Am o Dacia break 1310 din 2000 cu injectie si am patit razlet sa mi se aprinda martorul de injectie...
o data noaptea dupa aprox 400km de condus si cu aprox o ora de condus cu faza scurta alternand cu cea lunga mi s-a aprins ledul de injectie si am tras pe dreapta si am oprit pt cateva minute... am revenit pe drum si dupa 10 min aprox iar s-a aprins... si tot asa pt restul drumului.... cand spre sfarsit... am mers cu el aprins pana s-a stins....
alta data... de dimineata ... pe racoare.. s-a aprins... si s-a stins ulterior pe drum....
dar azi.... prin oras... s-a tot aprins... si s-a stins cand opream masina....
poate a fost din cauza temperaturilor mai scazute de azi.... habar nu am..
Voi ati experimantat asa ceva.... sa imi fac griji si sa ma duc la service...
A doua problema... e legat de indicatorul de benzina....
am facut plinul si am urcat o panta mai abrupta si indicatorul meu s-a dat peste cap...
Ledul de la indicator se aprinde cand raman fara combustibil... dar indicatorul e pe zero...
Se poate oare sa fie vreun arc sarit...ceva...sau trebuie sa il inlocuiesc cu totul...