salutare
intampin o problema de ceva timp.. imi "agata" mai toate vitezele.. in vitezele 1, 2 si 3 intra cel mai greu..
nu cunosc cauza acestei probleme.. e de la cutie? ambreiaj?
este o problema foarte deranjanta.. deci efectiv stau pe loc si cand bag viteza 1 intra greu.. daca sunt deja in miscare chiar si daca am numai 5 km/h nici vorba sa bag viteza 1.. doar daca o fortez rau.. si in a 2-a intra greu.. a 3-a...
banuiesc ca este o problema care are rezolvare mai ales daca dispun de partea financiara dar nu cunosc cauza.. asta ma intereseaza..
astept parerile voastre..
bafta
cristi
1. Ambreiaj
2. Ulei cutie
3. Reglaj timonerie
QUOTE(klaus @ 8 Oct 2007, 07:59)
1. Ambreiaj
2. Ulei cutie
3. Reglaj timonerie
2. uleiul de cutie sambata l-am schimbat (aveam 47.000 km cu el)
3. reglaj timonerie.. hm.. ce implica mai exact?
1. ambreiaj.. spui ca e de la el.. si ce anume ar trebui sa schimb? disc + placa nu?
cu stima, cristi
guliver
8 Oct 2007, 12:59
Regleaza cursa pedalei de ambreiaj intai.Da un search ca s-a mai discutat cum se procedeaza. Nu-ti trebuie decat o cheie de 10 ( sau poate 2).
QUOTE(guliver @ 8 Oct 2007, 12:59)
Regleaza cursa pedalei de ambreiaj intai.Da un search ca s-a mai discutat cum se procedeaza. Nu-ti trebuie decat o cheie de 10 ( sau poate 2).
am facut deja acest lucru sambata cand am schimbat si uleiul..
nh1980ro
8 Oct 2007, 22:36
Dar inainte sa schimbi uleiul si sa umbli la ambreiaj mergea bine?
ce ulei ai bagat? aceeasi problema o aveam si eu dupa ce am schimbat uleiul si pana se incalzea cutia intra mai greu in viteze ca de obicei. Am crezut ca e legat de vascozitatea uleiului. Acum si-a dat drumu sau m-am obisnuit eu cu ea.
nh1980ro
8 Oct 2007, 23:17
Ar mai fi posibilitatea ca cineva sa-ti fi reglat cursa pedalei de ambreiaj prea jos si sa nu debreiezi cum trebuie. Si asta e nasol ca o sa distrugi placa/disc.
george_slz
9 Oct 2007, 06:59
Te paste o schimbare de placa de presiune! Soarele s-a deformat plastic. Daca eram acasa iti arat cum a ramas la mine, dupa ce a avut simptome asemanatoare cu cele intalnite de tine, a capotat de tot si a trebuit sa schimb placa, dar in final am schimbat tot kitul.
Mare grija pe unde te plimbi....ca te lasa brusc!
QUOTE(nh1980ro @ 8 Oct 2007, 22:36)
Dar inainte sa schimbi uleiul si sa umbli la ambreiaj mergea bine?
nu, tot la fel facea !!
QUOTE(Zippy @ 8 Oct 2007, 23:08)
ce ulei ai bagat? aceeasi problema o aveam si eu dupa ce am schimbat uleiul si pana se incalzea cutia intra mai greu in viteze ca de obicei. Am crezut ca e legat de vascozitatea uleiului. Acum si-a dat drumu sau m-am obisnuit eu cu ea.
am bagat ulei castrol !! 3 litri !! nu e de vina uleiul oricum !!
QUOTE(nh1980ro @ 8 Oct 2007, 23:17)
Ar mai fi posibilitatea ca cineva sa-ti fi reglat cursa pedalei de ambreiaj prea jos si sa nu debreiezi cum trebuie. Si asta e nasol ca o sa distrugi placa/disc.
in nici un caz !! pedala de ambreiaj inainte sa o reglez sambata prindea foooarte sus (am inteles ca este o problema generala la solenza) acum prinde jos frumos dar intra greu in viteze !! chiar si iese greu din viteza !!
cred ca o sa schimb placa de presiune, discul de ambreiaj si rulmentul de presiune, cred ca ma rupe pretul pieselor pe de o parte si pe de alta parte manopera.. dar...
QUOTE(sonycu @ 9 Oct 2007, 09:45)
pedala de ambreiaj inainte sa o reglez sambata prindea foooarte sus (am inteles ca este o problema generala la solenza) acum prinde jos frumos
dar intra greu in viteze !! chiar si iese greu din viteza !!
Pai si tu te mai intrebi de unde este problema, daca inainte de reglaj nu exista problema?
No bine ca suntem tari in muschi...
Next time, use the head, luke...
QUOTE(klaus @ 9 Oct 2007, 08:48)
Pai si tu te mai intrebi de unde este problema, daca inainte de reglaj nu exista problema?
No bine ca suntem tari in muschi...
Next time, use the head, luke...
daca ai fi citit cu atentie ai fi observat ca am raspuns deja la aceasta intrebare, nu mergea in parametri normali
nici inainte de a modifica cursa ambreiajului sau de a schimba uleiul cutiei de viteze.. so, read more carrefully next time man !!
express yourself more clear next time, ca daca fac o analiza pe text raman in picioare recomandarile mele
QUOTE(klaus @ 9 Oct 2007, 09:01)
express yourself more clear next time, ca daca fac o analiza pe text raman in picioare recomandarile mele
tu ai o problema, nu cred asta, observ acest lucru..
m-am exprimat cat se poate de clar.. restul utilizatorilor au inteles.. mai putin tu.. ca de obicei.. te rog eu klaus nu mai posta daca nu esti dispus sa ajuti..
eu inteleg ca ai ceva cu mine dar "poluezi" topicul aiurea.. ori la subiect ori deloc.. am eu rugamintea asta la tine.. daca ai respect (de sine) vei inceta discutiile off-topic..
desi incerc sa fiu spectator nu pot sa nu ma bag....
"acum prinde jos frumos dar intra greu in viteze "
pai din cate stiu eu despre un ambreiaj daca prinde prea jos exista posibilitatea ca atunci cand ai pedala la fund sa nu debraiezi complet (si atunci intra si iese greu din viteza) iar daca prinde prea sus exista posibilitatea ca discul sa patineze.
deci (nu ca as tine cu Klaus) dar mai verifica odata cursa ambreiajului. Exista un topic "lipicios" (daca nu gresesc) referitor la cei 20 si ceva de mm pe care trebuie sa ii ai la furca.
cu stima (si fara chef de contraziceri).
nh1980ro
9 Oct 2007, 09:59
29mm
Incearca sa reglezi pedala sa prinda mai sus putin, ca asa e gandita ea sa fie.
Daca nu merge nici asa mergi in service mai bine sa-ti zica ei care-i treaba.
QUOTE(YR-ZBG @ 9 Oct 2007, 09:46)
desi incerc sa fiu spectator nu pot sa nu ma bag....
"acum prinde jos frumos dar intra greu in viteze "
pai din cate stiu eu despre un ambreiaj daca prinde prea jos exista posibilitatea ca atunci cand ai pedala la fund sa nu debraiezi complet (si atunci intra si iese greu din viteza) iar daca prinde prea sus exista posibilitatea ca discul sa patineze.
deci (nu ca as tine cu Klaus) dar mai verifica odata cursa ambreiajului. Exista un topic "lipicios" (daca nu gresesc) referitor la cei 20 si ceva de mm pe care trebuie sa ii ai la furca.
cu stima (si fara chef de contraziceri).
cursa ambreiajul a fost masurata dupa ce am modificat-o, este de 29 de mm..
precizez inca 1 data.. si inainte de a modifca cursa ambreiajului intra greu in viteze, acum la fel, deci nu s-a schimbat nimic din puctul asta de vedere, doar ca acum imi prinde mai jos si nu mai patineaza, atat..
QUOTE(nh1980ro @ 9 Oct 2007, 09:59)
29mm
Incearca sa reglezi pedala sa prinda mai sus putin, ca asa e gandita ea sa fie.
Daca nu merge nici asa mergi in service mai bine sa-ti zica ei care-i treaba.
cred ca o sa ajung la service.. chiar ma deranjeaza.. mai ales si la traficul din bucuresti unde mergi numai cu viteza 1 si 2
nh1980ro
9 Oct 2007, 10:26
Inca o chestie, incearca sa faci o pauza cand schimbi din 1 in 2 ca sa nu mai agate. Daca tragi repede din 1 in 2, 2-3, 3-4 si cutia are ceva probleme iti agata.
Ce norma e uleiul pe care l-ai pus in cutie? 75W80?
A, si inca o chestie mie mi-a bagat mecanicul 3.5L ulei, desi parca vazusem in manual ca scrie 3.8l. Iar tu ai pus doar 3L!!
QUOTE(nh1980ro @ 9 Oct 2007, 10:26)
Inca o chestie, incearca sa faci o pauza cand schimbi din 1 in 2 ca sa nu mai agate. Daca tragi repede din 1 in 2, 2-3, 3-4 si cutia are ceva probleme iti agata.
Ce norma e uleiul pe care l-ai pus in cutie? 75W80?
A, si inca o chestie mie mi-a bagat mecanicul 3.5L ulei, desi parca vazusem in manual ca scrie 3.8l. Iar tu ai pus doar 3L!!
eu tin minte ca am citit in carte ca trebuie 3 litri.. oricum mai mult de 3 litri nu a intrat.. incepuse sa dea pe afara..
pauza cand schimb vitezele fac, sunt constient ca solenza nu e masina sport, chiar si dupa chiptuningul facut.. uite nu mai stiu ce norma e uleiul..
nh1980ro
9 Oct 2007, 11:27
Pai daca ai pus 85W90 s-ar putea sa fie de la ulei, ca e prea gros.
Si sunt sigur ca cel putin 3.5l ar trebui sa bagi in CV. Eu am facut revizia de 4 ani in iulie si am cumparat 4 bidoane de 1l de ulei si mai am aproximativ 0.5l de ulei intr-un singur bidon. Si restul uleiului e in CV.
Cu o CV buna (care nu e defecta adica sau uzata) nu ar trebui sa ai probleme nici la schimbarea fara pauza a treptelor de viteza.
guliver
9 Oct 2007, 12:06
Nu e de la ulei. Am o cunostinta care a mers o saptamana fara ulei in cutie ( a vrut sa schimbe uleiul de motor , dar l-a dat afara pe ala din cutie) si intra bine in viteze.
QUOTE(nh1980ro @ 9 Oct 2007, 11:27)
Pai daca ai pus 85W90 s-ar putea sa fie de la ulei, ca e prea gros.
Si sunt sigur ca cel putin 3.5l ar trebui sa bagi in CV. Eu am facut revizia de 4 ani in iulie si am cumparat 4 bidoane de 1l de ulei si mai am aproximativ 0.5l de ulei intr-un singur bidon. Si restul uleiului e in CV.
Cu o CV buna (care nu e defecta adica sau uzata) nu ar trebui sa ai probleme nici la schimbarea fara pauza a treptelor de viteza.
iti precizez
inca 1 data man ca asa facea si cu uleiul vechi !! deci nu e asta problema !! si nu vad cum as putea sa pun 3.5 litri cand la 3 litri a inceput sa dea pe afara
deci eu iti spun din proprie experienta nu din povestea mecanicului.. si nu e prea gros noul ulei, m-am interesat ce sa cumpar inainte..
QUOTE(guliver @ 9 Oct 2007, 12:06)
Nu e de la ulei. Am o cunostinta care a mers o saptamana fara ulei in cutie ( a vrut sa schimbe uleiul de motor , dar l-a dat afara pe ala din cutie) si intra bine in viteze.
asta incercam sa spun si eu, ca nu e de la ulei !!
nh1980ro
9 Oct 2007, 14:19
E ciudat. Daca tu ai scos uleiul din CV tot, ar fi trebui sa-ti intre 3.5l cel putin fara sa curga pe nicaieri.
Daca facea si inainte figuri nu stiu ce sa zic. Mergi in service. Dar pune-i sa-ti verifice toate alea inainte sa-ti schimbe ambreiajul aiurea.
QUOTE(nh1980ro @ 9 Oct 2007, 14:19)
E ciudat. Daca tu ai scos uleiul din CV tot, ar fi trebui sa-ti intre 3.5l cel putin fara sa curga pe nicaieri.
Daca facea si inainte figuri nu stiu ce sa zic. Mergi in service. Dar pune-i sa-ti verifice toate alea inainte sa-ti schimbe ambreiajul aiurea.
asta da.. iti dai seama ca ii pun sa verifice..
dar tare imi este ca am ghinion si ca va trebui sa schimb ambreiajul.. alta distractie.. nu de alta dar a sosit vremea sa schimb si distributia.. deci ma costa ceva..
ps. un service bun?
nairam
17 Oct 2007, 16:24
Cred ca este din reglajul timoneriei dar ca sa-ti regleze timoneria trebe un meserias bun si destul de multa rabdare.
ovizona
5 Feb 2016, 08:50
si concluzia care a fost : ce era totusi devina ?
Maiorul
5 Feb 2016, 09:16
Probabil agatza din cauza ambreiajului.....cutiile pica foarte greu .
ovizona
5 Feb 2016, 16:26
vroiam sa stiu , deoarece de 2 zile si mie imi intra foarte greu in viteza (toate cele 5 si spatele) si cu motrul pornit si cu motorul oprit, iar ambreajul este schimbat de 4 luni si l-am verificat inca o data aseara si este in regula .
Maiorul
5 Feb 2016, 17:00
cursa pedalei ai verificato ? ....
vladut88
5 Feb 2016, 19:11
Ce ulei ai in cutie?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.