Nu sta relantiul decat daca trag socul.
Am suflat jiglerul dar degeaba .
De la ce sa fie?
Mersi!
$$ilvviu
5 Sep 2007, 19:20
Verifica avansul, umbla la surubul de amestec pt relanti, mai verifica odata jiclorul... etc.
demult am patit asa la o Dacie, si a fost jiclorul principal, incearca sa dai capacul carbului jos si vezi ce-i pe acolo.
camesibiu
5 Sep 2007, 19:55
Verifica si furtunul cu diuza sa nu fie crapat , sa nu fie diuza infundata , sa fie corect montata cu gaura mica spre galerie , sa nu fie infundat stutul din galerie in care se monteaza furtunul de reaspiratie a vaporilor de ulei ( furtunul cu diuza ) . Mai verifica ca jiclorul de ralanti ( de mers in gol ) sa fie bine strans . Daca l-ai inlocuit si numai dupa aceea s-a modificat mersul in gol , vezi sa nu fie prea lung . Am intalnit multe cazuri . Bafta !
razvanarghius
5 Sep 2007, 22:38
supape tis reglate bine? daca da atunci e de la carburator sau de la aprindere.
puneti la punc aprinderea:fati o lampa de control. roteste arborele cotit pana ce cilindrul1 ajnuge la compresie, aliniazati reperele. pune lampa de control cu un fir la masa si un fir pe borna de joasa tensiune a delcoului dupa ce ai dat jos capacul de pe el. roteste delcoul in sensul acelor de ceas si apoi pune contactul. roteste invers acelor de ceas delcoul pana ce se aprinde becul si strange bine surubul de fixare. aceasta operatie este necesara si aprinderea este in felul acesta bine reglata.
Furtunul cu diuza, gunoi in carb, s-a mai discutat, cauta, sunt o gramada de topicuri deschise pe tema asta, jigloare infundate.
brigada_diverse
6 Sep 2007, 11:28
posibil cuiul pontou infundat?
E unul dintre simptomele de care aveam si eu parte. Arunca pentru orice eventualitate un ochi si aici, ca nu se stie. Ultima data cand am patit mi s-a oprit motorul cu socul tras mai mult de jumate.
http://www.daciaclub.ro/O-coincidenta-ciudata-t81169.html
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.