Gabi Popescu
5 Nov 2007, 10:25
sal baieti! cum trebuie schimbata conducta de frana de la pompa de frana la etrier? mie mi s-a fisurat cea veche, am schimbat-o dar si aia s-a fisurat cam in acelasi loc. Trebuie indoita la cald? va multumesc!!
fac o presupunere: conducta s-a fisurat in zona planetarei, nu?! daca e asa, conducta trebuie trecuta frumos pe langa tabla si sa eviti planetara. si eu am avut o data aceeasi problema si era de la burduful de planetara care se freca de conducta si a fisurat-o.
Gabi Popescu
5 Nov 2007, 11:56
eu am indoit conducta asta noua exact dupa cum era cea veche si s-a fisurat in acelasi loc. ma gandeam daca o indoiesc la cald poate nu mai apare nici o fisura. mc mult
diaconuliviu
5 Nov 2007, 13:13
Ce inseamna "acelasi loc"? Ai pus din fier sau din cupru?
Gabi Popescu
6 Nov 2007, 09:39
E conducta de cupru. Cred ca o sa cumpar alta sa vad daca se fisureaza si aia. Aaa si pe aia vreau sa o indoi cu o lamba de gaz oare merge??
Cu respect!!
6 Nov 2007, 09:40:
AA si Liviu ca ai intrebat... s-a fisurat mai sus putin de locul in care intra conducta pe furtunasul de la etrier pe langa burduful de la planetara dar nu atinge de nimic.
diaconuliviu
6 Nov 2007, 10:18
In afara de faptul ca POATE ai nimerit o conducta proasta nu vad alta cauza decit frecat pe planetara. Cum arata fisura? Pur si simplu fisura sau si subtiere de material?
In alta ordine de idei, acea conducta se indoaie cu mina, e foarte moale cind o cumperi. Crede-ma ca in 2-3 ore aveam TOATE conductele din Cu "pozate" pe masina. Nu s-a fisurat niciuna. Ma rog, nu trebuie sa le indoi pina se turteste, caz in care e posibil s-o fisurezi.
Gabi Popescu
6 Nov 2007, 10:22
Nu stiu ce sa zic nu este o fisura vizibila mai degraba subtierea materialului din cauza ca am luat o conducta proasta. O sa iau alta dar cand se mai incalzeste afara ca pe frigu asta nu am chef sa stau pe sub masina. Si asa vreau sa le schimb pe toate inclusiv repartitorul deci am mai mult de munca.
QUOTE(tgg2k @ 5 Nov 2007, 11:40)
[...] conducta s-a fisurat in zona planetarei, nu?! [...] era de la burduful de planetara care se freca de conducta si a fisurat-o.
QUOTE(Gabi Popescu @ 6 Nov 2007, 09:39)
[...] s-a fisurat [..] pe langa burduful de la planetara[...]
QUOTE(Gabi Popescu @ 6 Nov 2007, 10:22)
[...] nu este o fisura vizibila mai degraba
subtierea materialului [...]
conducta se poate fisura daca e aproape de burduful de planetara (chiar daca pe loc nu atinge nimic). in timpul mersului, burduful atinge conducta, o incalzeste, subtiaza materialul si apoi se fisureaza
Gabi Popescu
6 Nov 2007, 18:11
Maine ma duc sa schimb din nou conducta aia sa vad daca am noroc mai mare poate p-asta o nimeresc sa nu se mai duca.... oricum va multumesc pt ajutor!! Bafta cu Daciile frate ca cu astea ne facem mari
Gabi Popescu
9 Nov 2007, 17:33
Si cat m-am chinuit sa schimb conducta aia si apana la urma lichidul de frana curgea pe la pompa de frana acolo unde intra in pompa de servo.... ha am luat alta pompa da aku merge...
Intrebare: furtunul de frana (racordul flexibil de cauciuc) de la o frana fata este identic/compatibil cu cele de pe franele spate? Daca nu, ma duc si-o bat pe vanzatoarea care m-a vrajit ca-s identice, desi pe ele scrie "fata". Costa si 15 lei bucata cele originale de uzina, si le-am cumparat pe toate 4 sa scap de-o grija.
4?
Au acelasi tip de racorduri , la ambele capete.
Eu am gasit un tip putin mai lung pentru spate. La limita merge si furtun de fata numai ca sta putin mai tensionat la capetele de langa racorduri.
razvanarghius
6 Dec 2007, 20:34
dar la ce iti trebuie patru. pe fata pui 2 ca ai 2 roti iar pe spate 1 la repartitor. aunt aproximativ la fel.
Pardon, trei. In fine. Ma gandeam la 4 roti si am zis tot 4
ma refeream la diferenta dintre cele doua. Deci sa inteleg ca "ar cam" merge... ok. Mersi mult.
mirceas
9 Dec 2007, 19:25
QUOTE(Gabi Popescu @ 5 Nov 2007, 10:25)
...Trebuie indoita la cald?
nu se indoaie la cald. exista si o scula speciala cu care se indoaie teava de cupru, dar nu am vazut decat intamplator la un singur service cand lucrau la o alta masina.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.