MRM_Roby
13 Nov 2007, 23:42
Cand sa ma bucur si eu ca am schimbat axul de la carburator si cele 2 garnituri, hop alta problema in seara asta. Cand porni motorul se auzea un fel de huruit, bataie din zona motorului. Initial am crezut ca imi merge in 3 bujii dar le-am curatat si la fel. Cand am scos gatul de lebada de la carburator exact din el se auzea huruitul acela. Nu inteleg ce ar putea sa fie. Ma intereseaza ce rol are clapeta de la baza carburatorului ( Cea care este prinsa pe ax ), deoarece de cand am schimbat axul nici clapeta nu se mai potriveste perfect, nu vine etans pe gaura de la baza carburatorului. Ma gandesc ca ar putea fi de la aia
Astept lamuriri
diaconuliviu
14 Nov 2007, 08:23
I-ai respectat sensul de montaj? Acea clapeta nu e un cilindru perfect ci unul inclinat. In pozitia de repaus (cind ea trebuie sa inchida perfect carburatorul) ea nu va fi perpendiculara pe axa carburator ci putin inclinata. Marginile ei sint inclinate putin tocmai pentru asta. La montaj se fixeaza suruburile dar nestrinse, asa incit pe pozitia de rapaus ea sa se aseze perfect in orificou; abia dupa aia se string suruburile. Daca tu ai vibratii acolo, e posibil ca ea sa joace (s-or fi slabit suruburile). Oricum, materialul axului e moale, nu poti stringe la infinit; in montajul oroginal suruburile se string apoi se "nituiesc" - daca ai fost atent la demontare, suruburile aveau pe virf o adincitura conica provocata de scula de evazat.
MRM_Roby
14 Nov 2007, 10:14
Clapeta este stransa bine, nu vibreaza deloc, insa nu se etanseaza perfect cand se inchide clapeta. Orice carburator isi face o uzura la inchiderea clapetei insa la mine clapeta cand se inchide nu ajunge pana in uzura aceea. Mai astept si alte pareri
diaconuliviu
14 Nov 2007, 12:00
Te-am intrebat daca ai montat-o corect, ea fiind tesita la 85 grade. Scrie si pe ea. Cum ai scos-o pe cea veche, asa trebuia montata cea noua, cu stringere dupa reglaj.
Ambele greseli fac ca acea clapeta sa nu inchida complet.
Kinetix
14 Nov 2007, 19:49
Liviu, la ceea ce ai scris tu as vrea sa adaug doar un lucru: pentru buna centrare a clapetei pe axul sau, mai intai se desurubeaza
surubul de aer (cel care pozitioneaza clapeta de acceleratie) pana cand nu mai atinge cama respectiva, lasand astfel clapeta sa se inchida
complet. Sigur ca in aceasta faza cele doua suruburi de pe ax sunt montate dar nestranse.
In felul acesta se poate centra perfect clapeta in deschiderea difuzorului carburatorului, apoi se strang cele doua surubele si se regleaza din nou inclinarea clapetei din surubelul corespunzator.
Toate cele bune!
diaconuliviu
15 Nov 2007, 07:35
Evident ca surubul ala trebuie scos; nu ma gindisem ca trebuie specificat banuindu-l "la mintea cocosului" dar, mai stii?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.