10 counts: Underbody panels – on half the under structure. 10 counts: Rounded front corners – from the bottom of the fascia up through the headlamps – help air flow smoothly along the Malibu’s body sides 10 counts: Tire deflectors positioned forward of the front tires act as “mini-air dams” to minimize wind disruptions. 7 counts: The closed upper grille on select models pushes wind to the sides of the Malibu 7 counts: Outside rearview mirrors are specifically designed to deflect wind without “upsetting” the airflow 7 counts: Shutters in the lower grill opening on select models open and close automatically to maximize aerodynamic efficiency. This increases cooling airflow to the engine under certain conditions, such as under high-engine loads at low speeds, and reduces aerodynamic drag when extra cooling is not needed 5 counts : The front air dam redirects airflow to minimize aerodynamic disruptions 5 counts : The notch angle of the vehicle – the angle from the top of the rear glass to the trailing edge of the decklid – was optimized to reduce wind drag 2 counts : An integrated decklid spoiler incorporates a crisp, trailing edge that helps separate air from the rear of the Malibu.
16 Dec 2011, 09:43: Nu a sesizat nimeni cat s-au chinuit astia sa reduca coeficientul aerodinamic de la 0.35 la 0.29? Usurel americanii au inceput si ei sa inteleaga cum functioneaza o masina, dar ma au mult pana ii ajung pe japonezi sau europeni.
Sa zic, sa nu zic ... mi-am cumparat un reper aerodinamic de la Skoda la pret de 3 (trei) ori mai mic decat la Dacia. Inca nu stiu daca se potriveste perfect, dar nici nu puteam sa ma abtin. Cand il montez dau mai multe detalii ...
GBi
14 Mar 2012, 14:11
QUOTE(IRONICK @ 14 Mar 2012, 12:31)
Cand il montez dau mai multe detalii ...
hai ca in wekeend se anunta 20* C , poate il montezi si vii si cu detaliile ca m-ai facut curios
IRONICK
15 Mar 2012, 21:26
A masurat cineva lungimea unui deflector de Logan? Ala care este montat sub spoilerul fata?
GBi
15 Mar 2012, 23:57
Iti pot da grosimea, 5 cm are cel de Sandel, care l-am montat eu, iar ca lungime este o idee(2 - 3 cm) mai scurt in laterale dar nu mult fata de Logan Ph2.
Ps: dar pt. ce te interesa lungime ?
YRX
16 Mar 2012, 08:02
Ma gandeam eu ca deflector ti-ai luat de Skoda. De care e? De Fabia?
OFF: Dupa zapezile astea la mine pe stradute este plin de deflectoare rupte, de Opel, de Skoda etc. Daca scormoneam prin mormanele de zapada sigur gaseam unul bun
Ampt
16 Mar 2012, 08:45
QUOTE(IRONICK @ 15 Mar 2012, 21:26)
A masurat cineva lungimea unui deflector de Logan? Ala care este montat sub spoilerul fata?
Aproximativ 1.430 mm, +/- 10 mm ! (între cele două profile curbate de sub spoiler, dreapta/stânga, exact unde se termina spoilerul)
IRONICK
16 Mar 2012, 10:20
QUOTE(YRX @ 16 Mar 2012, 08:02)
Ma gandeam eu ca deflector ti-ai luat de Skoda. De care e? De Fabia?
De Fabia, ca are latimea mai mica si este mai calitativ ca ala de Logan.
QUOTE(Ampt @ 16 Mar 2012, 08:45)
Aproximativ 1.430 mm, +/- 10 mm ! (între cele două profile curbate de sub spoiler, dreapta/stânga, exact unde se termina spoilerul)
Merci, dar mie imi trebuie lungimea de-a lungul lui.
Ampt
16 Mar 2012, 11:28
@IRONICK Răspuns final : 1.865 mm !
IRONICK
16 Mar 2012, 11:31
QUOTE(Ampt @ 16 Mar 2012, 11:28)
@IRONICK Răspuns final : 1.865 mm !
Merci, este super! Deflectorul de Fabia are ~1.930 mm!
Are codul 5J08070619B9 si a costat 60RON. Este modelul din poza.
QUOTE(YRX @ 16 Mar 2012, 08:02)
OFF: Dupa zapezile astea la mine pe stradute este plin de deflectoare rupte, de Opel, de Skoda etc. Daca scormoneam prin mormanele de zapada sigur gaseam unul bun
La voi nu se da zapada pe strada?
YRX
17 Mar 2012, 07:34
Ca la tine se da....
Tocmai latimea mica nu cred ca te avantajeaza. Latimea optima este un procent din garda la sol (parca 10%, o sa caut), ori Fabia o are mai mica ca Logan-u. Cred ca unul dintre cele mai grozave ar fi cel de Opel Astra G, este si foarte misto facut (din 2 parti, material moale) si e cu "tunel" pe mijloc.
IRONICK
17 Mar 2012, 10:01
Da, ala de GreenLine ... dar nu se gaseste. Iar asta imi pica bine, nici nu pierd prea mult din garda + deflectoare pe sub masina.
Fabia 3cm vs Logan 5cm
Ce stii tu cu procentul, cred ca este legat de cursa suspensiei.
fuzzzy
17 Mar 2012, 15:50
Daca imi permiteti o opinie, cel de Astra G este mai mare in laterale iar pe partea de mijloc mai mic, inegalitatea nu stiu cat de OK este pentru ideile dvs insa personal am folosit o buza de Astra H ce are latimea egala de-a lungul ei si tot din cauciuc moale si din doua parti este facuta. Personal mi se pare cel mai bine dpv estetic cu aceasta buza.
IRONICK
27 Mar 2012, 23:23
[attachmentid=1627798097]
Le salon de Genève 2012 a dévoilé quelques nouveautés technologiques sur la nouvelle Ferrari F12berlinetta présentée pour la première fois en public. L'aérodynamique est semble-t-il le domaine le plus innovant. Le concept Aero Bridge, une première en automobile, récupère un flux d’air au-dessus des roues avant et le fait passer au-travers du capot moteur pour l’évacuer devant les portes. L’ensemble générerait ainsi une déportance. Un appui aérodynamique est également créé par le soubassement caréné et par le diffuseur arrière qui produisent une dépression.
Selon le constructeur, la F12berlinetta délivre une efficacité globale aérodynamique multipliée par 1,12 par rapport à la 599 GTB Fiorano, avec une portance négative de 123 kilogrammes à 200 km/h et un Cx de 0,299.
Tot la capitolul ECO am vazut un Talon de Logan Ph2 Preference cu motorul 1.6 mpi E5, are masa 1110 kg.
Ps: s-a "ingrasat" Loganul Ph2 ? al meu tot 1.6 mpi Ph1 E4 echiparea Kiss cu ceva mai multe optionale prin ea ( AC, gemuri electrice, "bara stabilizatoare" ...) are masa 1102 kg.
IRONICK
30 Mar 2012, 10:30
Sunt cateva lucruri la care le-a crescut greutatea, dar nu in sensul de material mai mult, ci mult si prost.
Prima iesire mai lunga anul asta de mai multe plinuri, consum mixt 5.8% (autonomie de peste 800km) la fel ca anul trecut. Dar nici nu am mai facut nimic la masina.
Noroc cu vremea favorabila (anv. vara, temp. ext., etc.) => consum mixt 3.8%
Ampt
11 May 2012, 17:56
Vezi că se poate și mai bine !
P-A-C-O
12 May 2012, 07:52
[...] stiu: 2,4% insa trebuie sa-ti aplici inainte de a pleca la drum, lamaile-n geam pentru a scapa de sicanari / injuraturi / claxoane in trafic
Ampt
12 May 2012, 10:22
Fără lămâi în geam și fără înjurături sau claxoane în trafic am scos 3,2 și 3,5 litri/100 km ! La un consum de 2,4 litri/100 km chiar nu mă pot pronunța !
Ampt
14 May 2012, 19:17
Pe un traseu de aproximativ 400 de kilometri, din care 200 au fost pe autostradă, am scos un consum mediu de 4,3 litri/100 km ! La dus cei 100 de kilometri de autostradă i-am parcurs cu 110 km/h, la întoarcere am venit cu 120-125 km/h !
P-A-C-O
14 May 2012, 20:46
QUOTE(Ampt @ 12 May 2012, 11:22)
La un consum de 2,4 litri/100 km chiar nu mă pot pronunța !
cred ca se poate si mai bine cu limitatorul de viteza activat la 70km/h
Ampt
14 May 2012, 21:24
Posibil teoretic, practic este un chin !
IRONICK
14 May 2012, 22:30
Daca faceti din topicul asta un chat, cu mana mea va sinucid!
Ampt
15 May 2012, 05:25
QUOTE(IRONICK @ 14 Mar 2012, 12:31)
Sa zic, sa nu zic ... mi-am cumparat un reper aerodinamic de la Skoda la pret de 3 (trei) ori mai mic decat la Dacia. Inca nu stiu daca se potriveste perfect, dar nici nu puteam sa ma abtin. Cand il montez dau mai multe detalii ...
Lasă tu chat-ul și spune mai bine dacă l-ai montat sau nu !
P-A-C-O
15 May 2012, 06:02
nu neaparat ca facem un chat, ideea este ca daca ai piciorul format poti sa ai parte (desigur, si in funct. de conditiile ext.: carosabil, temp. ext, vant, altitudine, etc) de consumurile minune al Loganului eco2 de la Michelin Bibendum - (nu-ti trebuie cine stie ce modificari aero, Cdv, Injectie, anvelope, uleiuri, etc. )........asta asa pentru linistea sufleteasca, ca oricum nu ma afecteaza direct pretul carburantilor - am patroni de treaba (sa-mi traiasca!)
Ampt
15 May 2012, 06:07
QUOTE(P-A-C-O @ 15 May 2012, 07:02)
nu neaparat ca facem un chat, ideea este ca daca ai piciorul format
Talpa face diferența !
AmunDei
15 May 2012, 07:59
Comparati mere cu pere. Astea euro 5 oricum consuma mai putin decat euro 4. Ar trebui facuta o versiune eco la euro 5 ca sa fie valabila toata treaba.
bobo77
15 May 2012, 22:04
Dar si sunt fara vlaga fata de e4, ma refer la benzinare, de dci nu stiu.
IRONICK
16 May 2012, 08:29
QUOTE(AmunDei @ 15 May 2012, 08:59)
Comparati mere cu pere. Astea euro 5 oricum consuma mai putin decat euro 4. Ar trebui facuta o versiune eco la euro 5 ca sa fie valabila toata treaba.
este ca habar nu ai despre ce se vorbeste aici?
16 May 2012, 09:40:
QUOTE(P-A-C-O @ 15 May 2012, 07:02)
nu neaparat ca facem un chat, ideea este ca daca ai piciorul format
Vezi sa nu am eu piciorul format ca sa va iau la suturi pe aici!
Sir Andrew
16 May 2012, 14:46
Am si eu un abtibild pe luneta spate cu Eco2. Care-i faza?
4x4
16 May 2012, 15:15
[attachmentid=1627810658]
[attachmentid=1627810659]
[attachmentid=1627810660]
[attachmentid=1627810661]
[attachmentid=1627810662]
P-A-C-O
16 May 2012, 21:41
QUOTE(Sir Andrew @ 16 May 2012, 15:46)
Am si eu un abtibild pe luneta spate cu Eco2. Care-i faza?
da-l jos; e la misto
AmunDei
17 May 2012, 13:46
QUOTE(Ampt @ 12 May 2012, 10:22)
Fără lămâi în geam și fără înjurături sau claxoane în trafic am scos 3,2 și 3,5 litri/100 km !
QUOTE(Ampt @ 14 May 2012, 19:17)
Pe un traseu de aproximativ 400 de kilometri, din care 200 au fost pe autostradă, am scos un consum mediu de 4,3 litri/100 km !
QUOTE(IRONICK @ 16 May 2012, 08:29)
este ca habar nu ai despre ce se vorbeste aici?
Este ca vorbeam de masina lui Ampt, in comparatie cu "noul" logan renault eco 2, datat 2007?
Ampt
17 May 2012, 21:05
QUOTE(Ampt @ 14 May 2012, 20:17)
La dus cei 100 de kilometri de autostradă i-am parcurs cu 110 km/h, la întoarcere am venit cu 120-125 km/h !
Este că nu ai observat cu ce viteză am circulat pe autostradă, adică 50 % din traseul de 400 de kilometri ?!
IRONICK
23 May 2012, 21:42
Nissan Leaf
[attachmentid=1627812339]
Postati si voi ceva util pe topicul asta? Sau doar va bagati in seama?
klaus
23 May 2012, 21:45
cam... deschisa puntea aia pe spate
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.