XXXMariaN
5 Nov 2007, 16:51
eu am astupat gaurica aia si imi merge super bine... pana sa o gasesc ca sa vad ca trage aer fals pe acolo mergea tare prost..
are ceva daca am astupat-o?
si inca ceva cum se poate ca sa imi consume 5 litri de benzina doar dupa cateva porniri? sa spun asa 15-20 de porniri... e normal asa ceva?
vezi poate ai vreo gaura prin rezervor care necesita astupare
XXXMariaN
5 Nov 2007, 17:08
nu am nici o gaura.. am verificat eu
brigada_diverse
5 Nov 2007, 17:18
ce gaura ai astupat?
ai scos furtunul de la delco de la capsila avcumatica sau ce anume?
nu e normal sa consume in halul asta...vezi sanu bage benzina in baia de ulei..sau vreun furtun spart....
XXXMariaN
5 Nov 2007, 17:26
nu aia de la furtunas... gaurica asta e exact sub furtunasul de la capsula dar e dedesubt
e una mica de 1 mm
Daca ai astupat ce am inteles eu, adica acea gaurica mica de la capsula vacuumatica, ti-ai modificat felul in care e actionat avansul. Acea gaurica e din fabrica acolo.
Din cate stiu eu, permite revenirea mecanismului de modificare a avansului vacuumatic in momentul in care turatia scade. Adica mentine avansul la aprindere la o valoare fixa pentru o turatie fixa; scade turatia- implicit se modifica avansul (la aprindere).
Daca ai modificat ceva pe acolo, respectiv astupat gaura, curba de avans va arata altfel decat a fost ea gandita.
XXXMariaN
5 Nov 2007, 18:42
stiu ca se modifica ceva pe acolo dar daca o las asa merge foarte prost... si scoate fum negru
Ziceai la inceput ca ai observat ca trage aer fals pe acolo. Pe acolo nu se poate.
Aia asa a fost gandita (am si zis in mare cam de ce) si nu e o cauza a "aerului fals".
Fumul negru de obicei inseamna benzina nearsa (de obicei) adica fie prea putin aer, fie scanteia este data intr-un moment "nepotrivit" sa-i zic asa si amestecul nu poate arde complet. Moment nepotrivit-prea repede sau prea tarziu fata de inchiderea/deschiderea supapelor, fata de pozitia pistonului (aproape dar nu chiar in punctul mort superior la terminarea fazei de compresie).
Mai zic o data: acea gaurica e acolo din fabricatie si asa a fost gandita, proiectata si fabricata acea capsula, cu o gaura care sa permita normalizarea presiunii de o parte si de alta a membranei.
PS de fapt si asa se poate verifica, cat de cat, buna functionare a mecanismului de avans, prin crearea unei depresiuni in capatul dinspre carb al furtunului de la capsula. Acea depresiune trebuie sa dispara in cateva secunde datorita tocmai acelei gaurici. (pe scurt tragi aer cu gura din furtun, pui limba si sa nu ramana lipita de furtun mai mult de vreo max 2 secunde-timp aproximativ)
Daca merge bine cu gaura astupata ai avansul dereglat, si astuparea compenseaza, trage aer si vezi daca tine, poate e membrana putin fisurata.
djasu82
6 Nov 2007, 19:06
Verifica carburatorul in primul rand dupa aceea pompa de benzina sa nu scape benzina pe la membrana in baia de ulei regleaza culbutori . verifica capsula vacumatica daca ai membrana sparta ia alta capsula sau daca gaurica e infundata desfund-o cu un mic ac . Verifica bujiile cum se prezinta curatale , regleazale cu lera eletrozii la 0.7mm , incalzeste motorul pune la punct carburatorul tureaza masina pina la 3500 de ture si vezi cum lucreaza si la relanti. Lasa sa se raceasca motorul si verifica din nou bujiile daca sunt curatate asa iti dai seama si cum lucreaza aprinderea si cum e reglat carburatorul bafta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.