QUOTE(raven80 @ 1 Nov 2004, 07:20)
Pai la ambreiaj si frana .
frana : cursa libera =5cm .... se masoara cu origla care se aseaza paralel cu directia deplasarii pedalei de frana. dupa acesti cm frana impinge pracric in pistonul pompei centrale.
modificarea SIDTANTEI SE FACE DIN SPARELE PARTII DE SUS A PEDALEI FOARTE APROAPE DE PUNCTUL DE PRINDERE (AX PEDALIER). AICI NSPATELE PEDALEI ESTE O TIJA CARE SE ROTESTE MODIFICAND DISTANTA ..DUPA CE IN PREALABIL SE SLABESTE PIULITA DE BLOCARE DIN CAPATUL EI ..... DUPA REGLARE NU UITA SA ASTRANGI LA LOC PIULITA ....
Oricum nu e ste chiar farmacie .... vezi daca ai cursa foarte scurta sa nu fie cumva ceva blocat ..... etriere incinse etc respectiv o intarire cudata pe masura ce franezi ..... ceea ce este insa cu totul altceva .......si e alta discutie
pedala de ambreaj cursa libera = 20cm masurata la fel ... atentie sa ai arcul de rapel in stare de funtionare .... el este sus lana axul pedalier .... de obicei se rupe ... jocul se regleaza din capatul cablului de ambreaj din partea opusa pedalei ,, sub capota , la parghia ce actioneaza ambreajul .. acolo este un sistem piulita si contra piulita .....in genereal jocul ambreajului se regleaza astvel incat atunci cand tragi de cablu ...puferul rotund tamponul din capatul cablului spre parghie (cilindric circa4 cum diam ) sa salte fata de tabla de prindere circa 5 cm.