Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme la conserva mea
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
thedragon
deci o sa pun acum niste poze care arata la masinuta mea problemele ei ! si eu va rog sa imi spuneti cum o pot rezolva !
1 user posted image
poza aceasta sunt basicutele care au aparut sub vopsea si am facut un topic care mi sa spus sa le sparg si sa bag chit + vospea
2 user posted image o frumoasa gaura in partea stanga la prag
3 user posted image alta gaura la acelas prag dar sub prag
4 user posted image aripa spate aceeasi problema ca si la usa ... vopsea unflata
5 user posted image user posted image usa portbagaj plina de rugina ! cum scap de ea si cum previn aparitia ei !
6 user posted image garda la sol ii cam mica ? sau mi se pare mie ! la problema asta o sa cumpar arcuri de fata si o sa tai o spira
7 user posted image user posted image mi se pare ca este cam mult ulei pe cutie de viteze ... sau asa trebuie sa fie rolleyes.gif rolleyes.gif
8 user posted image si pe aci scapa ulei ....
9 user posted image cum pot aduce bara mai aproape de colt ca sa nu fie golul acela ?


si aceasta este conserva mea cu problemele doar la caroserie la motor ii alta mancare de pesti radmasa.gif
Merced
Pentru caroserie n-am ce sa-ti recomand decat un tinichigiu bun. E luata bine de tot masinuta ta de rugina.
Garda la sol nu pare exagerat de mica, depinde cum se face masina cand o umpli de oameni si bagaje.
Cat despre uleiul de pe cutie, nu e normal sa fie atata si-ti sugerez sa nu mergi asa prea mult, ca poate faci praf cutia si ar fi pacat, iar poza cu uleiul care se scurge nu prea ma prind de unde e facuta. Sa inteleg ca se prelinge ulei pe baie? Nici asta nu e vreo chestie care s-o ignori.
Din nefericire numai gaura aia de la bara fata cred ca e "reparatia" pe care o poti face singur. smile.gif
thedragon
pai cum pot sa o fac singur! si la cutie am observat ca era un surub oleaca slabit ! ( nu stiu dar era de pe la planetara oleaca mai sus ) si cred ca de acolo curgea uleiul ! lam stras ! dar cand plec nu las nici o picatura de ulei jos
Ovidiu Comănescu
la motor si cutie, simeringuri sau garnituri uzate, schimba-le, la caroserie e ceva de lucru, vei avea nevoie de un tinichigiu bun sa stie sa decupeze si sa sudeze foarte bine, nu ai ce face, dupa cate am vazut e belea, bafta.
thedragon
si daca las la aripi asa cumva rugina se raspandeste ? si ca sa schimb semeringurile trebuie sa demontez motorul ?
la usa portbagaj ce pot face ? si gaura in praguri tot la tinichigiu ! ? va rog sa specificati si numerele de aceea lea am pus ! si oleaca mai detaliat! Va Multumesc
Ovidiu Comănescu
Nu, pentru simeringul de la fulie nu trebuie demontat motorul, se scoate decat fulia, se extrege simeringul vechi si se pune cel nou, pentru simeringul de palier se demonteaza cutia sau motorul, depinde de mecanic cum este mai convenabil, pentru simeringurile de la planetare se scot decat planetarele si mai apoi rozeta cu simeringul vechi si se inlocuieste, daca nu te pricepi nu te baga, mergi la service. La caroserie, da trebuie facut de un tinichigiu, daca nu te pricepi nu te baga, poate la usa, acolo trebuie indepartata rugina eventual aplicat si chit, dat bine cu grund si apoi vopsit, aceeasi operatie si la capota de la portbagaj si la aripa spate daca nu este asa rau. Unde exista gauri trebuie la un tinichigiu, pentru ca este de inlocuit tabla, necesita decupari si suduri, un meserias stie cum sa faca sa iasa la linie.
Pentru garda la sol arc si eventual amortizor, inlocuite daca sunt uzate.
Da daca o lasi asa se raspandeste, ia din timp masuri, ma mir cum de ai lasat-o asa pana acum.
Planetarele cum sunt, scurte sau lungi? Cutia este cu 4 sau cu 5 trepte?
Bullix
Fara suparare, dar ti-ai cam batut joc de masina ta. Oi fi eu exagerat uitandu-ma la 4-5 zile la ulei, lichid de frana, lichid de racire, presiune roti, tensiune baterie si alte chestii d'astea de rutina, dar la fel de exagerat mi se pare sa te uiti de 0 (zero) ori pe an in ce hal de periclitata iti poate fi viata de cate ori te urci la volan.
Astea sunt CHESTIILE VIZIBILE, pe care le-ai VAZUT si le-ai neglijat. Iti dai seama in ce stadiu sunt chestiile un pic mai INVIZIBILE (subtile) la care nici nu te-ai gandit? Cum ar fi o caseta de directie, niste rulmenti si bucsi de la directie, circuitul de franare incepand cu pompa si terminand cu furtunele de cauciuc care se duc la etrieri si care (pe 10 mii daca gresesc) au pe putin 15-20 de crapaturi care dracu stie cand cedeaza...

Mergand pe principiul inductiei matematice ( P(n) implica P(n+1) )... sigur alea sunt toate problemele pe care le ai?
thedragon
deci ! masina asta a fost cumparata de fratele meu acu cateva luni (5-6 luni)eu mam angajat ca sa fac rost de bani sa incerc sa o fac ! el a luato in acest hal nu eu ! si pe deasupra a dat si 24 de milioane pe ea , si nu sunt singurele probleme mai sunt in special la motor ! si stai calm ca daca as fi avut bani atunci cand a cumparat-o nu as fi lasato in stagiul acesta ! eu tin foarte mult la masina mea dar din lipsa banilor...
ovidiu cutia este cu 5 rapoarte si planetarele is cu scurte !
ydaniel
ulei in caroserie nu a primit?
thedragon
nu stiu nu cred ! ca dupa cum vezi un prag ii gaurit rau .... ! sambata o sa rezolv cu cutia de viteze(sa o ridic pe o rampa sa vada mecanicul ce are si sa ii schimb pinionul de kilometraj ) si semeringul de la fulie ! si ii schimb si bielele anti ruliu
Merced
Ai dat foarte multi bani pe ea din nefericire. Acum un an cu 24 de milioane si-a luat un fost coleg de liceu una care cel putin din punctul de vedere al tablei era impecabila. Si motorul era bun pana sa-l nenoroceasca el nefacand un amarat de schimb de ulei in un an jumate, ci doar completand peste cu ce apuca(in general niste ulei de care baga taica-sau in Mertzanul cobra diesel de acu jdemii de ani).
thedragon
Stiu ca a dat enorm de mult! el sa uitat ca are bord cn4 parca fata schimbata complet! :| atat ! si sa nu mai zic ca nu intra in a 5 a :| (dar sa mers cu aceasta viteza :\)
argon
ca-ti lipseste cel putin o bucsa de la bara stabilizatoare te intereseaza, sau nu te uiti la "nimicuri" d'astea?!

Ps: cu parere de rau dar masina aia e buna de Remat.
thedragon
stai calm ca am vazut si eu asta ! smile.gif da aia nu este biela anti ruluiu ? blink.gif le schimb pe ambele sambata! si inca ceva ms de incurajare Aragon radmasa.gif
in loc sa zici `las baiete o sa o scoti u la capat pana la urma si o sa arate binisor` (da oare de aia imi trage mie dreapta ? biggrin.gif ) si asa o estimare cam cat ar trebui sa dau eu tinichigiului sa faca problemele de la caroserie ? sad.gif
sobolan
ca sa fie treaba "ca la carte " tre sa iei fete de usa la usile afectate....mai trebuie prag,dublura prag....si ceva petece mici in rest....fereste-te de autogen...unde il pui s-a dus naibii tabla...poti sa o dai cu o mie de straturi de grund si tot rugineste...la cutie ai ule de la simeringuri planetare sau simering culegator.....
mult succes....
thedragon
ok o sa tin minte fara autogen ! dar ce fac la aripa spate ! si la aripa fata stanga unde este gaura aia frumoasa sad.gif
sobolan
aripa spate ? iei segment sau aripa spate noua si gata...se taie aia vehe de la stalp (de sub aerisire) si se decoperteaza...se pune una noua....la aripa fata ori o peticesti ori pui noua ori cati pe la dezmembrari una buna si gata...
thedragon
cam cat mar ajunge sa cumpar segmentul de aripa si sa o sudez sau cum se prinde ... daca o las asa rugina merge inainte nu ?tongue.gif
sobolan
amice cu pretul de magazin nu te pot ajuta....manopera difera din loc in loc....fa si tu o intrebare la un atelier....du-te in parcare la popescu cu un pix si o foaie si vezi tu care e treaba cu toate preturile dupa aia treci la servis intrebi de manopera la toate....
thedragon
gata am inteles ! dar gaura aia de la prag fata tot nu mai lamurit cum o astup ! poate ma enervez si fac o mana ce chit am,estecat cu ipsos oleaca si aracet si arunca acolo ! biggrin.gif smile.gif
adită
du-te repede la un tinichigiu ca o sa se aleaga praful de ea!! si eu am avut o dacie veche si am amanat-o mereu !! pana la urma am dat-o la fiare vechi! nu cred ca vrei sa ajunga acolo nu?
thedragon
nu vreau sa ajung acolo ! si nu o aman sa stii mam angajat pe timp de vara numai pentru ea tongue.gif
sobolan
QUOTE(thedragon @ 16 Aug 2007, 23:27)
sa stii mam angajat pe timp de vara numai pentru ea tongue.gif
*



ce baiat de treaba ! biggrin.gif
nu umbla cu chit si ipsos...
thedragon
atunci spunemi dumneata ce sa fac ! ca spar monitorul de draci ! biggrin.gif
sobolan
o peticesti tot cu tabla si autogen atunci...decat chit...ce dracu unde ai mai auzit chit si ipsos decat in talcioc la aia cu masini daramate care le fac de vanzare...
Ovidiu Comănescu
thedragon, incearca sa faci tot ce au spus colegii de forum, este spre binele masinii daca vrei sa o faci asa cum trebuie si chiar spre binele tau daca vrei sa o tii mai mult timp. Daca o peticesti cu chit in gauri mai rau faci, rugina avanseaza pe sub chit si te trezesti ca incepe sa pice putin cate putin, asa inlocuieste ce-i de inlocuit la un tinichigiu bun si gata, apoi tragi o vopsea buna, e adevarat o sa te coste ceva bani, asta e daca fratele tau sa uitat in alta parte decat unde trebuia.
Merced
In principiu si eu mi-am peticit niste gauri cu tabla, dar nu erau de dimensiunile alea pe care le vad la tine in poze. Nu stiu cat ma va tine, sper macar pana la finalul anului viitor, ca dupaia probabil ca o sa scrie REMAT pe masina, sau o s-o duc la tara sa-si faca bunicii treaba cu ea, sa care sa traga ce vor ei.
Investitia o sa fie mare daca o vei face cum trebuie, daca vei schimba pragul, daca o vopsesti, te mai duce niste milioane bune si nu stiu daca merita bagati in ea. Si asa ai dat cam mult pe ea. wink.gif
B31AYZ
Salut ,

Cum scot fulia care e din doua bucati ? Nu pot sa scot partea cilindrica .Inteleg cum se scoate cand e intreaga dar nu inteleg cum se face cand e din 2 ducati .

Multumesc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.