Scuza-mi sarcasmul ! dar felicitari
Se presupune urmatoarele : faci parte din categoria de oameni care ,in general , au grija de masina ......dar mai putin de cutia de viteza
Spune-mi te rog la cati km faci schimbul de ulei la cutie ( presupunand ca l-ai facut vreodata ) ???
Fenomenul este ca (explicatie de la un mecanic) : a 5-a e mai sus decat celelalte viteze , iar atunci cand ramai cu mai putin ulei in cutie , a5-a ramane fara ? fara ? fara ? ulei !!! Exact !!! Problema este ca "neste chestii" pe acolo sunt fabricate din bronz ( multumim geniului ce a gandit cutia de viteze de la gt, gti
) si acele chesti fara ulei ........si va las sa va dati singuri cu parerea
Eu am patit la fel . Nu am mai verificat uleiul din cutie si la un moment dat am observat ca nu mai intra a 5-a . Fa urmatorul test : porneste masina , pleaca cu a 1 schimba a2-a , a 3-a , a 4-a iar la a 5-a las-o sa se decelereze si cand a ajuns turometrul la turatia de relanti baga a 5-a . Vezi daca merge asa . Oricum daca tot desfaci recomand sa ai un mecanic foarte bun , atentie la bilutele alea ( mecanici stiu ce vorbesc ) schimba toata a 5-a plus "acareturi de pe langa cutie , maneta. Succes