razvan_3asy
14 Oct 2007, 15:08
Salut, am si eu o problema, pierd ulei pe undeva, multe sa zic nu stiu asa ca am sa atasez niste poze..'
GARFIELD 87
14 Oct 2007, 16:55
iti da ulei pe la garnitura de chiulasa si parca si pe la capacul de la tacheti
razvan_3asy
15 Oct 2007, 13:57
Chiuloasa mi-a strans-o mecanicu, el zice ca n-ar fi de la chiuloasa, garnitura de la capacu de culbutori este schimbata, e posibil sa curga pe la joja?
Tiberiu-Andrei
15 Oct 2007, 14:13
Banuiesc ca pe la capacul de la culbutori cand a fost schimbat a fost repus cu silicon termic(din ala rosu),ca multi am intalnit care puneau silicon sanitar
sau nu puneau deloc
.Daca dai jos capacul o sa vezi ca are o garnitura dintr-un fel de cauciuc tare,e posibil sa iti lipsesca.Cat despre joja n-am auzit niciodata sa curga,eventual daca ai putea sa verifici nivelul uleiului in baie sa nu fie prea mult desi nu cred ca din cauza asta ar fii(nu vad cum).Verifica si spune-ne ce ai gasit.
Aaaa si inca ceva,eventual curata bine locul pentru a putea sa vezi efectiv de unde curge sau se plelinge.
bygy007
15 Oct 2007, 14:18
poate sa curga si pe la pompa de benzina daca ai desfacut-o de tot si nu si pus garnituri noi cu silicon mie mi s-a intimplat
razvan_3asy
15 Oct 2007, 16:04
Am sters, doar ca pe loc nu curge nimic...presupun ca in timpu mersului se prelinge pe undeva, datorita presiuni, cred ca o sa schimb totusi garnitura chiuloasei, barem sa scap de unu din locurile de unde ar putea proveni prelingerea aceea de ulei.
vi_escu
15 Oct 2007, 16:23
Lasa garnitura de chiulasa in pace, vezi ca strangerea se face cu schepsis!
Din poze pare a curge pe la capacul culbutorilor. Da jos capacul, verifica-i planeitatea eventual ia-l la ciocanit si pune o garnitura noua. In mod normai nu ai nevoie de nici un silicon. Sterge bine mizeria de acolo si monteaza-l la loc. Ai grija cat strangi sa nu bata culbutorii in capac.
Bafta.
CriSTI68
15 Oct 2007, 17:28
QUOTE(vi_escu @ 15 Oct 2007, 17:23)
Lasa garnitura de chiulasa in pace, vezi ca strangerea se face cu schepsis!
Din poze pare a curge pe la capacul culbutorilor. Da jos capacul, verifica-i planeitatea eventual ia-l la ciocanit si pune o garnitura noua. In mod normai nu ai nevoie de nici un silicon. Sterge bine mizeria de acolo si monteaza-l la loc. Ai grija cat strangi sa nu bata culbutorii in capac.
Bafta.
nu este de la ala ca am vazut masina este uda de la chiuloasa in jos
razvan_3asy
15 Oct 2007, 18:16
Pana nu rezolv problema asta bag numai ulei romanesc si il schimb la 1000km
.
Nici nu stiu ce sa mai fac, garnitura de la delcou acolo am schimbato si degeaba, sa incerc si garnitura de la chiuloasa...
CriSTI68
15 Oct 2007, 18:21
sigur nu vrei motor ? ca mai am putin si il vand pe al meu
cosminus
15 Oct 2007, 20:41
Nu se vede prea bine. Eu am patito. Am lucrat la platina si am uitat sa bag joja. Mi-a stropit tot in jur la motor, inclusiv si capota. Verifica daca joja intra bine la locul ei. Uleiul, dupa cum se vede in poza, nu pare sa vina de sus. Doar in jurul jojei este ulei. Nu ai niste poze mai clare?
razvan_3asy
16 Oct 2007, 05:19
N-am cu ce sa fac poze mai clare
, dar asa e, uleiul este in jurul jojei, sa fie garnitura aia de la joja? am inteles ca are o garnitura...
roland
16 Oct 2007, 11:55
Baga ulei romanesc... sa-ti f... si motorul. Te zgarcesti la bani si te va costa mai mult in viitor.
thedragon
16 Oct 2007, 12:19
roland nu vorbi prostii... in 1978 existau uleiuri sintetice sau alte porcarii ? exista ulei romanesc sau din spusele unor batrani foloseau si ulei de locomotiva ... asa ca nu vorbi asa din auzite am rude care folosesc numai ulei romanesc si nu are nimic motorul merge normal
razvan_3asy
16 Oct 2007, 20:51
Cand a luat maicamea masina, prin 88 nu exista uleiuri scumpe
, asa ca nu vad ce are daca ii pun si acum tot romanesc, ca pe vremuri, nu ar avea sens sa pun dala scump, pentru ce? sa il pierd ? intai sa remediez problema asta cu prelinsu si pe urma pun ulei scump, oricum masina are 64.000 de km, motorul nu a fost facut vreodata si inca merge bine, nu am probleme cu pornirea..sau alte chesti, m-as fi asteptat sa imi dai o idee pe unde ar putea curge ulei sa remediez si sa pun ulei dala scump sa numai f..t motoru cum zici tu...
Numai bine.
claudiuxyz
16 Oct 2007, 21:38
La mine este ulei la fel ca la tine de la pompa de benzina.
Modelul meu de pompa are doua orificii sub ea, este fara tija de actionare, si pe acolo arunca ulei.
Poate si la tine apare tot de la pompa de benzina.
Merced
16 Oct 2007, 22:18
Mie nu mi se pare capat de tara ce e la tine acolo. Sunt niste scapari frecvente, isi spune varsta masina. Daca vrei sa ai motorul curat cum vezi prin unele poze ok, inteleg, daca nu foloseste-o fara griji. Cat crezi ca scapa? La mine se prelinge si de la buson, si pe la capacul de la culbutori dar in jos n-am probleme si asta e important. Pe acolo probabil ca pierzi 100 ml de ulei la o mie de kilometri, poate chiar mai putin, d-aia eu zic sa nu te speri. Baga ulei calumea in masina, eu am avut RO3 d-ala romanesc pus in motor, si dupa doua drumuri cu el deja era negru binisor, acum am BP 15W40(tot mineral) de o luna si vreo mie de kilometri si inca are culoarea din prima zi de cand l-am bagat. Acum nu zice nimeni sa bagi full sintetic, dar daca-ti permiti un semisintetic strain bun, ar fi ok, daca nu macar un mineral mai bun decat astea de la noi, de exemplu fostul RO3 actual Petrom e facut mai nou pe la turci si-ti sugerez sa te feresti de el.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.