Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Modificare cursa la pedale
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
raven80
Salutare la toti
am cursa la pedale destul de mica(spun unii),stie careva cum ar trebui reglate(in functie de ce?)
bogdan3l
zi si tu la care pedale.... smile.gif
KAP0NNE
da, la care pedale, ca la aia de frana e bine sa ai o cursa mai mică!
raven80
Pai la ambreiaj si frana .
DodoBird
QUOTE(raven80 @ 1 Nov 2004, 07:20)
Pai la ambreiaj si frana .
*



frana : cursa libera =5cm .... se masoara cu origla care se aseaza paralel cu directia deplasarii pedalei de frana. dupa acesti cm frana impinge pracric in pistonul pompei centrale.
modificarea SIDTANTEI SE FACE DIN SPARELE PARTII DE SUS A PEDALEI FOARTE APROAPE DE PUNCTUL DE PRINDERE (AX PEDALIER). AICI NSPATELE PEDALEI ESTE O TIJA CARE SE ROTESTE MODIFICAND DISTANTA ..DUPA CE IN PREALABIL SE SLABESTE PIULITA DE BLOCARE DIN CAPATUL EI ..... DUPA REGLARE NU UITA SA ASTRANGI LA LOC PIULITA ....
Oricum nu e ste chiar farmacie .... vezi daca ai cursa foarte scurta sa nu fie cumva ceva blocat ..... etriere incinse etc respectiv o intarire cudata pe masura ce franezi ..... ceea ce este insa cu totul altceva .......si e alta discutie
pedala de ambreaj cursa libera = 20cm masurata la fel ... atentie sa ai arcul de rapel in stare de funtionare .... el este sus lana axul pedalier .... de obicei se rupe ... jocul se regleaza din capatul cablului de ambreaj din partea opusa pedalei ,, sub capota , la parghia ce actioneaza ambreajul .. acolo este un sistem piulita si contra piulita .....in genereal jocul ambreajului se regleaza astvel incat atunci cand tragi de cablu ...puferul rotund tamponul din capatul cablului spre parghie (cilindric circa4 cum diam ) sa salte fata de tabla de prindere circa 5 cm.
DodoBird
QUOTE(raven80 @ 1 Nov 2004, 07:20)
Pai la ambreiaj si frana .
*



a t e n t i e !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

MII SI MILIOANE DE SCUZE , DISTANTA ESTE DE 20 MM MILIMETRI .... LA CURSA LIBERA A PED DE AMBREAJ ..... IN GRABA AM A MAI GRESIT CATEVA LITERE NU TE SUPARA.
SUCCES !
raven80
Mersi pt. raspuns.
dragos.a
Cu cat cursa la pedale este mai mica avantajul este ca,comenzile sunt mai rapide si cu un minim de efort.
ViperRS
Daca ambreiajul tine sus cum se poate face sa prinda putin mai jos???
De asemenea pedala se apasa foarte usor si cand plec de pe loc mi se pare ca incepe sa prinda dar nu pot sa il las violent adica nu are un loc in care sa prinda tare adica sa aiba forta de transmitere la roti e greu la urcatul bordurilor ca nu pot lucra din ambreiaj bine si tre as turez motorul ca nu are forta. Daca nu am fost coerent cu explicatia intrebati-ma si o sa mai incerc sa explic fenomenul
argon
ca ambreajul sa prinda mai jos, trebuie strans cablul.
Se face cu ajutorul a 2 chei de 10, una neaparat scurta
diaconuliviu
QUOTE(ViperRS @ 23 Aug 2005, 09:27)
Daca ambreiajul tine sus cum se poate face sa prinda putin mai jos???
De asemenea pedala se apasa foarte usor si cand plec de pe loc mi se pare ca incepe sa prinda dar nu pot sa il las violent adica nu are un loc in care sa prinda tare adica sa aiba forta de transmitere la roti e greu la urcatul bordurilor ca nu pot lucra din ambreiaj bine si tre as turez motorul ca nu are forta. Daca nu am fost coerent cu explicatia intrebati-ma si o sa mai incerc sa explic fenomenul
*


Nu, n-ai fost coerent; daca ce spun e corect, inseamna ca ti-am ghicit spusele.
Ca sa prinda mai jos, trebuie sa-i lasi "garda" sau "cursa moarta" mai mare Adica reglezi cum spunea DodoBird acea cursa la 8 mm si nu 4-5 cum e normal. Mai mult nu, e posibil sa iasa "butoiasul" din furca de debraiere.
ViperRS
Nu se poate face cumva sa prinda mai tare (adica placa de presiune sa apese mai tare discul cred)adica cand las incepe sa mearga masina dar daca las mai repede masina tremura
diaconuliviu
QUOTE(ViperRS @ 23 Aug 2005, 11:39)
Nu se poate face cumva sa prinda mai tare (adica placa de presiune sa apese mai tare discul cred)adica cand las incepe sa mearga masina dar daca las mai repede masina tremura
*


Daca lasi mai repede mai si accelerezi in timpul ala.
ViperRS
ok sa vad cum se comporta dupa ce voi regla cursa libera a pedalei. Poate e si o chestie de obisnuinta cum am trecut de la cealalta dacie la asta mai noua
gioane
am si eu o problema cu ambreiajul si nu stiu daca e de la cursa sau de la altceva.Cand tin pedala apasata scoate un zgomot mai subire un fel de tiuit si pe masura ce se incalzeste mai tare motorul se accentueaza parca.La inceput la pornire parca nu face asa.Cineva mi-a spus ca trebuie reglat ambreiajul sa-i mai dau drumul putin de la piulitele alea doua de 10. Altcineva mi-a zis ca ar fi de la rulmenti.Mentionez ca sunt sofer incepator si nu prea ma pricep.Voi ce ziceti ca ar putea avea?
diaconuliviu
@gioane

Verifica garda sau cursa moarta: mergi la compartimentul motor si tragi de camasa cablului. Partea aceea ca o ciuperca trebuie sa se ridice cam 4-5 mm. Daca nu, sub ciuperca si furca (vezi la fata locului) ai doua piulite M6-Hex10. Slabesti cit sa aiba acea cursa moarta apoi le stringi una fata de cealalta(sa faci blocarea necesara).
Daca acea cursa e in regula, spui "rulmentul de presiune s-a uzat si fluiera". Sa-l schimbi e mai greu pt tine daca spui ca nu ai experienta; poti cauta pe forum dupa modul de schimbare-parerea mea e totusi sa iei pe cineva care se pricepe sa te ajute sau, la service si stai cu ochii pe ei.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.