Eu l-am dat jos momentan. Apasarea pe care o genera era incredibila. Tinuta de drum mult imbunatatita, chiar si la vant lateral! Masina nu mai lansa chiar asa de tare si nici asperitatile drumului nu se mai simteau la fel. Intradevar aerul circula altfel in compartimentul motor, chiar daca temperatura motorului era in parametrii. Montarea chederului de capota impreuna cu deflectorul a scazut temperatura aerului cu 1.5grade pe admisie.
si pana la urma care este recomandat (sa inbunatatesti un gram performantele aerodinameice) pt. golan cel de Opel Astra G sau de Sandero.
IRONICK
11 Mar 2009, 11:31
nici unul, eu am folosit unu de sandero
IRONICK
16 Jun 2009, 23:02
Stiu ca o sa deschid cutia Pandorei ... dar pe Sandero se va monta din fabrica deflectoare sub planseu si deflectoare in fata rotilor din spate.
aphophis
16 Jun 2009, 23:05
adica consum mai bun si cx mai bun?
IRONICK
16 Jun 2009, 23:14
Tu crezi ca se pune ceva degeaba pe Logan/Sandero fara sa aiba efect?
Este o poza pe topicul cu motorizare 1.2, dar nu a bagat nimeni de seama.
[attachmentid=1627531862]
Cele doua modificari scad cx-ul cu 0,1. De la 0,35 la 0,34. Stepway are 0,39. Dar ce masina inaltata nu are CX-ul asta.
einstein1984
17 Jun 2009, 07:27
QUOTE(IRONICK @ 17 Jun 2009, 00:02)
Stiu ca o sa deschid cutia Pandorei ... dar pe Sandero se va monta din fabrica deflectoare sub planseu si deflectoare in fata rotilor din spate.
Stiu ca nu e frumos sa ma citez singur dar....
QUOTE(einstein1984 @ 6 May 2009, 11:26)
Din vara avem Sandero cu 1,2 16V. Si cu kit aero, cu lamela flexibila sub spoiler si 2 deflectoare in spatele masini, sub podea.
IRONICK
17 Jun 2009, 07:32
Daca iti mai aduci aminte discutia de prin decembrie ... de atunci am aflat.
cris06
17 Jun 2009, 08:08
0,35 - 0,34=0,01.
einstein1984
17 Jun 2009, 08:08
Ok, ai dreptate. Ai idee daca Cx-ul lui Sandero e mai mare decat al loganului? In varianta de baza, fara deflectoare.
IRONICK
17 Jun 2009, 08:25
QUOTE(cris06 @ 17 Jun 2009, 09:08)
0,35 - 0,34=0,01.
Corect! Daca zic ca era miezul noptii se scuza?
Pai din tabele cica sunt la fel 0,35 au ambele. Oricum, nu a bagat nimeni de seama cand ai spus de kitul aerodinamic. Probabil daca spuneai de casetofoane si subufare sareau toti. Apropo, de folie afumata pentru geamuri ai auzit? Pentru asta mic inaltat ...
einstein1984
17 Jun 2009, 08:43
Nu m-am documentat. Daca-si aduce cineva aminte de mine, o sa primesc si eu mailul de la comercial despre lansare. Insa asta mai dureaza. L.E. Présentation extérieure
Poignées de portes extérieures Chrome satiné (vs noires) •
super tari deflectoarele de aer de sunt in fatza roti din spate si rezervor, si foarte interesant cum arata toba intermediara
PS: pacat ca sunt echipate doar caroseriile Ph2, pe Ph1 lipsesc acele suruburi de prindere
IRONICK
29 Jun 2009, 21:40
[attachmentid=1627534612]
Deflectoarele sunt prezente chiar si pe suv ...
dia_ph2
30 Jun 2009, 06:18
QUOTE(GBi @ 29 Jun 2009, 15:13)
... foarte interesant cum arata toba intermediara
Se cunoaste ca ai motor 1.6.
GBi
30 Jun 2009, 09:30
asta e la 1.6 , are 29 de cm, iar cand am timp fac o poza si la 1.4 sa vad cum veneau printre primele modele 2004 - 05
GBi
9 Jul 2009, 20:29
cam asa arata "elementul aerodinamic" fata sandero si codul
einstein1984
10 Jul 2009, 06:58
Pacat ca e cam scurt pentru logan, cam vreo 5 cm pe fiecare parte.
IRONICK
17 Aug 2009, 11:46
Am montat niste purfix intre faruri si capota. Dupa 3000km a fost deplasat din adeziv spre interior. Presiunea aerului este destul de mare in zona respectiva.
Arata naspa in comparatie cu golurile de sub logan.
IRONICK
25 Sep 2009, 09:40
New Mazda3 Hatchback Aerodynamics
Mercedes-Benz E-Class Coupe Aerodynamics
25 Sep 2009, 10:47:
dj_sweat
1 Oct 2009, 10:35
nissan gtr
IRONICK
1 Oct 2009, 10:48
Pentru a se intelege mai bine partea din spate ...
[attachmentid=1627556195]
1 Oct 2009, 11:53: Sau partea din fata cu usoare modificari.
[attachmentid=1627556196]
dr_mKe
1 Oct 2009, 11:08
Modificarile aduse de amuse GT-R -ului nu prea pot fi numite usoare
IRONICK
1 Oct 2009, 14:42
Pentru ce discutam noi, sunt usoare.
[attachmentid=1627556228]
[attachmentid=1627556229]
c0rneliu
15 Oct 2009, 14:17
Pana la urma a incercat cineva sa isi puna elementele aerodinamice de la sandero pe logan? Si aici ma refer la deflectoarele de pe spate, ca fusta fata am inteles ca e cam scurta. Dar deflectoare pentru rotile fata? multumesc
dar deflectoarele de sub masina le-a pus cineva?
c0rneliu
1 Nov 2009, 12:59
http://www.dacia.ro/#/modele-si-preturi/logan-pick-up/ a vazut cineva vreun exemplar din acesta pe la dealeri? are "cauciuc din ala" (nu stiu cum se numeste) sub bara fata ca la sandero. cred ca s-ar potrivi si la berlina ca doar este aceeasi bara.
GBi
1 Nov 2009, 14:53
cauta la bursa, vindea un user chiar pt. logan
IRONICK
9 Nov 2009, 23:11
Ce mai fac altii ...
[attachmentid=1627566512]
[attachmentid=1627566513]
[attachmentid=1627566514]
[attachmentid=1627566515]
[attachmentid=1627566516]
[attachmentid=1627566517]
[attachmentid=1627566518]
[attachmentid=1627566519]
[attachmentid=1627566520]
c0rneliu
12 Nov 2009, 21:04
foarte interesanta chestia (cred ca tot deflector se numeste) de pe stalpii din fata ...
IRONICK
13 Nov 2009, 01:44
Eu m-as uita la roti. Zona aia conteaza 30% la drag. Si nu zic eu asta, ci un "meserias" in aerodinamica de la BMW.
Pana si Peugeot 207 Economique are capace la roti optimizate pentru aerodinamica.
[attachmentid=1627567293]
0.30 > 0.274
QUOTE
Lowering the ride height by 5 mm The fitment of a special flexible lower bumper trim and deeper side extensions Optimisation of the vehicle’s air intakes The addition of an under-tray covering either side of the exhaust system and the fuel tank The fitment of special aerodynamic wheel trims The introduction of a two-part rear spoiler with side extensions which wrap around the rear windscreen To reduce the rolling resistance, Michelin 15” 185/65R15 VLRR (Very low rolling resistance) tires are fitted.
13 Nov 2009, 12:30: Apropo de cat de bine sunt pregatiti redactorii de la revistele auto.
QUOTE(ProMotor)
Aerodinamica a fost îmbunãtãþitã prin [...] ºi montarea unor spoilere modificate
Le ei toate sunt spoilere ...
IRONICK
2 Dec 2009, 11:30
AUDI A8 2011 -
[attachmentid=1627573132]
[attachmentid=1627573133]
daciafan
7 Jan 2010, 11:31
daca aflati ceva de montarea kitului aerodinamic si pe logan sedan nu ezitati sa postati cred ca e una din putinele modificari ce pot fi denumite imbunatatiri
IRONICK
7 Jan 2010, 11:37
Pai ce vrei sa aflam?
[attachmentid=1627581549]
[attachmentid=1627581550]
YRX
7 Jan 2010, 11:46
Pana la urma au pus deflectorul pe bara si la berlina? Sau numai la "export"? A, si aparatorile la rotile spate.... Pe MCV vad ca n-au avut curaj, cred ca e totusi mai mult estetic decat functional.
bobo77
7 Jan 2010, 21:23
Functional adica te referi ca ar putea sa scada consumul?
marksman
7 Jan 2010, 22:39
Deflectorul ala de la rotile din spate are un cod, ceva?
YRX
8 Jan 2010, 09:45
Au probabil si cod..... dar cred ca nu-si merita banii pe care-i cere Dacia. Merg facute artizanal foarte bine, rezultatele nu sunt spectaculoase insa, mai iau putin din turbulentele generate de rotile spate, dar nu se simte cine stie ce. Deflectorul frontal are insa un impact mare asupra aerodinamicii masinii, e facut sa scoata aerul de sub masina si sa mascheze asperitatile de dedesubt (esapament, bascule, punti etc.). Partea proasta ca la Logan datorita garzii la sol mare trebuie sa fie si inaltimea deflectorului pe masura (exista o relatie directa intre cele doua). Asta care l-au pus ei e prea mic ca sa influenteze semnificativ curgerea pe dedesubt, cred ca mareste doar fluxul de aer prin compartimentul motorului si rezistenta la inaintare, datorita maririi suprafetei frontale a masinii. La bara veche (de PH1) rezultatele deflectorului la consum au fost dezastruoase pentru ca a modificat in rau inclusiv curgerea pe capota si parbriz, ma intreb daca nu cumva noua bara (de PH2) a fost putin optimizata si la capitolul asta. Oricum bara PH2 este mai bine desenata la imbinarea cu capota motor si la grila superioara, mai scapa de niste turbulente.
IRONICK
8 Jan 2010, 10:29
carenajul ala de la spate ce mai zice??
YRX
9 Jan 2010, 09:44
Asteapta temperaturi mai mari si un strat bun de rasina..... Sa vina vara mai repede !
IRONICK
13 Jan 2010, 10:08
Clio dCi 85 Renault eco2: 98g/km CO2
This new version of Clio dCi 85 Renault eco² produces just 98 grams of CO2 per kilometre, corresponding to combined cycle fuel consumption of just 3.7 litres/100km and a theoretical range of 1,486km. · A series of changes to the engine and the rest of the vehicle has resulted in a significant reduction in CO2 emissions of 17g/km (a gain of 15 per cent) without any impact on the punch of the vehicle. · This version of Clio dCi 85 Renault eco² will be available in three- and five-door form and will join the Clio line-up in March 2010. The new version of Clio will sell at the same price as the 115g/km version, a further sign of the Renault eco² signature's bid to make ecological and economical vehicles available to as many motorists as possible. Clio dCi 85 Renault eco² will be unveiled on January 13 at the Brussels Motor Show, Belgium, and order books will open in France on February 9.
INCORPORATION OF THE LATEST ENGINE DEVELOPMENTS Renault's engineers focused particularly on fine-tuning the dCi 85 powerplant in order to achieve the greatest possible improvement in CO2 emissions levels without any compromise in performance. · Longer gearing across all the transmission ratios: the torque and the flexibility of the dCi 85 allow this to be achieved without any significant impact on performance. · Reduction of frictional losses in the engine and gearbox with the introduction of lowviscosity lubricants. · Dedicated engine mapping focused on reducing fuel consumption and CO2 emissions.
REDUCTION OF ROLLING RESISTANCE AND DRAG Improvements to aerodynamics: · Flexible lip under front bumper extended by 15mm; · Front wheel arch liner extension flaps; · Specific underbody enclosure for rear axle.
These aerodynamics-related improvements have had no adverse effect on Clio's looks, and have notably been achieved without calling on such intrusive solutions as a rear lip spoiler or full disc wheel trims.
Reduced rolling resistance: · Michelin 185x60 R15 low energy consumption tyres.
Taken together, these changes bring about a 5 per cent improvement in CdA, taking it from 0.725 to 0.690 and directly benefiting the vehicle’s CO2 emissions. The reduction of 17g/km has been achieved without any impact on driving pleasure, comfort or noise levels.
einstein1984
13 Jan 2010, 10:28
Deci lipsa luminii din torpedou reduce sarcina alternatorului si deci emisiile de CO2. Sa vedem cat de buna va fi softul asta eco al motorului, ca la K9K scot unul nou in fiecare saptamana.
IRONICK
13 Jan 2010, 10:40
Bine, reducerea este mai mult la noxe, ca la consum scaderea este de la 3.9l/100km la 3.7l/100km. Dar la cat de putine modificari sunt, nici nu ma mira.
YRX
14 Jan 2010, 09:08
Ce-mi place asta cu low viscosity oil, au inceput sa foloseasca 0w20 sau ce?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.