Am avut si eu o experienta similara. Teoretic tre sa schimbi multe, pentru ca oricum daca nu le schimbi vor pica dupaia, cum am patit eu cu un pivot de exemplu. Cam tot ce e cauciuc imbatraneste, acum depinde si pe unde a stat. La mine ambreiajul m-a mai dus vreo 400km si s-a dus, a trebuit sa-l schimb.
Nu cred ca tre sa mai mentionez toate consumabilele lichide, ulei, lichid de frana, lichid de racire. Cel din urma sper ca a avut si niste antigel in anii astia, ca daca a fost numai apa si au trecut doua ierni peste el s-ar putea sa nu mai ai ce face cu masina.
Arunca o privire si vezi si tu, cam ce e imbatranit. Si pe la frane se recomanda schimbarea garniturilor de la etrieri, eu n-am facut asta si n-am avut probleme in vreo 7000 km facuti de la "revenire", dar nu inseamna ca e bine ca mine.
L.E.: Vad ca mi-au luat-o altii inainte.