zodiak
24 Sep 2007, 21:39
am o problema cu masina. Scutura bine de tot daca nu merg cu socul un pic tras. Am schimbat bujiile, am curatat carburatorul, am schimbat si platinile si fisele, capacul de la delcou si tot degeaba. Imi da rateuri destul de multe si imi da gaze afara pe la capacul de la carburator. Habar nu am ce poate fi... aveti voi ceva idei?
Merced
24 Sep 2007, 21:44
Dar carburatorul ti l-a reglat cineva?
zodiak
24 Sep 2007, 21:46
incepand de la camera de nivel, la relantiu si la amestec e reglat. Avansul de asemenea.
Merced
24 Sep 2007, 22:45
Dubios... Motorul e "batran"?
zodiak
25 Sep 2007, 06:46
dacia e din 84 are 130.000 de km. nu am habar de istoricul de service al masinii din inainte...
brigada_diverse
25 Sep 2007, 14:54
da rateuri daca e compresia mica?
culbutorii sunt reglati bine?
Unde da rateurile?Pe admisie sau pe evacuare?
zodiak
25 Sep 2007, 20:37
pe amandoua si pe admisie si pe evacuare, la admisie ridica norul de gaze la aproape 80 cm deasupra carburatorului, zici ca explodeaza o petarda.
brigada_diverse
25 Sep 2007, 20:48
te pricepi sa te bagi la culbutori?
fa un reglaj la culbutori.....poate fi si de acolo, daca e pe admisie ar insemna ca in timpul compresiei da amestecul carburant afara, deci ori nu stau supapele bine in scaunul lor ori s-au strans tachetii si raman deschise
0,2mm si la admisie si la evacuare am vazut prin serviceuri ca se face, dar poti folosi si combinatia de 0,15 cu 0,2 , scria undeva cum se face, oricum, daca nu-i de acolo, macar ii ai reglati
masina a mers in mergim "nervos" sau normal?
de cand a inceput sa dea rateuri?
ai GPL?
zodiak
25 Sep 2007, 21:27
nu ma pricep la culbutori, dar pot face ceva munca de cercetare si sa incerc sa ii reglez. Masina a mers in regim normal, rar cand o mai fortam prin oras. Nu are instalatie de GPL pe ea. Rateurile au aparut la doua saptamani dupa ce am prajit garnitura de chiulasa si am dus-o in service sa o schimbe.
PS: cu socul tras nu face la fel de evident problemele si fara el nu merge, moare. Am observat ca dupa 2-3 km parcursi cu ea asa a fiert si motorul. Dar probabil pt. ca o tineam turata ca la turatii mari nu se mai simt rateurile asa de tare.
brigada_diverse
25 Sep 2007, 21:36
incearca sa reglezi tu culbutorii, daca ai si lera
vezi sa nu fie in continuare probleme cu garnitura de chiuloasa
analizeaza atent motorul, sau roaga pe cineva care sti ca se pricepe
fii atent: cand aduci pe rand pistoanele in compresie pentru reglarea culbutorilor sa fi sigur de pozitia lor, conteaza destul de mult
apropo, daca zici si orasul, poate este cineva de aici care se pricepe prin apropiere sau care cunoaste pe cineva de acolo....
zodiak
26 Sep 2007, 06:40
Sibiu.
diaconuliviu
26 Sep 2007, 06:49
Duza aia din furtunul cu duza o mai ai?
Sper sa te ajute asta,bafta si spor
Slider
26 Sep 2007, 07:46
Aha! verifica duza. De obicei "dispare"...
zodiak
27 Sep 2007, 19:49
am rezolvat-o! era de la duza de la pompa de spritz care a fost schimbata de un "mester" in service si ii dadea prea multa benzina. Am reglat si culbutorii, am inlocuit si fisele si o gramada de alte chestii dar cel putin am aprinderea reglata brici si acum nu mai da rateuri. Multumesc mult de sfaturi mi-au fost de mare ajutor.
brigada_diverse
27 Sep 2007, 19:59
felicitari pentru reparare, bucura-te de ea
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.