plusuri" separate:
a. nu porneste daca cheia nu e rotita: pe linga incarcare mai poate fi contactul cu cheie, cadere de tensiune mare pe el
b. porneste si fara cheie dar se opreste la 20 min-1 ora.
= incarcarea sau contactul.
Si de fapt totul ar trebui sa plece de aici, eliminarea CAUZEI, nu "pacaleli" cu tampoane si condensatoare. Alea se aplica la statii mari.
QUOTE(cristu @ 11 Oct 2007, 15:43)
Buna ziua !
Din ce in ce mai des chiar si de 10 ori pe zi mi se opreste motorul in mers
Eu suspectez ca ar fi din contact problema, am un fir care se misca pe-acolo si probabil ca nu face contact tot timpul; am incercat sa demontez contactul sa vd exact ce este dar nu reusesc;
Cateodata nu mia invarte deloc cand dau la cheie, decat dupa ce mai misc firele sub chochilie si atunci porneste
Ce vroiam sa va intreb: este posibil ca din cauza acestei probleme electrice sa mi se opreasca motorul in mers ? (nu atunci cand accelerez , mai mult cand o las pe liber sau pun frana)
@Cristu, da, e foarte posibil, contacte electrice defectuoase la contactul de pornire.
QUOTE(razvan_3asy @ 11 Oct 2007, 18:08)
Eu am rezolvat problema, curentu era bine legat cica, de la nu stiu ce siguranta, mi-a refacut masa, a spus ca nu era bine, acum merge
.
si in final, uite un om care macar gandeste... probabil ca a vorbit cu un electrician sau careva care cat de cat stie sa se uite la legaturi si apoi a tras concluzia: hai sa incepem operatiunea asta curatind contactele existente.
de ceva vreme incoace, vad ca nu stiti sa dati sfaturi bune numai vreti sa atacati pe toata lumea care va cere un sfat sau pe oricine da alt sfat sau nue chiar de acord cu voi!