Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Bujii afumate ,pornire grea pe timp rece
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
dreher
Salut !fratilor am inebunit de tot .Nu mai stiu incotro sa o iau 022.gif Am o dacioara din 82 (my first car) e vreo 3 -4 luni.A mers binisor saraca da mai dadea in nas cateodata .I-am reglat avansu(nu eu biggrin.gif ca nu stiu )si a mers binisor ,pana la prima ploaie .Nu spun ca pe timp de ploaie nu mere, mai repede nu porneste dimineata cand vremea este mai rece .I-am luat si o aprindere electronica poate poate.Nu vrea si pace.Fara sprituri ,porneste da greu la a 3-4 cheie .Apoi o las sa se incalzeasca motoru da el nu vrea si moare subit dupa cateva secunde(daca incerc sa-l accelerez moare imediat )Altfel daca se incalzeste, mere bine da nu exceleaza (nici macar bine nu pot sa zic ca merge).
Pute-ti sa ma ajutati cu vreun sfat ?Nu cu mecanici ca nu agreez ideea .Va rog....
ps :azi am scos bujiile si erau afumate vai de ele, ce-o fi .?
$$ilvviu
Si eu aveam probleme la pornirea pe ploaie. La mine era amestecul sarac (pe gpl).
Verifica fisele de bujii, eventual cumpara de la dezmembrari unele de la o masina straina, cu lita prin ele.
Trebuie sa te mai uiti pe la platina, cumpara o lera si verifica distanta sa fie 0.4 mm. Eventual sa nu ai crapat capacul delco, e 5 lei da is proaste tare astea de dacie.
Mai masori cu lera distanta la bujii (daca ai aprindere o pui pe la 0.9-1mm).
Dupa ce termini cu aprinderea treci la carburator.
dreher
Nu stiu ce sa zic .Am facut cam tot ce zici tu mai putin capacul de delcou insa nu .....porneste da greu si poate ma repet dimineata dupa ce porneste moare subit in cateva secunde (daca accelerez moare imediat)


7 Sep 2007, 22:06:
A si sa nu uit ...Cine stie cum se masoare fisele adica intre ce si ce se pun electrozii ohmetrului ...ca am citit ca unele pot sa aiba si 100 kohmi este posibil ca niste conductori sa aiba asa rezistenta.........? wacko.gif

7 Sep 2007, 22:09:
Tot eu revin ...Cineva care sa uitat azi pe la ea a zis ca scanteia este cam slabuta asta sa fie motiv ?
$$ilvviu
Scoti fisa de pe masina si pui ohmetru la capetele ei.
O fisa de urziceni are cam 15 Kohmi.

Sa te uiti la contactele capacului delcou sa nu fie oxidate. Cel mai bine cumperi un delco nou, e ieftin.
Condensatorul de pe delco e in stare buna? Nu fura curent?
SSilent
exact asa facea si a mea dimineata(sau cand era motoru rece) ....o lua abia la a4-a 5-a cheie ...cu aceleasi figuri daca incercam sa o accelerez....si mia zis cineva (dupa ce a condus-o) ca am amestecu saracit ....si mia reglat amestecu .....a infiletat surubul de ala de la carburator ( habar nam cum ii zice) la maxim apoi la desurubat doua ture jumate si de-atunci nu mai am probleme cu pornirea indiferent de conditii ....adica o ia din prima cheie cateodata a doua
dreher
'neata baieti !Multam ptr sfaturi $$ilvviu.Cred ca azi o sa cumpar un capac de delcou sa vad daca este vreo treaba ....si sa masor si fisele alea ,insa te mai intreb odata cum poate un conductor (presupun ca-i litat si de cupru nu?)sa aiba asa rezistenta wacko.gif
$$ilvviu
Pai nu.
Fisele astea litate au la un capat o mufa cu rezistenta de 1Kohm, pt a nu influenta prin parazitii creati aparatul radio.
Fisele noastre meseriase de Urziceni au pe interior niste carbon ceva, sa creeze o anumita rezistenta, dar e marfa romaneasca sad.gif.
Eu pe bmw-ul de aproape 30 ani am fisele originale bosch, litate, cu mufa rezistiva de 1 kohm, de aia zic sa cumperi mai degraba de la dezmembrari, litate.

dyogenes
La fisele adevarate nu e lita de cupru, e o spirala de nichelina, se zice ca nu e bine sa pui lita de Cu pentru ca apar paraziti in sistemul audio. Eu unul, pe Dacie, am schimbat 2 seturi de Urziceni (astea se vor a fi "de marca"), se intrerupeau in maxim 2 luni de zile. Asa ca eu sunt anti-Urziceni. Gasisem in magazine set de fise facute de un SRL din Constanta, care erau cupru gol. Le-am montat, am mers 1 an si asa am vandut masina. Si acum, tot cu alea merge. Si nu am avu nici urma de paraziti in sistemul audio.

Da, cred ca cel mai bine ar fi daca ai lua din dezmembrari niste fise de la o masina straina. Peugeot-ul meu are inca fisele originale Valeo, toate cu impedante sub 8 Komi. Asta dupa mai bine de 16 ani! Cand or tine si cele "Urziceni Brand Name" atata?

Revenind la problema ta, daca benzina vine din carburator si totusi masina moare la accelerari, sigur e o problema electrica. Vezi ca s-a discutat mult despre bobine, mai ales la topicul de aprindere electronica. Eu nu as cumpara sub nici o forma un delcou nou. Nici intr-un caz, nu se justifica. Mai bine te uiti pe topicul de aprindere electronica si iti faci (sau cumperi) un sistem fara platina, cu senzor Hall. Sau vorbesti cu Gotronic si cumperi de la el aprinderea+senzorul. Aceea e solutia cea mai buna in acest moment ca fiabilitate, mai ales ca zici ca esti incepator. Sfatul meu e sa scoti fisa centrala a bobinei, sa tii conductorul la aprox. 2 cm de masa si sa dai la demaror(sau cu o bucata de plastic sa inchizi si sa deschizi platina). Daca scanteia nu e groasa, albastra cu "irizari" rosiatice, si nu sare minim 1,5 cm intre electrod si masa, trebuie schimbata bobina sau/si condensatorul.
MECCA
@dreher
intrebare intrebatoare.Tu dimineata tragi soclul cand o pornesti sau dai pur si simplu la cheie???Vezi ca chiar si vara trebuie sa tragi soclul la jumate cand o pornesti.

8 Sep 2007, 08:31:
mai degraba ai cauta niste fise de dacia TESLA.Eu am pus la cineva la o SN care au costat 38 lei si mi s-au parut de calitate.Cred ca si cele pt dacia berlina sunt la fel ca, calitate vorbesc.
dreher
Acu nu mai porneste decat cu soclu tras insa e impropriu spus porneste,ultima oara am tra-so cu alta masina ca sa o ia si numai eu stiu ce am patit atunci......
treaba este ca de atunci nu mai vrea deloc
merge foarte prost
Dimineata porneste la a N-a cheie,daca porneste totusi in 6-7 secunde moare la relanti,daca accelerez in timpul asta iar moare,in sfarsit daca reusesc saa pornesc de pe loc moare in 15 -20 metri de obicei cand incerc a II ori a III-a
mad.gif sa vad treaba cu fisele ,delcou',etc.Am aprindere gotronic da amAT1 parca nu mere senzor la ea as fi vrut eu sa mearga
floryyn
Problema asta am avut-o si eu, de cand si-a bagat nasu' prin masina mea un "nene priceput", ca de, mie mi-e lene sa-nvat...Chestia s-a accentuat odata cu racirea vremii, culminand cu ieri dimineata cand de-abia am pornit-o dupa a 10-a cheie...Asa ca am pus mana si am schimbat platina, care era varza, am umblat pe la surubu ala de la carburator si am mai imbogatit un pic amestecul. Rezultatul: pornit la prima cheie in dimineata asta! biggrin.gif Acum sa vad cat o tine...
bilex
Daca masina e in stare perfecta trebuie sa mearga si cu si fara aprindere electronica bine s-ar putea sa ai o problema la carburator daca totul e ok cu aprinderea(in special capacul delcou ca am patit-o chiar acum o saptamina) blink.gif
dreher
NU .Nu vrea gun3.gif In dimineata asta a ploat (ploua in continuare)este rece ca-n Bacovia.... sad.gif si dacia mea i-si face de cap in continuare.Simptome punctual:
-dat la cheie de 12 ori(intre timp vecinu cu o mazda antica plecase deja la prima cheie)
-Tras soclu (de tot)
-porneste la relanti (dau sa accelerez ,da numa ating usor acceleratia,aproape nu pun picioru'pe ea si moare)
-in sfarsit las motoru la relanti 1 min (o vesnicie...) si reusesc sa accelerez
-plec cu ea de pe loc nu inainte sa accelerez motorul de credeam ca sare in sus

Merced
Problema sta in felul urmator. Fiind motor rece si pe deasupra si frig afara trage si tu socul pana la capat inainte sa-i dai la cheie. Alta chestie e legata de bujii.
Porneste-o tu la a N a cheie si apoi ridica capota si cu motorul pornit scoate pe rand fisele de pe bujii. Daca scoti si simti ca motorul merge mai prost inseamna ca bujia lucreaza. Daca scoti vreo fisa si motorul merge la fel inseamna ca aia nu lucreaza si ori o schimbi, ori o cureti, vezi tu ce se poate face. Asta in caz ca toate fisele sunt bune. Oricum iti recomand fise Tesla daca ai pe unde gasi, astea romanesti sunt varza si nu merita banii aia putini pe care-i dai pe ele.
Pateam si eu sa-mi porneasca greu si era din cauza ca una, sau chiar doua bujii nu lucrau. Asta anul trecut cand mergeam la misto cu masina. Acum masina pleaca la prima cheie cu socul tras la maxim. O las un minut asa sa se incalzeasca, plec din parcare si-l imping jumate, apoi cand ies dintre blocuri il imping de tot. N-are moarte tehnica asta. icon_mrgreen.gif
MECCA
atseza cateva explicatii date in manualul lui mondiru deraparatie a auto Dacia poate de ajuta cu ceva.Citeste-le cu atentie si sigur vei gasi solitia.Sper sa te ajute.Daca mai ai dubii mai intreaba si sigur vom gasi o solutie.Bafta
vi_escu
Daca au inceput de pe acum sa faca fasoane, nu va vad bine deloc la iarna!
Puneti-va la punct masina acum cat se poate surubari lejer la ea caci altfel o sa o faceti la iarna in frig si lapovita sad.gif
Incercati sa cautati pe forum si veti gasi solutii pertinente pentru toate problemele voastre.
Rabdare si succes!

Intradevar nu se impaca dacia cu umezeala din aer. Treceti admisia aerului pe iarna in zilele foarte umede, o sa fiti placut surprinsi de rezultate!
dreher
Asa gandeam si eu .Daca acum face figuri insaemana ca pana la primavara ceao nu mai pup pornire .Si pentru mine e vital sa ma misc (*serviciu....)
$$ilvviu
Pana la urma ai schimbat capacul delcoului?
dreher
Da $$ilvviu da degeaba..tot la fel. sad.gif si colac peste pupaza cine nu stiu mi-a mai furat si
AVO-metrul mad.gif

8 Sep 2007, 16:48:
Oricum eu va multumesc la toti si dac rezolv o sa postez iar pe forumul asta .Cred ca este cel mai fain .. rolleyes.gif .Inca odata va multumesc!!! smile.gif
quinn
Hmm, 38 de lei fise Tesla nu-i cam mult?
Eu am luat cu 23 sant in cutie si conductorul e made in USA.
S-au sunt si astea contrafacute?
alinushy
io am gasit fise tesla la 17 lei si deocamdata merg bine smile.gif , tot made in usa scrie si pe ale mele
dreher
de unde ai luat cu 17 ron?De la ce magazin ?Din Buc?
crazyahmed
cum se porneste dacia: se trage soclu pana la capat. se dau 4-5 sprituri. adica apesi pe acceleratie incet pana in capat. invarti de cheie, fara acceleratie, asta e foarte important. io asa n-am avut probleme ani de zile si pe cele mai mari geruri.

daca ai bujiile afumate asta mie-mi pare a amestec prea bogat.
Merced
Inca o data, ca pana la urma imi bag in semnatura, e soc nu soclu sau mai stiu eu ce denumiri aiurea ati mai auzit la batrani. Faza cu spriturile o facea si taica-meu iarna, eu pana acum ma rezum la pornirea cu soc tras pana la capat. A luat-o la prima cheie mereu, daca o sa ajung la sprituri ramane de vazut, desi in teorie nu e recomandat.
tzepesch
bai nene...

1. ti-ai reglat avansul?
stii cum se face, nu?

scoti din viteza, "pui motorul pe volanta" (ai o gaura la cutia de viteze, in partea dreapta a masinii, langa electromotor. invarti de elice pana ajunge santul de pe volanta in dreptul semnului de sus de la buza gaurii. invarti delcoul in sensul acelor de ceasornic 30gr. pui contactul, sa ti se aprinda martorii de bord. scoti fisa bobinei de la capacul delcoului si o aproprii cam 2 mm de caroserie sau de suportul alternatorului. invarti in sensul invers acelor de ceasornic, usor, pana iti da scanteie intre fisa si elementul de caroserie. pui fisa la loc pe delcou. F.IMPORTANT: sa ai platinile curate si cu distanta de 0.3mm si la bujii dist de 0.9-1.1mm pt. aprind. electr., 0.4 si 0.7 pt apr. clasica. Si 2: daca ai aprindere electronica, deconectezi condensatorul de la delcou.)

2. desfa de la carburator filtrul de benzina. in partea dreapta a capacului de la cerburator, pe unde intra furtunul de benz., dedesubt e un surub de 19. desfaci, cureti, pui la loc.

3. desfa capacul de la carburator si verifica:

- sa nu ai apa in benzina (arata ca niste bobite de usor alta culoare decat benz. pe fundul acelui rezervor. cureti. sa nu ai depuneri de metal, rugina etc.)

-desfaci jogloarele alea dinauntru, cureti.

- desfunzi si jiglorul principal de la carb. e pe lateral, cumva sub cotul acela care vine de la filtrul de aer.

4. verifici sa nu fie perforat plutitorul de pe capacul de la delcou. e butoiasul acela care sta atarnat.
ii verifici si distantele in felul urmator.: tii capacul carb. vertical. lasi plutitorul pozitia lui normala. intre el si garnitura capacului de carb sa ai 6mm. il tragi apoi spre lateral, usor, nu fortezi, ca si cum ar stain jos cand e capacul montat. dist acum intre el si garnitura sa fie de 13mm. folosesti un subler sau o linie. sa fii cat ai exact.

5. verifica cuiul pontou. e supapa care e actionata de plutitor. te prinzi tu care e. tii apropriat plutitorul de capac, ca si cum ar fi ridicat in pozitia montata, si sufli pestutul pe unde intra benzina. trebuie sa fie inchis circuitul sa nu treaca aer prin cui.
apoi, lasi plutitorul sa atarne si sufli iar. acum tre s treaca aer.

montezi totul la loc. grija la jigloare.

6. a, desfa si usor cele patru suruburi ale pompei de sprit de pe carb. e in lat. carbului, are forma patrata cu o pargie care s duce sub carb. sa nu ai apa. lasi sa se scurga tot. insurubezi la loc in diagonala.

7. surubul de aer de la carburator, ala de mai de jos, diagonal il bagi la max inauntru si il desurubezi apoi 2 ture jumate (asa e de fabrica)

8. surubul de relanti sa fie insurubat astfel incat sa calce pe pargia aia de sub el. putin mai mult chiar.

9. filtrul de benzina sa fie curat. sa nu ai apa sau jeg in el. daca ai d-ala decantor (paharel de tuica) esti boier.

10. sa-ti actioneze pompa de benzina. apesi repetat pe maneta ei pana vezi ca ai flux de benz in filtru.

11. esti sigur ca busonul de benzina de la rezervor etanseaza bine? cand ploua sau speli fierul poate intra apa p-acolo. eu asa patesc.

12. ca sa fii sigur ia o sticluta de IZOPROPYL de la benzinarie. e d-aia 2+2, alba cu gat lung. e in jur de 7.5-9 RON. pune putin in rezervor. nu mult. tee orientezi. poti sa pui si-n rezervorul carburatorului si sa torni si-n el propriu zis, dar putin. ti-l curata. e f. bun si la curatat fire, contacte, platina, bujii, ca-i alcool izop. care se foloseste la curtatul electronicelor.

sa fie totul montat cum trebuie, da-i o cheie. trage si putin socul, cam 1/2...

porneste?




ps: pe mine m-a chinuit vreo sapt pana sa ma prind ca am apa in benzina. era sa ma duc cu masina la segmentat. innebuuneam la cat a dat in nas, se oprea, mergea bine pe loc si cand plecam se oprea cand ii dadeam gaz. dupa ce am rezolvat cu apa a pornit imediat. apoi reglajele de rigoare. porneste la prima cheie fara sprituri la mine si are 24de ani masina
dreher
Acu stau prost cu timpu' da sambata si duminica asta o sa fac ....asa explicatii mai rar,ma mir ca ai avut rabdare ....multumesc....poci ca sa-mi dai mailu tau?
Apropo de soclu:eu toata viata am folosit "socul" dar intrand pe forumul acesta am vazut (mirat) ca multi folosesc "soclu" si de aia .....sorry wacko.gif
tzepesch
scheme mondiru

11 Sep 2007, 22:16:
baga mre, sa-mi zici daca merge. esti din buc?
dreher
mare om mondiru,cred ca las electronica si calculatoarele si ma apuc de mecanica biggrin.gif
Multumesc mult Tzepesh
Nu ,sunt din Oltenita la 60 km de Buc mai vb sper smile.gif
tzepesch
cu placere... sa dai raportul. a sa cureti bujiile cu izopropyl d-ala si ccu smirghel f fin. si sa faci distanta. nu folosi perie de sarma
dreher
Ultimele stiri .... smile.gif
De vreo 2 zile Batrinica (adica Dacia mea ) a inceput sa se intremeze.
1-porneste la a 3 cheie.
2-inca mai are tendinta (ori chiar se-ntampla)sa moara motorul ,rece fiind .
3-parca are ceva mai multa vlaga in ea dar daca incerc sa turez motorul in sarcina se ineaca (nu suporta sa apesi acceleratia prea brusc)
4-ciudat dar am facut cu 500 de mii lei/benzina dus intors oltenita -calarasi vreo 140-150 km si inca mai aveam vreo 6,7 litri in rezervor (altadata consuma cat bea vaca apa)
Pana acum :i-am masurat fisele TOATE CAM 25,28 Kohmi
am schimbat capacul la decou(distribuitor)
am reglat avansul static (zice si in prospectul aprinderii electronice cum ,dar
acu am avut mai multe informatie de baza ca sa fac asta
am mai invatat de una de alta si asta numai datorita voua si nu ma las pa-
na nu o invat cap coada (binenteles cu mestereala de rigoare). smile.gif
Va multumesc inca odata !Am sa mai revin cu informatii noi.
Ps : dimineata plec numa cu socul tras 1/2 da se cam tureaza mi se pare(daca las mai slab moare ori face urat)
Merced
Vrei sa plece la prima cheie, trage socul de tot. Dacia e Dacie, unele merg cum scrie in carte, altele nu. A mea nu pleaca cu motorul rece fara soc decat la a 5 a cheie, indiferent ca e vara sau iarna. Omoram degeaba bateria in vara chinuindu-ma fara soc. Acum cu el tras pana la capat pleaca mereu la prima cheie fara alt comentariu. Il las asa maxim un minut, apoi il imping jumate, apoi inca un minut si-l imping de tot.
dreher
Merced eu socul la-am tras si pan la capat da motorul porneste cu turatia prea ridicata (oricum porneste la a treia a patra cheie si asa) si dupa ce am mai citit si eu pe forum
nu este bine deoarece motorul inca nu si-a facut bine ungerea .Practic ,dimineata fac cam in felul urmator
-bagat cheie in contact si alimentat martorii e bord si (eu stiu, alte treburi tongue.gif )ca sa nu se aleaga prafu de baterie lasat cateva sec asa.]
-tras socu la 1/2 ori chiar de tot
-incercare de pornit motoru *3
-a patra oara o ia da anemic si se opreste singurel
-a cincea oara pleaca, il turez putin si las asa 1 min
-ies cu spatele trag in fata blocului si mai stau 1min daca plec plec cu socu tras (mai putin de jumate )
-incep o noua zi de lucru sad.gif
si totul este in functie de vreme.
Merced
Turatia creste odata cu tragerea socului, si eu gandesc ca aia care au proiectat masina s-au gandit ca masina e rece si n-au facut socul ala in asa fel incat sa-ti strice masina. sleep.gif
Bobina sigur e buna?
dreher
Asa este ai dreptate dar probabil asta se intampla la un motor bun ,la mine nestiind unde este hiba....eu stiu blink.gif

13 Sep 2007, 06:39:
Revin putin.
Cum pot masura o bobina de inductie (cu ohmetrul mi-a dat 5 ohmi) si ce factori pot determina calitatea scanteii sa zicem direct la fisa principala .
Static realizez si eu ca este vb de bobina ,baterie si platine cred ca mai este inductanta bobinei ,starea fisei ......altceva ce poa sa mai fie ....sa se scurga curent de inalta pe undeva...?
Dinamic stiu ca conteaza f mult platinele (si ma refer strict la sacanteie, nu la momentul aprinderii ,avans etc)
Minel
La mine ii tocmai pe dos,cand trag socul masina tinde sa porneasca dar parca se infunda ,,parca as da aiurea la demaror.Apoi cand ii dau fara soc ,indiferent de vreme,dupa ce ii dau vreo 3-4 sprituri ,o ia la prima cheie si apoi o opresc eu,o las vreo 10 secunde sa ii urce uleiul (ulei cu vascozitate mai mare am eu 20w50 si un tub de teflon) si apoi cand ii dau a doua oara fara sa apas acceleratia o ia fara probleme si o tin din pedala vreo 20 de secunde pana in 1300 de turatii si apoi plec linistit din parcare fara sa turez motorul mai mult de 2500 pana se incalzeste ,si nu am probleme(motor 1,4 ,carburatie).
tzepesch
bagati ulei 10W40. atunci o s-o v-o ia din prima daca aveti totul reglat. ungerea e f. rapida. la mine s-a simtit imediat difernta de la 20w40 la 10w40.
dreher
SALUT ! Baieti ,batrinica s-a dus ..... rugaciune.gif astazi mi-a rezolvat-o definitiv un tip din Slobozia...Ce aprindere ,ce avans amintiri .Azi am avut un accident bezmeticul nu mi-a dat prioritate la stop eu nu l-am vazut ca era dupa colt...Urmare :fata facuta praf,aripa spate praf,contra aripa la fel ce mai de azi sunt pieton .Multumesc pentru ajutor oricum .
Maine o sa postez niste imagini sa vedet-i ce mi-a facut nemernicu'.Noroc ca-m scapat fara zgarieturi (cred..) CENTURA e The Best!



Ps ohmy.gif sa deschid o noua discutie despre ce se face in caz de accident (fara victime).Asigurari ,etc
tzepesch
ai bai, ce nasoooollll. nu mai poti recupera din motor nimic, ceva de pe ea in caz ca poate gasesti alta? imi pare rau de belea... bine ca esti intreg. rest in peace... dupa ce pui poze vreau sa te intreb ceva.
Merced
Eu ma feresc sa intre nebunii in mine mai mult cu batrana din semnatura decat cu Cielo-ul. Cu ala parca-s in masina de serviciu. biggrin.gif
Eu promit ca singura masina in care o sa-mi proptesc benevol batrana este Maybach-ul lui Jiji. Numai sa-l prind eu vreodata in trafic. radmasa.gif
dreher
Maine va promit poze ca tota saptamana am prestat la scarbici blush.gif
In tara asta nu esti in siguranta nicaieri ,poti sa fii tu cel corect,legal,moral,etc om.
Da nu credeam ca o sa mi se-ntample chiar mie sad.gif si mai ales dupa cat am cautat pe net
cat a-ti corvodit si voi cu pagini scanate,mesaje ,incurajari(ptr care va multumesc iar),ca ajunsesem sa cred ca pan la urma problema nu era decat un mizilic si numa luam masina la puricat putin si rezolvam imediat tongue.gif
Asta bine ca am scapat ,si sa nu disperati ca urmatoarea masina va fi tot o DACIE........ biggrin.gif
$$ilvviu
Pai ce faci?
O repari pe asta?
Sau iti da asigurarea bani de una "noua"?
dreher
Nu stiu $$ilvviu cam ce-o sa fie .De una "noua" nu cred ca o sa fie vb .Cu toate ca eu as opta ptr varianta banii in mana si treaba mea ce fac dupa aceea .Da mi-a cam scazut entuziasmul...dupa ce am citit cateva posturi da la sectiunea"asigurari"Oricum am de gand sa-mi vand scump pielea(tabla) smile.gif deoarece ca tablarie masina era destul de buna ,cu motorul avea ea ce -avea dar rest mult mai buna dacat suratele ei de data mai recenta.Daca vre-ti sa mai vb pe tema asta vede-ti ca am deschis un topic nou la "Asigurari" Acolo o sa postez si pozele cu masina asa cum arata acum.
Avand in vedere ca nu mai exista subiectul discutiei rog moderatorii sa ia masurile ce se cuvin apropo de acest topic.Multumesc
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.