thedragon
9 Nov 2007, 09:59
deci imi intra apa in habitaclu pe la aeroterma si nu stiu ce sa ii fac sa nu mai intre apa , mam gandit sa ii astup gaura asa de afara dar nu mai trebuie sa folosesc aeroterma in modul asta .o sa fiu recunoscator persoanelor care ma ajuta
. Multumesc
da jos grilajul pe unde iti intra aerul la calorifer si vezi sa nu-ti fie infundate gaurile de scurgere pt apa
thedragon
9 Nov 2007, 12:13
ok o sa vad
si io aveam aceiasi problema.cauta alte furtunase dalea mici care sunt in coltirile parbrizului,curata si pune altele......si gata
thedragon
12 Nov 2007, 11:26
deci nu am gasit nici un canal ca sa fie infundat ! sincer ma uitam ca bou la poarta noua ca nu stiam exact dupa ce ma uitam !
dar nu am gasit nimic infundat pe acolo
KidTx nu am inteles ce spui dar mie nu imi intra apa pe la parbriz ori pe la furtunurile de la calorifer . SI DA AM CALORIFER
era bagat mai in fund si nu lam vaz ca a, desprins doar coltul grilei dar cand am dus masina la tinichigiu (probleme cu aripa) lam vaz
psihoursu
14 Nov 2007, 13:09
mie mi-a intrat multa apa in masina din praguri. Aveam gaurile de scurgere din praguri astupate si mi-a intrat apa la dreu in masina,dak puneam niste pesti in ea puteam spun ca am agvariu
thedragon
17 Nov 2007, 19:01
QUOTE(KidTx @ 10 Nov 2007, 08:08)
si io aveam aceiasi problema.cauta alte furtunase dalea mici care sunt in coltirile parbrizului,curata si pune altele......si gata
Eu am pus un betisor de acadea pt. copii. Sunt 2 santuri in tabla la marginile de jos ale parbrizului, chiar pe mijlocul curburii chederului si acolo trebuie sa pui ceva care sa tina chederul un pic ridicat ca sa se poata scurge apa. Pe langa asta am dat si cu un spray cu silicon (Elf - lubrifiant Silicones) pe sub tot chederul. Am ridicat usor marginea chederului si am dat cu spray-ul pe toata lungimea lui.
thedragon
17 Nov 2007, 19:19
dar pe mine nu ma ajuta deloc ! ca imi intra pe la aeroterma sau pe la parbriz iese apa? ca nu mai inteleg , in poza 1 se vad 2 gauri prin acele 2 gauri intra apa (cred ) dar daca le astup nu mai pot folosi aeroterma:(
Mai nou si eu ma izbesc de problema asta. NU exagerez, cred ca azi-noapte au intrat 20 de litri de apa in masina. In partea dreapta mocheta plutea. Si nici nu se scurge afara pe nicaieri. Deja sunt disperat, mai ales ca nu se vede pe unde intra.
si eu la fel aceeasi problema cu ploaia asta de cateva zile . Nu stiu pe unde intra apa . Presul pasagerului e ud
(
La mine intra intr-un mod foarte interesant: se scurge de pe biela-manivela stergatorului drept, pe sub bord. Mai exact, chiar de pe biela. Pun mana pe ea si o simt umeda mai ales pe partea superioara. Vizibil, inca n-am depistat cum se produce fenomenul, insa apa curge exact pe planseul bordului, la vreo 10 cm la dreapta fata de piciorul metalic drept al plansei (cum ocoleste axul volanului, urca si se prinde de caroserie mai sus). Mai exact, la acelasi nivel in plan vertical cu schimbatorul, chiar in dreptul schimbatorului. Chestia e ca mi-a paradit de doua ori cass-ul ca a curs fix pe el (il montasem pe planseu), acum l-am scos de tot si l-am pus bine pana rezolv problema.
La stergatorul cu pricina, pe exterior, am izolat cu poxipol de jur imprejur lagarul axului, ca banuiam ca-mi curge pe acolo. Degeaba. Iar garnitura aceea nu e roasa deloc. Ce naiba sa-i fac?
Va intra pe undeva cand masina e stationata?
Eu problema asta chiar n-o am, insa daca merg pe ploaie cu ea intra intre scaune si bancheta apa destul de bine. Mentionez ca oalele sunt in regula...
Si cand merge si cand sta. Deci de aici tragem o prima concluzie: traseul curgerii apei este cumva drept si vertical.
la mine intra apa doar cand stationez
In ultima instanta am sa-mi "imblanez" cass-ul. Ii fac o geaca 'sto
Si-l pun la loc. Apoi sa ploua pe el pana nu mai poate.
airimia13
6 Dec 2007, 21:30
Se pare ca dupa reparatie am si eu probleme cu apa. Dupa ploile de zilele astea am gasit apa in partea soferului, era mocheta uda si cand am dat-o la o parte era o mare balta de apa. Am pus silicon la parbriz si am desfundate cele doua furtunase.
Pe unde o mai intra apa ca nu stiu cum sa scap de ea?
E jale. Am scos apa cu farasul, dand mocheta la o parte. Nu curge din masina afara neam, ramane pe podea. Am mai multe idei, dar imi trebuie timp frumos ca sa ma apuc de treaba.
nu ne luminezi si pe noi cu aceste idei d-le Kruger ?
Eu unul am facut o constatare surprinzatoare si, dupa ce am mesterit ceva, am reusit sa scap de apa. Mai precis am observat ca apa care imi intra curgea urmand traseul: capota, apoi fanta din zona balamalelor (mi se pare ca se cheama luft), apoi ajungea in masina pe undeva prin zona chedereului din dreptul intrerupatorului pentru plafoniera (care este putin mai sus de balamaua de jos a fiecarei usi). Este foarte probabil ca unii care se plang ca gasesc apa sub mochete sa o "capete" astfel.
diaconuliviu
7 Dec 2007, 09:13
Cauza poate fi multipla, locuri de infiltrare apa sint multe: pe linga parbriz, pe la stergatoare, pe la usa, pe la capul de prag daca e ruginit si perforat, etc.
Efectul se poate reduce cu o gaura in podea. Cauza, pe cautate.
Daca nu se elimina cauza, se produce gaura singura
QUOTE(mikedio @ 7 Dec 2007, 01:48)
nu ne luminezi si pe noi cu aceste idei d-le Kruger ?
Ba cu placere, dar singurul inconvenient e faptul ca am senzatia ca la fiecare intra prin alta parte.
La mine intra prin doua locuri, unul l-am ginit, pe celalalt....inca nu. Dat fiind faptul ca tocmai ce-am schimbat o gramada de table pe ea, nu am tapiterie la stalpii fata, si ma pot uita in ei. In stalpul dreapta fata m-am uitat prin interior cu lanterna, si am vazut cum intra un suvoi de apa exact prin partea superioara, acolo unde se imbina cu coroana aia in care se prinde marginea superioara a stalpului. Cum exact acolo s-a schimbat totul, banuiesc ca stralucitii tinichigii nu au izolat ca lumea. Mai nasol e ca se poate ajunge acolo numai dand aripa la o parte.
A doua sursa de apa ma depaseste. E pe undeva pe sub bord.
Cred ca o sa ajung la vorba mecanicului meu, care mi-a zis asa. "Iuliane, iei frumos un bax de tuburi de silicon, imi lasi masina o zi, demontez totul in fata, astup tot ce trebuie la imbinari, si o iei acasa. Dar costa, ca muncesc de-mi sar capacele"
thedragon
7 Dec 2007, 13:15
mda problema mea cu aeroterma nu sa sfarsit :| am curatat canalele de scurgere dar tot degeaba ba mai mult acum mi se infiltreaza si pe la sofer, si sincer nici nu stiu de unde se infiltreaza
si ca sa vezi mia aparut o fisura la pasagerul din dpreapta
Alex G.
7 Dec 2007, 13:32
Apa intra pe la parbriz. Mai exact pe la chederul din partea de jos a parbrizului. E o ipoteza care se verifica 100% la masina mea. E posibil sa ai si tu aceeasi problema.
Si eu am gasit ieri dimineata o balta de ma puteam spala pe picioare, in masina.
Drept consecinta am rugat un amic sa toarne apa pe parbriz si eu m-am bagat in masina sa vad pe unde curge. Am luat un tub de silicon si ma pregatesc sa etansez toate gaurile si locasurile de la cheder. Sper ca apa sa nu mai intre pe la parbriz.
La mine mai intra si pe la chederele de la portiere care din cauza ca-s vechi nu mai etanseaza deloc. Dar asta e alta poveste. Fluviul e pe la parbriz.
Alex
Asta vreau si eu sa fac maine, sa rog un prieten sa toare pe masina, si ma bag sub bord. Oricum vreau sa scot polita, ca e nasoala si va fi schimbata. O sa ma uit sa vad daca reusesc sa identific fluviul dupa ce dau afara si izolatiile alea, si cartonul ala de la polita, ca toate s-au imbibat si s-au strambat. In ideea asta, as vrea sa va intreb daca pot sa scot polita cu totul si s-o arunc. Am vazut ca suportul de la cablul de deschis capota e prins si de polita....cum se procedeaza daca arunc polita ?
Are ceva daca etansez chederul cu silicon de jur imprejur si astup si gaurile alea din partea de jos a parbrizului ?
offtopic: Krueger tu nu vi in seara asta? ca nu te-am vazut sa fi postat cum ca vii...
Uite d-aia stau eu cu parbrizul si luneta cu care a venit masina, chiar daca la luneta n-am dezaburire si parbrizul are sute de zgarieturi mici si noaptea e chin. Mi-e frica ca daca dau jos chederele originale n-o sa mai pot sa izolez in veci cum trebuie, ca probabil sub ele e rugina cu kilu'.
Momentan eu am depistat pe unde-mi intra apa, chiar prin podeaua spate, de fapt prin spatiul care s-a facut intre ea si pragul dreapta.
Covata, vorba lui
driverx.
In fata n-am probleme, am pus pedalier nou asta vara, dar in spate fiind mai complicat si fiind multa rugina la imbinari am zis sa nu-l mai schimb. Cine stie, daca ajung s-o pastrez pentru a o restaura probabil ca o s-o rezolv si acolo. Pana atunci ma bucur ca am oalele spate intacte si antifon inca pe ele, si nu-mi baga decat cat sa se umezeasca putin sub presuri.
QUOTE(JDL @ 7 Dec 2007, 19:10)
offtopic: Krueger tu nu vi in seara asta? ca nu te-am vazut sa fi postat cum ca vii...
Nu, nu vin. N-am prea mai venit la intalniri de vreo 3 luni incoace.
floryyn
8 Dec 2007, 17:51
QUOTE(Kruger @ 7 Dec 2007, 14:02)
Asta vreau si eu sa fac maine, sa rog un prieten sa toare pe masina, si ma bag sub bord. Oricum vreau sa scot polita, ca e nasoala si va fi schimbata. O sa ma uit sa vad daca reusesc sa identific fluviul dupa ce dau afara si izolatiile alea, si cartonul ala de la polita, ca toate s-au imbibat si s-au strambat. In ideea asta, as vrea sa va intreb daca pot sa scot polita cu totul si s-o arunc. Am vazut ca suportul de la cablul de deschis capota e prins si de polita....cum se procedeaza daca arunc polita ?
Are ceva daca etansez chederul cu silicon de jur imprejur si astup si gaurile alea din partea de jos a parbrizului ?
Kruger, daca polita ta are doar cartoanele strambe si distruse, dar cadrul ala metalic de care sunt prinse este in stare buna, nu are rost sa o arunci.
La 1300-a mea tot asa, cartoane varza, mi-a mai si plouat in ea intr-o noapte, cand aici a fost potop, ocazie cu care cartoanele de la polita s-au facut praf de tot, si, mai rau, mi-a ars si amaratul meu de casetofon:(:
Am gasit o polita noua intr-un magazin, dar m-am izbit ca si tine de problema cu suportul pentru cablul de deschis capota. N-am reusit sa demontez butonul ala din cadrul vechi asa ca am trecut la planul B, scos cartoanele vechi de pe cadru, reconditionat cadrul vechi (smirghel, spray negru), scos cartoanele noi de pe cadrul nou (prin taierea niturilor cu bormasina) si prins pe cadrul vechi revopsit, cu suruburi, pus pe masina. Rezultat mai mult decat multumitor, zic eu...
[attachmentid=1627422936]
N-am reusit sa identific pe unde mi-a plouat in masina, dar, avand curte, i-am facut un fel de sopron si acum sta la scuteala. Cartonul ala nou, l-am vopsit in 2 straturi in ideea de a-l proteja cat de cat la umezeala, pentru a nu se mai deforma, sper sa si tina chestia.
Astazi am reusit sa etansez in fata, si sper sa nu mai curga apa inauntru. Trebuie sa spun ca am muncit ca un caine in umezeala si frig, dar sper ca a meritat. Am scos polita, am desfacut frumos suportul cu cablul capotei (care de fapt e prins intr-un surub de polita) am rupt tot cartonul, si am pus cadrul metalic pe balcon in ideea ca o sa-l fac la loc.
Am scos scaunele, am scos mocheta, am scos absolut tot. A ramas tabla goala in fata, inclusiv stalpii, absolut tot. Apoi am inchis masina, m-am lungit pe jos cu capul sub bord in dreptul aerotermei, si dou prieteni au inceput sa toarne cu incredere apa din bidoane de 5 litri. Au turna inclusiv direct in fantele pe unde trage aer aeroterma, era potop. Apoi am vazut exact pe unde intra, si o jumatate de ora am tot izolat. Partea proasta era ca astupam, si curgea 2 cm mai incolo...astupam si acolo, se muta iar 2 cm...si tot asa timp de 30 de minute am tot bagat silicon sanitar pana nu a mai curs pe nicaieri. Cum siliconul era alb, si toata tabla mea e noua si antifonata, am dat si cu spray negru peste silicon dupa ce s-a uscat.
Cum in momentul asta nu am tapiterie pe stalpii fata si nici polita, am legat blocul de sigurante de cablul de soc, si cablul de la capota de un alt suport de pe stalp. Am vopsit si stalpii fata negri, ca erau grunduiti si antifonati, am schimbat si chederele fata, am reglat si usile. Are doar mocheta in ea si covorasele, in rest e gol gol, e un loc in fata la picioare acum de intra si un tip de 2 metri si sta lejer.
Nu mai pun nimic la loc, pentru ca deja am vorbit la un atelier de tapiterie, care o sa-mi faca tot ce trebuie la loc in ea.
cat o sa coste ti-au spus ?
Cam 3 milioane, plus minus 500 de mii in functie de diverse chestii, ce material vreau, s.a.m.d.
PH-06-BOA
9 Dec 2007, 18:47
Apa intra pe la aeroterma pentru ca fabricantul a fost asa de destept incat a pus-o numai cu 3-4mm mai sus decat jgheabul in care se aseaza caloriferul. Cand debitul apei creste, sau e parcata cu fata mai sus(pe bordura sau trotuar ) si spatele mai jos(pe carosabil), depaseste pragul si intra in ventilator. In poze ai aratat tocmai partea cealalta . Da grila jos, si nu pe primul jgheab,unde apa ar curge pe la capete ,sub aripi, pe al doilea uita-te, unde e caloriferul. Pe fundul jgheabului sunt doua gauri , in care sunt bagate niste piese de cauciuc ce face ca apa sa fie scursa de-o parte si de alta a acumulatorului. Astea de cele mai multe ori se stragguleaza sau se infunda cu orice. Da-le afara si nu le mai pune , iar la turbina ,inalta un digulet din mastic, macar de 10mm.
O idee foarte buna. Cand desfac din nou mantocaria, asa am sa si fac.
CriSTI68
9 Dec 2007, 19:19
mai zii odata cat te costa ?
CriSTI68
9 Dec 2007, 21:45
chestia aia de rupe caldura ?
trebuie sectionata masina sa vedem la ce a umblat pe acolo
ce ai mah...ai baut lenor ?
) despre ce vorbesti ? Citeste posturile mai inapoi sa reiei firul discutiei.
CriSTI68
10 Dec 2007, 00:30
eu tot sunt nedumerit CEA FACUT ALA DE BAGA ASA DE MULTA CALDURA
Kruger
10 Dec 2007, 10:31
Am scris tot ce stiu....mai mult nu stiu. Pot doar sa te invit in chiloti la mine in masina, sa stam la o tigare
))). Dar tii chilotii pe tine.
Zici ca arde ceva in masina, asa cald se face. Dar caldura aia tare tare o baga dupa vreo 15-20 de minute de functionare a motorului.
Merced
10 Dec 2007, 11:00
Ce sa faca, a etansat foarte bine compartimentul dintre capota si parbriz. Si a facut aerisire ca la carte. Altceva nu prea are ce. Probabil dupa etansare aeroterma chiar arunca aer, si daca trece prin calorifer baga caldura.
In chiloti puteam sta intr-un VW Transporter, n-am pomenit asa ceva pana acum. Robinetul deschis 1/3 si aeroterma data la 1 din 4 si mureai de cald in masina. Am dat la plesneala aeroterma la 4 si caloriferul la maxim, si am bagat capul intr-o fanta de aer. Era mai rau ca la uscatorul de par.
CriSTI68
10 Dec 2007, 19:00
QUOTE(Kruger @ 10 Dec 2007, 10:31)
Am scris tot ce stiu....mai mult nu stiu. Pot doar sa te invit in chiloti la mine in masina, sa stam la o tigare
))). Dar tii chilotii pe tine.
Zici ca arde ceva in masina, asa cald se face. Dar caldura aia tare tare o baga dupa vreo 15-20 de minute de functionare a motorului.
QUOTE(Kruger @ 10 Dec 2007, 10:31)
Am scris tot ce stiu....mai mult nu stiu. Pot doar sa te invit in chiloti la mine in masina, sa stam la o tigare
))). Dar tii chilotii pe tine.
Zici ca arde ceva in masina, asa cald se face. Dar caldura aia tare tare o baga dupa vreo 15-20 de minute de functionare a motorului.
ce propuneri
Kruger
11 Dec 2007, 02:30
QUOTE(Adrianno @ 10 Dec 2007, 19:00)
QUOTE(mikedio @ 11 Dec 2007, 00:20)
Iiiiiihihihihihihiihi. Carevazazica, inchiriez masina cu ora celor ce vor sa faca nebunii la caldurica: )))). Si bagati si benzinica. Si sa nu-mi rupeti scaunele. Are podea noua, tine la balanganeala, si amortizoare bune.
Sorin_18
12 Dec 2007, 09:04
Kruger o singura intrebare daca tot am dato in caldura am reusit sa mi-o fac si eu sa bage dar la tine sufla foarte puternic??la mine ufla acceptabil oricum decat deloc e bine si asa
Kruger
12 Dec 2007, 10:46
Nu sufla la fel de puternic ca la orice alta masina, dar mult mai bine decat la orice alt bord tip scoica. Dar viteza relativ scazuta a jetului de aer e compensata de temperatura foarte ridicata a lui. In felul asta...se face cald.
Sorin_18
12 Dec 2007, 23:09
despore ce furtunase se vorbeste pe aici??unde se afla si cum influenteaza ele patrunderea apei in masina??
care furtunase bre ? baga un QUOTE sa te lamureasca lumea
Sorin_18
13 Dec 2007, 11:31
QUOTE(KidTx @ 10 Nov 2007, 06:08)
si io aveam aceiasi problema.cauta alte furtunase dalea mici care sunt in coltirile parbrizului,curata si pune altele......si gata
era vorba de distantierele (cauciuc) alea puse la cheder pe exterior la curbele parbrizului pentru a se scurge apa !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.