dragoselu
4 Nov 2007, 12:12
In dimineata asta am scos masina la plimbare. La un moment dat observ ca acul
de la temperatura apei a ajuns la limita de sus. Opresc masina, trag capota, nicio
problema. Pornesc peste 5 minute, totul mergea OK. Dupa ce ies de la biserica,
motorul rece, iar o ia razna temperatura. Opresc, pornesc iar peste 5 minute,
totul e normal. Ce Dumnezeu are ? M-am saturat de cata manza face berlina asta !
D.
Tiberiu-Andrei
4 Nov 2007, 13:33
Prima intrebare ar fii daca ai incredere in ceasul de apa,adica daca ti-a mai facut probleme aratand eronat,etc.A doua e ca deja afara e destul de rece,e ciudat sa ajunga temperatura repede la 90 grade,eu am carton pe o parte si tot nu-mi trece de 80 nici la drum lung.Verifica termostatul sa fie bun si sistemul sa fie aerisit bine.Astea ar fii pe de-o parte,pe de alta pot fii probleme legate de functionarea incorecta a motorului,in special avansul.Verifica mai intai instalatia de racire si spune ce-ai gasit.
Daca termostatul este OK, caldura lipseste, posibil 90% garnitura chiulasei impuscata.
e nasoala si mai putin posibila faza cu garnitura de chiulasa, la varianta asta eu ii dau sanse de 30%. asa ca incearca sa schimbi indicatorul... poate doar face pe nebunul.
vi_escu
5 Nov 2007, 12:35
Presupunand ca pompa de apa lucreaza, verifica sonda (cana cu apa, termometru si un fierbator) Cu ocazia asta poti sa faci si o "etalonare" a indicatorului de la bord.
cosminus
5 Nov 2007, 15:19
Incearca so o aerisesti, ca are aer. De acea cand ajunge apa ai 30 grade, iar cand ajunge abur 90. Daca aerisest si ai aceasi problema e garnitura de chiuloasa sau trage aer pe undeva instalatia de racire.
dragoselu
5 Nov 2007, 18:16
Am rezolvat: era de vina termostatul, i-am pus unul nou. Am aerisit si acum sta
sub 90 de grade. Va multumesc la TOTI de ajutor,
Dragoselu
Tiberiu-Andrei
5 Nov 2007, 19:44
Sper ca ai aerisit si caloriferul din inauntru?.....asta ca sa fie facut ca lumea si sa simti si niste caldura.
dragoselu
5 Nov 2007, 21:31
QUOTE(Tiberiu-Andrei @ 5 Nov 2007, 20:44)
Sper ca ai aerisit si caloriferul din inauntru?.....asta ca sa fie facut ca lumea si sa simti si niste caldura.
Asta nu am mai stiut-o! Nenea meseriasul mi-a zis sa iau o sticla de antigel plus una de apa distilata, le-a amestecat, a luat o alta sticla de Coca-Cola si a scos un surub din partea dreapta de langa aripa masinii si eu ambalam motorul, antigelul curgea, a pus antigelul scurs in vasul de expansiune, apoi iar colecta, a repetat de 3 ori operatia si mi-a zis ca e gata!
Cum se aeriseste caloriferul totusi ?
Mersi de sfaturi,
D.
sorin1983
5 Nov 2007, 21:33
nu cred ca e cea mai reusita aerisire....
dragoselu
5 Nov 2007, 21:36
QUOTE(sorin1983 @ 5 Nov 2007, 22:33)
nu cred ca e cea mai reusita aerisire....
Dar care ar fi cea mai reusita aerisire ?
Tiberiu-Andrei
6 Nov 2007, 00:05
Pai mai intai aerisesti la busonul radiatorului cum s-ar zice.Motorul trebuie turat pentru ca sa-ti deschida termostatul inspre radiator(circuitul mare).Dupa eliminarea aerului strangi busonul radiatorului si deschizi caldura in masina cum s-ar zice,de la robinet,si numai dupa aia desfaci surubelul ala langa aripa din stanga pentru eliminarea aerului din calorifer.O alta chestie e sa tii furtunul din vasul de expansiune cat mai sus posibil(adica infingi o palnie in el si il tii sus)ca sa fii sigur ca iese tot aerul.Recomandabil e sa fie 2 persoane dar merge si una,adica tu in caz ca ai inteles si te si descurci.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.