Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Noul Logan Renault eco2, cu 3,8% consum
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Imbunatatiri - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
IRONICK
IRONICK
OSCIC2009

[attachmentid=1627770930] [attachmentid=1627770929] [attachmentid=1627770932] [attachmentid=1627770933] [attachmentid=1627770934] [attachmentid=1627770936]

[attachmentid=1627770969]
IRONICK
McLaren MP4 12C 2011

[attachmentid=1627772364]

Chevrolet Malibu 2013

[attachmentid=1627772546] [attachmentid=1627772547]

[attachmentid=1627772549] [attachmentid=1627772550]

10 counts: Underbody panels – on half the under structure.
10 counts: Rounded front corners – from the bottom of the fascia up through the headlamps – help air flow smoothly along the Malibu’s body sides
10 counts: Tire deflectors positioned forward of the front tires act as “mini-air dams” to minimize wind disruptions.
7 counts: The closed upper grille on select models pushes wind to the sides of the Malibu
7 counts: Outside rearview mirrors are specifically designed to deflect wind without “upsetting” the airflow
7 counts: Shutters in the lower grill opening on select models open and close automatically to maximize aerodynamic efficiency. This increases cooling airflow to the engine under certain conditions, such as under high-engine loads at low speeds, and reduces aerodynamic drag when extra cooling is not needed
5 counts : The front air dam redirects airflow to minimize aerodynamic disruptions
5 counts : The notch angle of the vehicle – the angle from the top of the rear glass to the trailing edge of the decklid – was optimized to reduce wind drag
2 counts : An integrated decklid spoiler incorporates a crisp, trailing edge that helps separate air from the rear of the Malibu.


16 Dec 2011, 09:43:
Nu a sesizat nimeni cat s-au chinuit astia sa reduca coeficientul aerodinamic de la 0.35 la 0.29? Usurel americanii au inceput si ei sa inteleaga cum functioneaza o masina, dar ma au mult pana ii ajung pe japonezi sau europeni.
IRONICK
BMW_1_Series

[attachmentid=1627775308] [attachmentid=1627775309] [attachmentid=1627775310] [attachmentid=1627775311]
nini1234
ce parere aveti despre --- Kitul de Conversie BluWave Hybrid 2.2 ---este o treaba buna pt 1,5 dci ?
IRONICK
[attachmentid=1627783306]
IRONICK
[attachmentid=1627785242] [attachmentid=1627785243]
Squirrel
Turbulențe mari la cei din Bistrița-Năsăud-ul nemțesc…
IRONICK
Ce face o aparatoare de noroi:

[attachmentid=1627789599] [attachmentid=1627789600]
[attachmentid=1627789601] [attachmentid=1627789602]
IRONICK
Sa zic, sa nu zic ... mi-am cumparat un reper aerodinamic de la Skoda la pret de 3 (trei) ori mai mic decat la Dacia. Inca nu stiu daca se potriveste perfect, dar nici nu puteam sa ma abtin. Cand il montez dau mai multe detalii ...
GBi
QUOTE(IRONICK @ 14 Mar 2012, 12:31)
Cand il montez dau mai multe detalii ...
*




hai ca in wekeend se anunta 20* C , poate il montezi si vii si cu detaliile ca m-ai facut curios nedumerire.gif
IRONICK
A masurat cineva lungimea unui deflector de Logan? Ala care este montat sub spoilerul fata?
GBi
Iti pot da grosimea, 5 cm are cel de Sandel, care l-am montat eu, iar ca lungime este o idee(2 - 3 cm) mai scurt in laterale dar nu mult fata de Logan Ph2.

Ps: dar pt. ce te interesa lungime ?
YRX
Ma gandeam eu ca deflector ti-ai luat de Skoda. De care e? De Fabia?

OFF: Dupa zapezile astea la mine pe stradute este plin de deflectoare rupte, de Opel, de Skoda etc. Daca scormoneam prin mormanele de zapada sigur gaseam unul bun laugh.gif
Ampt
QUOTE(IRONICK @ 15 Mar 2012, 21:26)
A masurat cineva lungimea unui deflector de Logan? Ala care este montat sub spoilerul fata?
*


Aproximativ 1.430 mm, +/- 10 mm ! (între cele două profile curbate de sub spoiler, dreapta/stânga, exact unde se termina spoilerul)
IRONICK
QUOTE(YRX @ 16 Mar 2012, 08:02)
Ma gandeam eu ca deflector ti-ai luat de Skoda. De care e? De Fabia?
*
De Fabia, ca are latimea mai mica si este mai calitativ ca ala de Logan.


QUOTE(Ampt @ 16 Mar 2012, 08:45)
Aproximativ 1.430 mm, +/- 10 mm ! (între cele două profile curbate de sub spoiler, dreapta/stânga, exact unde se termina spoilerul)
*
Merci, dar mie imi trebuie lungimea de-a lungul lui.
Ampt
@IRONICK Răspuns final : 1.865 mm !
IRONICK
QUOTE(Ampt @ 16 Mar 2012, 11:28)
@IRONICK Răspuns final : 1.865 mm !
*
Merci, este super! Deflectorul de Fabia are ~1.930 mm!

Are codul 5J08070619B9 si a costat 60RON. Este modelul din poza.

user posted image


QUOTE(YRX @ 16 Mar 2012, 08:02)
OFF: Dupa zapezile astea la mine pe stradute este plin de deflectoare rupte, de Opel, de Skoda etc. Daca scormoneam prin mormanele de zapada sigur gaseam unul bun  laugh.gif
*
La voi nu se da zapada pe strada?
YRX
Ca la tine se da....

Tocmai latimea mica nu cred ca te avantajeaza. Latimea optima este un procent din garda la sol (parca 10%, o sa caut), ori Fabia o are mai mica ca Logan-u.
Cred ca unul dintre cele mai grozave ar fi cel de Opel Astra G, este si foarte misto facut (din 2 parti, material moale) si e cu "tunel" pe mijloc.
IRONICK
Da, ala de GreenLine ... dar nu se gaseste. Iar asta imi pica bine, nici nu pierd prea mult din garda + deflectoare pe sub masina.

Fabia 3cm vs Logan 5cm

Ce stii tu cu procentul, cred ca este legat de cursa suspensiei.
fuzzzy
Daca imi permiteti o opinie, cel de Astra G este mai mare in laterale iar pe partea de mijloc mai mic, inegalitatea nu stiu cat de OK este pentru ideile dvs insa personal am folosit o buza de Astra H ce are latimea egala de-a lungul ei si tot din cauciuc moale si din doua parti este facuta. Personal mi se pare cel mai bine dpv estetic cu aceasta buza.
IRONICK
[attachmentid=1627798097]


Le salon de Genève 2012 a dévoilé quelques nouveautés technologiques sur la nouvelle Ferrari F12berlinetta présentée pour la première fois en public. L'aérodynamique est semble-t-il le domaine le plus innovant. Le concept Aero Bridge, une première en automobile, récupère un flux d’air au-dessus des roues avant et le fait passer au-travers du capot moteur pour l’évacuer devant les portes. L’ensemble générerait ainsi une déportance. Un appui aérodynamique est également créé par le soubassement caréné et par le diffuseur arrière qui produisent une dépression.

Selon le constructeur, la F12berlinetta délivre une efficacité globale aérodynamique multipliée par 1,12 par rapport à la 599 GTB Fiorano, avec une portance négative de 123 kilogrammes à 200 km/h et un Cx de 0,299.



Ceva vechi si interesant.
Peugeot Vera 1981

[attachmentid=1627798156]

[attachmentid=1627798157]

[attachmentid=1627798158]
IRONICK
[attachmentid=1627798417] [attachmentid=1627798419] [attachmentid=1627798420] [attachmentid=1627798421] [attachmentid=1627798422] [attachmentid=1627798423] [attachmentid=1627798424] [attachmentid=1627798425] [attachmentid=1627798426] [attachmentid=1627798427] [attachmentid=1627798428] [attachmentid=1627798429]
GBi
Tot la capitolul ECO am vazut un Talon de Logan Ph2 Preference cu motorul 1.6 mpi E5, are masa 1110 kg.

Ps: s-a "ingrasat" Loganul Ph2 ? al meu tot 1.6 mpi Ph1 E4 echiparea Kiss cu ceva mai multe optionale prin ea ( AC, gemuri electrice, "bara stabilizatoare" naughty1.gif ...) are masa 1102 kg.
IRONICK
Sunt cateva lucruri la care le-a crescut greutatea, dar nu in sensul de material mai mult, ci mult si prost.
IRONICK
[attachmentid=1627799966] [attachmentid=1627799967] [attachmentid=1627799968]
IRONICK
[attachmentid=1627801652] [attachmentid=1627801653] [attachmentid=1627801654] [attachmentid=1627801655] [attachmentid=1627801656] [attachmentid=1627801657]
IRONICK
Prima iesire mai lunga anul asta de mai multe plinuri, consum mixt 5.8% (autonomie de peste 800km) la fel ca anul trecut. Dar nici nu am mai facut nimic la masina.
IRONICK
Nissan Leaf

[attachmentid=1627809332] [attachmentid=1627809333]
P-A-C-O
Noroc cu vremea favorabila (anv. vara, temp. ext., etc.) => consum mixt 3.8% biggrin.gif
Ampt
Vezi că se poate și mai bine ! smile.gif
P-A-C-O
[...] stiu: 2,4% wink.gif insa trebuie sa-ti aplici inainte de a pleca la drum, lamaile-n geam pentru a scapa de sicanari / injuraturi / claxoane in trafic smile.gif
Ampt
Fără lămâi în geam și fără înjurături sau claxoane în trafic am scos 3,2 și 3,5 litri/100 km ! smile.gif
La un consum de 2,4 litri/100 km chiar nu mă pot pronunța ! wink.gif
Ampt
Pe un traseu de aproximativ 400 de kilometri, din care 200 au fost pe autostradă, am scos un consum mediu de 4,3 litri/100 km !
La dus cei 100 de kilometri de autostradă i-am parcurs cu 110 km/h, la întoarcere am venit cu 120-125 km/h ! smile.gif

P-A-C-O
QUOTE(Ampt @ 12 May 2012, 11:22)
La un consum de 2,4 litri/100 km chiar nu mă pot pronunța ! wink.gif

cred ca se poate si mai bine cu limitatorul de viteza activat la 70km/h wink.gif
Ampt
Posibil teoretic, practic este un chin ! wink.gif
IRONICK
Daca faceti din topicul asta un chat, cu mana mea va sinucid!
Ampt
QUOTE(IRONICK @ 14 Mar 2012, 12:31)
Sa zic, sa nu zic ... mi-am cumparat un reper aerodinamic de la Skoda la pret de 3 (trei) ori mai mic decat la Dacia. Inca nu stiu daca se potriveste perfect, dar nici nu puteam sa ma abtin. Cand il montez dau mai multe detalii ...
*


Lasă tu chat-ul și spune mai bine dacă l-ai montat sau nu ! smile.gif
P-A-C-O
nu neaparat ca facem un chat, ideea este ca daca ai piciorul format wink.gif poti sa ai parte (desigur, si in funct. de conditiile ext.: carosabil, temp. ext, vant, altitudine, etc) de consumurile minune al Loganului eco2 de la Michelin Bibendum - (nu-ti trebuie cine stie ce modificari aero, Cdv, Injectie, anvelope, uleiuri, etc. )........asta asa pentru linistea sufleteasca, ca oricum nu ma afecteaza direct pretul carburantilor tongue.gif - am patroni de treaba (sa-mi traiasca!) blush.gif

Ampt
QUOTE(P-A-C-O @ 15 May 2012, 07:02)
nu neaparat ca facem un chat, ideea este ca daca ai piciorul format  wink.gif
*


Talpa face diferența ! smile.gif
AmunDei
Comparati mere cu pere. Astea euro 5 oricum consuma mai putin decat euro 4. Ar trebui facuta o versiune eco la euro 5 ca sa fie valabila toata treaba.
bobo77
Dar si sunt fara vlaga fata de e4, ma refer la benzinare, de dci nu stiu.
IRONICK
QUOTE(AmunDei @ 15 May 2012, 08:59)
Comparati mere cu pere. Astea euro 5 oricum consuma mai putin decat euro 4. Ar trebui facuta o versiune eco la euro 5 ca sa fie valabila toata treaba.
*
este ca habar nu ai despre ce se vorbeste aici?


16 May 2012, 09:40:
QUOTE(P-A-C-O @ 15 May 2012, 07:02)
nu neaparat ca facem un chat, ideea este ca daca ai piciorul format  wink.gif
*
Vezi sa nu am eu piciorul format ca sa va iau la suturi pe aici!
Sir Andrew
Am si eu un abtibild pe luneta spate cu Eco2. Care-i faza? smile.gif
4x4
[attachmentid=1627810658]

[attachmentid=1627810659]

[attachmentid=1627810660]

[attachmentid=1627810661]

[attachmentid=1627810662]
P-A-C-O
QUOTE(Sir Andrew @ 16 May 2012, 15:46)
Am si eu un abtibild pe luneta spate cu Eco2. Care-i faza? smile.gif
*


da-l jos; e la misto laugh.gif
AmunDei
QUOTE(Ampt @ 12 May 2012, 10:22)
Fără lămâi în geam și fără înjurături sau claxoane în trafic am scos 3,2 și 3,5 litri/100 km ! smile.gif


QUOTE(Ampt @ 14 May 2012, 19:17)
Pe un traseu de aproximativ 400 de kilometri, din care 200 au fost pe autostradă, am scos un consum mediu de 4,3 litri/100 km !


QUOTE(IRONICK @ 16 May 2012, 08:29)
este ca habar nu ai despre ce se vorbeste aici?


Este ca vorbeam de masina lui Ampt, in comparatie cu "noul" logan renault eco 2, datat 2007?





Ampt
QUOTE(Ampt @ 14 May 2012, 20:17)
La dus cei 100 de kilometri de autostradă i-am parcurs cu 110 km/h, la întoarcere am venit cu 120-125 km/h ! smile.gif
*


Este că nu ai observat cu ce viteză am circulat pe autostradă, adică 50 % din traseul de 400 de kilometri ?! smile.gif
IRONICK
Nissan Leaf

[attachmentid=1627812339]

Postati si voi ceva util pe topicul asta? Sau doar va bagati in seama?
klaus
cam... deschisa puntea aia pe spate tongue.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.