Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: condens in portbagaj
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
98YMV
Salut am o dacie din '98 si de cand am luat-o din 2002 am o problema in sezonul rece . Gasesc mereu uda mocheta din portbagaj si nu curge pe nicaieri apa in masina la ploaie sau la spalat . Nu stiu ce sa fac. Ajutati-ma va rog cu niste pareri .
KTC
Nu are cum sa faca condens pur si simplu si mai ales in cantitati asa de mari incat sa se ude mocheta.
Eu zic ca iti intra apa cand ploua, iar pe urma prin evaporare iti uda tot ce ai prin portbagaj si iti da sensazia de condens. La fel patesc si eu. Mie stiu sigur ca imi intra pe la chederul de la luneta.
98YMV
eu gasesc ud si fara sa ploua deci cum explici ? Atunci vara de ce nu gasesc uda mocheta cand ploua ? blink.gif Daca era sa intre ziceam da domne asta e cu asta dansez dar asa ? DOAR IN SEZONUL RECE APARE PROBLEMA . Deci mai astept alte pareri mai plauzibile .
Tiberiu-Andrei
E cam ciudat,nu prea are cum sa fie condens.Condensul apare la diferente de temperaturi relativ mai mari,si sa nu-mi zici ca ca ai izolatie in portbagaj,in sensul ca tabla masinii nu tine caldura,cu atat mai putin in portbagaj.Mai verifica fenomenul da eu zic ca nu prea are cum sa fie condens,cu atat mai putin in cantitati industriale.Si inca ceva apropo de vara,si roua tot condens e.
KTC
La mine, in mod special in sezonul rece, cand ploua foarte mult timp imi intra apa in portbagaj (picura pe la un cheder foarte putin) dupa care se evapora si se face condens peste tot. Vreau sa zic ca se face un condens in interior de imi uda absolut tot ce este in portbagaj. Aveam cricul si pompa noi noute in cutii de carton si stiu sigur ca nu a plouat peste ele. Vreau sa zic ca erau toate umede.

Condensul se face din cauza umiditatii excesive a aerului si din cauza obiectelor reci intalnite in cale. Stii experimentul din clasele mici. Cand ai o pereche de ochelari si intri in casa din cauza ochelarilor reci si a umiditatii din casa, in special daca intri in bucatarie unde se gateste, se aburesc lentilele instant. Ei bine ala se numeste condens.

La noi iarna cand mergi cu masina condensul are loc pe geamuri in interior. In india de exemplu din cauza umiditatii mari daca dai drumul la aerul conditionat geamurile de aburesc pe exterior.

Deci nu ai cum sa ai asa de mult condens daca nu ai si multa apa in portbajal. EU zic sa pui furtunul pe ea si sa te uiti mai bine pe unde curge.

Sau mai exista o posibilitate foarte mica. Sa tii masina parcata pe pamant si toata umezeala sa se ridice din pamant, dar in cazul asta condensul ar trebui sa fie pe masina, nu in interior. Multi stiu ca o masina tinuta in garaj cu podea de pamant rugineste muuuult mai repede decat una tinuta pe o podea de beton. (Din cauza umezelii care iese tot timpul din pamant, umezeala care iti rugineste masina vazand cu ochii)
Adrian_Boy
post-336-1110552475.gif ... si eu o tin pe pamant (deci sa o mut), uite ce inseamna sa mai citesti biggrin.gif

Daca tot veni vorba, cat costa un cheder de portbagaj si cum se prinde, cu lipici gen: prenandez, etc. ?

nedumerire.gif
KTC
costa 30-40 ron unul nou. E putin mai lat decat tipul vechi din anii 80 si etanseaza mult mai bine. Se baga cu o sfoara. E un procedeu putin mai dificil.
sddragos
QUOTE(mikedio @ 2 Nov 2007, 16:05)
Salut am o dacie din '98 si de cand am luat-o din 2002 am o problema in sezonul rece . Gasesc mereu uda mocheta din portbagaj si nu curge pe nicaieri apa in masina la ploaie sau la spalat . Nu stiu ce sa fac. Ajutati-ma va rog cu niste pareri .
*



Ai cumva butelie GPL in portbagaj?
98YMV
nu am GPL . Cred ca am inceput sa-mi dau seama de ce gasesc apa , am observat ca-mi intra caldura din habitaclu in portbagaj pe la canapea. Nu stiu cat de plauzibila este ideea mea dar voi ce ziceti ?
disaster
Este cea mai plauzibila varianta. Si eu am aceeasi problema, portbagajul fiind oarecum spatiu comun cu habitaclul transferul de temperatura se face mult mai usor in cazul meu.


@adrian_boy: chederul se prinde prin presare pur si simplu, daca e vorba de chederul de la portbagaj si nu cel de la luneta. Ridica de el putin la imbinare (la capat) si o sa vezi exact ce si cum.
98YMV
da asta este acum. Dansam cu ce avem . Am si eu o intrebare de ce trebuie tinut cont cand schimb tot kitul de ambreiaj (disc , placa , rulment) ? Mecanicul meu mi-a cerut 150 de lei manopera . E mult , putin ? Mie mi se pare enorm dar avand in vedere cat e de munca , mai bine ii dau vecinului meu 50 de lei dar nu nu vreau sa arunc cu banii in vant pe piese . Deci de ce se tine cont ?
Alex_84
QUOTE(sddragos @ 20 Nov 2007, 23:43)
Ai cumva butelie GPL in portbagaj?
*


Si eu am aceiasi problema nu intra apa dar am GPL... poate sa fie de la gpl?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.