Salut,
Am o mica problemuta cu releu de semnalizare la masina din semnatura.
Actualmente, are un releu cu 3 conectori, dupa cum m-am straduit sa-l ilustrez in figura (attachment), dar care din varii motive o mai ia razna in functie de temperatura de afara probabil (intrerupe foarte repede, foarte lent sau chiar nu intrerupe uneori - pun avariile, aprinde becurile si atat, eventual la 2-3 minute daca-si aminteste sa 'clipeasca').
Am zis sa-l schimb, i-am cerut unui personaj de la Ciclop un releu electronic - mi-a dat un Bosch cu 4 conectori. La papucul suplimentar, din ce-am mai citit eu pe aici, se conecteaza un fir de la masa. Zis si facut, pun mana pe un fir cu papuc si un surub si il infig in caroserie sub bord, leg firele la releu in aceeasi ordine cum erau pe cel vechi plus noul membru din familia sarmelor aditionale si apas butonul de avarii. Efectul obtinut: bordul se uita la mine ca porcul la schiuri, cu sau fara contact. Inversez pe Bosch sarmele 2 cu 4. Nimic in plus. Intrebarea e, bineinteles, daca am ratat ceva. Culorile sarmelor existente pe vechiul releu sunt ca si in figura: 1 cu 3 verde, 2 albastru. Ceva sugestii?
Problema 2: am ceva joc destul de maricel la nuca de cardan (sau bucsa T sau cum ii mai zice prin diverse locuri) - s-a achizitionat noul cobai, e complicat de schimbat acolo sau se poate face in spatele blocului fara dureri de cap prea multe?