Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme dacia 1310
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
doomer
salut ... am si eu cateva probleme la dacia mea

1.Prima ar fi legata de faruri. Daca este pe faza lunga si dau de maneta in jos pe faza scurta dureaza intre 3-10 secunde pana imi schimba. Daca opresc faza lunga si dupa aceea pornesc faza scurta imi porneste pe loc asa cum trebuie.

2.Pe faza scurta am lumina aproape la fel de puternica ca si pe faza lunga. (toate becurile sunt cu halogen de 65 w, model cu 4 faruri)

3.Problema cu incarcarea. Deja sunt la a 2a baterie noua si problema este ca in bord nu imi indica decat o incarcare f slaba. Alternatorul e neo si incarca bine. Releul de incarcare este electronic dar nu cred ca e defect petru ca atunci cand am avut altul la fel defect nu imi incarca deloc.

4.Problema la motor. acum 3 luni masina mergea incarcata cu 5 persoane cu 145 km/h dar acuma numa cu mine in masina nu depaseste 120 km/h si asta in enshpe mii de km. Alta problema ar fi ca motorul nu mai merge rotund la ralanti.

Bujiile sunt noi, uleiul schimbat acum 2 luni, km parcursi de atunci cca 4000.

Ms anticipat
bygy007
QUOTE(doomer @ 30 Oct 2007, 23:48)
3.Problema cu incarcarea. Deja sunt la a 2a baterie noua si problema este ca in bord nu imi indica decat o incarcare f slaba. Alternatorul e neo si incarca bine. Releul de incarcare este electronic dar nu cred ca e defect petru ca atunci cand am avut altul la fel defect nu imi incarca deloc.

*


la aceasta problema aparatul de masura este sfint nu te lua dupa cel din bord ca te poti pacali

pentru mai multe detalii incepe sa citesti pe aici http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...indpost&p=75392

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=496492
doomer
problema este ca eu sun incepator in ale masinii. Am masina de 1 an si pana acuma cand am avut probleme am tot dus-o pe la electicieni, mecanici etc. si nu m-a prea interesat. Dar m-am gandit ca totusi ar fi bine sa incerc sa o repar eu deoarece mai invatz shi eu una alta si nu mai dau atatzia bani altora reparandumi mashina.

Deci ash fi foarte fericit daca mi-ar putea spune cineva unde trebuie exact sa masor incarcarea. Pe bornele de la baterie in timp ce motorul e pornit, la releu de incarcare, la alternator?

31 Oct 2007, 02:02:
am uitat sa spun ca mai am o problema cu bricheta. Se poate sa fie bricheta de vina iar daca nu cum se poate repara?
ceaki
sa inveti sa-ti repari masina de pe forum e cam greu. risti sa o strici mai tare. ma refer la treburile mai complicate. oricum sper sa te descurci. ce defect ai la bricheta? nu se incalzeste? nu sta apasata?
ionut.tanase
In primul rand bine ai venit pe site.
In al doilea rand nu mai scrie in limbaj mirc (sh, tz etc).

QUOTE
4.Problema la motor. acum 3 luni masina mergea incarcata cu 5 persoane cu 145 km/h dar acuma numa cu mine in masina nu depaseste 120 km/h si asta in enshpe mii de km.


Si la ce iti trebuie ma rog o viteza mai mare de 120 km/h la o masina care a trecut de mult de prima tinerete adica ... sa fim seriosi ... 120 e o viteza destul de mare pentru o masina veche wink.gif NO OFFENSE

Referitor la mersul neregulat la relanti ... ei bine, aici pot fi "o mie" de motive. Poate sa fie de la un reglaj aiurea la carburator (aici te sfatuiesc sa citesti diversele posturi (dai un search) pentru ca s-a tot discutat despre reglajul carburatorului), poate sa fie de la un reglaj prost facut la delcou (si aici intra: platine impuscate, distanta platini prost facuta, condensator impuscat, ax delcou dezechilibrat etc) , poate sa fie de la bujii, de la fise, de la bobina de inductie (mai putin probabil dar totusi exista aceasta posibilitate) etc.

QUOTE
1.Prima ar fi legata de faruri. Daca este pe faza lunga si dau de maneta in jos pe faza scurta dureaza intre 3-10 secunde pana imi schimba. Daca opresc faza lunga si dupa aceea pornesc faza scurta imi porneste pe loc asa cum trebuie.


Aici nu poate fi vorba decat de blocul de lumini. Nu cred sa existe alta posibilitate.

QUOTE
2.Pe faza scurta am lumina aproape la fel de puternica ca si pe faza lunga. (toate becurile sunt cu halogen de 65 w, model cu 4 faruri)


Suspectez blocul de lumini eventual oglizile farurilor.

La punctul 3 deja ai primit un raspuns pe care ar fi bine sa-l iei in consideratie. wink.gif

Ca un sfat: Toti am vrea sa stim sa umblam singuri la masina si sa o mai si reparam pe deasupra dar recomand sa pui pe cineva care se pricepe sa rezolve probleme si sa stai langa el si sa bagi la cap ce vezi pentru ca asa se invata.






doomer
scz de limbaj, nu am stiut.
la bricheta nu se incalzeste si ramane apasata.
si ms tuturor de ajutor
doomer
Am masurat cu un aparat si la bateria cand motorul este la relanti fara nici un consumator pornit imi arata 15.3 V iar cu farurile pornite 13.1 V. Problema mea este ca nu prea am curent niciodata chiar daca imi incarca 15.3 1V.
GARFIELD 87
vezi sa nu fie blocul de lumini defect la faza cu luminile
bygy007
QUOTE(doomer @ 2 Nov 2007, 22:11)
Am masurat cu un aparat si la bateria cand motorul este la relanti fara nici un consumator pornit imi arata 15.3 V iar cu farurile pornite 13.1 V. Problema mea este ca nu prea am curent niciodata chiar daca imi incarca 15.3 1V.
*


trebuie sa fie intre 14 si 14,4 maxim cu si fara consumatori verificarea incarcarii se face asa: se porneste se pune aparatul pe bornele bateriei si se vede tensiunea ,apoi se accelereaza pina la 3000 ture si se vede ca tensiunea sa respecte valorile de mai sus apoi se aprinde farurile si se masoara tensiunea la relanti si la 3000 ture din nou trebuie sa se afle in intervalul 14-14,4V la relanti este posibil cu consumatori sa scada tensiunea pe la 12V

la postul 2 sint niste legaturi utile care ar trebui citite acolo sint raspunsurile la problema ta (ar trebui sa le citesti)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.