QUOTE(PH-06-BOA @ 26 Oct 2007, 21:39)
N-ai inteles. Soferii batrani, legau de o gaura a unui nasture ( cu o sarma) bujia, si de cealalta gaura a nasturelui, fisa. Intre cele doua legaturi are loc inca o descarcare electrica, ce favorizeaza producerea si a celei de la electrozii bujiei. Asta se foloseste mai ales cand motorul consuma ulei si produce calamina pe electrozii bujiilor. Era si in magazin un dispozitiv ce se monta pe capacul de la delco in locul fisei centrtale, din care apoi, pleca fisa. Eu am mers vreo 10 ani cu el,si n-am schimbat niciodata bujiile.
Merci de completare.........Asa e....cei tineri nu stiu ,,nasturele,,
Ca sa fiu ontopic.......eu la un cilidru am problema initiatrorului topicului. Am pus pe bujia respectiva dispozitivul ,,minune,, facut de contactoare buzau, amplificatorul de scanteie, de fapt un ,,nasture,, imbunatatit, si vad ca acum e super ok....deci e posibila rezolvare carpita a problemei....