Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: nova gt nu sta la relanti
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
Gusteru29
salut!
am o nova gt care a mers birici pana acum, decand am cumparat-o de vreo 3 luni.Asta pana ieri dry.gif
In timp ce mergeam a dat putin in nas si aia a fost, s-a oprit prima oara motoru si dupa aia nu a mai vrut sa stea la relanti.Trebuie sa o tin la peste 2300 ture sa nu se opreasc sad.gif . La aprindere nu are nimic porneste din prima, am schimbat : capac delco, platina, fise, buji.
Unul a zis ca e din carburator ca a intrat mizerie undeva, altu zice ca e de la jigleru de relanti ala care intra firu ala in el. mad.gif Ma uit si ma plimb pe langa ea de nu stiu ce sa ii fac.Atept o parere de la voi...sa ma duc cu carburatoru la pantelimon acolo sa ii faca aia ceva blink.gif
apollo
ala care intra firul in el NU E RELANTI.
e o electrovalva care blocheaza fenomenul de "motor innecat".

Jiglorul de relanti se afla in carburator.Daca ai dublucorp.

Mai sunt si alte jigloare care se afla in el.Trebuie demontat si suflat, eventual "spalat".

incearca asa.Pune contactul si apoi te duci la carburator.Lasi contactul pus si scoti papucul de la electrovalva.Daca auzi un click cand atingi electrovalva, inseamna ca functioneaza.atingi in repetate randuri dar scurt.

si daca tot duci carburatorul la curatat,il poti si regla dar schimba si filtrele de benzina.in caz de nu ai , pune-i filtre.
HappyBoy
Sigur e din carburator...mi se intampla si mie cand mi era lumea mai draga...dar de vreo doi ani de cand pun benzina fara plumb(stiu ca nu prea e bine)nu mai am probleme...Daca e vorba de carburator dublu corp eu zic sa nu te bagi la el...si asa consuma...Am fost si eu de cateva ori in Pantelimon,dar nu prea am fost multumit,dupa cateva zile aceeasi problema...Vezi ca mai e un service specializat pe pompe de injectie si carburatoare,la iesirea din Buc spre Pitesti,unde se termina blocurile,vis a vis de BRD,in incinta Turbomecanica...
Georginho
Am avut aceeasi problema si am schimbat electrovalva aia degeaba.
E simpla rezolvarea: desfaci carburatorul si desfunzi jiglorul de relanti cu un bold sau o sarmulita subtire. Sigur e infundat. Pt a iesi treaba si mai bine iei decarbusolv si il lasi 12h.
HappyBoy
Sa nu desfunzi niciodata jicloarele cu sarma,se decalibreaza,pune carburol si/sau apoi sufla le cu aer....
Gusteru29
Am rezolva rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif , ieri a trecut varu meu pe la mine si si-a bagat nasu pe acolo.Are si el un papuc cu dublu corp si se mai pricepe(chiar uitasem de el radmasa.gif ).
Pana la urma probleme a fost de la carburator, l-a dat jos si l-a curata cu o solutie nu stiu decare.A zis ca era jegos rau.Acum merge brici i-am schimbat si fitru nou de benzina tongue.gif .
Sper sa nu se mai intample curand,tipu de la care am cumparat-o a zis ca nu a mai facut asta de 2 ani.
NU bag eu nici sarma nici ac in jigler, nici macar la aia 1300 nu am facut asa.il suflu cu pompa icon_mrgreen.gif
Georginho
Da, si eu am incercat sa desfund cu pompa: SURPRIZA! Era ca noroiul mizeria din jiglerul de relanti! Nu-l desfundam cu pompa nici in 1000 de ani!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.