iuly82
23 Oct 2007, 14:07
Salut,
Am si eu o mica problema (sper) cu caseta de directie .... de la un timp de vreme se vireaza mai greu, mentionez ca nu am probleme cu axul volan, bucsi volan, cuplaj, bielete de directie, anvelope (nu sunt uzate) sau bucsile de la bielete.
Mi-a spus cineva ca trebuie sa bag niste vasilina in caseta ca s-ar putea sa fie uscat angrenajul dintre roata dintata (pinion) si cremaliera....
Stie cineva despre ce e vorba, trebuie sa mai introduc sau sa mai scot niste cale de la caseta?.... si care este ideea cu acele cale....
dar cu presiunea in roti cum stai? daca e buna, poti introduce niste vaselina, poate se rezolva, desfaci burdufurile din partea cu caseta, si de prins inapoi o faci cu coliere de plastic sa nu te mai chinui cu sarma aia indoita.
vis-a-vis
23 Oct 2007, 14:26
Poate a pus gume de iarna
iuly82
24 Oct 2007, 07:14
presiunea in roti o verific in fiecare duminica; rulez aprox; 2 000 Km/luna cu ea si anvelopele sunt Montana normale de 165. V-am spus, a inceput asa de la un timp de vreme sa se vireze greoi si mi-a spus un tip sa scot capacelu' acela de vizitare (undeva in zona pinionului) unde se afla calele si sa introduc vasilina cu degetu' in timp ce cineva vireaza stg-dr.... daca pun vasilina pe cremaliera in stg si in dreapta pe la burdufuri ajunge si la pinion?
ca fapt divers, daca ai masina din semnatura, nu prea cred ca ai cauciucuri normale pe ea (155 e specificatia producatorului, nu 165, vezi in talon)
pune vaselina cum ti-a zis argon ca e foarte posibil sa fie de acolo problema
iuly82
25 Oct 2007, 06:39
tgg2K, stiu ca specificatia producatorului este 155 si nu este normal sa o-ncalt cu 165 pentru-ca acea caseta de directie a fost proiectata pt. anv. de 155. M-am uitat aseara printr-un manual de reparatii de dacia 1300 si zicea, asa cum a zis argon, sa virez max. dr., sa scot burduful si sa pun pe cremaliera (desigur pe stg.) vasilina DAR nu orice fel de vasilina ci vasilina grafitata (din aia de planetare) dupa care sa virez stg.-dr. Am facut procedura de vreo 3 ori si apoi am legat la loc burduful cu "colier nemtesc"; am dat cateva ture in jurul blocului si s-a simtit o mica diferenta, testul final va avea loc deseara cand fac o cursa de Pitesti-Craiova..... Multam' pt sfaturi baieti...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.