Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Duza de sub carburator
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
bitu72
Salut,
Azi am constatat ca nu am duza de pe furtunul ce vine de sub carburator. Nu stiu daca a fost acolo vreodata sau am aruncat-o din greseala cind am curatat furtunul de muci.
Masina merge bine, doar cind plec cu motorul rece am ceva probleme (da in nas si se mai opreste) si poate consum ceva mai mult in oras ~11-12%.
Care e rolul acelei duze si ce influenta are?
argon
nu ai duza in pata calda?
bitu72
Nu inteleg intrebarea. Nu sunt specialist!
In fata carburatorului e un teu de plastic, acolo vin doua furtunase unul de la motor iar celalalt (aici ar trebui sa fie o duza de plastic cu o gaura de 1.5 conform manual) nu mai stiu de unde.
ionut.tanase
Daca ai masina fabricata dupa '98 (daca nu ma insel) nu mai ai acea duza in furtun ci este undeva talpa carburatorului (pata calda).
Merced
Teoretic nici nu trebuia sa ai duza in furtun, iar daca era cazul sa fi avut dar s-o fi pierdut intre timp aveai belele mult mai mari la rece. Aveam eu o duza prea mare pusa si toata vara la rece trageam socul pana la capat ca altfel trebuia sa-i dau 10 chei pana pornea cum trebuie. sad.gif
argon
Daca nu ai duza in pata calda, si cumva nu o ai in furtun, motorul nu va sta pornit la ralanti in veci.
Merced
Aveam duza, dar era gaura maricica, de vreo doua-trei ori mai mare decat trebuie. Am obturat-o partial si am rezolvat problema. icon_mrgreen.gif
Paca
furtunul ala din cate stiu eu...nu e drept....are 2 coturi si se poate ca duza sa fi ajuns pe la mijloc...si normal ca nu ai cum s-o vezi
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.