Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Presiune ulei
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ady21blaga
Salut tuturor! Am urmatoarea problema. Am o dacie din 89 la care a fost facut motorul complet in toamna lui 2006 iar de atunci nu a mai avut probleme. Insa ieri dupa cativa km facuti becurile rosii de la ulei si apa au inceput sa palpaie usor apoi sau aprin de tot. Acul de la presiune arata presiune la ulei mai slaba ca deobicei iar becurile rosii se aprin complet la fiecare oprire (motor la ralanti).
Nivelul de ulei l-am verificat este accelasi ca la inceput (are vreo 5000 km intradevar dar este un ulei bun + aditiv). Fum alb nu scoate deloc nici turata iar pe motor nu se obs pete de ulei etc. Ce nu inteleg eu cum se poate de pe o zi pe alta sa nu mai aiba presiune la ulei.
P.S. (tot asa am mai patit dupa ce mi-au refaut motorul complet, mecanicul a pus tot pompa de ulei cea veche, iar nu aveam presiune la ulei, si dupa ce am schimbat pompa de ulei totul a fost OK. Se poate ca o pompa noua sa tina doar 1 an - in care am facut cam 25.000 km)?
$$ilvviu
Poate ai vre-o problema electrica.
Acul indicator la temperatura era si el pe rosu?
ady21blaga
da, deci se aprind simultan si cel de apa si cel de ulei.
nu cred ca ar fi problema de electronica deoarece cand masina este turata si presiune creste un pic atunci becurile se sting. cand se tureaza presiunea creste la 2,5 3 asa iar la viteze mai mari - ture mai lulte maxim 4 presiune. Dar la relanti scade pana la 1,5 cam asa si se aprin becrile rosii.

10 Sep 2007, 11:17:
aaaa..... scuze deci acul ai zis, nu acul se comporta normal si temp la apa e ok. creste normal si se incadreaza in valorile normale.
julian_www
Verifica pinionul de la delcou daca e uzat (trebuie sa demontezi delcoul de pe motor, apoi iei un surub, il infiletezi in pinion si il scoti afara). Decat sa te chinuiesti tu, mai bine rogi un mecanic sa te ajute. Rezolva problema cat mai repede, altfel s-ar putea sa schimbi mult mai multe. Eu am calat un motor din cauza pinionului si toti imi spuneau ca a fost de la pompa.
vi_escu
QUOTE(julian_www @ 10 Sep 2007, 10:22)
Verifica pinionul de la delcou daca e uzat (trebuie sa demontezi delcoul de pe motor, apoi iei un surub, il infiletezi in pinion si il scoti afara). Decat sa te chinuiesti tu, mai bine rogi un mecanic sa te ajute. Rezolva problema cat mai repede, altfel s-ar putea sa schimbi mult mai multe. Eu am calat un motor din cauza pinionului si toti imi spuneau ca a fost de la pompa.
*



Nu uita sa refaci reglajul avansului la aplindere.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.