Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nu mai stiu ce sa fac....
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
mihaitza2006
Salut baieti ! Revin iar cu o problema ! Nu au trecut 2 sapt de cand am schimbat garnitura de chiuloasa ! Aseara am prins un semafor mai lung la Grozavesti ! Acul la apa a crescut pana la a doua liniuta de sus , langa cea rosie ! Si probabil ar mai fi urcat ! NU MAI AM TERMOSTAT ! Azi dimineata cand am pornito ! Am mai stat 2 3 minute pana am plecat de pe loc ! Motorul la relanti are un mers neregulat si la intervale de timp are intreruperi ! In mers nu simt diferente ! Am schimbat bujiile de la primii 2 cilindri si fisele + fisa centrala ! Unde sa mai caut ? Si totusi de ce inca se incalzeste in halul asta desi am schimbat garnitura de chiuloasa ??????
Gheorghedracu
schimbarea garniturii de chiulasa nu garanteaza nimic in sensul asta. Sistemul de racire functioneaza corect? Poti sa verifici ca nu pierzi lichid de racire pe undeva, ca nu exista bule de aer in sistem?

Daca astea doua sunt verificate si sunt bine, mai sunt si alte verificari de facut.

O alta abordare ar fi sa faci un test de compresie sa vezi daca operatiunea de schimbare a garniturii a reusit sau nu. Dupa care treci la ce spusei deasupra.
PaulT
Sa nu fie vreo problema cu radiatorul...Ce an e masina?
Tossi
Ce treaba are radiatorul cu faptul ca omului in merge intrerupt motorul ??

Deoarece schimbarea garniturii de chiulasa implica demonatarea sistemului de aprindere precum si cel de alimentare mai regleaza o data masina: culbutori, platini si carburatie.

Spor...
marius-gabriel
pai problema era ca ii incalzeste prea tare apa, omul de-asta se plange si are treaba radiatorul.
mersul neregulat la relanti e partea a 2-a.
mihaitza verifica cap coada instalatia de racire si mai ales radiatorul.
o incalzire mai mare decat de obicei o poate produce si un avans al aprinderii prea mare sau prea mic, dar verifica in primul rand radiatorul.
PaulT
Exact,problema era ca se incalzeste f tare si fara termostat.De aceea am pomenit de radiator....
cosminus
Vezi ca sa nu ai aer in instalatie (daca da, cauti de unde) si verifica ca distanta dintre paleta si radiator sa nu fie prea mare (normal 5mm)
ydaniel
de ce ai schimbat garnitura?
$$ilvviu
Sa nu fie de la avansul dereglat.
bygy007
la mine anul trecut in vara am schimbat garnitura deoarece ramineam fara apa in instalatie (iesesea pe evacuare) de ramineam in vaporizator (am GPL) fara apa si ingheta in 3 Km , dupa schimbare (nu am rectificat-o) am mai mers exact 9 luni fara problema in primavara cind au inceput caldurile a inceput sa sa incalzeasca excesiv in oras nu prea se simtea dar in afafra un 30Km incepea sa fiarba si uite asa am plecat la mare cu caldura pornita pentru a o putea raci suficient cind m-am intors am demontat chiulasa am rectificat-o am dat radiatorul jos si l-am spalat bine cu detartrant "NUFARUL" timp de doua zile , dupa ce am scos din el piatra cit cuprinde (partea de jos era opturata de piatra) acum raceste foarte bine


cum am spalat radiatorul : l-am dat jos l-am pus in cada cu cele doua stuturi de intrare si iesire in sus am turnat continutul unei sticle de detartrant "NUFARUL" concentrat cum este in sticla in radiator si l-am lasat acolo prima data 15 min l-sm dat jos intr-o sticla de 2 l taiata apoi cu furtunul de dus si cu apa calda data la maxim l-am clatit apoi am pus di nou detartrant si l-am lasat mai mult dupa cate l-am clatit din nou ultima data l-am tinut 12 ore dpa cate am bagat apa in el si am schimbat-o din 2 in 2 ore tim de alte 12 ore

nici mie nu mi-a venit sa cred ce am scos din el cu toate ca in vara trecuta am repetat curatarea dar cu detartrant de mai proasta calitate diluat cu apa (iesise si atunci destul din el dar se pare ca nu tot)


mentionez ca am radiatorul din cupru

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=900264

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=951809
Gheorghedracu
INcearca sa vezi problema ca pe un complex de posibilitati. Verificarea compresiei iti va spune ceva despre reusita operatiei tale si starea distributiei (reglarea tachetilor, daca ai pus lantul corect, etc). Verificarea sistemului de racire si ea iti va spune alte citeva lucruri. Se poate face un test cu un manometru si aer comprimat, in principiu se baga aer comprimat in sistem dupa ce l-ai golit si se citeste presiunea. daca scade, e rau, ai pierderi pe undeva, si trebuie sa le gasesti inainte de a-ti pune alte probleme.

Dar povestea asta e numai ca sa te conving sa abordezi problema sistematic, nu sa te apuci sa demontezi si sa schimbi tot ce-ti trece prin cap pina nu mai stii ce merge si ce nu. Simptomele tale sunt mult prea vagi, adica pot fi atit de multe cauze incit nu are rost sa ne dam cu parerea aicea. Fa niste teste si uita-te la rezultate sa vezi ce iti spun. Sau vino aicea si incercam sa "citim" si noi ce ne spun testele. altminteri, vezi si tu cite variante pot fi (toate raspunsurile ce ti s-au dat sunt valabile, si mai sunt inca un milion de alte raspunsuri la fel de valabile).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.