kote_alex
27 Sep 2007, 02:20
ii al treilea bloc de lumini pe care il ard .... si nu mai stiu ce sa fac cu el ... am ceva scurt ? altfel numi explic de ce se topesc .... care ar putea fi problema?
Nu ai pus becuri mai mari decat cele standard? Oricum pune relee pe faza lunga/scurta.
kote_alex
27 Sep 2007, 12:24
zici sami pun releu pe lunga? din cate stiu nam numa un releu... oare aia sami fie problema? cat ma costa un releu? si ce releu sa cumpar? ... il pot monta eu?
Tiberiu-Andrei
27 Sep 2007, 13:01
Pune relee,daca te pricepi cat de cat la electrica le poti lega si tu.Cu ocazia asta verifica instalatia,sa nu ai scurt pe undeva,fire dezizolate etc.Bafta!
Pai pune un releu pe faza scurta si unul pe faza lunga; sigur nu o sa mai ai probleme. Din cate imi aduc aminte un releu trebuie sa fie 10-15 lei. Cauta pe aici pe forum ca explicatii si scheme cum se leaga sunt destule.
Bafta!
grasuhye
29 Sep 2007, 19:00
Merced
29 Sep 2007, 21:08
Eu n-am relee pe lumini si am becuri cu halogen de 45W cred, si acum am blocul original al masinii, care a fost restaurat asta vara cu un kit d-ala ca nu-mi mai statea maneta pe pozitii. In schimb, nu stiu din ce motiv, am releu pe stopurile de frana.
Daca ne spui si ce becuri ai iti spunem daca chiar e necesar un releu sau ai alta belea si degeaba pui.
hadrian_
1 Oct 2007, 10:44
-care a fost restaurat asta vara cu un kit d-ala ca nu-mi mai statea maneta pe pozitii- poti sa imi dai ceva detalii?si eu am aceiasi pb,ce fel de kit e ala?multumesc
Sunt piesele care se uzeaza in general intr-un bloc de lumini. Operatiunea nu am facut-o eu, au facut-o aia din service la cererea mea ca ar fi avut chef sa ma taxeze bani multi pentru un bloc nou. Cere la magazinele de piese auto kit pentru reparatia blocului de lumini, nu costa mai mult de 6-7 lei din cate stiu eu. Apoi cauta pe forum pasii pe care trebuie sa-i urmezi.
bygy007
1 Oct 2007, 19:17
Cred ca am mai intrebat mai demult, dar acum v-as ruga sa ma ghidati si pe mine la un topic cu poze pentru realizarea procedurii: cum refac sistemul de oprire automata a manetei de semnalizare dupa indreptarea volanului. Am inceput sa ma plictisesc sa dau mereu inapoi, mai ales ca mai merg si cu Cieloul la care inca functioneaza bine acest "feature".
M-am mai uitat eu p-acolo si e o rotita dar o fi tocita sau nu inteleg ca nu mai misca nimic.
diaconuliviu
2 Oct 2007, 07:39
Comutatorul de semnalizare e fixat cu doua suruburi. Slabeste suruburile (asta dupa ce demontezi semicochilele) si incearca sa-i muti pozitia spre axa volan, asa incit rotita de readucere sa fie presata mai mult pe axa. Daca ai reusit, OK, daca nu, cu o pila mica rotunda (din gama celor "ceasornicar" sau "mecanica fina") incearca sa transformi gaurile rotunde in slituri ovale, asa incit sa poti apropia comutatorul de axa volan. Evident, vei spala bine pe acolo, poate patineaza.
Daca nici dupa asta nu functioneaza, probabil va trebui inlocuit comutatorul.
Acea rotita trebuie sa fie in contact permanent cu axa volan si sa se roteasca la rotirea volanului.
Salut , sunt nou pe aici, puteti sa ma ajutati si pe mine cu o explicatie , in legatura cu farurile, nu-mi mai mere faza scurta , dar in schimb faza lunga merge, curent am pe fire, am halogene, o Dacie 1310 din 88, nu pot sa imi dau seama , se poate sa fie din blocu de lumini, dar faza e ca acesta, imi arata in bord martoru ca aprind faza scurta, si stopurile se aprind,tot in afara de faza scurta, posibil sa fie ars la halogen numai faza scurta si aia lunga sa mearga?ma refer la acelas halogen, ms mult astept raspuns...
diaconuliviu
9 Nov 2007, 10:13
Da, e foarte posibil ca un halogen sa aiba o "faza" arsa.
Apoi, "stopurile" (recte lampile de pozitie) se aprind primele, pe circuitul de pozitii. Verifica si sigurantele de la faza scurta, sint circuite separate.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.