Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Clarificare Euro Nova
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
Executron
Dupa ce am citit acest topic ...

http://www.daciaclub.ro/Nova-gti-euro-2-t60832.html

... nu m-am lamurit deloc. E cam tarziu, dar maine o sa va postez Numarul de Identificare al masinii care se termina in niste cifre nicidecum "E2, X2" etc

Dar masina are catalizator (l-am sudat de doua ora).

Daca masina e non-euro atunci de ce ne mai chinuim cu catalizatorul ala care numai rau face masinii?

Mi-a revenit in cap ideea asta cand am facut weekendul asta rovigneta pentru c-am iesit din buc cateva zile si n-am vrut sa am probleme. Respectivul m-a bagat la non-euro (100 mii 7 zile).

huh.gif
StefanT
http://www.posta-romana.ro/index.jsp?page=codificare

Poate te ajuta...
Oricum eu stiam ca GTI-urile avand injectie si catalizator, probabil si sonda lambda au euro 2, insa a ta fiind din 97 . . . Nu ma pronunt.
Cel mai bine consulta site-ul:)
Bafta!
Executron
Mersi Stefan stiam site-ul. Problema e ca nici unul din coduri pentru Euro2 nu se afla in nr de identificare al masinii mele (apropos '98 tongue.gif).

Deci ramane intrebarea. Cei de la Dacia au pus catalizatorul ala doar c-a sa protejeze natura si sa ne faca zilele amare? smile.gif
maryus_83
Nici la mine(1310 Li - catalizator, Euro 2 chipurile) nu apare vreunul din codurile Euro 2 la nr. de identificare, insa vad ca apare X6 la sfarsitul nr. de omologare.

Rovigneta nu am cumparat si nici nu o sa cumpar. smile.gif
Executron
Pai X6 e cod de identificare Euro2 wink.gif

P.S. Eu am numar de omologare ABDA1K1211L9710 deci nici urma de nimic
C a t a l i n
Așa este la toate, cum s-a scris în celălalt topic...

Scot noxe conform Euro 2, dar taloanele sunt vechi, și cum nu corespund codurile, plătim Non Euro...

(am înțeles că se poate schimba talonul, dar cu birocrația și taxele din RO, mai bine nu...)
Executron
Pai bun dar nu trebuie schimbata si cartea? Eu m-am chinuit sa-mi trec jante de 17" la Passat deci nu ar fi exceptional sa ma chinuiesc din nou cu nova.

Sau scot catalizatorul si e chiar non-euro laugh.gif
argon
vezi ca la ITP ti-o considera E2 wink.gif
sobolan
EURO 2....
maryus_83
QUOTE(argon @ 13 Aug 2007, 11:53)
vezi ca la ITP ti-o considera E2 wink.gif
*



Apropo, zilele trecute i-am facut ITP-ul si se inchinau aia cand au vazut ca masina chiar corespunde la noxe. Erau deja pregatiti sa primeasca spaga baietii. radmasa.gif

Tot aia de la ITP imi ziceau ca 80% din Daciile pe injectie nu ies la noxe.

Chiar asa de proaste sunt catalizatoarele? De ce se duc asa repede?
sobolan
oltcit-ul special nu prea iese la gaze...aia belea biggrin.gif
ahyle_blue_eyes
Am fost sapt trecuta la itp si cu toate ca masina teoretic nu corespunde euro 2(pentru ca nu este specificat in certificat) practic aceasta este euro 2!Am vorbit cu inginerul mecanic de la statia de verificare si l-am intrebat daca se poate omologa..........iar el a zis ca mai bine las asa ca trebuie sa merg pe la bucuresti(yo-s din Iasi) sa faca nush ce teste .....deci mai bine prefer sa platesc cateva sute de mii in plus la taxe decat sa ma "plimbe " pe la diferite birouri!Important este faptul ca e euro 2 si nu o sa am probleme cu noxele!
gti98
Exact aceeasi problema la mine (GTi din 98) Codificarea e de non euro. Am sunat la uzina sa ma lamureasca aia S-ar parea ca injectia a fost montata "experimental" din Martie 98, pe un numar relativ mic de exemplare (cand am cumparat-o eu, berlina era de la sub 30 milioane pana la vreo 34 cu toate abtibildurile, Nova GT umbla in zona 34-36 iar eu am dat 41 la dealer, ca daca o luam de la bisnitari, mai salta pretul cu 1-2 milioane. Pe vremea aia cam fugeau amatorii de Dacia de Nova, dupa ce ca era scumpa, mai avea si faima proasta ca ploua in ea - apropo, nu am nici acum probleme, ba e chiar prea etansa, (vezi bancul cu pisica!!). Dar am cumparat-o asa, in ideea ca asta-i viitorul.
Abia prin toamna Uzinele Dacia cica au omologat modelul cu euro, dar daca are/a avut cineva Li neomologat (non euro) inseamna ca nu l-au omologat deloc!!
Urmatoarea masina NU va fi Dacia!! Si cred ca nici Reno, dupa figurile de care am auzit ca le face pe la mai multi cunoscuti si calitatea service-ului!
PS Cea mai buna a fost Dacia 1100, fabricatie 1969!!!!
Sa auzim de bine!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.