QUOTE(Paca @ 11 Aug 2007, 15:26)
Am dat si pe la sonda ce-i drept
Vezi sa nu inceapa iara, vopseaua ca metoda de etansare n-o vad ca pe ceva de perspectiva... Asta daca intr-adevar, ti-ar fi scapat pe la sonda... Eu am avut problema asta saptamani la rand, am folosit tot felul de chestii ca s-o izolez: garnitura mai groasa, apoi am pus un mastic de jur imprejur care evident mi-a ros in cateva zile (minte de copil, ce vrei
), pana m-am suparat si-am dat rezervoru' jos, l-am spalat, l-am vopsit, am reparat sonda (am indoit contactul alunecator de nivel astfel incat sa-mi preseze mai tare pe spirele reostatului) si-ntrun final am "inmormantat-o pe veci" facand izolarea cu Poxipol. Care al dracu', TINE, nu roade deloc! Daca vreau sa-l scot, tre' sa-l iau cu dalta si ciocanu', asa bine a prins si s-a intarit.
O alta problema, vezi sa n-ai furtunul de tur sau retur spart si sa pierzi benzina care, scurgandu-se macar partial si pe scut, sa devina sursa de miros. Furtunele alea se tot rupeau, luate de noi, pana m-am suparat si-am folosit unele mai lungi, precum cele din fata, de la pompa la carburator. Uite asa (vezi poze):
Si de-atunci nu s-au mai rupt/fisurat.
Tin sa spun ca timp de aproape doua luni am fost urmarit de ghinionul asta al benzinei care n-are liniste in banca ei. Si dupa tot ce-am facut, am scapat definitiv de miros de benzina in masina.