BlueSoulFusion
3 Nov 2007, 16:53
Salut, dupa ce am lamurit problema cu consumul si mergeam linistit la drum, am observat niste mici "suturi" pe care mi le da motorul in a 2-a si in a 3-a la o turatie decenta, imediat dupa 2000 si putin (dupa ureche), ca nu beneficiez din pacate de turometru. Am zis ca e de la aprindere, asa ca am inceput sa curat capacul la delco, bujiile, platinele ( si fixa si mobila ), totul super OK dupa ce am facut operatiunile astea, numai ca, un coleg inspirat care a "detectat" el niste usoara rateuri abia sesizabile la relanti (stand la esapament in spate), a umblat la amestec, a dat amestec mai bogat, acum motorul parca merge mai fluent, porneste si mai usor, nu mai da nici acele mici rateuri, dar am impresia ca e putin mai lenes, la demaraje, dureaza mai mult pana urca in turatie, chiar daca accelerez destul de violent. E posibil ca reglajul ala la amestec sa ii fi cauzat asta? Creste considerabil consumul la un reglaj "bogat" ? Multumesc frumos.
sefu_alx
3 Nov 2007, 16:59
reglajul facut de prietenul tau nu influenteaza in niciun fel puterea , demarajul sau consumul(doar consumul la relanti..)
el ti-a relgat un amestec mai bogat la relanti nu in sarcina
desfa capacul carburatoruli si sufla-i jiglorul principal si tubul emulsor..posibil sa fie partial infundate..
ai umblat si la avans? regleaza avansul cu "becul".vezi ca e un thread pe forum cum se face
BlueSoulFusion
3 Nov 2007, 17:05
Roger that. Multumesc. Am sarit in garaj! Ma apuc de treaba.