maty680
9 Nov 2004, 05:16
sunt sofer de meserie shi mai am obiceiul sa mai calc acceleratia,la munca nui probleme ma tin masinile,dar am acas o dacie la care in treapta 3,4 cum trec de 4000rot/min baga un miros de incins.....ceasul arata temperatura normala,nu am scapari de ulei shi de gaze la evacuare .....m-am incapatanat sa vad ce se intampla shi pe trafic greu in buc i-am dat talpa cu a 4 ...a bagat 1 minut fum dupacea mergand normal
Hmmm..poate nu e ceva gresat pe acolo, sau a intrat praf/mizerie pe undeva unde sunt frecari, si s-a ars...
sau poate iti pute discul de ambreiaj care e pe moarte
maty680
9 Nov 2004, 15:54
ambreiajul nu e sigur ,cunosc mirosu chestia cu grasimile ar fii o idee buna o sa ma uit mai atent......ps pote shi din cauza ca nu mai e spalta de 2 ani ???..o sai fac o baie shi ma lamuresc
Al Cap0nE
9 Nov 2004, 16:13
Ai cumva furtunul care iese din chioloasa si intra in T-ul de la carburator scos din T ? Daca da asta e problema, pt ca pe acolo elimina gaze arse (si ulei), gaze care la o turatie mai mare ies in cantitate mai mare.
maty680
9 Nov 2004, 16:28
nu e scos ...dar totusi pare un miros de incins,ars(cauciuc ceva)
CiprianPJM
9 Nov 2004, 16:35
Poate o fi de la electrica. Miroase a plastic / ebonita sau a metal incins? Poate ai vreo mica atingere pe undeva si cand creste tensiunea, creste temperatura "obiectului" mirositor. Zic si eu, nu dau cu paru`...
maty680
9 Nov 2004, 17:01
[quote=CiprianPJM,9 Nov 2004, 16:35]
Poate o fi de la electrica. Miroase a plastic / ebonita sau a metal incins? Poate ai vreo mica atingere pe undeva si cand creste tensiunea, creste temperatura "obiectului" mirositor. Zic si eu, nu dau cu paru...
lol de ceva vreme am ramas fara faza scurta shi faza lunga pe partea dreapt da merg seara de seara cu ea ..la asta nu m-am gandit stii ca ai mare dreptate ,mirosu pare a cauciuc ars....shi io baiat destept am dat cu izolator electrip pe toata instalatia sa para mai mijtoo(mai 9)acum cre co desfac sa nu iau foc
CiprianPJM
9 Nov 2004, 21:21
Incerc si io sa ajut cum pot...
Salut, pana sa desfaci instalatia electrica arunca un ochi sub masina
sa nu se fi agatat cumva vreo bucata de folie de pastic pe toba de mijloc am patit si eu treaba asta
cristu
15 Feb 2006, 14:45
Salut,
Dimineatza cand pornesc, ca s-o ia ii dau 4-5 chei (probabil ca e si din cauza uleiului care e cam gros ptr. vremea asta 20w50)
Problema este ca dupa atata invirtit (bateriae e buna) se simte un miros de incins (cauciuc ars). Am avut probleme cu contactul si am mai strans niste papuci; cand invatream de cheie mana la max. se punea doar contactul si nu pornea motorul)
Ideea e ca as vrea sa stiu de unde provine acel miros de incins
mike2madalin
15 Feb 2006, 16:21
poate iti arunca ulei incins pe langa busonul de la ulei
cristu
15 Feb 2006, 17:09
QUOTE(mike2madalin @ 15 Feb 2006, 16:21)
poate iti arunca ulei incins pe langa busonul de la ulei
Nu-mi arunca, am schimbat si garnitura de la capac
nu e miros de ulei incins e un miros de plastic incins, mai degraba
QUOTE(cristu @ 15 Feb 2006, 14:45)
Salut,
Dimineatza cand pornesc, ca s-o ia ii dau 4-5 chei (probabil ca e si din cauza uleiului care e cam gros ptr. vremea asta 20w50)
Problema este ca dupa atata invirtit (bateriae e buna) se simte un miros de incins (cauciuc ars). Am avut probleme cu contactul si am mai strans niste papuci; cand invatream de cheie mana la max. se punea doar contactul si nu pornea motorul)
Ideea e ca as vrea sa stiu de unde provine acel miros de incins
Am patit si eu ceva asemanator si putea de ziceam ca mi-a luat foc masina. Era de la contactul de la baterie. Facea flama acolo la pornire si cand o ambalam mai tare. Am rezolvat cu smirghel si o cu strangere buna a surubului de la contactul bateriei.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.