Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme diverse berlina hibrid
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
dantes
Deoarece sunt mai multe probleme, si nu le-am gasit rezolvare prin search, ma vad nevoit sa apelez la voi.

Este vorba de o caruta din '84, la care am pus bord CN, si alarma (printre multe altele). Aeroterma este cu gurile pe unde intra aerul bagat in grilajul pe unde era caloriferul, restul fiind izolat frumos. Intreg ansmblu de stergatoare sunt model vechi, iar contactele de la usi cele de dacie normala.

Probleme:
1. Nu pot pune in functie si stergatorul din dreapta. Adica...bratul care duce de la motorasul stergatoarelor la lagarul (model vechi -mai lung) din dreapta, se blocheaza in aeroterma...Aeroterma nu o pot lasa mai jos ptr. ca nu se mai incadreaza in toate cele...
Daca pun lagare model nou, nu stiu daca merge, si daca se potriveste la tipul de masina (vechi)

2. Contactele usilor sunt cu bube...cand ploua... Cand da o ploaie zdravana, incepe sa urle alarma de parca e usa deschisa, iar alarma cand o dezactivez asta imi zice...ca a fost o usa deschisa... Conluzia, unu sau mai multe contacte de la usi ia apa si face contact...Prima data am banuit ca e de la capota...ceea ce e inca posibil...si asa mai departe... Alarma e curata, si toate firele sunt ok...doar la contacte nu sunt multumit... Ce alt fel de contacte se pot pune la usi, si care sa fie "impermeabile"..adica izolate intr-un fel, sau ceva...

Insa problema care ma doare cel mai tare este cea cu stergatoarele...din motive evidente de timp urat..Poate ma puteti ajuta..chiar sper sa gasesc o solutie...

Multam fine...
Dyda
O intrebare asemenea a fost chiar de curind. Merge si cel original de bord CN numai ca trebuie sa renunti la conuri sunt mai scurte ( piesa unde se prinde bratul si lamela ) si trebuie sa repozitionezi motorasul cca 180 grade
Dar dai jos semicochile volan pornesti stergatorul si te uiti cam cit atinge bratul actionare con de capacul grupului de climatizare.
Eu am polizat din coltul acestui brat si am mai "polizat" putin cu bomfaerul portiunea unde atingea in capac.
Daca bratul atinge destul de puternic inseamna ca ai ridicat mai sus grupul de climatizare si inevitabil o noua pozitionare
dantes
De ce motorasul trebuie repozitionat? ca sta bine merci...desi e posibil sa te gandesti ca nu intra bine din distribuitorul de aer catre parbriz...si asta am rezolvat-o cu bomfaierul...

Deci sa iau un lagar tip CN, si ii mai tai din mustucul ala de care se prinde bratul? Daca e asa, nu e mai usor sa pun ceva intre lamela si brat? Adica o piulita sa mai ridice din brat? Parca nu as vrea sa tai din aeroterma....

Si inca o treaba...lagarul asta model vechi, are mustucul asta (con?) de care se prinde bratul, foarte aproape de tabla, si el cu totul e mai lung (lagarul cu totul) iar cele de CN mai scurte...nu cumva e posibil sa nu se potriveasca?

PS: In problemele cu bordul CN, nu erau despre stergatoare...restul ce e acolo, e rezolvat doar stergatoarele mai trebuie sa le dibuiesc...in plus e masina din 84...
dantes
Problemele au fost rezolvate, deci se poate inchide topicul...

La stergatoare, prin mutarea motorasului de la stergatoare cu 120 grade, a permis aerotermei sa stea la locul ei, adica putin mai jos... In felul asta a fost eliberata cursa pentru bratul stergatorului pe dreapta, si suplimentar distribuitorul de aer sta perfect si el, iar bordul cu totul s-a dus un pic mai in spate... Deci numai beneficii...

La contacte era un rahat de fir care era dezizolat se uda un pic tapiteria in locul ala (nu stiu cum) si face contactul de usa deschisa...izolat firul, rezolvat problema..

Insa problema principala a fost rezolvata cu ajutorul dat de Dyda.

Multam mult Dyda!
Dyda
Ma bucur pentru inca un roman fericit
S'auzim de bine
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.