Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Aerisire Frane
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Smailey
Am si eu o problema de ceva timp si nu stiu cum sa o rezolv sper sa ma puteti ajuta.
Problema consta in faptul ca nu se pot desface aerisitoarele nu stiu din ce motive. sad.gif
Merced
Pai asa se intampla. Incearca cu ceva spray degripant decat sa fortezi si sa se rupa, ca si asta se intampla. wacko.gif
dacia_gpg
Da cu peria de sirma,indeparteaza mizeria ,foloseste un spray degripant daca nu pune intr-o seringa lichid de frana si unge bine aerisitoarele,folosesteo cheie inelara cu cot incercind cu miscari sus-jos fara a forta pre tare de aerisitor.
EUROPE_
La mine unu e deja rupt, asa am luat-o, la etrierul de pe dreapta fata, am facut aerisirea prin libera curgere si culmea ca aceeasi roata are o eficienta mult mai buna fata de celelalte, nu stiu cum, dar foaia de la itp supe totul biggrin.gif .
Deci in caz ca se rupe poti face aerisirea pe la conducta, de fapt furtun.
vis-a-vis
Da cu lichid de frana pe langa filet, cateva picaturi si lasa-l sa patrunda cateva minute, pe urma incearca sa-l desfaci cu o inelara, dar usor.
$$ilvviu
Daca se rupe dai etrieru jos si folosind burghie de diferite marimi (de la mic la mare) largesi gaura pana isi da drumu.
Poseidon
o metoda sigura: etrieul se incalzeste (pe aragaz ori cu altceva)apoi usor se desface cu cheia iar daca e rupt nu te chinui!du-l la un strungar si iti va face un aerisitor mai mare
llmihai
Salutare.Va spun eu cum se face daca aveti un aerisitor rupt.Va trebuie:bormasina, tarod si un pic de pricepere.Dati cu bormasina gaura in erisitor pana il scoateti, apoi se baga un spiral mai mare decat gaura nu cu mult, apoi bagati tarodu ii faceti filetu.Dupa care puneti o bila de la coronite de biciclete apoi bagati un surub pt gaura respectiva.Si gata s-a facut aerisitoru.Spor la munca.
diaconuliviu
AM mai scris: PE FATA aerisirea se poate face ori pe la furtun, in partea dinspre etrier, ori demontind etrierul, punind o cheie fixa de 10-12 in fata pistonului (o persoana) si apasind pedala (alta persoana) pina pistonul apasa cheia pina la nivelul potcoavei etrierului; dupa asta, cu doua chei pe post de levier si cu etrierul tinut asa incit aerisitorul sa fie in pozitie normala, se apasa pina pistonasul intra complet in etrier. Volumul dislocat de lichidul din etrier e mult mai mare decit al eventualului aer si al conductelor. Urmarea: lichidul impinge aerul in pompa, de unde iese in vas. Dupa maxim a doua manevra de felul asta nu va mai fi nici un pic de aer.
Pe spate e mai greu, aerisirea se va face eventual la conducta.

L.E. Am scris metoda cu cheie fixa mai sus ca e mai la indemina, cei ce au pot folosi o presa pt. etrier.
Costy2000
am si eu o problema cu franile, am un aerisitor rupt pe partea dreapta spate si as vrea sa le aerisesc cum pot aerisii acea roata ? pe la conducta ?
si inca ceva la franare se aude un uruit tare din spate la roata dreapta, rulmetii sunt noi saboti la fel roata este stransa nu are joc, sa fie ovalizat tamburul de face sunetul acela ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.