In cele din urma am postat aici, deoarece nu mai am nicio solutie la problema. Am masina de 4 luni si problema a aparut cam de o luna. Frecventa cu care se intampla nu este foarte mare si apare in general in conditii de aglomerare. La relanti motorul sta pe la 800-900 de turatii, cand apas ambreiajul sa plec de pe loc, daca nu o turez suficient (peste 2000) de mult se opreste si nu mai porneste decat dupa 4-5-6 chei. Am mai observat ca problema apare cand se incalzeste motorul si ca la relanti se auzeau niste zgomote ciudate, ca niste bufnituri. Tin sa precizez ca am pus masina pe tester si nu a iesit nicio problema pe sistemul de injectie, singura defectiune fiind la servofrana, pe care ulterior am schimbat-o. Am mai observat ca turometrul nu sta fix la relanti (variaza intre 800-1100).
B_84_NSL
24 Aug 2007, 21:30
da si tu ceva detalii despre masina... nr de km, daca merge pe gpl, etc si poate gasim o solutie..
ag02cws
24 Aug 2007, 21:39
Asa mi se intampla si mie cand am inceput sa conduc (pe la 13 ani). Dupa aceea, am invatat sa lucrez cu ambreiajul
Acu, on topic, daca injectia nu are probleme si relanti-ul nu sta fix, verifica apriderea...
ahyle_blue_eyes
24 Aug 2007, 21:42
normal ca nu sta fix relantiul ca e pe injectie si se regleaza singur in functie de temperatura motorului si de alti factori!
arunca un ochi
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ie........sigur gasesti o posibila defectiune daca ai rabdare sa citesti 30 de pagini!
Se pare ca problemele sunt de la aprinderea electronica.